Salt la continut


Fotografie
- - - - -

noul Mitshubishi Pajero-2007


  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#51 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 19 iulie 2007 - 02:42

ori poza da impresia asta ori nu stiu dar masina pare foarte mica !!!

oricum, felicitari pt achizitie chiar daca mi se pare cam scumpa totusi dar daca tu o s-o folosesti des prin munti in off-road adevarat, adica unde ea exceleaza, atunci sigur ca va merita banutzii fara indoiala. Intrebarea e, o vei folosi-o des asa sau 99% din timp vei merge la servici si la piata cu ea in oras?
  • 0

#52 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 19 iulie 2007 - 02:45

80% oras, 20% teren. Are aproape 4,6m. E mai lunga, mai lata, mai inalta si mai grea decat LandCruiser in 3 usi. Pare mica ,asa este, din cauza usii care e alungita, de acolo senzatia.
  • 0

#53 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 19 iulie 2007 - 03:51

4.6 m? Ah, ok, e clar ca atunci e poza. Dupa poza as fi zis ca are maxim 4 m.

Si aia 20% in teren ce inseamna exact? coclauri sau cate uun drumulet neasfaltat pe la tara/la o cabana intr-o statiune montana?
  • 0

#54 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 19 iulie 2007 - 04:14

scrie mai sus

pot sa va spun ca am bagat-o prin hartoape destul de mari la pescuit. Namoale n-am intalnit, probabil de la seceta.


deci ... coclauri
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#55 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 19 iulie 2007 - 04:32

io vorbeam de aia 20%(care la 20 000km pe an inseamna 4 000 km) nu de o excursie la percuit.
  • 0

#56 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 19 iulie 2007 - 05:25

Am amici care cred ca fac mai multi km mergand la pescuit decat mergand in oras ... Cand e vremea buna ... la pescuit. Si nu merg deloc aproape. :)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#57 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 19 iulie 2007 - 05:41

Dupa cum vad, cu toate ca poza e mica, profilul anvelopelor nici nu prea e potricit pt noroi.. asa ca mai bine ca nu l-ai gasit...
daca vrei sa vezi ce mai fac oameni cu masinile lor pe "aratura intra si pe un forum de 4x4
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#58 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 20 iulie 2007 - 11:45

din pacate n-am cabana la munte ca sa nu mai zic de vila :lol: , dar am o casa de la bunici langa Bucuresti, situata langa padure, rau si un fel de minidelta. Am unde s-o cocoshez saptamanal :). O sa ma joc cu ea si pe la munte cand ajung. Anvelopele sunt Bridgestone Dueler H/T de tipul M+S. Pe zapada in Quatroroute s-au comportat admirabil, dar mai mult ca sigur ca la noroi sunt nepotrivite.

Initial familia a zis ca e prea mica, toti se uitau la modelul vechi care seamana si spuneau ca e prea mica. A trebuit sa le arat datele, masuratorile sa le spun ca modelul nou e mult mai lung, mai lat si mai inalt (aproape 1,90 cu barele de amarare). Apoi ca nu e loc in portbagaj deloc, la fel senzatia optica juca feste. Am pus pariu cu taicamiu ca intra lejer 2 geamantane in portbagaj, geamantane care in portbagabul unui Opel Vectra, Passat, etc nu intra , chiar daca loc ar fi. Miza a fost insasi masina. Evident am castigat eu ;) si i-a mai intrat pe lat si geanta lui de lucru. A ramas uimit ca nu e chiar mititel portbagajul, ba in plus bancheta spate (fractionabila) se pliaza cu sezut cu tot pe scaunele din fata, rezultand un portbagaj foarte mare. Deasemnea pe locurile din spate se sta foarte bine, nici o sezatie de strangere. Masina este foarte larga, nu trebuie sa existe griji, doar pare mica.

O sa mai pun poze de detaliu, cu motorul sau alte componente pozate indeaproape ca sa vedem ce solutii ingineresti au adoptat cei d ela Mitshubishi.

O chestie interesanta a observat-o un amic, anume ca tabla la interior nu este vopsita, tabla de la compartimentul motor.
  • 0

#59 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 20 iulie 2007 - 01:26

au mai economisit si ei de unde nu se vede, acuma la cat a costat vrei si tabla vopsita? :)

partea nasoala e accesul incomod ca loc ai si la un golf in 3 usi, nu de loc e problema, ci de acces incomod, asta in cazul in care mergi cu mai mult de 2 persoane in masina
  • 0

#60 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 23 iulie 2007 - 12:55

te ingrijorezi degeaba Sandule, usa este foarte larga si inalta, prea putin te apleci ca sa intrii, a intrat amicul meu de 130kg si 1,87 inaltime foarte lejer in spate si a declarat ca nu-i este mai incomod ca atunci cand se urca in spate in Passat-ul sau 2007.Daca esti indrum langa podul Grant, ITM, studiaza acolo modelul cu 3 usi, sa vezi ca nu e chiar incomoda. Daca se doreste spatiu regal atunci varianta cu 5 usi ofera si spatiu imens.

A mai scazut si consumul dupa 1500 km, in oras cu clima pornita, 12L/100km. Media "automata" a consumului, ca cea "manuala" arata 11L/100km. Habar nu am care ar fi diferenta intre cele 2 medii...

Foarte interesant, niciodata cu caldurile astea in oras temperatura motorului nu a ajuns nici macar la regimul nominal de lucru, ca sa nu mai zic de pornirea ventilatorului...si asta cu aerul conditionat pornit.
  • 0

#61 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 iulie 2007 - 11:41

masina superba.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#62 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 24 iulie 2007 - 12:10

Hmm, cum adica nu a ajuns in temp de lucru? Nu e bine asa ceva. Probabil nu a ajuns la nivelul unde pornesc ventilatoarele, dar ea este la regim de lucuru. E o chestie buna cu ventilatoarele, se vede ca e supradimensionat sistemul de racire.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#63 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 24 iulie 2007 - 12:23

daca nu ajunge la temperatura de lucru inseamna ca ceva nu merge bine, el trebuie sa ajunga la acea temperatura cat mai repede si apoi sa stea acolo, astef piesele merg la temperatura pentru care sunt proiectate de unde si consum mai mic si putere mai mare, dar eu cred ca ajunge la acea temperatura si ti se pare tie ca ar trebui sa fie mai mare dar poate e mai mica, la vw e 90 grade, poate la a ta e mai jos, nu stiu

oricum e supradimensionat sistemul de racire pentru offroad unde chinui motorul sa urce bolovani la 3km/h posibil in soare puternic, asa ca mersul in oras e o joaca, ca sa nu mai spun ca si puterea raportata la cilindree e mica, deci motorul avand eficienta scazuta (are 3.2 litri si putere mai mica decat unele de 2.0 litri) merge relaxat oarecum fata de un 1.4tsi de 170cp care scoate tot ce poate din el ca sa aiba acea putere si normal ca asta inseamna caldura mult mai multa

la autoturisme eu nu am mai avut masina sa porneasca racirea de pe vremea daciei 1300 cam acum 10 ani, de atunci cam toate autoturismele pe care le-am avut aveau o racire care sa tina chiar sin vara in aglomeratie temperatura apei la 90 grade fara ventilator

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 24 iulie 2007 - 12:29

  • 0

#64 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 iulie 2007 - 01:02

la diesel poti avea surprize la rece pt ca motorina e proasta.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#65 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 24 iulie 2007 - 03:47

:) la asta nu m-am gandit ca poate punctul de functionare al motorului sa nu fie neaparat cand sta acul la verticala, sau poate acul e usor decalat. Ma rog , una peste alta n-are treaba cu caldura. Ce nu-mi place la ea este ca se spala foarte greoi, are multe muchii si ai de munca, ca sa nu mai vb de plafon. Si la spalatorie costurile sunt mai mari.
  • 0

#66 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 iulie 2007 - 07:48

poate ne vedem candva si tragem niste poze, asa se vor observa mai bine diferentele intre masini. daca nu auzi zgomote ciudate la motor nu ai de ce sa-ti faci griji. eu nu stiu cum se conduce corect un diesel de-al tau, e ca al noi VW cu schimbat pana la o anumita turatie cand e rece si apoi la alta cand "motorul" ajunge la temperatura optima? chiar nu mi-am pus problema asta niciodata.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#67 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 24 iulie 2007 - 08:05

eu nu vad nici o chestie la vw, eu schimb la fel si la cald si la rece, adica schimb normal pe la 2000-3000rpm in mod normal
  • 0

#68 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 iulie 2007 - 08:25

e o intreaga filosofie legata de solicitarea turbinei, depuneri si alte neajunsuri serioase, dar repet, se aplica la VW TDI PD.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#69 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 24 iulie 2007 - 08:36

...

la autoturisme eu nu am mai avut masina sa porneasca racirea de pe vremea daciei 1300 cam acum 10 ani, de atunci cam toate autoturismele pe care le-am avut aveau o racire care sa tina chiar sin vara in aglomeratie temperatura apei la 90 grade fara ventilator


...asta-i valabil doar daca ai avut racire pe aer...dar nu cred ca a fost cazul.,,Pornirea racirii'' ti se face si acum,dar ,,silentios'' si n-o mai sesizezi...
  • 0

#70 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 25 iulie 2007 - 07:17

pai cat de silentios de nu se aude nici cu gemul deschis in zone unde e liniste la manevre de parcare, unde cu geamul deschis si mergand f. incet ar trebui sa se auda, sau e turatie mica doar sa ajute putin si atata tot si nu sa se panicheze ca alea de la dacii/cielo? de auzit se aude ventilatorul de la AC cateodata, ala e normal si porneste numai cand stau pe loc si am ac-ul pornit dar cel de racire a motorului chiar nu l-am auzit niciodata, chiar ma gandesc daca am avut asa ceva pe masinile anterioare
  • 0

#71 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 25 iulie 2007 - 08:57

Ai avut, stai linistit, exista racire fortata cu ventilator pe orice masina. Am avut si la opel, am si la honda, aud si la masinile de servici (megane, vw golf).
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#72 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 25 iulie 2007 - 10:20

nici la golf 2.0TDI nu-l auzi ca la altii. la aia se aude si de la etajul 6 daca am geamul deschis. insa toate au.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#73 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 25 iulie 2007 - 11:59

ieri am observat o ciudatenie. Am busola electronica, pe vremuri puneau o busola mecanica, poate era mai bine.... Ieri s-a resetat cumva, arata total aiurea. Ma uit pe carte si citesc ca din cauza blocurilor, a liniilor de tramvai, daca esti desupra metroului, etc... se mai dregleaza si trebuie restartata. Ce-i mai haios e ca trebuie sa te rotesti in cerc, cel putin 360 grade ca sa se regleze :D Si am mai citit ca trebuie reglat polul magnetic al pamantului cu cel geografic, functie de unde te afli pa glob. Noi suntem in Bucuresti cu o deviatie de 3 grade West. Una peste alta stateam si ma intrebam: daca e tata la volan, sau o femeie, ce face ? De unde sa stie toti pasii astia oarecum complicati ? Nu era mai simplu sa puna ca la modelele mai vechi o busola clasica ?

poate ne vedem candva si tragem niste poze, asa se vor observa mai bine diferentele intre masini.



Buna idee, cand vrei :D

Aceasta postare a fost editata de greierasul: 25 iulie 2007 - 11:56

  • 0

#74 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 25 iulie 2007 - 12:57

nu mai era asa cool.

sper saptamana asta, poate se mai aduna vreo doi musterii.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#75 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 25 iulie 2007 - 01:34

daca era tata tau sau o femeie la volan ma indoies ca il durea undeva de busola aia, care chiar are nevoie de ea probabil invata si cum se reseteaza, care nu stie sa o reseteze aproape sigur nici nu are nevoie de ea si merge cu masina la gradinita sa ia copilul si la servici sa joace un joc ceva (asa ca mine, de aia nu am jip)

daca era busola mecanica poate era mai utila si mai functionala dar din punctul meu de vedere, ca functionalitate nu imi trebuie nici una din ele, dar cum spunea si cata69 e mai cool asta cu ecran luminat frumos, si asa probabil au concluzionat si cei de la departamentul de marketing al producatorului, majoritatea isi iau jip sa fie cool, asa ca sa le dam o busola cool :D

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 25 iulie 2007 - 01:36

  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi