

Golf 5 4motion vs Octavia DSG vs Astra IDS+ vs Toyota vs Mondeo
#26
Scris 18 martie 2007 - 09:30

#27
Scris 18 martie 2007 - 09:37
Aceasta postare a fost editata de Dee: 18 martie 2007 - 09:37
#28
Scris 19 martie 2007 - 11:28
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#29
Scris 19 martie 2007 - 06:01
#30
Scris 19 martie 2007 - 06:53
Ska daca vrei putem baga si Avensis in poll pentru a fi in tonul discutiei.
cata69 ti-am mutat votul de la Skoda la Golf.
#31
Scris 19 martie 2007 - 08:00
faza mai discutabila ca e cateva personae care au/au mers cu avensis ca incep sa trancane repede plasticurile - greierasi
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 19 martie 2007 - 08:04
#32
Scris 19 martie 2007 - 08:20
#33
Scris 19 martie 2007 - 09:37
eu sincer m-as multumi cu oricare dintre ele, fie sport, fie confort, fie mai mica sau mai mare.
eu am oricum o impresie foarte buna despre toate masinile mentionate.
fiecare e cu + sau cu - , si daca as putea le-as impaca pe toate. avensis, cu ids+ cu 4motion si cu dsg.
eventual daca ma puteti ajuta cu teste? am gasit destul de putine teste cu 2,0 TDI cu DSG.
ids+ stiu, 4motion stiu... cu dsg inca nu prea am avut asa mult "contact".
ideea e sa stiu ce as vrea ( din timp ) si daca va fi, sa marshez pe ea.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#34
Scris 19 martie 2007 - 10:47
Jetta e in aceeasi oala sau poate peste cu A6 si S80? :wtf: Adica e mai mult confort in Jetta/Golf decat in Audi A6/Volvo S80?
Come on! Hai ca deja delirezi.
Sincer, n-am vazut pana acum un fanatic mai mare ca tine a masinii personale.
Si daca tot nu ai mers cu un Avensis, permite-mi sa-ti spun ca este peste Jetta ta cam la toate capitolele.
The End.
Imi cer scuze pt :fftopic: .
#35
Scris 20 martie 2007 - 07:16

dar fiecare are dreptul la o parere...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#36
Scris 20 martie 2007 - 08:08

ska, ce voiam sa zic e ca la condus dpvd al confortului la volan diferentele sunt mici, si sunt multe medii masi slabe ca unele compacte si pretul ala pentru avensis nu e inutil asa mic, pur si simplu nu face mai mult raportat la concurenta, toyota e brand lowcost la nivelul renault, adica cele mai mici preturi, si cu un raport pret/calitate cat mai bun, daca scazi taxa vamala iese aprox acelasi pret
in alta ordine de idei, si eu am pus pe hartie mai multe masini si pe hartie pareau interesante multe, dar cand am fost sa le testez live situatia s-a schimbat, asa ca mergi si fa un drivetest cu fiecare si vezi in care te simti mai bine la volan pentru ca eu la volanul la laguna ma vedeam imbracat in roz visand la fluturasi, designul e parca facut pentru clasa mica pentru masini de fete, lucurile in spate sunt foarte sus si cu genunchii in scaunele din fata iar 407 m-a dezamagit total spatiul din spate si portbagajul
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 20 martie 2007 - 08:18
#37
Scris 20 martie 2007 - 08:52
Ca,Avensis-ul ...idem,e clar.
Frumusetea e subiectiva.La acel,,masina buna'',concura mai multi factori si-s cat de cat obiectivi.
Test-drive-ul ar trebui sa aiba un rol determinant in alegerea unui agregat.
Chiar daca,uneori,simtim nevoia sa ,,alintam''unele masini ale colegilor ,trebuie sa ne abtinem s-o facem,din n motive,unul putand fi si faptul ca exista un alt coleg care are ,,nava spatiala'' ,fata de al nostru atelaj. :beerchug:
#38
Scris 20 martie 2007 - 09:51
singura problema e ca avensis nu are taxe vamaleska, ce voiam sa zic e ca la condus dpvd al confortului la volan diferentele sunt mici, si sunt multe medii masi slabe ca unele compacte si pretul ala pentru avensis nu e inutil asa mic, pur si simplu nu face mai mult raportat la concurenta, toyota e brand lowcost la nivelul renault, adica cele mai mici preturi, si cu un raport pret/calitate cat mai bun, daca scazi taxa vamala iese aprox acelasi pret
#39
Scris 20 martie 2007 - 10:40
"am mers cu multe masini de clasa mare, a6, s80, si diferenta de confort la drum lung e neglijabila fata de o compacta de generatie noua in genul jetta"
si eu stiu ca diferenta neglijabila inseamna ca sunt cam la fel. :wtf:
Eu sincer nu stiu de ce isi mai cumpara lumea limuzine (E-class, A6, seria5, S80) cand pot avea acelasi comfort la mai bine de jumatate din bani intr-un Golf. :laugh:
"Toyota e brand lowcost la nivelul Renault", hai ca m-ai terminat cu asta. Adica Avensis e un fel de Dacie, nu ?
Come on. Avensis e fabricat in Anglia, deci zero taxe vamale.
P.S. Imi pare rau sa te dezamagesc, dar am vandut masina, care asa vagonet cum era si cu 3 ani si 1/2 mai veche, dar era cu o clasa peste masina ta la motor, confort, spatiu, comportament rutier, etc.
Cu stima.
Acesta e ultimul meu post in cadrul acestui topic; mi-am exprimat parerea, mi-am argumentat-o; dar daca in ecuatie intra si Avensis, merg pe Avensis fara nici cea mai mica rezerva.
Ska, daca te-ai urcat in Avensis, te-ai contaminat. E o masina excelenta. Posesorii iti pot comfirma.
BAFTA !
#40
Scris 20 martie 2007 - 10:51

pana acum erau si diferente de tehnica intre clase, dar acum ca toate compactele au roti mari si suspensii independente si toate electronicele si pe compacte diferentele is neglijabile, acum 5 ani cand spuneai de 205/55/16, suspensii independente si esp deja te gandeai clar la clasa medie, acum e ceva obisnuit pe compacte, si compara si dimensiunile masinilor
si tu cu masina ta cu zece clase peste golf de ce te-ai chinuit atata sa o vanzi la pret de golf care la pretul ala s-ar fi dat imediat? think about it
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 20 martie 2007 - 10:53
#41
Scris 20 martie 2007 - 11:14
Te inteleg ca esti mandru de masina care ai luat-o, dar intelege ca nu e masina suprema.
Ca pt toti buticarii si altii, VW este marca suprema, e altceva. Exista insa multe alte marci mult peste VW. In Romania e chestia de perceptie si de imagine, unde VW sta foarte bine.
Si ca ultima lamurire: Mondeo l-am vandut greu pt ca nici nu am avut timp de umblat prin targuri; am dat doar un anunt la ziar pt 5 zile si cam asta a fost efortul publicitar, plus anuntul pe forum. Prin intermediul forumului insa, in decursul timpului nu pre s-au vandut masini.
Masina am dat-o la pret de Golf, adevarat, insa am cumparat-o mult sub pretul unui Golf echivalent tehnic si ca dotari. Asa ca fa singur socotelile.
Masina am luat-o cu 6900 EUR si am vandut-o cu 10.500 EUR, asa ca orice comentariu ulterior cred ca e de prisos.
#42
Scris 20 martie 2007 - 11:30
cat tine de faptul ca vw nu e masina suprema asta sunt de acord, nu e nici la genunchiul broastei fata de masina suprema, e doar un compromis optim intre anumiti factori evaluati dupa anumite criterii in anumite conditii (oops, cred ca e cam elevata exprimarea pt. unele persoane pe aici)
btw, masina mea anterioara s-a vandut singura, adica aveam clienti de mult inainte sa ma hotarasc sa o vand, cealalta masina pe care am avut-o si acuma am pastrat-o in familie la fel ma intreaba lumea ce am facut cu ea ca voia sa o cumpere, dar nu erau nici una ford la care sa trebuiasca sa dau anunt in ziar, erau opeluri

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 20 martie 2007 - 11:36
#43
Scris 20 martie 2007 - 05:39
dupa cum zice el ca, conduce, o masina sportiva cred ca i se potriveste cel mai mult. Chiar daca poate mai putin confortabila si spatioasa decat celelalte. Asa sigur ca Avensis e clar ce-a mai buna dintre toate 4 dar nu cred ca il caracterizeaza pe Ska, e prea "cuminte".
Eu insa ce nu prea inteleg cum poatre sa fie cam la acelasi pret un Golf V 4 motion si un Astra 1.9 CDTI IDS+, ca sa nu mai vorbim ca Opel da si reduceri serioase la Astra!? Credeam ca totusi golful este mult mai scump din cauza 4motionului. Poate Ska poate sa detalieze....
Sandule, ai reusit sa strici topicul.....nu stiu cu ce S80 sau A6 ai mers tu dar cred ca te pricepi la masini cum ma pricep eu la facut cozonaci. Am mers si eu cu Jetta ca a ta, doar ca avea motor de 150cp nu 105cp, si nu m-a impresionat prea tare sincer pt pretul cerut si generatie noua, diferenta la tinuta de drum fata de masina mea cu 15 ani mai veche mi s-a parut, vorba ta, neglijabila, la fel si la alte aspecte.
#44
Scris 20 martie 2007 - 05:57
dany, cu siguranta o astra cu ids+ imi va aduce in fiecare zi/la fiecare drum "bun" un ranjet mare pe fata, dar stau sa ma gandesc daca merita sa chinui o astfel de masina pe drumurile noastre. stiu ca 1,9 cdti 150cp e un motor de ultima generatie, ca e peste TDI, si cam tot pe langa D-4D, stiu ca IDS+ functioneaza foarte bine ( si nu din auzite ), dar sincer, la ce drumuri avem, si cam pe unde merge eu va fi un pic chin. atat ptr mine cat si ptr masina.
si nu vreau sa ma gandesc cat costa un amortizor din acela. sau cat ma costa ceva la suspensie.
ar merita ids+ cu sasiu sport, daca tot e sa fie SPORT. ceea ce cred ca e cam mult un pic

Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 20 martie 2007 - 08:37
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#45
Scris 20 martie 2007 - 06:19
Ska - da, asa ,e dar asta e, nu poti sa le ai pe toate, tre sa sacrifici cate ceva si tre sa te gandesti ce te face pe tine cel mai fericit....si cred ca, vei ajunge la concluzia ca satisfactia aia pe care o sa ti-o dea Astra, o sa conteze cel mai mult....dar tu stii mai bine.
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 20 martie 2007 - 08:37
#46
Scris 20 martie 2007 - 07:33
si cu mare dificultate m-am abtinut sa iau si alte masuri.
va rog stati on topic, sau daca deraiati macar pastrati decenta.
multumesc
#47
Scris 20 martie 2007 - 08:53
P.S. Imi pare rau sa te dezamagesc, dar am vandut masina, care asa vagonet cum era si cu 3 ani si 1/2 mai veche, dar era cu o clasa peste masina ta la motor, confort, spatiu, comportament rutier, etc.
Cu stima.
Acesta e ultimul meu post in cadrul acestui topic; mi-am exprimat parerea, mi-am argumentat-o; dar daca in ecuatie intra si Avensis, merg pe Avensis fara nici cea mai mica rezerva.
BAFTA !
1.asta e parerea ta si ti-o respectam
2.ultimul post a avut nevoie de adaugiri, vad eu.
3.eu unul nu sint buticar. incearca sa nu ne pui pe toti intr-o oala.
miketek a spus bine ce a avut de spus, urmatoarele iesiri vor fi sanctionate.
sandule, ai putea sa mai reduci si tu din turatie, la urma urmei e doar un dizal, nu-i asa ?
#48
Scris 20 martie 2007 - 09:47



pana la urma eu cred ca ska isi ia skoda, eu asta as lua strict din cele 3 de mai sus
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 20 martie 2007 - 09:47
#49
Scris 21 martie 2007 - 07:53
cand is cauta prietenul meu masina, am testat si avenis. era ala de d-4d 115cp ( ala de 150cp atunci aparuse deabia )
sincer mie mi-a lasat o impresie chiar foarte buna, atat a calitatii fabricatiei ( imbinari, chestii ) cat si a calitatii materialelor. desigur asta a fost doar o prima impresie.
nu sunt sigur insa cum se va comporta la 100.000 km. desi testele de fiabilitate lauda calitatea toyota.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#50
Scris 21 martie 2007 - 08:08
stiu de doua avensis care au inceput sa trancane/scartaie putin, una pe la 20 mii km, alta nu stiu cati km, cam cam toate masinile fac asa dupa ce vad gropile de la noi, ideea e ca nu e nici pe departe masina perfecta
ia avensis daca iti place, e un bestbuy, ofera multe pt. pretul respectiv fiind destul de ieftina, dar daca tot e vd. de medii, 407 arata mult mai bine

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 21 martie 2007 - 08:10
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi