
Golf V GT 1.4TSI 170CP
#51
Scris 15 august 2007 - 09:20
#52
Scris 15 august 2007 - 09:29
#53
Scris 15 august 2007 - 09:31

#54
Scris 15 august 2007 - 09:34

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#55
Scris 15 august 2007 - 09:34

#56
Scris 15 august 2007 - 10:09
Stii unde e diferenta mare intre pareri? Eu cu 200 de cai pot merge cand vreau cu 105 dar tu cu 105 nu poti merge deloc cu 200.
#57
Scris 15 august 2007 - 10:25


#58
Scris 15 august 2007 - 10:35

#59
Scris 15 august 2007 - 10:52
#60
Scris 15 august 2007 - 10:59

De ce sunt atat de multi care apeleaza la chip'tuning? Tocmai pentru ca nu si'au permis sa'si cumpere motorizarea superioara din start sau pe parcurs si'au dat seama ca nu le e de ajuns ce au sub capota. Si sunt destui care fac asta ... sau toti aia sunt naravasi?

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#61
Scris 15 august 2007 - 11:26
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#62
Scris 16 august 2007 - 12:13
Anyway, familia asta noua de motoare 1.4 TSI de 122 CP, 140 CP si 170 CP mi se pare foarte reusita, si overall dpdv motorizari Golf-ul mi se pare una dintre cele mai bune compacte, si poate ar fi cea mai buna daca ar avea si niste diesel-uri common-rail mai putin grohaitoare.....

"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#63
Scris 16 august 2007 - 12:37
Si tind sa cred ca 170 de cai nu sunt chiar atata de multi pentru Golf...de fapt am ajuns la concluzia ca la 200 de cai e cam ceea ce trebuie desi ar mai merge cativa in plus.Dar apare problema urmatoare : numai cu FWD nu prea ii poti pune jos....asa ca se cere AWD.
Oricum sincer pe mine putin ma intereseaza consumul, care oricum nu e aberant de mare ci chiar foarte bun zic eu ...acum am 13,5% pe GTI iar azi la intoarcere de la Campulung Muscel am scos consum de 8,6 pana in Bucuresti mergand cu clima non stop.
Am avut si masini luate pe principii economice ...si sincer diferenta de consum nu justifica diferenta de putere.
Orice ati zice am ajuns la concluzia ca masinile lente sunt mult mult mai periculoase decat cele rapide( daca astea din urma sunt conduse de oameni cu capul pe umeri normal)...asa cum povesteste si Frank, am avut si eu ocazia sa merg cu un megane 2 de 85 de cai cateva mii bune de km in afara tarii...si in prima zi chiar mi-a fost frica, cel putin la depasiri plangeam dupa caii de pe GTI. Cu masina puternica te bagi repede, depasesti repede si nu incurcurci pe nimeni.De asemenea niste frane facute pentru asa ceva sunt mult mai bune si mai eficiente chiar si la viteze mici.
VW Passat B6
#64
Scris 16 august 2007 - 04:59
Oaspete, ardeleanu tau cu girafa nu cumpara o sticla de whisky facuta din ceai si caramel numai ca arata a sticla de whisky

Motorul abia a iesit, om vedea cit tine peste 5-10 ani. Mai vreau sa stiu daca merita. Cit costa, cit mai e si intretinerea (motor complicat) si cita bezina cumperi de banii aia si cita economisesti fata de un motor de 1.8L, aspirat sau turbo de presiune mica, cu aceeasi putere.
#65
Scris 16 august 2007 - 08:28
iar marea diferenta e facuta de cilindree, nu neaparat de consum. asta e un lucru pe care ardeleanu meu, fiind european, il poate percepe.
pentru cei de peste apa mare nu e asa de important.
P.S. ardeleanu meu nu a vazut matrix.
#66
Scris 16 august 2007 - 11:52
Cum nu-i puteti voi pune jos pe FWD nu inteleg nici sa crapi. Pe circuit intradevar rupi masina si accelerezi la maxim in curbe, acolo ai o problema. Da pe strada? Nu-i poti pune jos pina la 20kmh, adica la liniute, dar la o depasire pe care o incepi oricum peste 30-40kmh ii pui jos fara nici o problema.
bag seama ca tu nu stii cum e sa scartaie rotile in a treia degeaba. adicatelea strada ce are :party1:
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#67
Scris 16 august 2007 - 01:16
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 16 august 2007 - 01:16
#68
Scris 16 august 2007 - 02:52
sandu: eu am de 225 ....la 235 se descurca poate putin mai bine dar pierzi din putere.
Oricum intre AWD si FWD chiar si cu cauciucuri bune si late tot e difereneta enorma...credeti-ma ca doar de asta schimb GTI pe S3....cu pierderi financiare insemnate.
Aceasta postare a fost editata de DOOM: 16 august 2007 - 02:54
VW Passat B6
#69
Scris 16 august 2007 - 03:09
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 16 august 2007 - 03:09
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#70
Scris 16 august 2007 - 03:38
si alta chestie de remarcat la acest motor este cuplul mare de 240Nm pe 1500-4700rp,, cat la un diesel, degfapt chiar mai bine ca la un diesel, spre deosebire de motoarele de aspirator facute de japonezi care au si puterea si cuplu f.f. sus in ture si cu un spike de cuplu, 1.4tsi are cuplu disponibil aproape oricand
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 16 august 2007 - 03:41
#71
Scris 16 august 2007 - 03:44
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 16 august 2007 - 03:44
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#72
Scris 16 august 2007 - 03:48
ps. viper, macar nu ne batem pe strada
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#73
Scris 16 august 2007 - 03:54
Astept cu interes acele motoare. Nu stiu de ce, dar suna bine.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#74
Scris 16 august 2007 - 03:57



He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#75
Scris 17 august 2007 - 01:27
Eu n-am zis ca principiul in sine eprost, se aplica de cind hau la raliuri si nu de florile marului. Am intrebat numai daca avantajele obtinute (cosnum - daca exista avantajul asta + taxe - desi asta e avantaj artificial + distributie interesanta de cuplu) acopera dezavantajele (in primul rind pretul + eventual fiabilitatea + eventual complexitatea/intretinerea). Daca da, ar trebui sa se calce lumea pe bombeuri sa-l cumpere. Parca nu vad asta...
Iar ca poti sa scirtii rotile intra 3a, sint perfect de acord. POTI, asta e cuvintul cheie. Intrebarea e "de ce?". Eu ma refer la pusul puterii jos ca lucru practic si util, nu ca joaca. Ca sa dai drumul la ambreiaj cu motorul la linia rosie poate oricine, dar masinile nu trebuie sa tina la cascadorii de genul asta. Asa, daca te chinui suficient probabil nici la o dacie nu poti sa pui puterea jos, mai ales cu cauciucuri danubiana tocite.
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 17 august 2007 - 07:09
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi