Salt la continut


Fotografie

Golf V GT 1.4TSI 170CP


  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#76 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 17 august 2007 - 07:36

pai sa stii ca se cam calca lume ape bombeuri sa il cumpere, intra pe vwforum sa vezi ca sunt foarte multi posesori de gt, cam la egal cu cei de gti
  • 0

#77 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 17 august 2007 - 12:34

totusi motorul asta vad ca nu mai apare pe vw.ro, defapt au scos de tot versiunea gt si au introdus o gama mai larga de sportline dar din care lipsesc motoarele de 1.4 turbo

si alta chestie de remarcat la acest motor este cuplul mare de 240Nm pe 1500-4700rp,, cat la un diesel, degfapt chiar mai bine ca la un diesel, spre deosebire de motoarele de aspirator facute de japonezi care au si puterea si cuplu f.f. sus in ture si cu un spike de cuplu, 1.4tsi are cuplu disponibil aproape oricand

E in contiunuare de vanzare GT Sport e echiparea ,e cam scumpa masina totusi 18095 cip cea mai ieftina cu 1000E mai putin ca GTI e curios ca versiunea de 140 cai pleaca de 15434 cip,probabil ca are mai putine dotari in standard.Oricum din ce m-am uitat pe net concurent pentru el este Astra cu motor de 1,6 turbo 180 cai car pleaca de la 17092 cip .
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#78 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 17 august 2007 - 12:56

Pai daca dai "scartz" e clar ca nu pui puterea jos...si asta nu se intampla doar daca schimb eu ca maniacul. Oricum nu ma "ocup" nici cu cascadorii de genul asta...iti spuneam parerea mea subiectiva fata de o masina cu multi cai pe fata pe care o conduc de ceva vreme.
Referitor la diesel si otto si motorul TFSI imprumuta cate ceva de la masinile pe motorina.Exista si un sunet specific la pornire.
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#79 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 18 septembrie 2007 - 04:40

Aia e de la injectia directa, sunetul ala specific.
Despre 1.4 TSi numai de bine pe hirtie. Bloc de fonta sa reziste la presiunile medii foarte mari din camera, injectie directa, VVT, dubla supraalimentare. E si compact iar cifrele obtinute sint excelente. Din ce teste am vazut, nu cred ca o sa ii puna vreun motor de genul asta probleme. Parca era un test unde 1,6 180 s-a inclinat deja.

Foarte interesant este motorul cel mai mic, care are doar turbo. Pentru micsorarea lagului, VAG a adoptat o turbina cu o singura intrare, dar au pozitionat intercoolerul in galeria de admisie si, cireasa de pe tort, l-au racit cu apa, dar nu cu apa din circuitul de racire (90-100grade) ci cu apa la temperatura normala. EI spun ca turbina cu 2 intrari (twinscroll) este mult mai scumpa si mareste la ture multe "backpressure", nemaifiind asa eficienta. Eu cred ca doar partea cu pretul este determinanta.

Singurul punct slab ar fi complexitatea foarte mare a acestui motor, insa ei sustin ca unele exemplare au trecut de 300k in teste.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#80 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 18 septembrie 2007 - 06:31

Eu cred ca fiabilitatea nu o sa fie o problema. Un motor nou are mii de ore de teste, simulari CAD/CAE care acopera majoritatea scenariilor posibile real-life. Si daca ne amintim bine, VW IROC era echipat cu acest motor dopat la 220 CP, deci mezinul are potential, nu gluma :(
  • 0

#81 adrian4u82

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 51 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 08
  • Location:Pitesti
  • Marca:volkswagen
  • Model:XX XX XXXX
  • Motorizare:1.4 tsi 170CP

Scris 02 septembrie 2008 - 11:01

Posesor al masinii din semnatura incepand din nov2007 actual am 23 000 km fara nici o problema!
Poate ca pentru unii170 CP sunt multi...dar e bine sa stii ca sunt acolo si ca te poti baza pe ei cand ai nevoie! ! !
Nu cer multa "mancare" si mai ales nu toti odata (170CP/6500RPM) pana la turatia maxima
Cuplul maxim se atinge pe undeva la 1750 RPM


Bafta tuturor si "Drive Safe"
  • 0
VW Golf V GT Sport, TSI, 170 CP, M6, blue pearl

Recensamant Garajul.ro

#82 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 02 septembrie 2008 - 11:08

zi si tu un consum, la 23000 km deja s-a stabilizat motoru.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#83 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 02 septembrie 2008 - 02:35

Frumoasa masina! S'o stapanesti sanatos in continuare!
Daca ai timp, deschide la Masina mea un topic, unde sa dai mai multe detalii despre masina ;)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#84 adrian4u82

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 51 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 08
  • Location:Pitesti
  • Marca:volkswagen
  • Model:XX XX XXXX
  • Motorizare:1.4 tsi 170CP

Scris 22 septembrie 2008 - 10:37

http://www.garajul.r...w...c=16253&hl=
Daca aveti intrebari va stau la dispozitie!
  • 0
VW Golf V GT Sport, TSI, 170 CP, M6, blue pearl

Recensamant Garajul.ro

#85 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 02 octombrie 2008 - 09:42

23000? Adica ai iesit din rodaj cu ea :). Mai zi-ne la 150000.
  • 0
Salam. Florin Salam.

#86 adrian4u82

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 51 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 08
  • Location:Pitesti
  • Marca:volkswagen
  • Model:XX XX XXXX
  • Motorizare:1.4 tsi 170CP

Scris 02 octombrie 2008 - 10:19

Sa traim noi pana atunci si mai vorbim! asta inseamna cu media de 25 000km/an inca 5 ani!
  • 0
VW Golf V GT Sport, TSI, 170 CP, M6, blue pearl

Recensamant Garajul.ro

#87 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 octombrie 2008 - 10:22

Teoretic, da.
  • 0

#88 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 02 octombrie 2008 - 10:56

Asta cu mediile prognozate nu prea mai tine. Si tu ziceam ca fac in jur de 10k km/an, insa vad ca deja ma duc spre 20 la cum merg eu (asta fara concediu sau week'end la munte). Asa ca ... poate te vedem mai devreme la 150k km :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi