Salt la continut


Fotografie
- - - - -

noul Mitshubishi Pajero-2007


  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#1 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 10 iulie 2007 - 12:19

:( SKA a banuit el bine...... nu am mai luat Touareg, mi-am retras banii si am luat noul Mitshubishi Pajero-2007. Poze o sa pun cu el, dar as vrea sa fie unele cat de cat frumoase, interesante, cu ceva peisaj, etc.... asadar ceva mai tarziu.

Masina este varianta in 3 usi, motorizare diesel 3.200 cmc , cutie manuala evident :D , 160CP cu 380Nm. Este varianta full-options pentru cutie manuala.

Comportamentul masinii pe sosea este nesperat de bun, la cat e masina de inalta sta excelent pe sosea, se simte ca are punte independenta pe spate.
  • 0

#2 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 10 iulie 2007 - 12:48

Imagine amplasata

asa??? ceva detalii legate de pret? de ce ai renuntat la VW?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#3 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 10 iulie 2007 - 12:51

cum e ca performante? 160cp sunt deajuns?
se misca ok?
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#4 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 10 iulie 2007 - 01:53

Pai da, ne-a dat foc si acum ne lasa sa fierbem in suc propriu...
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#5 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 10 iulie 2007 - 01:55

Putere maxima 118 KW (160 CP) / 3.800 rot / min
Cuplu maxim 378 Nm / 2000 rot /min
Viteza maxima 177 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 12,8 s

insa nu cred ca a vrut ceva de la ea pe sosea. pretul destul de mare, peste 40.000. nu e 4x4 permanent, dar are reductor.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#6 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 10 iulie 2007 - 03:04

masina este exact ca cea din poza lui cata69 mai putin oglinda de pe aripa, in Europa nu se accepta asa ceva. Ca sa nu va mai fierb va spun parerea mea subiectiva: regele Toyota LandCruiser a murit, noul Pajero i-a luat locul. Dupa cum v-am spus, pe sose se comporta exact ca o masina mica, cu muuuuuuult superioara unui LandCruiser 120 in care te cuprinde teama la o curba mai stransa. Daca generatia veche de Pajero avea motor de 2,5 L parca si tragea din greu, acum cu noul 3,2 L totul e sub control. E cam zgomotos motorul, dar la turatii joase cand accelerezi parca trage aer pe nari, asa se aude, un sunet extrem de placut , ca la Range Rover. Seamana cu modelul vechi dar este la ani lumina departare in toate domeniile. Caroserie mult rigidizata, se simte ca un tanc (cel putin varianta 3 usi). Mitsubishi a vrut sa impregneze acestei masini ceva gene de raliu, de la Lancer Evo, nu simti deloc senzatia ca te afli intr-n camion greoi gata sa te rastorni, din contra, e foarte agila si stabila. Cutia de viteze manuala este etajata excelent, pentru mine cel putin. Treapta I este foarte scurta si plina de "vana", am carnet de 14 ani si inca nu reusesc sa plec cu ea de pe loc fara sa scartai rotile. Masina nu este pentru "liniute" la stop, dar demareaza suficient de repede ca sa fi foarte relaxat. Cand depasesti un TIR ai demaraj, deci ai cuplu pana la viteze foarte ridicate. Cea mai placuta surpriza am avut- o la Comarnic, pe serpentine, toti cu masinile mici vitezomane care m-au depasit pe plan drept, s-au dat la o parte neputincioase. Cu cat e dealul mai inclinat cu atat distractia e mai mare :))))))))) trage ceva de groaza masina, nu am mai mers cu ceva asemanator. Nu stiu cum calculeaza astia performantele unui motor, dar pentru mine e clar: cilindreea mare te scoate din rahat. E minciuna gogonata ca au astia motoare de 2 cmc si scot din ele sute de CP si Nm..... cilindreea e clar ca inseamna fortza.

Interiorul este foarte luxos, nesperat, plastice foarte binie finisate, scaune de piele configurate beton, functii o multime de ar fi trebuiesc sa platesc la Touareg pt ceva echivalent peste 10.000 euro. Muzica suna incredibil, puternic si foarte bine, bagi 6 discuri in bord cu mp3-uri si ai 60 ore de auditie. Ai altimetru, busola, presiune atmosferica, consumul de motorina mediu manual si automat si toate astea pe un grafic cu ultimele ore ca sa vezi cum au evoluat lucrurile. Scaune electrice incalzite...etc...

Pe partea de offroad e durere.... In oras mergi cu 2H, adica trage spate 66% si fata 34%. In 4H trage 50-50% , in 4HHc se blocheaza si diferentialul central(mecanic nu de tip LSD cu alunecare limitata ca la Toyota ), apoi 4HLc intra reductorul iar cireasa de pe tort o reprezinta diferentialul spate blocabil de tip mecanic (cu actionare electrica de la buton). Ai buton sa de decuplezi ESP-ul cand esti in galeata de tot. La ei se cheama MATSC in loc de ESP deoarece nu doar franeaza selectiv rotile cand simte ca masina derapeaza, ci le si actioneaza cu tractiune.

In Quatreroute, revista ce apare la noi, parca in octombrie, noul Pajero in 3 usi a batut pe zapada tot, Audi Q7, Mercedes GL, Hummer,BMW Serie 3 cu tractiune integrala, Passat 4motion, Santa Fe, Chevy, Toyota Rav4, etc.... l-au numit stapanul zapezilor.

Cat priveste comparatia cu Touareg-ul ............ nu pot sa spun decat ca sunt foarte norocosi cei de la VW ca mai vand Touareg cand exista noul Pajero.Cine a spus ca daca te sui intr-o japoneza nu mai revii la masinile nemtesti adevar a grait....

Ca dimensiuni este mai lat, mai lung, mai inalt si mai greu decat LandCruiser. Eu la volan simt ca singura masina comparabila sau poate peste este Range Rover. Restul suv-urilor gen ML, Q7, X3, etc...sunt doar niste glume reusite facute pe seama cumparatorilor.

Si la consum sta nesperat de bine, 11 in oras, 8 afara. La 140km/h am o turatie de 2.000 rot/min !!! Masina are 2 baterii !!! , 3 radiatoare, unul si pentru ulei si e plina de tehnica, cand zic plina inseamna PLINA, atat la motor cat si pe dedesubt.
  • 0

#7 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 10 iulie 2007 - 03:24

Cred ca e cazul ca un moderator sa separe topicul si sa faca unul la Masina mea.
greierasul ... esti un fericit, din cate vad. Felicitari pentru masina si sa ramai la fel de entuziasmat de ea ca acum si peste ani de zile.
Te asteptam totusi si cu nsite poze ext/int pentru a insoti impresiile de pana acum :)
Si evident ... daca ai timp sa dai si o lista a dotarilor mai importante si ... pretul la care vin acestea ;)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#8 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 10 iulie 2007 - 03:28

S-o stapanesti sanatos!

P.S.---Tare descrierea. O sa te mai potolesti nitel peste ceva timp.Aveam o lene,un sictir....dar acum sunt binedispus. Mi-ai adus zambetul. :beerchug:

Da' cromu' unde-i?Da' mai ales cat?

Aceasta postare a fost editata de mol: 10 iulie 2007 - 03:30

  • 0

#9 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 10 iulie 2007 - 03:30

Felicitari pentru alegere si pentru ca ii lasi pe altii as dea o basca de bani pentru crom si alte rahaturi "premium". Acelasi impresii le am si eu (mai putin cele dinamice ca nu m-am dat inca cu ea). Inauntru este la km de vechea masina, cu tot felul de indicatoare si chestii FOLOSITOARE in offroad sau nu. Fiind scurta banuiesc ca nu are sistemul audio Rockford...oricum poti sa faci unu aftermarket pretentios. Foarte misto afisajul ala si mai ales graficele, m-au omorit si pe mine. Finisarea excelenta comparat cu ce ma asteptam. Poti sa alegi pachetul Ralliart si hop in sus cu puterea si cuplul, asta dupa ce te obisnuiesti cu ea.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#10 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 10 iulie 2007 - 03:55

