
Golf V GT 1.4TSI 170CP
#76
Scris 17 august 2007 - 07:36
#77
Scris 17 august 2007 - 12:34
E in contiunuare de vanzare GT Sport e echiparea ,e cam scumpa masina totusi 18095 cip cea mai ieftina cu 1000E mai putin ca GTI e curios ca versiunea de 140 cai pleaca de 15434 cip,probabil ca are mai putine dotari in standard.Oricum din ce m-am uitat pe net concurent pentru el este Astra cu motor de 1,6 turbo 180 cai car pleaca de la 17092 cip .totusi motorul asta vad ca nu mai apare pe vw.ro, defapt au scos de tot versiunea gt si au introdus o gama mai larga de sportline dar din care lipsesc motoarele de 1.4 turbo
si alta chestie de remarcat la acest motor este cuplul mare de 240Nm pe 1500-4700rp,, cat la un diesel, degfapt chiar mai bine ca la un diesel, spre deosebire de motoarele de aspirator facute de japonezi care au si puterea si cuplu f.f. sus in ture si cu un spike de cuplu, 1.4tsi are cuplu disponibil aproape oricand
#78
Scris 17 august 2007 - 12:56
Referitor la diesel si otto si motorul TFSI imprumuta cate ceva de la masinile pe motorina.Exista si un sunet specific la pornire.
VW Passat B6
#79
Scris 18 septembrie 2007 - 04:40
Despre 1.4 TSi numai de bine pe hirtie. Bloc de fonta sa reziste la presiunile medii foarte mari din camera, injectie directa, VVT, dubla supraalimentare. E si compact iar cifrele obtinute sint excelente. Din ce teste am vazut, nu cred ca o sa ii puna vreun motor de genul asta probleme. Parca era un test unde 1,6 180 s-a inclinat deja.
Foarte interesant este motorul cel mai mic, care are doar turbo. Pentru micsorarea lagului, VAG a adoptat o turbina cu o singura intrare, dar au pozitionat intercoolerul in galeria de admisie si, cireasa de pe tort, l-au racit cu apa, dar nu cu apa din circuitul de racire (90-100grade) ci cu apa la temperatura normala. EI spun ca turbina cu 2 intrari (twinscroll) este mult mai scumpa si mareste la ture multe "backpressure", nemaifiind asa eficienta. Eu cred ca doar partea cu pretul este determinanta.
Singurul punct slab ar fi complexitatea foarte mare a acestui motor, insa ei sustin ca unele exemplare au trecut de 300k in teste.
ACrew style
#80
Scris 18 septembrie 2007 - 06:31

#81
Scris 02 septembrie 2008 - 11:01
Poate ca pentru unii170 CP sunt multi...dar e bine sa stii ca sunt acolo si ca te poti baza pe ei cand ai nevoie! ! !
Nu cer multa "mancare" si mai ales nu toti odata (170CP/6500RPM) pana la turatia maxima
Cuplul maxim se atinge pe undeva la 1750 RPM
Bafta tuturor si "Drive Safe"
#82
Scris 02 septembrie 2008 - 11:08
#83
Scris 02 septembrie 2008 - 02:35
Daca ai timp, deschide la Masina mea un topic, unde sa dai mai multe detalii despre masina


Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#84
Scris 22 septembrie 2008 - 10:37
#85
Scris 02 octombrie 2008 - 09:42

#86
Scris 02 octombrie 2008 - 10:19
#87
Scris 02 octombrie 2008 - 10:22
#88
Scris 02 octombrie 2008 - 10:56


Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi