noul Mitshubishi Pajero-2007
#51
Scris 19 iulie 2007 - 02:42
oricum, felicitari pt achizitie chiar daca mi se pare cam scumpa totusi dar daca tu o s-o folosesti des prin munti in off-road adevarat, adica unde ea exceleaza, atunci sigur ca va merita banutzii fara indoiala. Intrebarea e, o vei folosi-o des asa sau 99% din timp vei merge la servici si la piata cu ea in oras?
#52
Scris 19 iulie 2007 - 02:45
#53
Scris 19 iulie 2007 - 03:51
Si aia 20% in teren ce inseamna exact? coclauri sau cate uun drumulet neasfaltat pe la tara/la o cabana intr-o statiune montana?
#54
Scris 19 iulie 2007 - 04:14
pot sa va spun ca am bagat-o prin hartoape destul de mari la pescuit. Namoale n-am intalnit, probabil de la seceta.
deci ... coclauri
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#55
Scris 19 iulie 2007 - 04:32
#56
Scris 19 iulie 2007 - 05:25
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#57
Scris 19 iulie 2007 - 05:41
daca vrei sa vezi ce mai fac oameni cu masinile lor pe "aratura intra si pe un forum de 4x4
#58
Scris 20 iulie 2007 - 11:45
Initial familia a zis ca e prea mica, toti se uitau la modelul vechi care seamana si spuneau ca e prea mica. A trebuit sa le arat datele, masuratorile sa le spun ca modelul nou e mult mai lung, mai lat si mai inalt (aproape 1,90 cu barele de amarare). Apoi ca nu e loc in portbagaj deloc, la fel senzatia optica juca feste. Am pus pariu cu taicamiu ca intra lejer 2 geamantane in portbagaj, geamantane care in portbagabul unui Opel Vectra, Passat, etc nu intra , chiar daca loc ar fi. Miza a fost insasi masina. Evident am castigat eu si i-a mai intrat pe lat si geanta lui de lucru. A ramas uimit ca nu e chiar mititel portbagajul, ba in plus bancheta spate (fractionabila) se pliaza cu sezut cu tot pe scaunele din fata, rezultand un portbagaj foarte mare. Deasemnea pe locurile din spate se sta foarte bine, nici o sezatie de strangere. Masina este foarte larga, nu trebuie sa existe griji, doar pare mica.
O sa mai pun poze de detaliu, cu motorul sau alte componente pozate indeaproape ca sa vedem ce solutii ingineresti au adoptat cei d ela Mitshubishi.
O chestie interesanta a observat-o un amic, anume ca tabla la interior nu este vopsita, tabla de la compartimentul motor.
#59
Scris 20 iulie 2007 - 01:26
partea nasoala e accesul incomod ca loc ai si la un golf in 3 usi, nu de loc e problema, ci de acces incomod, asta in cazul in care mergi cu mai mult de 2 persoane in masina
#60
Scris 23 iulie 2007 - 12:55
A mai scazut si consumul dupa 1500 km, in oras cu clima pornita, 12L/100km. Media "automata" a consumului, ca cea "manuala" arata 11L/100km. Habar nu am care ar fi diferenta intre cele 2 medii...
Foarte interesant, niciodata cu caldurile astea in oras temperatura motorului nu a ajuns nici macar la regimul nominal de lucru, ca sa nu mai zic de pornirea ventilatorului...si asta cu aerul conditionat pornit.
#61
Scris 24 iulie 2007 - 11:41
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#62
Scris 24 iulie 2007 - 12:10
ACrew style
#63
Scris 24 iulie 2007 - 12:23
oricum e supradimensionat sistemul de racire pentru offroad unde chinui motorul sa urce bolovani la 3km/h posibil in soare puternic, asa ca mersul in oras e o joaca, ca sa nu mai spun ca si puterea raportata la cilindree e mica, deci motorul avand eficienta scazuta (are 3.2 litri si putere mai mica decat unele de 2.0 litri) merge relaxat oarecum fata de un 1.4tsi de 170cp care scoate tot ce poate din el ca sa aiba acea putere si normal ca asta inseamna caldura mult mai multa
la autoturisme eu nu am mai avut masina sa porneasca racirea de pe vremea daciei 1300 cam acum 10 ani, de atunci cam toate autoturismele pe care le-am avut aveau o racire care sa tina chiar sin vara in aglomeratie temperatura apei la 90 grade fara ventilator
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 24 iulie 2007 - 12:29
#64
Scris 24 iulie 2007 - 01:02
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#65
Scris 24 iulie 2007 - 03:47
#66
Scris 24 iulie 2007 - 07:48
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#67
Scris 24 iulie 2007 - 08:05
#68
Scris 24 iulie 2007 - 08:25
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#69
Scris 24 iulie 2007 - 08:36
...
la autoturisme eu nu am mai avut masina sa porneasca racirea de pe vremea daciei 1300 cam acum 10 ani, de atunci cam toate autoturismele pe care le-am avut aveau o racire care sa tina chiar sin vara in aglomeratie temperatura apei la 90 grade fara ventilator
...asta-i valabil doar daca ai avut racire pe aer...dar nu cred ca a fost cazul.,,Pornirea racirii'' ti se face si acum,dar ,,silentios'' si n-o mai sesizezi...
#70
Scris 25 iulie 2007 - 07:17
#71
Scris 25 iulie 2007 - 08:57
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#72
Scris 25 iulie 2007 - 10:20
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#73
Scris 25 iulie 2007 - 11:59
poate ne vedem candva si tragem niste poze, asa se vor observa mai bine diferentele intre masini.
Buna idee, cand vrei
Aceasta postare a fost editata de greierasul: 25 iulie 2007 - 11:56
#74
Scris 25 iulie 2007 - 12:57
sper saptamana asta, poate se mai aduna vreo doi musterii.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#75
Scris 25 iulie 2007 - 01:34
daca era busola mecanica poate era mai utila si mai functionala dar din punctul meu de vedere, ca functionalitate nu imi trebuie nici una din ele, dar cum spunea si cata69 e mai cool asta cu ecran luminat frumos, si asa probabil au concluzionat si cei de la departamentul de marketing al producatorului, majoritatea isi iau jip sa fie cool, asa ca sa le dam o busola cool
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 25 iulie 2007 - 01:36
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi