Salt la continut


Fotografie
- - - - -

noul Mitshubishi Pajero-2007


  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#26 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 11 iulie 2007 - 08:10

hai cu pozele alea o data
  • 0

#27 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 11 iulie 2007 - 08:21

si cu ce te incalzeste clima aia? la golf nu i-am gasit intrebuintare un an intreg, deloc.

cilindreea mare asigura cuplu la turatii joase, coroborat si cu faptul ca ai si turbina, deja ai senzatia ca masina fuge mai tare decat o face in realitate. de ex eu la golf am senzatia de acceleratie mai mare decat la subaru.

in plus motoarele mari sunt mai fiabile, il poti freca cum vrei.

una peste alta mie mi se pare o masina foarte buna entru offroad si buna pentru sosea, se poate conduce pe drumurile nationale in siguranta, nu are un comportament inselator cum am mai intalnit la unii concurenti directi. Evident, nu e cazul sa-i ceri pe asfalt acelasi lucru ca de la un BMW X5 sau Cayenne, nici suspensia si nici motorizarea nu au fost proiectate pentru viteza foarte mare, nu ca Mitsubishi n-ar avea "gene" de alergat , dar nu e cazul aici.


se poate scoate ceva din masina, eu am mers cu "testoase" din astea, cu un sofer bun si tinuta in ture, poti rula cu 160-180 destul de usor. se si uita lumea ciudat la tine si cred ca ai cine stie ce masina.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#28 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 11 iulie 2007 - 08:53

cilindreea mare asigura cuplu la turatii joase, coroborat si cu faptul ca ai si turbina, deja ai senzatia ca masina fuge mai tare decat o face in realitate. de ex eu la golf am senzatia de acceleratie mai mare decat la subaru.


asta nu pot sa o cred ! Golf 2.0TDI 4 motion de 140 CP sa dea senzatie de acceleratie mai mare decit Subaru Forester 2.5XT cu 230 CP ? Ambele au Turbo, Subaru e pe benzina si are cilindreea mai mare, so ?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#29 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 11 iulie 2007 - 09:52

nu stiu, asa se intampla. hai sa zicem ca ar fi cel mult egale, dar tot pe golf simti acel zvac mai bine. si pe mine m-a mirat. desigur nu se compara de nici o culoare, dar parca una are cuplu la 1400rpm si alta la 3000-3400 (sa fie de aici?), deja unde golful ar sucomba, subaru cam de acolo face diferenta si zboara. subaru are putere maxima la 6k rpm. la golf ti-au sarit pistonele de mult.

a, subaru e mai violent la schimbari.

Aceasta postare a fost editata de cata69: 11 iulie 2007 - 09:52

  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#30 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 11 iulie 2007 - 09:52

da, si sa nu uitam, e doar un dizal nerafinat de la VW !
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#31 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 11 iulie 2007 - 10:02

hai mai oaspete... :)

cred ca diferenta din senzatii e ca un turbo benzina e mai linear totusi decit un TDI-PD care e mai off-on, adica puterea si zvic-ul vin dintr-odata, de aici senzatia diferita.

Daca ma gindesc bine, VW Passat B5.5 TDI 130 CP 4motion pe care il conduceam la vechiul serviciu intr-adevar lasa parca senzatie mai mare de acceleratie decit Rene (Laguna 2.0T 205 CP), desi efectiv laguna e mai performanta in acceleratii...Laguna e mai lineara, passat-ul era brutal rau....sub 2000 rpm de-abia se misca, si pe urma parca se declansa furtuna...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#32 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 12 iulie 2007 - 02:38

ska evident ca nu s-a iventat masina perfecta, dar de ce ar fi noul Pajero mai prejos decat concurentii ??? sfatul meu este sa va duceti s-o probati :lol: or sa cvina si pozele, n-o mai spal , cred ca maine avem poze
  • 0

#33 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 iulie 2007 - 05:35

baga l apozat ca oricum ploua in draci. nu cred ca e deloc sub concurenta. de fapt care concurenta???
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#34 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 12 iulie 2007 - 09:11

Concurenta? :rolleyes:

Sharanel are aceeasi configuratie castigatoare,160cp/380Nm.Ambii, spun ca le trag bine masinile.Eu, il cred doar pe unul. :lol:

Nu mai stresati omu'.Pentru a pune poze,a spus,e un mic cumul format din peisaj frumos(asta n-am inteles-o---pentru a suplini ceva?) si inbaierea bibiului. Pana atunci ,cautati pe net poze.

p.s.---aici nu-i cazul,dar detest persoanele care au venit doar pentru a trambita si a li se lauda bibiurile si, atat. Tot dialogul se rezuma la> am cea mai tare masina/ai cea mai tare masina.Atat.Cu restul voi discuta cand va veti lua Masini ...

Tot calciul...sau ploaia...
  • 0

#35 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 13 iulie 2007 - 10:10

Mol stai linistit ca nu am de gand sa laud nici o masina gratuit. Cand o sa sesizez probleme o sa le aflati, chiar sunt foarte critic de felul meu. Uite un dezavantaj ar fi confortul la rulare , simti toate pietricelele de pe drum, exact ca o masina mica, nu ai confortul regal din LandCruiser sau Discovery 3 sa spunem. Asta are si avantaje, anume ca nu mergi ca boul relaxat si distrugi masina plus ca ai o stabilitate superioara la drum. Ca la orice masina trebuie sa alegi ce preferi, nu cred ca exista masina in care sa te simti ca pe o perna de aer si in acelasi timp sa fie "infipta" pe sosea.

Am facut poze acum, asa nespalata si langa gardul firmei :D , ma gandesc cum sa le transfer in computer ca am uitat cablul USB acasa. Sper sa pot pune poze azi, nu foarte artistice dar asa e in graba.

Aceasta postare a fost editata de greierasul: 13 iulie 2007 - 10:10

  • 0

#36 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 13 iulie 2007 - 11:48

nu cred ca exista masina in care sa te simti ca pe o perna de aer si in acelasi timp sa fie "infipta" pe sosea.

am un prieten care are un S (mb) si la cat am mai mers cu el cam asa se simte, parca plutesti dar in curbe sta perfect, nu se inclina, nu face balans
  • 0

#37 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 13 iulie 2007 - 12:38

Probabil greierasul se referea la masini care ar concura cu Pajero. Totusi ... cel mai ieftin S este ~73 k euro ... aproape dublu fata de Pajero asta
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#38 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 13 iulie 2007 - 02:15

Am fost impresionat de catre duritatea suspensiei unui Touareg(v10!!!!)si de ,,balanganarea'' unei Toyote LC 120.Probabil datorita faptului ca nu eram eu proprietarul...
  • 0

#39 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 13 iulie 2007 - 02:25

Il rog respectuos pe domnul care a fost cu mine la un anumit eveniment sa scrie cateva randuri referitoare la prestatia unei batranici de 10 ani vs. cateva adolescente. Din pacate nu am timp cat imi doresc si nici nu prea imi vine sa scriu la persoana intai.
Va rog domnu'...

*referitor la topicul "ce masina a reusit sa va impresioneze cel mai mult" raspunsul este fara indoiala - Masina mea.

Bai da uei, gleielasule, Sa o stapanesti sanatos !
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#40 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 13 iulie 2007 - 02:46

Se poate ,,pune'' de-un club ,,Pajero'',sunteti,deja,trei proprietari...Am afla pareri pertinente si obiective...Ar fi al doilea club...
Pajero Sport continua sa-mi placa ca forma.N-am avut ocazia sa urc in vreun Pajero,asadar sunt mult prea subiectiv.

Daca-l tii de 10 ani,e clar ca se merita.Eu am fost dobitoc c-am vandut un Audi 80,coupe,sport ,o masina ce nu trebuia vanduta vreodata...(era pe fundatie si n-am anticipat ca vor veni alte vremuri,permisive...)
  • 0

#41 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 17 iulie 2007 - 07:40

Greierasul, nimic,nimic,vis-a-vis de poze?M-ai stresat cu impresii ,,hiperbolizate'',iar poze ioc.
Partea buna.
Am tinut sa ma uit la interiorul unui agregat identic si la fel ca al tau(doua usi),negru,cutie automata,piele,probabil varianta full si m-a impresionat.Din punctul meu de vedere ,interiorul este cu mult peste LandCruiser,tot varianta full.Interesanta namila.
  • 0

#42 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 18 iulie 2007 - 08:23

... Uite un dezavantaj ar fi confortul la rulare , simti toate pietricelele de pe drum, exact ca o masina mica...


Verifica presiunea in anvelope. La a mea, la ~2500 kg la drum, presiunea in anvelope este de 1.8. Daca rulezi cu o presiune de peste 2, chiar 2.4 cum prefera multi din utilizatori sau presionari de anvelope de la service-uri, mi se pare normal sa se simta pietricelele de pe drum. Diferenta dintre 1.8 si 2.0 este enorma. Poti incerca, nu costa nimic.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#43 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 18 iulie 2007 - 10:04

dar la masini "mici" aka autoturisme diferenta de presiune nu e asa mare, adica intre 2 si 2.5 nu se simte prea tare si roata e mult mai mica, am patit odata sa merg destul de mult chiar cu 3 atmosfere din cauza la un presionar cu manometrul stricat, la un "jeep" m-as astepta sa se simta mai putin presiunea/gropile/pietrele fiind roata mult mai mare, nu?

1.8 mi se pare presiune mica tare sau tocmai pt. ca e roata mare suporta presiuni mici fara probleme?
  • 0

#44 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 18 iulie 2007 - 10:26

De la "mama" lu Pajero citire (Pajero handbook):
Tyre Size Pressure PSI
Front Rear
215SR15 6PRLT 29 40
205/80R16 99Q 26 31
225/80R15 104S 26 29
265/70R15 110S 26 29
265/70R16 112S 26 29
31x10.5R15 6PRLT 29 29 (eu pe astea merg cu 26/26, adica 1.8bar fata/spate. pe cele de strada pun tot 1.8. la drumurile noastre....)
215/85R18 113L LT 29 29
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#45 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 18 iulie 2007 - 04:43

Daca sunt mai putin umflate, consuma mai mult masina si se uzeaza neuniform cauciucul. Dar creste confortul. Acum fiecare cu ce prefera :huh:
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#46 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 18 iulie 2007 - 05:35

Exista o discrepanta intre recomandarile facute de producatorii de autoturisme - putini dau presiuni pentru diferite dimensiuni de anvelope - si recomandarile producatorilor de anvelope. Trebuie gasita presiunea optima, cea care permite rularea in conditii de siguranta si confort acceptate de utilizatorii autoturismelor. Un mare procent din cei care achizitioneaza autoturisme de la grupul Renault -Nissan pleaca acasa cu masina noua si ruleaza pana cand se prind (sau nu) cu 3.5 presiune - presiunea de depozit pentru autoturismele din gama respectiva, ajustarea presiunii fiind ultimul lucru la care se gandesc cei care pregatesc masinile de livrare. O fi bine ? Este una din posibilele cauze din cauza carora auzim " masina mea cea noua e cam de rigida... troncane si vibreaza..are directia nesigura..." etc
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#47 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 19 iulie 2007 - 12:32

Gata, am gasit cablul USB. Deocamdata cateva poze amarate. Revenind la masina pot sa va spun ca am bagat-o prin hartoape destul de mari la pescuit. Namoale n-am intalnit, probabil de la seceta. Ce sa va spun, masina e incredibila. In teren accidentat e fenomenala, ai senzatia ca pune talpa jos, iar motorul lucrezi cu el numai la ralanti, totul se desfasoara intre 1000-1500 rot/min in liniste deplina. Am mai mers cu alte masini dar trebuiau turate si ma deranja asta. Caroseria e foarte rigida, nu a scartait deloc,deloc, probabil ca daia parbrijul are cheder , sa "joace" cativa mm..... in teren accidentat e o adevarata placere masina (cea cu 3 usi). Ce nu-mi place: daca mergi in viteza pe macadam, pe piatra cubica, suspensia fiind rigida, sport, zdrangane bordul si suspensia, totul devine harmalaie. In LandCruiser si Discovery 3 confortul pe piatra cubica e superior.
  • 0

#48 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 19 iulie 2007 - 01:02

una peste alta, mie mi-a placut cum a lucrat Mitshubishi de data asta..... nu a mai aruncat banii pe moda care sa-ti ia ochiii, a lucrat inginereste, a rezolvat o mare parte din punctele minus ale masinii vechi, este o evolutie de foarte buna calitate a modelului anterior. Poate un model nou nout ar fi luat ochii multora dar cu ce sacrificii ? ar fi aparut inca un SUV de duzina. Eu de fel sunt inginer si ma incanta cand vad un produs creat in mare parte de ingineri si nu de departamentul de marketing. Abia in hartoape intelegi cum e facut sa lucreze motorul asta. Se apropie ca stil foarte mult cu cele de tractoare.
  • 0

#49 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 19 iulie 2007 - 02:19

Roata de rezerva montata acolo este optional, nu?
Cum e accesul la locurile din spate?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#50 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 19 iulie 2007 - 02:34

m-a intrebat cineva ce functionale are masina:

- servodirectie
- geamuri electrice cu protectie
- oglinzi exterioare rabatabile electric, incalzite electric, cu semnal in ele, in culoarea caroseriei
- oglinda interioara electrocromatica
- aer conditionat automat
- scaune piele, incalzite si rabatabile electric
- inchidere centralizata cu telecomanda
- alarma
- airbag-uri frontale, laterale si cortina
- cotiera rabatabila, bancheta spate fractionabila
- ABS si EBD
- controlul stabilitatii si tractiunii MASTC
- alternator de mare capacitate
- 2 baterii
- diferential spate blocabil
- jante aliaj 18'
- incalzitor combustibil
- cruise control
- comenzi pe volan
- lumina ambianta la picioare
- volan imbracat in piele
- radio-cd mp3 si magazie 6 discuri
- pachet lux interior: aluminiu, piele, etc...
- geamuri fumurii
- scari laterale
- bare amararwe portbagaj
- deflector vand spate
- faruri Xenon
- proiectoare
- pedale aluminiu
- incalzire suplimentara electrica a cabinei.
si lista continuua dar mi-e lene sa o scriu pe toata !

Roata asezata in spate e standard, nu optionala. Accesul la locurile din spate este foarte bun, usa e imensa, mai mare ca la cel normal sau ca la concurentele in 3 usi, spatiu in spate e destul. O masina in Bucuresti cu 3 usi o gasiti in showroom-ul de langa podul Grant, langa turnul de testat lifturi.

Aceasta postare a fost editata de greierasul: 19 iulie 2007 - 02:37

  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi