Salt la continut


Fotografie
- - - - -

noul Mitshubishi Pajero-2007


  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#126 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 24 noiembrie 2009 - 01:13

http://www.mitsubish...me-4wd_257.html
Urmaresti jos, la SS4-II pentru versiune actuala.
Si ca raspuns pentru intrebarile tale.
Da, cind mergi in 4x4 ai 33/66 (inainte a fost 50/50 dar masina anterioara a dat gres in versiunea scurta la testul elanului si au modificat pentru o dinamica mai buna in regim de strada, lucru de salutat). Este modul 4H (in 2H trage doar spatele).
Diferential spate blocat+viteza+curbe strinse=dezastru la orice masina, nu se recomanda blocarea decit in teren si la vitze mici. Am citit pe undeva dar nu sint chiar sigur, ca daca iei blocabil spate, de fapt este un diferential deschis cu viscocuplaj si cu blocaj, deci beneficiezi de LSD spate in conditii normale+blocaj 100% in conditii grele. Ramine de vazut.

Oricum, SS4II asta e haotic de complex.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#127 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 24 noiembrie 2009 - 02:02

Mda...clar, Toyota e altceva, in sens de plusuri pe toate planurile.

Exista o limita de viteza , oare, pentru 4x4h? Nefiind specificat, inseamna ca nu prea...?
Legat de trecerea la 4x4 am vazut singura restrictie fiind legata de max 100km/ora. La altii mai trebuiesc rotile pe aceeasi trasa :D , adica de miroase a dans involuntar , nu prea poti cupla...

Greierasul, nu pune la suflet, e omeneste sa mai gresim, numai ca tu ai infasurat si ,,tehnico-academic'' detaliile...

Astia-s sacali. :D

EvilOne, daca tot esti ,,disponibil'', :D de asta ce stii in tot si toate, un versus cu Pajero?

http://www.army-tech...ssan-patrol.jpg

Scuzati interesul pentru babe. :D , astea tinere nu prea mai sunt naturale, abunda de electronica, performante si nu mai fac fata...financiar vorbind, evident :D
  • 0

#128 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 24 noiembrie 2009 - 02:31

1...Toyota e altceva, in sens de plusuri pe toate planurile.
2. Exista o limita de viteza , oare, pentru 4x4h?
3. Legat de trecerea la 4x4 am vazut singura restrictie fiind legata de max 100km/ora.

1. Unul sau doua modele, depinde cu ce compari, oricum nu se aduce niciunul in europa (unul adica da, dar castrat). Si obligatoriu cu kit aftermarket de 4x2.
2. Nu.
3. La mine este 125 intre 2H->4H->4HLC->4H->2H.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#129 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 24 noiembrie 2009 - 03:00

Vad ca-i furi patentul lui Relu

cand cu 1a cand cu a2a, ba cu antiia , ba cu a doua... :D

Lasand gluma, cum il vezi fata de un patrol de aceeasi generatie?
Ai idee, ,,structural'', cum e 4x4 la patrol ?
Ceva procente la 2x4? :D

Aceasta postare a fost editata de LKS: 24 noiembrie 2009 - 03:07

  • 0

#130 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 24 noiembrie 2009 - 03:31

Nu am idee, deoarece nu m-a atras niciodata. Pur si simplu nu mi se potriveste. Asteapta "searcher"-ii, stiu ei.
Ce pot spune sigur este ca "fratii" vitregi din acelasi an ai masinii mele, la fel ca si ea, merg bine-mersi si astazi.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#131 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 24 noiembrie 2009 - 03:33

http://en.wikipedia....e_Rover_Classic


eu zica ca asta ramane da bomb
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#132 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 noiembrie 2009 - 03:41

http://en.wikipedia...._rover_defender
poate asta :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#133 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 24 noiembrie 2009 - 03:41

Fac si io ca swiby, nu ma atrage, desi tehnic, e clar.
Imi plac Pajero, Patrol-ul si all road-ul vechi, virtual vorbind. :D

Ador Range Rover-ul( mi se pare cel mai stilat, bla,bla ,,gip'') da' modelele mai noi , mai in ,,voque'' :D

N-as avea ce face doar cu achizitia scaunelor...Daca mi-ar ajunge si de volan, treaba-i rezolvata. :D

Ska, aici e nivel de amatori, nu te baga.

Aceasta postare a fost editata de LKS: 24 noiembrie 2009 - 03:44

  • 0

#134 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 24 noiembrie 2009 - 03:48

don ska am vazut ca se vorbeste de modele stradale ...
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#135 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 24 noiembrie 2009 - 09:27

Hah, Patrol GR ala e si el senzatie in teren, numai ca e pe stil rudimentar. Are cutie de transfer, deci nu poti sa mergi 4x4 decit in teren si cu viteza mica, are si blocabil spate si blocabil fata. Mai are o chestie, bara stabilizatoare decuplabile pentru cursa mai buna in teren. Din pacate, are punti fixe si fata si spate, deci pe strada nu poti sa ai nici o pretentie de confort sau stabilitate la nivel nici macar de Pajero. Personal am mers mult cu un 2.8 L6 Diesel insa am inteles ca 3.0 de 154cp era mai fortos o idee, dar mai putin rafinat.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#136 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 24 noiembrie 2009 - 10:36

...mda, e mult prea specializat.

E mai ,,omenesc'' Pajero.
  • 0

#137 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 noiembrie 2009 - 10:57

In "real life", vechiul GR nemodificat nu e nici cal, nici magar. Greoi, nepermanent, etc... In schimb e o platforma buna pentru modificat.
Apropo, blocabilele fata/spate nu sunt asa importante daca nu faci off-road extrem. Mult mai importanta e o transmisie permanenta 4x4, cursa mare a suspensiei si central blocabil. Evident reductor obligatoriu.
Ca fapt divers, printre masinile folosite de adevaratii profesionisti pentru munca in teren, nu ai sa intilnesti patrol.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 24 noiembrie 2009 - 10:58

  • 0

#138 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 noiembrie 2009 - 11:17



ba e chiar una dintre cele mai intalnite. acum depinde ce intelegi tu prin munca in teren si profesionisti. dar ai spus bine, e o baza excelenta.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#139 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 noiembrie 2009 - 11:48

tot landcruiseru ii mai bun ! :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#140 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 noiembrie 2009 - 07:14

.........
ba e chiar una dintre cele mai intalnite. acum depinde ce intelegi tu prin munca in teren si profesionisti. dar ai spus bine, e o baza excelenta.

Aia numai masina stock nu e... :D
Prin profesionist inteleg pe ala care prin natura muncii are nevoie de o masina de teren, locul lui de munca fiind departe de drumurile asfaltate. Acolo nu vei intilni patrolale.
  • 0

#141 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 25 noiembrie 2009 - 08:15

bai de fapt la Petrom aia au numai Nissan ca masini de teren.Bine Navara parca sunt :D
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#142 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 noiembrie 2009 - 08:25

Unde vezi tu mah off-road in ro ? La noi trebe un minicamion care sa tina ceva mai bine la gropile din asfalt :D
  • 0

#143 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 22 decembrie 2009 - 01:32

Uitasem de threadul asta :( LKS m-am exprimat in graba ... cand am zis ca poti merge cu diferentialul spate blocat cu viteza de fapt doream sa subliniez ca diferentialul spate se poate cupla si fara reductor, asta insemnand o viteza la roata mai mare necesara cateodata in offroad si nu pe strada. Sunt momente cand trebuie sa lucreze simultan toate cele 4 roti fara interventia ESP-ului sau a ABS-ului. Acest lucru se intampla la Pajero doar cand ai reductorul cuplat, sau doar diferentialul spate cuplat, sau pe ambele cuplate. Vroiam sa insist pe faptul ca acest mod care imita cel mai bine un cuplaj rigid mecanic se poate cupla si fara reductor, adica in loc sa predomine momentul , forta la roata sa aibe prioritate turatia. Atata vreme cat nu ai cuplat unul din cele 2 mecanisme (reductorul sau dif spate blocat) electronica masinii na intervenii asupra mecanicii, chiar daca o decuplezi de la butonul "ESP-off" .

Aceasta postare a fost editata de greierasul: 22 decembrie 2009 - 01:35

  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi