noul Mitshubishi Pajero-2007
#126
Scris 24 noiembrie 2009 - 01:13
Urmaresti jos, la SS4-II pentru versiune actuala.
Si ca raspuns pentru intrebarile tale.
Da, cind mergi in 4x4 ai 33/66 (inainte a fost 50/50 dar masina anterioara a dat gres in versiunea scurta la testul elanului si au modificat pentru o dinamica mai buna in regim de strada, lucru de salutat). Este modul 4H (in 2H trage doar spatele).
Diferential spate blocat+viteza+curbe strinse=dezastru la orice masina, nu se recomanda blocarea decit in teren si la vitze mici. Am citit pe undeva dar nu sint chiar sigur, ca daca iei blocabil spate, de fapt este un diferential deschis cu viscocuplaj si cu blocaj, deci beneficiezi de LSD spate in conditii normale+blocaj 100% in conditii grele. Ramine de vazut.
Oricum, SS4II asta e haotic de complex.
ACrew style
#127
Scris 24 noiembrie 2009 - 02:02
Exista o limita de viteza , oare, pentru 4x4h? Nefiind specificat, inseamna ca nu prea...?
Legat de trecerea la 4x4 am vazut singura restrictie fiind legata de max 100km/ora. La altii mai trebuiesc rotile pe aceeasi trasa , adica de miroase a dans involuntar , nu prea poti cupla...
Greierasul, nu pune la suflet, e omeneste sa mai gresim, numai ca tu ai infasurat si ,,tehnico-academic'' detaliile...
Astia-s sacali.
EvilOne, daca tot esti ,,disponibil'', de asta ce stii in tot si toate, un versus cu Pajero?
http://www.army-tech...ssan-patrol.jpg
Scuzati interesul pentru babe. , astea tinere nu prea mai sunt naturale, abunda de electronica, performante si nu mai fac fata...financiar vorbind, evident
#128
Scris 24 noiembrie 2009 - 02:31
1. Unul sau doua modele, depinde cu ce compari, oricum nu se aduce niciunul in europa (unul adica da, dar castrat). Si obligatoriu cu kit aftermarket de 4x2.1...Toyota e altceva, in sens de plusuri pe toate planurile.
2. Exista o limita de viteza , oare, pentru 4x4h?
3. Legat de trecerea la 4x4 am vazut singura restrictie fiind legata de max 100km/ora.
2. Nu.
3. La mine este 125 intre 2H->4H->4HLC->4H->2H.
#129
Scris 24 noiembrie 2009 - 03:00
cand cu 1a cand cu a2a, ba cu antiia , ba cu a doua...
Lasand gluma, cum il vezi fata de un patrol de aceeasi generatie?
Ai idee, ,,structural'', cum e 4x4 la patrol ?
Ceva procente la 2x4?
Aceasta postare a fost editata de LKS: 24 noiembrie 2009 - 03:07
#130
Scris 24 noiembrie 2009 - 03:31
Ce pot spune sigur este ca "fratii" vitregi din acelasi an ai masinii mele, la fel ca si ea, merg bine-mersi si astazi.
#131
Scris 24 noiembrie 2009 - 03:33
#132
Scris 24 noiembrie 2009 - 03:41
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#133
Scris 24 noiembrie 2009 - 03:41
Imi plac Pajero, Patrol-ul si all road-ul vechi, virtual vorbind.
Ador Range Rover-ul( mi se pare cel mai stilat, bla,bla ,,gip'') da' modelele mai noi , mai in ,,voque''
N-as avea ce face doar cu achizitia scaunelor...Daca mi-ar ajunge si de volan, treaba-i rezolvata.
Ska, aici e nivel de amatori, nu te baga.
Aceasta postare a fost editata de LKS: 24 noiembrie 2009 - 03:44
#134
Scris 24 noiembrie 2009 - 03:48
#135
Scris 24 noiembrie 2009 - 09:27
ACrew style
#136
Scris 24 noiembrie 2009 - 10:36
E mai ,,omenesc'' Pajero.
#137
Scris 24 noiembrie 2009 - 10:57
Apropo, blocabilele fata/spate nu sunt asa importante daca nu faci off-road extrem. Mult mai importanta e o transmisie permanenta 4x4, cursa mare a suspensiei si central blocabil. Evident reductor obligatoriu.
Ca fapt divers, printre masinile folosite de adevaratii profesionisti pentru munca in teren, nu ai sa intilnesti patrol.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 24 noiembrie 2009 - 10:58
#138
Scris 24 noiembrie 2009 - 11:17
ba e chiar una dintre cele mai intalnite. acum depinde ce intelegi tu prin munca in teren si profesionisti. dar ai spus bine, e o baza excelenta.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#139
Scris 24 noiembrie 2009 - 11:48
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#140
Scris 25 noiembrie 2009 - 07:14
Aia numai masina stock nu e............
ba e chiar una dintre cele mai intalnite. acum depinde ce intelegi tu prin munca in teren si profesionisti. dar ai spus bine, e o baza excelenta.
Prin profesionist inteleg pe ala care prin natura muncii are nevoie de o masina de teren, locul lui de munca fiind departe de drumurile asfaltate. Acolo nu vei intilni patrolale.
#141
Scris 25 noiembrie 2009 - 08:15
#142
Scris 25 noiembrie 2009 - 08:25
#143
Scris 22 decembrie 2009 - 01:32
Aceasta postare a fost editata de greierasul: 22 decembrie 2009 - 01:35
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi