Salt la continut


Fotografie

Golf V GT 1.4TSI 170CP


  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#51 valentin_iordan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 875 Mesaje:
Inregistrat: 24-februarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:KIA - THE POWER TO IGNORE
  • Model:2007
  • Motorizare:1.5 CRDI 110 CP

Scris 15 august 2007 - 09:20

un motor reusit acest 1.4 de 170 cp ...
  • 0
Dachau, Auschwitz, Buchenwald

#52 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 15 august 2007 - 09:29

pai motorul asta, 1.4 de 170 cai e pus pe GT, mai este GTI care e pe aproape si super hardcore R32, deci e pus pe model sport, asa ca e considerat versiune sport pentru acest model, deci poate fi considerat supradimensionat pentru aceasta masina, mai ales ca are mai mult de dublu motorului de baza
  • 0

#53 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 15 august 2007 - 09:31

motorizarile de baza la golf sunt cel putin jenante :D
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#54 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 15 august 2007 - 09:34

e marketing, nu vad pe ce va bazati judecata. aia nu sunt nebuni, ci vor sa vanda si unor oameni cu "mintea la cap" si mie :D
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#55 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 15 august 2007 - 09:34

si cu toate astea, se gasesc ipochimeni care nu se jeneaza.
:D
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#56 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 15 august 2007 - 10:09

Pentru mine nici un motor nu e supradimensionat - nu exista asa ceva. Cu cat are mai multi cai cu atat mai bine. Sandu - tu esti unul deci poate altii nu gandesc la fel.

Stii unde e diferenta mare intre pareri? Eu cu 200 de cai pot merge cand vreau cu 105 dar tu cu 105 nu poti merge deloc cu 200.
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#57 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 15 august 2007 - 10:25

ideea e ca eu gandesc ca producatorul care gandeste/se adapteaza dupa cererea pietei si a majoritatii clientilor, aici pe forum sunt cativa mai naravasi putin, dar asta nu inseamna ca asta e normalul :D si din cei 105 cai in mod normal merc cu 50, restul 50 stau la pascut iarba verde si se relaxeaza :D
  • 0

#58 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 15 august 2007 - 10:35

Eu cred altfel - cei pe care nu ii vezi tu "naravasi" (cum le zici) nu cred ca au putut sa isi achizitioneze un motor mai puternic din punct de vedere financiar (aici intra pret initial, consum, intretinere, taxe). Cred ca majoritatea isi doreste un motor cat mai puternic - exceptie facand tu. :D
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#59 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 15 august 2007 - 10:52

pai... daca nu ar interveni la mijloc si banii, pretul de achizitie, consum, etc... cred ca toata lumea ar lua rolls royce cu motor de 6 litri si gata povestea, nu?
  • 0

#60 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 15 august 2007 - 10:59

Eu m'as multumi cu un 3.6 de la Porsche :D

De ce sunt atat de multi care apeleaza la chip'tuning? Tocmai pentru ca nu si'au permis sa'si cumpere motorizarea superioara din start sau pe parcurs si'au dat seama ca nu le e de ajuns ce au sub capota. Si sunt destui care fac asta ... sau toti aia sunt naravasi?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#61 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 15 august 2007 - 11:26

ideea e ca e un motor ok, om vedea cum sta cu fiabilitatea, dar E SCUMP tati....
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#62 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 16 august 2007 - 12:13

eu sunt de parere ca o masina cit mai puternica este buna chiar daca nu esti un "descreierat", pasionat de viteza, este buna pur-si-simplu pentru ca iti da relaxarea si siguranta ca ai rezerva de putere intr-o depasire sau intr-o alta situatie la limita... am constatat clar lucrul asta de cind umblam cu Passat B5.5 1.9 TDI 4Motion de 130 CP si acuma de cind cu Renault-ul Laguna 2.0T urcat la 205 CP si Golf-uletul TDI urcat la 140 CP.... am mers zilele trecute din nou cu Logan-ul 1.6 MPI si ai sai 95 CP si m-am simitit foarte frustrat la depasiri si alte manevre in trafic pt ca rezerva de putere cu care ma obisnuisem nu este acolo...

Anyway, familia asta noua de motoare 1.4 TSI de 122 CP, 140 CP si 170 CP mi se pare foarte reusita, si overall dpdv motorizari Golf-ul mi se pare una dintre cele mai bune compacte, si poate ar fi cea mai buna daca ar avea si niste diesel-uri common-rail mai putin grohaitoare..... :)
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#63 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 16 august 2007 - 12:37

Ce-i aia motor supradimensionat? Si cum ar putea sa deranjeze in vreun fel faptul ca sunt multi cai sub capota? Pai numai o singura data sa ai nevoie intr-o depasire printre tiruri pe Dealu Negru si consider justificata investitia. Mie altceva mi se pare absurd ...sa ai o masina de 2 tone jumate cu 300 de cai si dimatamai motorul care sa fie mai slaba decat una cu 170 de cai si 1300 de kile.
Si tind sa cred ca 170 de cai nu sunt chiar atata de multi pentru Golf...de fapt am ajuns la concluzia ca la 200 de cai e cam ceea ce trebuie desi ar mai merge cativa in plus.Dar apare problema urmatoare : numai cu FWD nu prea ii poti pune jos....asa ca se cere AWD.
Oricum sincer pe mine putin ma intereseaza consumul, care oricum nu e aberant de mare ci chiar foarte bun zic eu ...acum am 13,5% pe GTI iar azi la intoarcere de la Campulung Muscel am scos consum de 8,6 pana in Bucuresti mergand cu clima non stop.
Am avut si masini luate pe principii economice ...si sincer diferenta de consum nu justifica diferenta de putere.
Orice ati zice am ajuns la concluzia ca masinile lente sunt mult mult mai periculoase decat cele rapide( daca astea din urma sunt conduse de oameni cu capul pe umeri normal)...asa cum povesteste si Frank, am avut si eu ocazia sa merg cu un megane 2 de 85 de cai cateva mii bune de km in afara tarii...si in prima zi chiar mi-a fost frica, cel putin la depasiri plangeam dupa caii de pe GTI. Cu masina puternica te bagi repede, depasesti repede si nu incurcurci pe nimeni.De asemenea niste frane facute pentru asa ceva sunt mult mai bune si mai eficiente chiar si la viteze mici.
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#64 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 16 august 2007 - 04:59

Cum nu-i puteti voi pune jos pe FWD nu inteleg nici sa crapi. Pe circuit intradevar rupi masina si accelerezi la maxim in curbe, acolo ai o problema. Da pe strada? Nu-i poti pune jos pina la 20kmh, adica la liniute, dar la o depasire pe care o incepi oricum peste 30-40kmh ii pui jos fara nici o problema.
Oaspete, ardeleanu tau cu girafa nu cumpara o sticla de whisky facuta din ceai si caramel numai ca arata a sticla de whisky :). Simturile inseala, viata e un vis ca-n matrix si ardeleanul era filozof.
Motorul abia a iesit, om vedea cit tine peste 5-10 ani. Mai vreau sa stiu daca merita. Cit costa, cit mai e si intretinerea (motor complicat) si cita bezina cumperi de banii aia si cita economisesti fata de un motor de 1.8L, aspirat sau turbo de presiune mica, cu aceeasi putere.
  • 0
Salam. Florin Salam.

#65 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 16 august 2007 - 08:28

vis-nevis, eu zic sa asteptam. dupa cate stiu eu, intretinerea nu ridica probleme deosebite fata de alte modele. cel putin deocamdata.
iar marea diferenta e facuta de cilindree, nu neaparat de consum. asta e un lucru pe care ardeleanu meu, fiind european, il poate percepe.
pentru cei de peste apa mare nu e asa de important.
P.S. ardeleanu meu nu a vazut matrix.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#66 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 16 august 2007 - 11:52

Cum nu-i puteti voi pune jos pe FWD nu inteleg nici sa crapi. Pe circuit intradevar rupi masina si accelerezi la maxim in curbe, acolo ai o problema. Da pe strada? Nu-i poti pune jos pina la 20kmh, adica la liniute, dar la o depasire pe care o incepi oricum peste 30-40kmh ii pui jos fara nici o problema.


bag seama ca tu nu stii cum e sa scartaie rotile in a treia degeaba. adicatelea strada ce are :party1:
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#67 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 16 august 2007 - 01:16

cred ca depinde de cauciucuri, stiu un renault 19 care la 95 cai scartaiau rotile in III la acceleratie puternica, si asta pt. ca avea caucicuri de 175, probabil daca la astia 200 cai fwd pui niste roti de 235 ceva s-ar descurca si fara awd, nu?

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 16 august 2007 - 01:16

  • 0

#68 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 16 august 2007 - 02:52

Nu sunt fan al liniutelor...dar sa stii c daca ma chinui un pic dau scart si intr-a 2-a si intra-a 3-a.De asemenea la curbe...FWD are tendintea subviratoare evidenta.Sunt multe chestii..dar deja sunt offtopic.
sandu: eu am de 225 ....la 235 se descurca poate putin mai bine dar pierzi din putere.
Oricum intre AWD si FWD chiar si cu cauciucuri bune si late tot e difereneta enorma...credeti-ma ca doar de asta schimb GTI pe S3....cu pierderi financiare insemnate.

Aceasta postare a fost editata de DOOM: 16 august 2007 - 02:54

  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#69 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 16 august 2007 - 03:09

Sunt total off-topic, dar vreau sa va transmit felicitarile mele sincere! Urmaresc cu mare placere acest topic unde se dezbat ideile foarte fain, fara contre, fara flame, fiecare vine cu idei argumentate! Inca o data felicitari tuturor!!!

Aceasta postare a fost editata de VIPER: 16 august 2007 - 03:09

  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#70 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 16 august 2007 - 03:38

totusi motorul asta vad ca nu mai apare pe vw.ro, defapt au scos de tot versiunea gt si au introdus o gama mai larga de sportline dar din care lipsesc motoarele de 1.4 turbo

si alta chestie de remarcat la acest motor este cuplul mare de 240Nm pe 1500-4700rp,, cat la un diesel, degfapt chiar mai bine ca la un diesel, spre deosebire de motoarele de aspirator facute de japonezi care au si puterea si cuplu f.f. sus in ture si cu un spike de cuplu, 1.4tsi are cuplu disponibil aproape oricand

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 16 august 2007 - 03:41

  • 0

#71 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 16 august 2007 - 03:44

Face cumva parte din generatia de care citeam, de motoare "diesel dar pe benzina"? Ceva de genul asta anuntau cei de la Audi (daca tin bine minte), si anume motoare cu caracteristici de diesel dar care sunt pe benzina.

Aceasta postare a fost editata de VIPER: 16 august 2007 - 03:44

  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#72 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 16 august 2007 - 03:48

nu, alea cica ar merge pe un combustibil un pic aparte, dar vor repara problema pt ca mercedes au anuntat aceleasi motoare pe combustibil conventional (benzina normala). nu stiu de ce, dar cica diesel vor fi motoarele care "mor" mai repede in viitor. putin ilogic.

ps. viper, macar nu ne batem pe strada
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#73 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 16 august 2007 - 03:54

Pai nici aici, felicitarile erau pe bune! Chiar e o "lupta" de idei foarte OK, cu mici intepaturi inerente, dar in rest ok.

Astept cu interes acele motoare. Nu stiu de ce, dar suna bine.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#74 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 16 august 2007 - 03:57

da, mercedes cred ca va da lovitura cu diesotto :D benzinare care iau ce e mai bun de la diesel....pai what's the point of diesel then? :D daca performantele de pe hartie sunt reale si daca sunt rafinate (adica sa nu ia si ce e rau la diesel) vor avea mare succes, cum zice cata, dieselurile vor cam disparea :)
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#75 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 17 august 2007 - 01:27

Evident ca la un motor supraalimentat o sa ai cuplu mai mare si mai jos ca la un aspirat de aceeasi putere. Asta e, nu poti sa le ai pe toate. Dar tot exista varianta cu turbina care la 1.8 scoate lejer aceeasi putere. Stiu, are lag.
Eu n-am zis ca principiul in sine eprost, se aplica de cind hau la raliuri si nu de florile marului. Am intrebat numai daca avantajele obtinute (cosnum - daca exista avantajul asta + taxe - desi asta e avantaj artificial + distributie interesanta de cuplu) acopera dezavantajele (in primul rind pretul + eventual fiabilitatea + eventual complexitatea/intretinerea). Daca da, ar trebui sa se calce lumea pe bombeuri sa-l cumpere. Parca nu vad asta...

Iar ca poti sa scirtii rotile intra 3a, sint perfect de acord. POTI, asta e cuvintul cheie. Intrebarea e "de ce?". Eu ma refer la pusul puterii jos ca lucru practic si util, nu ca joaca. Ca sa dai drumul la ambreiaj cu motorul la linia rosie poate oricine, dar masinile nu trebuie sa tina la cascadorii de genul asta. Asa, daca te chinui suficient probabil nici la o dacie nu poti sa pui puterea jos, mai ales cu cauciucuri danubiana tocite.

Aceasta postare a fost editata de VIPER: 17 august 2007 - 07:09

  • 0
Salam. Florin Salam.




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi