noul Mitshubishi Pajero-2007
#26
Scris 11 iulie 2007 - 08:10
#27
Scris 11 iulie 2007 - 08:21
cilindreea mare asigura cuplu la turatii joase, coroborat si cu faptul ca ai si turbina, deja ai senzatia ca masina fuge mai tare decat o face in realitate. de ex eu la golf am senzatia de acceleratie mai mare decat la subaru.
in plus motoarele mari sunt mai fiabile, il poti freca cum vrei.
una peste alta mie mi se pare o masina foarte buna entru offroad si buna pentru sosea, se poate conduce pe drumurile nationale in siguranta, nu are un comportament inselator cum am mai intalnit la unii concurenti directi. Evident, nu e cazul sa-i ceri pe asfalt acelasi lucru ca de la un BMW X5 sau Cayenne, nici suspensia si nici motorizarea nu au fost proiectate pentru viteza foarte mare, nu ca Mitsubishi n-ar avea "gene" de alergat , dar nu e cazul aici.
se poate scoate ceva din masina, eu am mers cu "testoase" din astea, cu un sofer bun si tinuta in ture, poti rula cu 160-180 destul de usor. se si uita lumea ciudat la tine si cred ca ai cine stie ce masina.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#28
Scris 11 iulie 2007 - 08:53
cilindreea mare asigura cuplu la turatii joase, coroborat si cu faptul ca ai si turbina, deja ai senzatia ca masina fuge mai tare decat o face in realitate. de ex eu la golf am senzatia de acceleratie mai mare decat la subaru.
asta nu pot sa o cred ! Golf 2.0TDI 4 motion de 140 CP sa dea senzatie de acceleratie mai mare decit Subaru Forester 2.5XT cu 230 CP ? Ambele au Turbo, Subaru e pe benzina si are cilindreea mai mare, so ?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#29
Scris 11 iulie 2007 - 09:52
a, subaru e mai violent la schimbari.
Aceasta postare a fost editata de cata69: 11 iulie 2007 - 09:52
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#30
Scris 11 iulie 2007 - 09:52
#31
Scris 11 iulie 2007 - 10:02
cred ca diferenta din senzatii e ca un turbo benzina e mai linear totusi decit un TDI-PD care e mai off-on, adica puterea si zvic-ul vin dintr-odata, de aici senzatia diferita.
Daca ma gindesc bine, VW Passat B5.5 TDI 130 CP 4motion pe care il conduceam la vechiul serviciu intr-adevar lasa parca senzatie mai mare de acceleratie decit Rene (Laguna 2.0T 205 CP), desi efectiv laguna e mai performanta in acceleratii...Laguna e mai lineara, passat-ul era brutal rau....sub 2000 rpm de-abia se misca, si pe urma parca se declansa furtuna...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#32
Scris 12 iulie 2007 - 02:38
#33
Scris 12 iulie 2007 - 05:35
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#34
Scris 12 iulie 2007 - 09:11
Sharanel are aceeasi configuratie castigatoare,160cp/380Nm.Ambii, spun ca le trag bine masinile.Eu, il cred doar pe unul.
Nu mai stresati omu'.Pentru a pune poze,a spus,e un mic cumul format din peisaj frumos(asta n-am inteles-o---pentru a suplini ceva?) si inbaierea bibiului. Pana atunci ,cautati pe net poze.
p.s.---aici nu-i cazul,dar detest persoanele care au venit doar pentru a trambita si a li se lauda bibiurile si, atat. Tot dialogul se rezuma la> am cea mai tare masina/ai cea mai tare masina.Atat.Cu restul voi discuta cand va veti lua Masini ...
Tot calciul...sau ploaia...
#35
Scris 13 iulie 2007 - 10:10
Am facut poze acum, asa nespalata si langa gardul firmei , ma gandesc cum sa le transfer in computer ca am uitat cablul USB acasa. Sper sa pot pune poze azi, nu foarte artistice dar asa e in graba.
Aceasta postare a fost editata de greierasul: 13 iulie 2007 - 10:10
#36
Scris 13 iulie 2007 - 11:48
am un prieten care are un S (mb) si la cat am mai mers cu el cam asa se simte, parca plutesti dar in curbe sta perfect, nu se inclina, nu face balansnu cred ca exista masina in care sa te simti ca pe o perna de aer si in acelasi timp sa fie "infipta" pe sosea.
#37
Scris 13 iulie 2007 - 12:38
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#38
Scris 13 iulie 2007 - 02:15
#39
Scris 13 iulie 2007 - 02:25
Va rog domnu'...
*referitor la topicul "ce masina a reusit sa va impresioneze cel mai mult" raspunsul este fara indoiala - Masina mea.
Bai da uei, gleielasule, Sa o stapanesti sanatos !
#40
Scris 13 iulie 2007 - 02:46
Pajero Sport continua sa-mi placa ca forma.N-am avut ocazia sa urc in vreun Pajero,asadar sunt mult prea subiectiv.
Daca-l tii de 10 ani,e clar ca se merita.Eu am fost dobitoc c-am vandut un Audi 80,coupe,sport ,o masina ce nu trebuia vanduta vreodata...(era pe fundatie si n-am anticipat ca vor veni alte vremuri,permisive...)
#41
Scris 17 iulie 2007 - 07:40
Partea buna.
Am tinut sa ma uit la interiorul unui agregat identic si la fel ca al tau(doua usi),negru,cutie automata,piele,probabil varianta full si m-a impresionat.Din punctul meu de vedere ,interiorul este cu mult peste LandCruiser,tot varianta full.Interesanta namila.
#42
Scris 18 iulie 2007 - 08:23
... Uite un dezavantaj ar fi confortul la rulare , simti toate pietricelele de pe drum, exact ca o masina mica...
Verifica presiunea in anvelope. La a mea, la ~2500 kg la drum, presiunea in anvelope este de 1.8. Daca rulezi cu o presiune de peste 2, chiar 2.4 cum prefera multi din utilizatori sau presionari de anvelope de la service-uri, mi se pare normal sa se simta pietricelele de pe drum. Diferenta dintre 1.8 si 2.0 este enorma. Poti incerca, nu costa nimic.
#43
Scris 18 iulie 2007 - 10:04
1.8 mi se pare presiune mica tare sau tocmai pt. ca e roata mare suporta presiuni mici fara probleme?
#44
Scris 18 iulie 2007 - 10:26
Tyre Size Pressure PSI
Front Rear
215SR15 6PRLT 29 40
205/80R16 99Q 26 31
225/80R15 104S 26 29
265/70R15 110S 26 29
265/70R16 112S 26 29
31x10.5R15 6PRLT 29 29 (eu pe astea merg cu 26/26, adica 1.8bar fata/spate. pe cele de strada pun tot 1.8. la drumurile noastre....)
215/85R18 113L LT 29 29
#45
Scris 18 iulie 2007 - 04:43
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#46
Scris 18 iulie 2007 - 05:35
#47
Scris 19 iulie 2007 - 12:32
#48
Scris 19 iulie 2007 - 01:02
#49
Scris 19 iulie 2007 - 02:19
Cum e accesul la locurile din spate?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#50
Scris 19 iulie 2007 - 02:34
- servodirectie
- geamuri electrice cu protectie
- oglinzi exterioare rabatabile electric, incalzite electric, cu semnal in ele, in culoarea caroseriei
- oglinda interioara electrocromatica
- aer conditionat automat
- scaune piele, incalzite si rabatabile electric
- inchidere centralizata cu telecomanda
- alarma
- airbag-uri frontale, laterale si cortina
- cotiera rabatabila, bancheta spate fractionabila
- ABS si EBD
- controlul stabilitatii si tractiunii MASTC
- alternator de mare capacitate
- 2 baterii
- diferential spate blocabil
- jante aliaj 18'
- incalzitor combustibil
- cruise control
- comenzi pe volan
- lumina ambianta la picioare
- volan imbracat in piele
- radio-cd mp3 si magazie 6 discuri
- pachet lux interior: aluminiu, piele, etc...
- geamuri fumurii
- scari laterale
- bare amararwe portbagaj
- deflector vand spate
- faruri Xenon
- proiectoare
- pedale aluminiu
- incalzire suplimentara electrica a cabinei.
si lista continuua dar mi-e lene sa o scriu pe toata !
Roata asezata in spate e standard, nu optionala. Accesul la locurile din spate este foarte bun, usa e imensa, mai mare ca la cel normal sau ca la concurentele in 3 usi, spatiu in spate e destul. O masina in Bucuresti cu 3 usi o gasiti in showroom-ul de langa podul Grant, langa turnul de testat lifturi.
Aceasta postare a fost editata de greierasul: 19 iulie 2007 - 02:37
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi