noul Mitshubishi Pajero-2007
#1
Scris 10 iulie 2007 - 12:19
Masina este varianta in 3 usi, motorizare diesel 3.200 cmc , cutie manuala evident , 160CP cu 380Nm. Este varianta full-options pentru cutie manuala.
Comportamentul masinii pe sosea este nesperat de bun, la cat e masina de inalta sta excelent pe sosea, se simte ca are punte independenta pe spate.
#2
Scris 10 iulie 2007 - 12:48
asa??? ceva detalii legate de pret? de ce ai renuntat la VW?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#3
Scris 10 iulie 2007 - 12:51
se misca ok?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#4
Scris 10 iulie 2007 - 01:53
#5
Scris 10 iulie 2007 - 01:55
Cuplu maxim 378 Nm / 2000 rot /min
Viteza maxima 177 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 12,8 s
insa nu cred ca a vrut ceva de la ea pe sosea. pretul destul de mare, peste 40.000. nu e 4x4 permanent, dar are reductor.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#6
Scris 10 iulie 2007 - 03:04
Interiorul este foarte luxos, nesperat, plastice foarte binie finisate, scaune de piele configurate beton, functii o multime de ar fi trebuiesc sa platesc la Touareg pt ceva echivalent peste 10.000 euro. Muzica suna incredibil, puternic si foarte bine, bagi 6 discuri in bord cu mp3-uri si ai 60 ore de auditie. Ai altimetru, busola, presiune atmosferica, consumul de motorina mediu manual si automat si toate astea pe un grafic cu ultimele ore ca sa vezi cum au evoluat lucrurile. Scaune electrice incalzite...etc...
Pe partea de offroad e durere.... In oras mergi cu 2H, adica trage spate 66% si fata 34%. In 4H trage 50-50% , in 4HHc se blocheaza si diferentialul central(mecanic nu de tip LSD cu alunecare limitata ca la Toyota ), apoi 4HLc intra reductorul iar cireasa de pe tort o reprezinta diferentialul spate blocabil de tip mecanic (cu actionare electrica de la buton). Ai buton sa de decuplezi ESP-ul cand esti in galeata de tot. La ei se cheama MATSC in loc de ESP deoarece nu doar franeaza selectiv rotile cand simte ca masina derapeaza, ci le si actioneaza cu tractiune.
In Quatreroute, revista ce apare la noi, parca in octombrie, noul Pajero in 3 usi a batut pe zapada tot, Audi Q7, Mercedes GL, Hummer,BMW Serie 3 cu tractiune integrala, Passat 4motion, Santa Fe, Chevy, Toyota Rav4, etc.... l-au numit stapanul zapezilor.
Cat priveste comparatia cu Touareg-ul ............ nu pot sa spun decat ca sunt foarte norocosi cei de la VW ca mai vand Touareg cand exista noul Pajero.Cine a spus ca daca te sui intr-o japoneza nu mai revii la masinile nemtesti adevar a grait....
Ca dimensiuni este mai lat, mai lung, mai inalt si mai greu decat LandCruiser. Eu la volan simt ca singura masina comparabila sau poate peste este Range Rover. Restul suv-urilor gen ML, Q7, X3, etc...sunt doar niste glume reusite facute pe seama cumparatorilor.
Si la consum sta nesperat de bine, 11 in oras, 8 afara. La 140km/h am o turatie de 2.000 rot/min !!! Masina are 2 baterii !!! , 3 radiatoare, unul si pentru ulei si e plina de tehnica, cand zic plina inseamna PLINA, atat la motor cat si pe dedesubt.
#7
Scris 10 iulie 2007 - 03:24
greierasul ... esti un fericit, din cate vad. Felicitari pentru masina si sa ramai la fel de entuziasmat de ea ca acum si peste ani de zile.
Te asteptam totusi si cu nsite poze ext/int pentru a insoti impresiile de pana acum
Si evident ... daca ai timp sa dai si o lista a dotarilor mai importante si ... pretul la care vin acestea
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#8
Scris 10 iulie 2007 - 03:28
P.S.---Tare descrierea. O sa te mai potolesti nitel peste ceva timp.Aveam o lene,un sictir....dar acum sunt binedispus. Mi-ai adus zambetul. :beerchug:
Da' cromu' unde-i?Da' mai ales cat?
Aceasta postare a fost editata de mol: 10 iulie 2007 - 03:30
#9
Scris 10 iulie 2007 - 03:30
ACrew style
#10
Scris 10 iulie 2007 - 03:55
Imi place cromul, nu-s chiar un finutz, dar nu-mi place cand il platesc la suprapret, asa cum se intampla la europeni. Are si asta crom in bot si in faruri.
Se poate face drive-test oricand, dealer-ul foarte amabil. Daca vreti sa va plimb prin Buc ca sa va faceti o idee si despre cea cu 3 usi sunati-ma, dealer-ul are numai cu 5 usi.
#11
Scris 10 iulie 2007 - 04:02
Musai trebuie laudata la sfarsit?
Ce masini de teren ai mai condus?
#12
Scris 10 iulie 2007 - 08:36
ai de gand sa o bagi in off-road?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#13
Scris 10 iulie 2007 - 09:45
Eu,masina ideala o vad cu doua portiere,asadar greierasul ai o bila alba.
#14
Scris 11 iulie 2007 - 08:40
Daca ar fi sa vorbim si de partile nasoale acestea ar fi urmatoarele (observate pana acum cel putin): lovesti cu genunchiul in ceva proeminente ale bordului, iar volanul nu se regleaza pe adancime, numai pe vertivala. O parte buna ar fi ca parbrizul este plat si se spala foarte bine, presiunea pe stergator este constanta de-a lungul lui si sterge impecabil.
#15
Scris 11 iulie 2007 - 09:31
#16
Scris 11 iulie 2007 - 09:36
daca mergi la pescuit si in offroad des e mai fain pajoro, daca mergi cu el la servici din centru in centru si la piata eu cred ca e mai bun tuaregul
motorul mi se pare cam gluma, 3.2 litri si 160 cai...
#17
Scris 11 iulie 2007 - 09:38
Daca o sa-ti pastrezi entuziasmul fata de masina,isi merita fiecare banut pe care l-ai dat.
Eu te astept sa postezi minusuri...
#18
Scris 11 iulie 2007 - 10:03
#19
Scris 11 iulie 2007 - 12:20
Pe partea de offroad e durere.... In oras mergi cu 2H, adica trage spate 66% si fata 34%. In 4H trage 50-50% , in 4HHc se blocheaza si diferentialul central(mecanic nu de tip LSD cu alunecare limitata ca la Toyota ), apoi 4HLc intra reductorul iar cireasa de pe tort o reprezinta diferentialul spate blocabil de tip mecanic (cu actionare electrica de la buton). Ai buton sa de decuplezi ESP-ul cand esti in galeata de tot. La ei se cheama MATSC in loc de ESP deoarece nu doar franeaza selectiv rotile cand simte ca masina derapeaza, ci le si actioneaza cu tractiune.
Felicitari pentru masina ! Si pentru razgindire, oricum Touareg V10 TDI erau bani aruncati (eventual V6 TDI) - felicitari pentru taria de a iti schimba optiunea.
Si mie imi place f. mult masina, dar daca as lua una, eu ca un familist potential as lua-o in 5 usi.
Cred totusi ca pe modul 2H tractiunea este doar pe rotile din spate, deci spate 100 % si fata 0 %, masina fiind cu tractiune 4x4 ne-permanenta:
http://www.mitsubish...?...38&action=3
Asteptam poze !
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#20
Scris 11 iulie 2007 - 01:01
din fericire noul Pajero nu este doar un cal de munca, este aproape la fel de luxos ca Touareg-ul normal cu piele Criket. Daca te invarti exclusiv prin oras este mai indicat Touareg-ul cu toata ca Pajero cu 3 usi este mai scurt si nu te solicita nici el in oras. Sincer eu am vrut sa am si eu un "gip". Daca aveam un SUV parca simteam ca mai am o treapta de urcat.
masina are bandouri laterale din plastic prinse in suruburi care se scot foarte usor ca sa le inlocuiesti da le lovesti si nu sunt nici foarte scumpe, plus ca le poti colora dupa gust
pt offroad imi convine ca are roata de rezerva la spate si nu dedesubt, unde in multe cazuri in teren n-o mai poti scoate asa de usor. Touareg-ul nu are nici macar roata de rezerva ! , mai dai 1.500 euro pt ea.
sandumbogdan motorul nu prea cred eu ca e gluma. Daca doreau puteau sa ia usor motoare de la Peugeot, VW, etc... dar motorul asta e nou si e cumva tintit catre o astfel de utilizare, in teren greu si nu de uz general
parbrizul este cu cheder, daca se sparge la cuca macaii e mai usor de schimbat decat ca cele lipite.
Ca minus ar fi zgomotul usor pronuntat numai la acceleratii puternice, niste proeminente in bord care lovesc genunchii, volanul care nu se regleaza decat pe verticala, o usoara lovitura in cutie cand bagi in a-3-a, frana in prima jumatate a cursei nu este foarte ferma, abia dupa aceea "ingheata". Poate pentru a nu brusca imediat o masina asa grea.
ca minus ar mai fi ca nu are clima bizone, separata pt fiecare scaun, e comuna.
ca minus ar mai fi ca nu are clima bizone, separata pt fiecare scaun, e comuna.
Aceasta postare a fost editata de greierasul: 11 iulie 2007 - 12:54
#21
Scris 11 iulie 2007 - 01:12
parbrizul este cu cheder, daca se sparge la cuca macaii e mai usor de schimbat decat ca cele lipite.
Oricum nu cred ca ai gasi parbriz ptr Pajero la "cuca macaii", deci nu ar fi fost chiar problema daca ar fi fost lipit
Problema cu agatatul in treapta a 3'a ar trebui sa dispara dupa cateva sute de km
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 11 iulie 2007 - 01:13
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#22
Scris 11 iulie 2007 - 02:12
motorul ca pare gluma ma refeream raportat la putere raportata la capacitate fata de ce ies acuma cu putere comparabila la aproape jumate din capacitate cilidrica insa asta de pe pajero probabil e facut sa aiba cuplu f. mare la turatii f. mici sa te scoata de oriunde cat mai usor penalizand consumul si comportamentul rutier
defapt daca e sa comparam mere cu pere in final toata motoarele auto par glume fata de cele de motociclete
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 11 iulie 2007 - 02:18
#23
Scris 11 iulie 2007 - 03:37
...2H, adica trage spate 66% si fata 34%. In 4H trage 50-50% , in 4HHc se blocheaza si diferentialul central(mecanic nu de tip LSD cu alunecare limitata ca la Toyota ), apoi 4HLc intra reductorul iar cireasa de pe tort o reprezinta diferentialul spate blocabil de tip mecanic (cu actionare electrica de la buton)...
2H- trage spate 66% si fata 34% ? 4H 50:50 ? 4HHc blocheaza diferentialul ?
Eu stiam ca:
2H - tractiunea este numai pe spate
4H - tractiune inegrala, cu 33% cuplu distribuit pe fata si 67% pe spate
4HLC - tractiune integrala, cu diferential central blocat si cuplul distribuit 50/50 fata/spate
4LLC - identic cu 4HLC, insa cu un raport de demultiplicare de 1.9:1
Faza cea mai tare este ca poti schimba 2H->4H->4HLC si invers pana la 125 km/h.
#24
Scris 11 iulie 2007 - 05:07
mie personal mi-a placut ca inginerii de la Mits au lasat unele aspecte traditionale, noul nu inseamna mereu ceva mai performant si mai ieftin. O suspensie pneumatica ar fi fost interesanta desigur, dar cu ce pret ? Sau tot felul de complicatii electro-hidraulice-pneumatice care sa evite transmisia pur mecanica. Acelasi lucru s-a intamplat cu banda de magnetofon sau pick-up-ul in audio, cand au ajuns la maturitate s-a renuntat la ele pt CDare se aude groaznic in comparatie, foarte metalic... mie imi place cand se duce la mare rafinament o tehnologie sigura, incercata de-a lungul vremii. Sa vedeti complicatii cu hibridele astea noi, in loc sa lase motoarele actuale care sunt ultra cunoscute, sigure, fiabile,ieftine, etc...
#25
Scris 11 iulie 2007 - 08:09
brusc, fiind peste multe alte "concurente" cu la fel de multa traditie in domeniu...
era in optinale si o cutie automata?
la ce performante?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi