Salt la continut


Fotografie

Golf V GT 1.4TSI 170CP


  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#26 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 13 august 2007 - 07:43

masina si motorul sunt spuerbe, mai ales cu DSG.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#27 adic95

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 45 Mesaje:
Inregistrat: 19-februarie 07
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mercedes Benz
  • Model:E320 CDI
  • Motorizare:3.2L 197CP

Scris 14 august 2007 - 10:15

poate oi fi "american" dar sa scoti din 1.4 mai mult de 100cp mi se pare cam prea "intzepat" si cu regimuri de turatii/putere aiurea.
intradevar, dpdv al taxelor e ok cp/litru, dar nu am incredere in fiabilitatea acestui gen de motor. prefer un >2,5l care sa-si faca treaba bine si la care sa se simta cuplul si puterea pe o plaja foarte larga de turatii, decat unu mic si al dracu' la care e nervos numai cand ajunge la 4-6000rpm... prea se duce in zona de motoare cu reactie. toata stima pt. inginerii de la VW insa wtf? 9% e mult pt. un 1.4...
  • 0
There are more planes in the ocean than submarines in the sky.

#28 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 14 august 2007 - 10:19

dar pentru 170cp ?
:unsure:
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#29 adic95

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 45 Mesaje:
Inregistrat: 19-februarie 07
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mercedes Benz
  • Model:E320 CDI
  • Motorizare:3.2L 197CP

Scris 14 august 2007 - 10:24

:unsure: pentru 200cp 3,2L 10% mediu mie nu mi se pare mult (motorina bat-o vina)
  • 0
There are more planes in the ocean than submarines in the sky.

#30 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 14 august 2007 - 11:19

poate oi fi "american" dar sa scoti din 1.4 mai mult de 100cp mi se pare cam prea "intzepat" si cu regimuri de turatii/putere aiurea.
intradevar, dpdv al taxelor e ok cp/litru, dar nu am incredere in fiabilitatea acestui gen de motor. prefer un >2,5l care sa-si faca treaba bine si la care sa se simta cuplul si puterea pe o plaja foarte larga de turatii, decat unu mic si al dracu' la care e nervos numai cand ajunge la 4-6000rpm... prea se duce in zona de motoare cu reactie. toata stima pt. inginerii de la VW insa wtf? 9% e mult pt. un 1.4...


peste 100cp din 1.4 se scot lejer si fara turbo
aici vorbim de o turbina si un compresor, asa ca nu incape discutie de limita motorului

1.9 diesel scoate vreo 65 de cai aspirat. stii cat scoate turbo, nu?
comparatiile nu merg intre aspirate si turbo
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#31 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 14 august 2007 - 11:21

1.9 diesel scoate vreo 65 de cai aspirat. stii cat scoate turbo, nu?


215-220 cai cu bi-turbo stock :unsure:
  • 0

#32 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 14 august 2007 - 11:35

pai tocmai..daca aspirat scoate 65 si bi-turbo stock scoate 200.....(peste 300% cresterea) de mira o crestere de ~50%?
aia cu lagul de turbina e corect spusa, in teorie. insa fara sa conduci maisna e greu sa vb. mai ales ca ai compresorul ala mecanic facut sa nu simti lagul de care te plangi
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#33 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 14 august 2007 - 11:42

pai pe mine nu ma mira :unsure:
  • 0

#34 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 15 august 2007 - 03:30

Eu ma indoiesc profund ca a inventat VW piinea unsa cu unt. Peste 100CP se pot obtine si la aspirat si la supra alimentat fara probleme. Intrebarea e daca se poate face chestia asta in mod fiabil. Puterea aia mare in 1.4 e din cauza ca e ingramadit acolo mult aer cu multa benzina, deci presiuni mari si probabil si temperaturi la fel. Asta ca sa nu vorbesc de complexitatea mare a motorului, multe chestii care se invirt repede pe acolo. Sint foarte sceptic cu privire la durata de viata a acestui motor.
  • 0
Salam. Florin Salam.

#35 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 15 august 2007 - 08:30

asa a fost si ardeleanu care a vazut girafa la zoo.
:unsure:
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#36 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 15 august 2007 - 09:57

Sint foarte sceptic cu privire la durata de viata a acestui motor.


Ce intelegi prin durata de viata? Mai exact cam dupa cati km crezi ca isi poate da sufletul acest motor?
  • 0

#37 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 15 august 2007 - 10:27

de ce esti sceptic? de ce pare asa incredibil sa ai 140-170cp din 1.4?
v-am zis mai sus. de ce la diesel din 1.9 de la 65 de cai se poate trece spre 200 (140 uzual si lejer azi) prin adaugarea unei turbine, dar la benzina nu?

sa fie ce a zis oaspetele cu girafa?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#38 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 15 august 2007 - 01:17

vw face de mult motoare pe benzina cu turbina, ce-i drept o singura turbina si cu presiune ceva mai mica, dar 1.8 turbo pe bezina facut de vw sunt foarte larg raspandite mai ales pe seat si audi si nu se plange nimeni de o fiabilitate diferita de restul motoarelor, subaru din cate stiu si ei folosesc inca si mai mult motoarele pe benzina cu turbo si nici de la ei nu am auzit probleme, asa ca un mic upgrade fata de ceva destul de testat nu vad de ce ar speria asa de mult, dar intradevar, faza la faza cu girafa e bine pusa problema :D

cui nu ii place poate oricand sa ia un diesel aspiat, ala e mare, lenes dar te tine 1 milion km probabil, daca vrei eficienta ceva mai mare mai reduci din fiabilitate, orice rotita in plus scade in medie fiabilitatea asa ca totul e un compromis de la fiabilitate 100% la mersul pe jos pana la masinile de f1 care tin 300km

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 15 august 2007 - 01:19

  • 0

#39 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 15 august 2007 - 02:11

nu doar cu turbo e si cu kompressor
exact cum ar fi 1,9 TDI bi-turbo :D

ideea e de solutia asta cu dubla supraalimentare, cat e de fiabila.
si totusi, 1,4 nu e un motor f mare.
un 2,0-2,5 in aceleasi conditii cred ca ar "tine" mai bine
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#40 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 15 august 2007 - 03:09

http://www.autobild....ass_370402.html

ca tot veni vorba de TSI

Golf V 1,4 TSI 122/140cp vs 1,9 TDI 105cp - Autobild.de
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#41 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 15 august 2007 - 03:12

cu cat motorul mai mare cu atat se reduc multe avantaje: taxe, consum, greutate. cred ca e mai fiabil si de preferat un motor mic cu turbo la 180 de cai la 6k rpm, decat unul de 1.8 aspirat la 180 de cai la 8.5k rpm. in primul rand e vorba si de cuplu. eu am mers cu GT-ul si mi s-a parut foarte echilibrat si raspunde imediat la comenzi.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#42 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 15 august 2007 - 04:30

un biturbo de 2 litri ar avea 250 cai probabil, ce sa faci cu atata, mie si 1.4 de 140/170 mi se pare prea mult, daca ar fi ceva sa ma intereseze ar fi ceva de 1 litru biturbo pe la 100 cai, sau ceva asemanator, asta de 1.4 e cam prea puternic pentru o compacta, poate pe o clasa medie/mare m-ar interesa dar pe compacta nuprea

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 15 august 2007 - 04:30

  • 0

#43 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 15 august 2007 - 05:00

nu sunt mult 140/170cp pe o compacta...exista pe piata astra cu >150cp, exista golf gti si megane RS cu >200cp

un 1.0 T de 100cp ar fi ok, prob e insa ca aceeasi putere o obtii fara turbina din 1.4 litri...motor mai simplu si mai ieftin

daca intre 1.4T si un 2.5 aspirat e diferenta mare de cilindree/greutate/volum/taxe etc, intre un 1.0 si un 1.4 nu mai sunt atat de multe diferente incat sa justifice un motor mai scump.
m-am exprimat ca un bocanc, dar sper ca are un pic de sens
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#44 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 15 august 2007 - 06:46

@mike astra are 1.6 de 180 CP, 2.0 de 200 CP si OPC-ul 2.0 de 240 CP so cu mult peste 150 :D
si sunt de acord cu tine. nu sunt mult deloc pe o compacta. peste 200 CP sunt multi pt FWD, dar de ex S3 are 260 CP avand quattro si mie nici asta nu mi se pare prea mult. sunt prea multi pt cineva care merge la consum sau "batraneste" (cum as zice eu :D), dar chiar si in cazul asta mai multa putere te poate salva, normal ca trebuie sa ai mansarda mobilata ca altfel puterea multa nu e buna.
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#45 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 15 august 2007 - 07:21

tata are 140 cai pe clasa medie de peste 1.5T si mi se pare mai mult decat suficient, chiar cam mult, mai ales ca si consumul e mai mare ca la mine cu 1 litru, asa ca eu prefer aprox 100 cai, benzina sau diesel mi-e indiferent, ceea ce ma intereseaza e sa platesc mai putin la pompa, dar in final fiecare ia ce vrea cu cum simte nevoia, eu ma simt foarte bine cu 80-100 cai, mi se pare arhisuficienti pentru 1.3T aprox cat are in medie o compacta actuala
  • 0

#46 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 15 august 2007 - 07:39

nici 300 de cai nu ti se mai par suficienti dupa o vreme.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#47 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 15 august 2007 - 08:20

sau mai bine invers, dupa o vreme incepi sa prinzi la minte si nu mai ai nevoie de 300 cai :D voiam si eu putere mare in primii doi ani de permis si mergeam cu dacia cu 140km/h cat prindea si urla saraca de nu mai putea dar acuma dupa 10 ani mi-a mai venit putina minte

ontopic, motorul asta de 1.4 si 170 cai mi se pare bun pe clasa medie/mare si supradimensionat pentru clasa compacta, asta pentru o utilizare normala

defapt e si pus numai pe versiunea sport a modelului deci si producatorul considera acest model supradiomensionat

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 15 august 2007 - 08:28

  • 0

#48 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 15 august 2007 - 08:56

ontopic, motorul asta de 1.4 si 170 cai mi se pare bun pe clasa medie/mare si supradimensionat pentru clasa compacta, asta pentru o utilizare normala

defapt e si pus numai pe versiunea sport a modelului deci si producatorul considera acest model supradiomensionat


exact...masina se numeste "GT" :D
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#49 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 15 august 2007 - 09:16

@sandu depinde de ce vrea fiecare. dar nu sunt de acord cu tine, daca vrei o masina puternica nu inseamna neaparat ca esti un dement, un pericol public, deci nu e vorba de-ati veni sau nu mintea la cap. ah si inca un argument (la noi nu tine, dar aici vorbim in general) poate vrei sa mergi pe circuit sa te dai acolo, si nu ai bani de supercar, ai de un GTI sa zicem. sa nu-mi spui ca te simti mai bine intr-o Jetta 1.9 TDI de 105 CP decat intr-un Golf GTI cu 200, la aproape acelasi pret. nu vreau sa ma leg de alegerea ta pt ca fiecare face ce vrea cu banii lui.
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#50 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 15 august 2007 - 09:18

hai ca asta cu motorul supra dimensionat e de pus in perete.

daca tot e sa vorbim de puteri suficiente, pai e suficient un diesel de 50 de cai, ceea ce va doresc si dumneavoastra.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi