Acest motor este supraalimentat cu cele doua sitsteme cunoscute, turbocompresorul si compresorul mecanic.
Cele doua sisteme de supraalimentare sunt complet diferite deoarece turbocompresorul functioneaza pe baza gazelor arse si ofera o putere maxima la turatii mari, in timp ce compresorul mecanic este legat la rotatiile motorului si ofera o crestere a puterii chiar si de la turatiile mai mici.
Motorul 1.4 TSI al Golf-ului GT are ambele sisteme de supraalimenatre si dezvolta o putere maxima de 170 CP la o turatie de 6.000 rpm. Momentul motor dezvoltat de acest motor este de 240 Nm, iar turatia la care acesta este disponibil este de 1.750 rpm.
Masina este inrudita atat optic cat si tehnic cu fartiorul sau mai puternic Golf GTI.
Am deschis acest topic pt ca sunt fascinat de masinuta asta si intentionez in viitor sa o achizitionez, in ciuda faptului ca pretul este destul de ridicat, aproximativ 21.800 euro cu toate taxele.