Sper ca saptamana asta sa pun si poze interior-exterior, sa o spal intai :) O sa fac si o lista de dotari cu toate ca e foarte obositor, va fi o lista foarte lunga. La preturi e simplu nu exista decat ce aduc ei din Japonia, nu poti pune optionale, asa e la masinile japoneze, ca la Toyota, din cauza departarii foarte mari, s-ar astepta luni de zile.Varianta aleasa de mine a costat cam 41-42.000 euro. Sper sa fie fiabila, aici nu pot spune nimic, habar nu am, deocamdata e perfecta.

Imi place cromul, nu-s chiar un finutz, dar nu-mi place cand il platesc la suprapret, asa cum se intampla la europeni. Are si asta crom in bot si in faruri.

Se poate face drive-test oricand, dealer-ul foarte amabil. Daca vreti sa va plimb prin Buc ca sa va faceti o idee si despre cea cu 3 usi sunati-ma, dealer-ul are numai cu 5 usi.
  • 0

#11 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 10 iulie 2007 - 04:02

Pacat ca nu-s bucurestean,as fi facut economie de carburant...
Musai trebuie laudata la sfarsit?

Ce masini de teren ai mai condus?
  • 0

#12 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 10 iulie 2007 - 08:36

nu sunt fan al acestui tip de masina (desi posed un SUV), insa e o alegere mai echilibrata decat multe altele.

ai de gand sa o bagi in off-road?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#13 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 10 iulie 2007 - 09:45

N-am stiut ca prin Bucuresti e on-road...

Eu,masina ideala o vad cu doua portiere,asadar greierasul ai o bila alba.
  • 0

#14 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 11 iulie 2007 - 08:40

Normal ca partea de offroad va fi prezenta la un moment dat de timp :P E bine ca masina asta de ex are usa mai mare si accesul in spate este foarte facil, la LandCruiser usa este cea de la 5 usi si accesul este mai greoi.

Daca ar fi sa vorbim si de partile nasoale acestea ar fi urmatoarele (observate pana acum cel putin): lovesti cu genunchiul in ceva proeminente ale bordului, iar volanul nu se regleaza pe adancime, numai pe vertivala. O parte buna ar fi ca parbrizul este plat si se spala foarte bine, presiunea pe stergator este constanta de-a lungul lui si sterge impecabil.
  • 0

#15 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 11 iulie 2007 - 09:31

De condus offroadere ... pai un LandCruiser120 cu 3 usi al prietenei mele, vreo 2 ani, de vreo 7-8 ori am condus si un Discovery3 la peste , am mai mers cu Touareg dar numai pe sosea de 5,6 ori. In rest am mai mers in alte masini offroad sau SUV-uri dar in dreapta, nu le-am condus, gen ML, X5, Grand Cherokee, LandCruiser-ul mare etc.... Fiecare are plusuri si minusuri. Am ales noul Pajero pentru ca e un fel de Touareg printre offroadere, adica performeaza foarte bine cam peste tot.
  • 0

#16 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 11 iulie 2007 - 09:36

numai ca tuaregul e orientat mai mult spre premium, confort, lux, pajero e mai orientat spre calul de munca si de incredere pe care pui baza cand ai nevoie

daca mergi la pescuit si in offroad des e mai fain pajoro, daca mergi cu el la servici din centru in centru si la piata eu cred ca e mai bun tuaregul

motorul mi se pare cam gluma, 3.2 litri si 160 cai...
  • 0

#17 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 11 iulie 2007 - 09:38

...mda,ai ceva ,,experienta''.

Daca o sa-ti pastrezi entuziasmul fata de masina,isi merita fiecare banut pe care l-ai dat.
Eu te astept sa postezi minusuri...
  • 0

#18 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 11 iulie 2007 - 10:03

Si eu astept sa ai timp sa postezi si niste poze aici...

Sa-l stapanesti sanatos!

De unde l-ai luat?
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#19 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 11 iulie 2007 - 12:20

Pe partea de offroad e durere.... In oras mergi cu 2H, adica trage spate 66% si fata 34%. In 4H trage 50-50% , in 4HHc se blocheaza si diferentialul central(mecanic nu de tip LSD cu alunecare limitata ca la Toyota ), apoi 4HLc intra reductorul iar cireasa de pe tort o reprezinta diferentialul spate blocabil de tip mecanic (cu actionare electrica de la buton). Ai buton sa de decuplezi ESP-ul cand esti in galeata de tot. La ei se cheama MATSC in loc de ESP deoarece nu doar franeaza selectiv rotile cand simte ca masina derapeaza, ci le si actioneaza cu tractiune.


Felicitari pentru masina ! Si pentru razgindire, oricum Touareg V10 TDI erau bani aruncati (eventual V6 TDI) - felicitari pentru taria de a iti schimba optiunea.
Si mie imi place f. mult masina, dar daca as lua una, eu ca un familist potential as lua-o in 5 usi.

Cred totusi ca pe modul 2H tractiunea este doar pe rotile din spate, deci spate 100 % si fata 0 %, masina fiind cu tractiune 4x4 ne-permanenta:
http://www.mitsubish...?...38&action=3

Asteptam poze !
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#20 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 11 iulie 2007 - 01:01

l-am luat de la MIT Motors pentru ca la ei m-am dus prima oara si nu mai poti sa-l iei de la alt dealer. Adica poti, dar comisionul il ia prima firma contactata.

din fericire noul Pajero nu este doar un cal de munca, este aproape la fel de luxos ca Touareg-ul normal cu piele Criket. Daca te invarti exclusiv prin oras este mai indicat Touareg-ul cu toata ca Pajero cu 3 usi este mai scurt si nu te solicita nici el in oras. Sincer eu am vrut sa am si eu un "gip". Daca aveam un SUV parca simteam ca mai am o treapta de urcat.

masina are bandouri laterale din plastic prinse in suruburi care se scot foarte usor ca sa le inlocuiesti da le lovesti si nu sunt nici foarte scumpe, plus ca le poti colora dupa gust :(

pt offroad imi convine ca are roata de rezerva la spate si nu dedesubt, unde in multe cazuri in teren n-o mai poti scoate asa de usor. Touareg-ul nu are nici macar roata de rezerva ! , mai dai 1.500 euro pt ea.

sandumbogdan motorul nu prea cred eu ca e gluma. Daca doreau puteau sa ia usor motoare de la Peugeot, VW, etc... dar motorul asta e nou si e cumva tintit catre o astfel de utilizare, in teren greu si nu de uz general ;)

parbrizul este cu cheder, daca se sparge la cuca macaii e mai usor de schimbat decat ca cele lipite.

Ca minus ar fi zgomotul usor pronuntat numai la acceleratii puternice, niste proeminente in bord care lovesc genunchii, volanul care nu se regleaza decat pe verticala, o usoara lovitura in cutie cand bagi in a-3-a, frana in prima jumatate a cursei nu este foarte ferma, abia dupa aceea "ingheata". Poate pentru a nu brusca imediat o masina asa grea.

ca minus ar mai fi ca nu are clima bizone, separata pt fiecare scaun, e comuna.

ca minus ar mai fi ca nu are clima bizone, separata pt fiecare scaun, e comuna.

Aceasta postare a fost editata de greierasul: 11 iulie 2007 - 12:54

  • 0

#21 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 11 iulie 2007 - 01:12

parbrizul este cu cheder, daca se sparge la cuca macaii e mai usor de schimbat decat ca cele lipite.


Oricum nu cred ca ai gasi parbriz ptr Pajero la "cuca macaii", deci nu ar fi fost chiar problema daca ar fi fost lipit :(

Problema cu agatatul in treapta a 3'a ar trebui sa dispara dupa cateva sute de km

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 11 iulie 2007 - 01:13

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#22 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 11 iulie 2007 - 02:12

asta cu parbrizul cu cheder nu am mai vazut de pe vremea daciei 1300, pana si cielo il are lipit, e mult mai estetic, dar in fine, nu e mare bai, e offroad in definitiv nu e masina de mers la miss

motorul ca pare gluma ma refeream raportat la putere raportata la capacitate fata de ce ies acuma cu putere comparabila la aproape jumate din capacitate cilidrica insa asta de pe pajero probabil e facut sa aiba cuplu f. mare la turatii f. mici sa te scoata de oriunde cat mai usor penalizand consumul si comportamentul rutier
defapt daca e sa comparam mere cu pere in final toata motoarele auto par glume fata de cele de motociclete :(

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 11 iulie 2007 - 02:18

  • 0

#23 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 11 iulie 2007 - 03:37

...2H, adica trage spate 66% si fata 34%. In 4H trage 50-50% , in 4HHc se blocheaza si diferentialul central(mecanic nu de tip LSD cu alunecare limitata ca la Toyota ), apoi 4HLc intra reductorul iar cireasa de pe tort o reprezinta diferentialul spate blocabil de tip mecanic (cu actionare electrica de la buton)...


2H- trage spate 66% si fata 34% ? 4H 50:50 ? 4HHc blocheaza diferentialul ?
Eu stiam ca:
2H - tractiunea este numai pe spate
4H - tractiune inegrala, cu 33% cuplu distribuit pe fata si 67% pe spate
4HLC - tractiune integrala, cu diferential central blocat si cuplul distribuit 50/50 fata/spate
4LLC - identic cu 4HLC, insa cu un raport de demultiplicare de 1.9:1

Faza cea mai tare este ca poti schimba 2H->4H->4HLC si invers pana la 125 km/h.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#24 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 11 iulie 2007 - 05:07

una peste alta mie mi se pare o masina foarte buna entru offroad si buna pentru sosea, se poate conduce pe drumurile nationale in siguranta, nu are un comportament inselator cum am mai intalnit la unii concurenti directi. Evident, nu e cazul sa-i ceri pe asfalt acelasi lucru ca de la un BMW X5 sau Cayenne, nici suspensia si nici motorizarea nu au fost proiectate pentru viteza foarte mare, nu ca Mitsubishi n-ar avea "gene" de alergat , dar nu e cazul aici.

mie personal mi-a placut ca inginerii de la Mits au lasat unele aspecte traditionale, noul nu inseamna mereu ceva mai performant si mai ieftin. O suspensie pneumatica ar fi fost interesanta desigur, dar cu ce pret ? Sau tot felul de complicatii electro-hidraulice-pneumatice care sa evite transmisia pur mecanica. Acelasi lucru s-a intamplat cu banda de magnetofon sau pick-up-ul in audio, cand au ajuns la maturitate s-a renuntat la ele pt CDare se aude groaznic in comparatie, foarte metalic... mie imi place cand se duce la mare rafinament o tehnologie sigura, incercata de-a lungul vremii. Sa vedeti complicatii cu hibridele astea noi, in loc sa lase motoarele actuale care sunt ultra cunoscute, sigure, fiabile,ieftine, etc...
  • 0

#25 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 11 iulie 2007 - 08:09

eu nu vreau sa te supar, si cred ca esti gf bucuros de noua achizitie, dar nu e mitsu asta masina perfecta...
brusc, fiind peste multe alte "concurente" cu la fel de multa traditie in domeniu...
:D

era in optinale si o cutie automata?
la ce performante?
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi