ma gandesc ca la anu mi-as lua o masina. sau totusi anu asta ?
ma gandesc ca n-as renunta la golf. tocmai i-am schimbat ambreiaju (primul chiptuning a fost un fel de teapa, da placuta, ca a scos ala untu din masina).
ma gandesc ca totusi as da-o la anu, inca as putea recupera o mare parte din banii investiti.
pe de alta parte, odata cu venirea lui nr2 , tot ce-i posibil ca vom avea nevoie de 2 masini. incapatoare.
si de aici apar dilemele.
1.golfu ramane masina de long distance. totusi, e nitel cam mic locul in spate, ma intreb cum inghesui eu acolo 2 scaune de copii, 2 copii si o mama.
2.golfu ramane la duamna si folosim noul vehicul pentru long distance.
oricum, mai devreme sau mai tarziu, golful, din pacate, va fi instrainat. n-as vrea sa-l conduc eu pe ultimul drum.
daca nu vand golfu, cel putin la anu, o treaba e clara ca cristalu
A. masina noua, undeva la maxim 24000 DDP. - varianta cu eventual leasing sau imprumut.
B. masina second hand, 3-4 ani vechime sau chiar mai noua, pana in 100 000 km. maxim 15000-16000 cu toate cheltuielile.
A.(eu pun toate variantele, nu trebuie sa huiduiti)
1.GTI - probabil, in my dreams
2.Golf V 2.o TDI - nu o prea plac, dar e practica. sa auzim mai multe despre ea-kombi
3.Skoda Octavia 2.o TDI - fie ea kombi sau ba, 140 sau 170 cp.
4.de ce nu : Kia C'eed Kombi, 2.0 CRDI 140 cp, care aproape full e 21000 euro DDP. da inca n-am vazut asa ceva.
5.Honda Accord noua- deci la primavara, desi dizal iese din target si benzina inca nu m-am convins cat costa.
6.Golf GT sport, sau cum ii zice. dar e problema cu spatiul, ca la GTI.
B.
1.A4 2,5 TDI 180 cp quattro avant era in pole position. dar am vazut ca si daca e Euro 4, taxa de prima inmatriculare e 2000 euro. cam mult, coroborat cu pretul de achizitie de acolo.
pe acelasi rationament am mers si referitor la A4 2,5 TDI 163 cp avant, A6 limusina si avant cu aceleasi 2 motoare, cu mentiunea ca A6 limusina si mai ales avant sint niste masina destul de grele, fapt ce si-ar pune amprenta pe anumite caracteristici ce le urmaresc eu.
ar ramane sa astept anul viitor, cand anumite surse de-a mele din domeniul vamal mi-au soptit ca mai mult ca sigur ca se va umbla la taxa de prima inmatriculare.
in acest context, ar mai ramane achizitionarea unui exemplar de mai sus din Romania, gata inmatriculat, actiune nu lipsita de riscuri pe care cu greu mi le asum.
2.A4 1,9 TDI 130 cp, eventual quattro, avant, normal, care cu o remapare merge la 165 de cai. fiind sub 2000 de cm3, taxa de prima inmatriculare ar fi decenta pentru euro 4.
problema cu Audi sint bratele alea ale suspensiei, care sint facute din aluminiu si de obicei, necesita schimbarea lor destul de deasa, ca la vechile Passat-uri. asa ca Audi ramane deocamdata in stand bye.
3.Passat-ul nou. inca e destul de scump. merg pe latura practica, in ciuda murmurelor ce vin dintr-o anumita parte a domniilor voastre. preferabil 2,0 tdi cu 140-170 cp, eventual, daca as gasi, 2.0 tfsi. repet, inca e cam scump pentru SH. sau nu, dar cu multi km.
4.VW Touran - aspect plicticos, stiu, dar merg pe latura practica. unii l-au vorbit mai rau, dar in ams a batut tot ce i-a stat in cale la clasa lor. cu 170 cp cred ca ar fi delicios.
5.BMW 320 kombi. da, kombi, n-am ce face. 150 cp, facelift - euro 4. propulsie. cica nu e asa de naspa.
si iata un exemplu
http://home.mobile.d...111111273106635
nu stiu daca merge linku, asa ca dezvolt.
BMW 320d touring Edition Exclusive,Navy16:9,Bi-Xenon, Kombi
EUR 16.990
MwSt. ausweisbar
Daten:
Schadstoffklasse: Euro 4, 105.000 km, 110 kW (150 PS), EZ: 05/04, HU/AU - Neu, silbergrau-metallic, 4/5 T�ren, Diesel Euro 4, Schaltgetriebe, Klimaautomatik
Besonderheiten:
ABS, Stabilit�tskontrolle, Einparkhilfe, Zentralverriegelung, Tempomat, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Navigationssystem, Sitzheizung, Schiebedach, el. Fensterheber, Xenonscheinwerfer
Beschreibung:
Bi-Xenon, Leder schwarz-grau, Navy Professional, 16:9, LM-R�der, Sternspeiche 136, Winterreifen auf Felge zus�tzlich, Multifunktionslenkrad, Sport-Lederlenkrad, Exterierumf�nge in Wagenfarbe, Dachreling, el.GSD, Interieurleisten Alu "S�ulen", Innenspiegel automatisch abblendend, Armauflage vorn, Lordosenst�tze Fahrer/Beifahrer, Sitzeheizung Fahrer/Beifahrer, Scheinwerferwaschanlage, PDC, Nebel, Regensensor mit Fahrlichtautomatik, Klimaautomatik, Handy-Vorbereitung Blue-Tooth, CD-Laufwerk, Hifi-Lautsprechersystem, Harman/Kardon, Edition - Exklusive, Blinkleuchten weiss, 1. Hand, scheckheft l�ckenlos,
asta are cam tot ce mi-as dori eu de la o masina, inclusiv sistemn de sunet Harman Kardon.
recapitulare
1.in mare parte mi-as dori motorina. exceptie as face doar pentru 2.0 tfsi
2.pe cat posibil, cilindree maxim 2000
3. euro 4
4.minim 130-140 cp, cu posibilitate de upgrade pe la 160-170.
5.masina second hand pana in 100 000 km, adusa de dincolo
6.dotari : climatronic, ESP, scaune incalzite, sistem de sunet decent, electrice, 6 airbaguri minim
7.spatioasa cat de cat in spate, cu portbagaj suficient pentru 4 persoane.
8.cutie manuala.
9.xenon, da nu e musai.
10.daca se poate, volan 3 spite piele si scaune misto, cu reglaj lombar (reminiscenta highline)
ma mai gandesc.
nu va grabiti.
da mai repede.
