Golf V GT 1.4TSI 170CP
#1
Posted 08 August 2007 - 08:40 AM
Acest motor este supraalimentat cu cele doua sitsteme cunoscute, turbocompresorul si compresorul mecanic.
Cele doua sisteme de supraalimentare sunt complet diferite deoarece turbocompresorul functioneaza pe baza gazelor arse si ofera o putere maxima la turatii mari, in timp ce compresorul mecanic este legat la rotatiile motorului si ofera o crestere a puterii chiar si de la turatiile mai mici.
Motorul 1.4 TSI al Golf-ului GT are ambele sisteme de supraalimenatre si dezvolta o putere maxima de 170 CP la o turatie de 6.000 rpm. Momentul motor dezvoltat de acest motor este de 240 Nm, iar turatia la care acesta este disponibil este de 1.750 rpm.
Masina este inrudita atat optic cat si tehnic cu fartiorul sau mai puternic Golf GTI.
Am deschis acest topic pt ca sunt fascinat de masinuta asta si intentionez in viitor sa o achizitionez, in ciuda faptului ca pretul este destul de ridicat, aproximativ 21.800 euro cu toate taxele.
#2
Posted 08 August 2007 - 10:08 AM
foarte interesant motor, in orice caz
#3
Posted 08 August 2007 - 11:35 AM
in film nu stiu ce s-a dorit a se demonstra totusi.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#4
Posted 08 August 2007 - 11:37 AM
Modul de functionare ai motorului 1.4 TSI.
Sunt atras de motorul asta, avand in vedere costurile reduse ce sunt suportate de posesorul acestuia, in privinta impozitului si al asigurarii obligatorii, care se calculeaza in functie de capacitatea cilindrica.
Este ceva extraordinar ca la o motorizare cu o astfel de capacitate sa ai sub capota o imensa herghelie. Este ceva de genul "lup in blana de oaie".
#5
Posted 08 August 2007 - 11:47 AM
te asteptam pe vwforum cat mai repede.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#6
Posted 09 August 2007 - 12:24 AM
Momentan nu e o masina de cumparat, motorul nu e inca unul stabil. Poate in 1-2 ani...
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#7
Posted 09 August 2007 - 07:23 AM
#8
Posted 09 August 2007 - 08:32 AM
filmuletul nu m-a impresionat, o sa iti fac si eu unul cu masina mea sa compari...
#9
Posted 09 August 2007 - 02:18 PM
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#10
Posted 09 August 2007 - 04:06 PM
masina are o turbina si un compresor mecanic. Compresorul mecanic se simte chiar unde zici tu ca nu, adica la turatii joase.
@Alllexandru: corect, dar masina ta nu e un 1.4 benzina
#11
Posted 09 August 2007 - 06:17 PM
am urmarit pe vwforum destul de atent evolutia masinilor echipate cu acest motor si nu am prea auzit de probleme de soft (spre deosebire, de exemplu, de exemplarele skoda octavia dotate cu motorul de 170 cp cu filtru de particule)Din cate stiu consumul era foarte mare si nu urca lin in turatii. Update-urile de soft sunt menite sa adreseze problemele astea, dar nu s-a gasit combinatia optima. Masina merge bine turata cand sunt turbinele in functiune, dar la regimuri de oras nu se simte asa de bine.
iar despre consum, variaza cica intre 6,5% si 9% mediu, functie strict de turatia la care este folosita masina.
#12
Posted 09 August 2007 - 06:37 PM
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#13
Posted 09 August 2007 - 07:19 PM
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#14
Posted 09 August 2007 - 08:51 PM
#15
Posted 09 August 2007 - 09:39 PM
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#16
Posted 09 August 2007 - 09:51 PM
sa ma explic : vroiam sa se vada ca sint cat pot de obiectiv vizavi de un produs VAG.
(adica va aduc la cunostinta faptul ca RS-ul TDi de pe Octavia-culmea, Passat-ul pare ca e ferit de astfel de probleme-a avut probleme ce au necesitat upgrade de soft, dar de TSI n-am auzit nimic)
#17
Posted 09 August 2007 - 10:07 PM
Sa nu uitam totusi ca evolutia motoarelor in ultimii zeci de ani a fost cam in pasi de melc. In afara de gestiunea electronica si sistemele de injectie din ce in ce mai performante ( performanta dpdv economie de combustibil si noxe, NU performante reale ), nu s-a intimplat mai nimic. Ori cu acest motor, vag incearca sa faca ce altii nu au reusit, si anume sa puna un motor de cilindree foarte mica pe masini medii si mari, care sa mai si mearga civilizat. Acelasi motor exista si pe Touran daca nu ma insel.
Probleme au si vor mai avea. Poate chiar vor renunta sau vor reusi cu acest motor. Nimeni nu poate sti in momentul asta.
Personal, in acest moment, nu as alege un motor pe masina mea decit raportind greutatea masinii la capacitatea cilindrica a motorului. Puterea ma intereseaza mai putin.
#18
Posted 10 August 2007 - 01:18 AM
@Alllexandru: corect, dar masina ta nu e un 1.4 benzina
Corect, dar acest 1.4 are totusi 170 cai, ma asteptam sa traga mai bine in filmulet, in fine o sa fac filmul si o sa il pun
#19
Posted 10 August 2007 - 02:29 AM
Oricum acum nu se mai poate comanda Golf GT.S-a introdus in schimb echiparea Sport GT pentru celelelte motorizari.
VW Passat B6
#20
Posted 11 August 2007 - 10:41 AM
Edited by rzv74, 11 August 2007 - 10:41 AM.
#21
Posted 11 August 2007 - 01:40 PM
si eu sunt tare curios de tsi-u asta. cred ca o sa dau o fuga la VW sa vad daca au dixponibil unu la un drive test
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#22
Posted 11 August 2007 - 02:34 PM
Eu am cautat masina asta pt drive-test de mi-a venit acru si pana la urma am gasit la cineva, care dupa mari rugaminti m-a lasat sa merg si eu putin.
Intradevar am ramas impresionat de ce poate masinuta asta .....
#23
Posted 11 August 2007 - 10:19 PM
#24
Posted 12 August 2007 - 10:34 AM
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#25
Posted 12 August 2007 - 11:06 AM
lucrez in oradea si in week-end plec la cluj sau la bacau :cunaooooo:ce tot cauti tu la oradea ha?
si eu sunt tare curios de tsi-u asta. cred ca o sa dau o fuga la VW sa vad daca au dixponibil unu la un drive test
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users