
Golf V GT 1.4TSI 170CP
#26
Scris 13 august 2007 - 07:43
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#27
Scris 14 august 2007 - 10:15
intradevar, dpdv al taxelor e ok cp/litru, dar nu am incredere in fiabilitatea acestui gen de motor. prefer un >2,5l care sa-si faca treaba bine si la care sa se simta cuplul si puterea pe o plaja foarte larga de turatii, decat unu mic si al dracu' la care e nervos numai cand ajunge la 4-6000rpm... prea se duce in zona de motoare cu reactie. toata stima pt. inginerii de la VW insa wtf? 9% e mult pt. un 1.4...
#28
Scris 14 august 2007 - 10:19

#29
Scris 14 august 2007 - 10:24

#30
Scris 14 august 2007 - 11:19
poate oi fi "american" dar sa scoti din 1.4 mai mult de 100cp mi se pare cam prea "intzepat" si cu regimuri de turatii/putere aiurea.
intradevar, dpdv al taxelor e ok cp/litru, dar nu am incredere in fiabilitatea acestui gen de motor. prefer un >2,5l care sa-si faca treaba bine si la care sa se simta cuplul si puterea pe o plaja foarte larga de turatii, decat unu mic si al dracu' la care e nervos numai cand ajunge la 4-6000rpm... prea se duce in zona de motoare cu reactie. toata stima pt. inginerii de la VW insa wtf? 9% e mult pt. un 1.4...
peste 100cp din 1.4 se scot lejer si fara turbo
aici vorbim de o turbina si un compresor, asa ca nu incape discutie de limita motorului
1.9 diesel scoate vreo 65 de cai aspirat. stii cat scoate turbo, nu?
comparatiile nu merg intre aspirate si turbo
#31
Scris 14 august 2007 - 11:21
1.9 diesel scoate vreo 65 de cai aspirat. stii cat scoate turbo, nu?
215-220 cai cu bi-turbo stock

#32
Scris 14 august 2007 - 11:35
aia cu lagul de turbina e corect spusa, in teorie. insa fara sa conduci maisna e greu sa vb. mai ales ca ai compresorul ala mecanic facut sa nu simti lagul de care te plangi
#33
Scris 14 august 2007 - 11:42

#34
Scris 15 august 2007 - 03:30
#35
Scris 15 august 2007 - 08:30

#36
Scris 15 august 2007 - 09:57
Sint foarte sceptic cu privire la durata de viata a acestui motor.
Ce intelegi prin durata de viata? Mai exact cam dupa cati km crezi ca isi poate da sufletul acest motor?
#37
Scris 15 august 2007 - 10:27
v-am zis mai sus. de ce la diesel din 1.9 de la 65 de cai se poate trece spre 200 (140 uzual si lejer azi) prin adaugarea unei turbine, dar la benzina nu?
sa fie ce a zis oaspetele cu girafa?
#38
Scris 15 august 2007 - 01:17

cui nu ii place poate oricand sa ia un diesel aspiat, ala e mare, lenes dar te tine 1 milion km probabil, daca vrei eficienta ceva mai mare mai reduci din fiabilitate, orice rotita in plus scade in medie fiabilitatea asa ca totul e un compromis de la fiabilitate 100% la mersul pe jos pana la masinile de f1 care tin 300km
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 15 august 2007 - 01:19
#39
Scris 15 august 2007 - 02:11
exact cum ar fi 1,9 TDI bi-turbo

ideea e de solutia asta cu dubla supraalimentare, cat e de fiabila.
si totusi, 1,4 nu e un motor f mare.
un 2,0-2,5 in aceleasi conditii cred ca ar "tine" mai bine
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#40
Scris 15 august 2007 - 03:09
ca tot veni vorba de TSI
Golf V 1,4 TSI 122/140cp vs 1,9 TDI 105cp - Autobild.de
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#41
Scris 15 august 2007 - 03:12
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#42
Scris 15 august 2007 - 04:30
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 15 august 2007 - 04:30
#43
Scris 15 august 2007 - 05:00
un 1.0 T de 100cp ar fi ok, prob e insa ca aceeasi putere o obtii fara turbina din 1.4 litri...motor mai simplu si mai ieftin
daca intre 1.4T si un 2.5 aspirat e diferenta mare de cilindree/greutate/volum/taxe etc, intre un 1.0 si un 1.4 nu mai sunt atat de multe diferente incat sa justifice un motor mai scump.
m-am exprimat ca un bocanc, dar sper ca are un pic de sens
#44
Scris 15 august 2007 - 06:46

si sunt de acord cu tine. nu sunt mult deloc pe o compacta. peste 200 CP sunt multi pt FWD, dar de ex S3 are 260 CP avand quattro si mie nici asta nu mi se pare prea mult. sunt prea multi pt cineva care merge la consum sau "batraneste" (cum as zice eu

He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#45
Scris 15 august 2007 - 07:21
#46
Scris 15 august 2007 - 07:39
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#47
Scris 15 august 2007 - 08:20

ontopic, motorul asta de 1.4 si 170 cai mi se pare bun pe clasa medie/mare si supradimensionat pentru clasa compacta, asta pentru o utilizare normala
defapt e si pus numai pe versiunea sport a modelului deci si producatorul considera acest model supradiomensionat
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 15 august 2007 - 08:28
#48
Scris 15 august 2007 - 08:56
ontopic, motorul asta de 1.4 si 170 cai mi se pare bun pe clasa medie/mare si supradimensionat pentru clasa compacta, asta pentru o utilizare normala
defapt e si pus numai pe versiunea sport a modelului deci si producatorul considera acest model supradiomensionat
exact...masina se numeste "GT"

#49
Scris 15 august 2007 - 09:16
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#50
Scris 15 august 2007 - 09:18
daca tot e sa vorbim de puteri suficiente, pai e suficient un diesel de 50 de cai, ceea ce va doresc si dumneavoastra.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi