Versus general pentru toate masinile
#1
Scris 19 august 2007 - 11:10
ma gandesc ca la anu mi-as lua o masina. sau totusi anu asta ?
ma gandesc ca n-as renunta la golf. tocmai i-am schimbat ambreiaju (primul chiptuning a fost un fel de teapa, da placuta, ca a scos ala untu din masina).
ma gandesc ca totusi as da-o la anu, inca as putea recupera o mare parte din banii investiti.
pe de alta parte, odata cu venirea lui nr2 , tot ce-i posibil ca vom avea nevoie de 2 masini. incapatoare.
si de aici apar dilemele.
1.golfu ramane masina de long distance. totusi, e nitel cam mic locul in spate, ma intreb cum inghesui eu acolo 2 scaune de copii, 2 copii si o mama.
2.golfu ramane la duamna si folosim noul vehicul pentru long distance.
oricum, mai devreme sau mai tarziu, golful, din pacate, va fi instrainat. n-as vrea sa-l conduc eu pe ultimul drum.
daca nu vand golfu, cel putin la anu, o treaba e clara ca cristalu
A. masina noua, undeva la maxim 24000 DDP. - varianta cu eventual leasing sau imprumut.
B. masina second hand, 3-4 ani vechime sau chiar mai noua, pana in 100 000 km. maxim 15000-16000 cu toate cheltuielile.
A.(eu pun toate variantele, nu trebuie sa huiduiti)
1.GTI - probabil, in my dreams
2.Golf V 2.o TDI - nu o prea plac, dar e practica. sa auzim mai multe despre ea-kombi
3.Skoda Octavia 2.o TDI - fie ea kombi sau ba, 140 sau 170 cp.
4.de ce nu : Kia C'eed Kombi, 2.0 CRDI 140 cp, care aproape full e 21000 euro DDP. da inca n-am vazut asa ceva.
5.Honda Accord noua- deci la primavara, desi dizal iese din target si benzina inca nu m-am convins cat costa.
6.Golf GT sport, sau cum ii zice. dar e problema cu spatiul, ca la GTI.
B.
1.A4 2,5 TDI 180 cp quattro avant era in pole position. dar am vazut ca si daca e Euro 4, taxa de prima inmatriculare e 2000 euro. cam mult, coroborat cu pretul de achizitie de acolo.
pe acelasi rationament am mers si referitor la A4 2,5 TDI 163 cp avant, A6 limusina si avant cu aceleasi 2 motoare, cu mentiunea ca A6 limusina si mai ales avant sint niste masina destul de grele, fapt ce si-ar pune amprenta pe anumite caracteristici ce le urmaresc eu.
ar ramane sa astept anul viitor, cand anumite surse de-a mele din domeniul vamal mi-au soptit ca mai mult ca sigur ca se va umbla la taxa de prima inmatriculare.
in acest context, ar mai ramane achizitionarea unui exemplar de mai sus din Romania, gata inmatriculat, actiune nu lipsita de riscuri pe care cu greu mi le asum.
2.A4 1,9 TDI 130 cp, eventual quattro, avant, normal, care cu o remapare merge la 165 de cai. fiind sub 2000 de cm3, taxa de prima inmatriculare ar fi decenta pentru euro 4.
problema cu Audi sint bratele alea ale suspensiei, care sint facute din aluminiu si de obicei, necesita schimbarea lor destul de deasa, ca la vechile Passat-uri. asa ca Audi ramane deocamdata in stand bye.
3.Passat-ul nou. inca e destul de scump. merg pe latura practica, in ciuda murmurelor ce vin dintr-o anumita parte a domniilor voastre. preferabil 2,0 tdi cu 140-170 cp, eventual, daca as gasi, 2.0 tfsi. repet, inca e cam scump pentru SH. sau nu, dar cu multi km.
4.VW Touran - aspect plicticos, stiu, dar merg pe latura practica. unii l-au vorbit mai rau, dar in ams a batut tot ce i-a stat in cale la clasa lor. cu 170 cp cred ca ar fi delicios.
5.BMW 320 kombi. da, kombi, n-am ce face. 150 cp, facelift - euro 4. propulsie. cica nu e asa de naspa.
si iata un exemplu
http://home.mobile.d...111111273106635
nu stiu daca merge linku, asa ca dezvolt.
BMW 320d touring Edition Exclusive,Navy16:9,Bi-Xenon, Kombi
EUR 16.990
MwSt. ausweisbar
Daten:
Schadstoffklasse: Euro 4, 105.000 km, 110 kW (150 PS), EZ: 05/04, HU/AU - Neu, silbergrau-metallic, 4/5 T�ren, Diesel Euro 4, Schaltgetriebe, Klimaautomatik
Besonderheiten:
ABS, Stabilit�tskontrolle, Einparkhilfe, Zentralverriegelung, Tempomat, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Navigationssystem, Sitzheizung, Schiebedach, el. Fensterheber, Xenonscheinwerfer
Beschreibung:
Bi-Xenon, Leder schwarz-grau, Navy Professional, 16:9, LM-R�der, Sternspeiche 136, Winterreifen auf Felge zus�tzlich, Multifunktionslenkrad, Sport-Lederlenkrad, Exterierumf�nge in Wagenfarbe, Dachreling, el.GSD, Interieurleisten Alu "S�ulen", Innenspiegel automatisch abblendend, Armauflage vorn, Lordosenst�tze Fahrer/Beifahrer, Sitzeheizung Fahrer/Beifahrer, Scheinwerferwaschanlage, PDC, Nebel, Regensensor mit Fahrlichtautomatik, Klimaautomatik, Handy-Vorbereitung Blue-Tooth, CD-Laufwerk, Hifi-Lautsprechersystem, Harman/Kardon, Edition - Exklusive, Blinkleuchten weiss, 1. Hand, scheckheft l�ckenlos,
asta are cam tot ce mi-as dori eu de la o masina, inclusiv sistemn de sunet Harman Kardon.
recapitulare
1.in mare parte mi-as dori motorina. exceptie as face doar pentru 2.0 tfsi
2.pe cat posibil, cilindree maxim 2000
3. euro 4
4.minim 130-140 cp, cu posibilitate de upgrade pe la 160-170.
5.masina second hand pana in 100 000 km, adusa de dincolo
6.dotari : climatronic, ESP, scaune incalzite, sistem de sunet decent, electrice, 6 airbaguri minim
7.spatioasa cat de cat in spate, cu portbagaj suficient pentru 4 persoane.
8.cutie manuala.
9.xenon, da nu e musai.
10.daca se poate, volan 3 spite piele si scaune misto, cu reglaj lombar (reminiscenta highline)
ma mai gandesc.
nu va grabiti.
da mai repede.
#2
Scris 20 august 2007 - 12:08
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#3
Scris 20 august 2007 - 12:28
Acum ca parere proprie, renunta la compacte, totodata renunta si la medii mai mici si mai inghesuite, oricat de premium ar fi ele (recte 3-er). In cazul tau ar fi indicata o masina spatioasa, cu dotari peste medie si cu motor pe masura. Si popa si hot, cu 2 in coor nu poti.
Asa ca ar cam trebui sa faci compromisul cu o motorizare superioara cilindreei de 2L. Asta pt ca cel mai bine ar fi sa te indrepti catre un A6 2,5 Tdi (daca se poate si quattro) - ca ex. de sh.
Testeaza serios A4 (in special 3-er) ca si spatiu pt pasagerii spate sa vezi exact.
Sa pui pe bancheta spate 2 scaune de copil si mama intre ei, tre sa fie ori o medie generoasa ori o reprezentanta a clasei mari.
GTI sau GT iti vei lua tu cand vei sarii de varsta a 2 si cand copii nu vor mai merge cu babacii. asta daca vei mai primii unda verde atunci. Deci oricum lasa-l deoparte acum. Tie iti trebuie acum o masina practica, buna, etc. si nu un (semi)hot hatch.
As cauta sa evit modelele noi, chiar la lansare (vezi ex.noua Honda Accord) sau constructori care schimba (in ceasul 15) tehnologia (vezi ex. noul 2.0 commonrail de la Vwag).
Surprinzator ca te dedai la benzinare, 2.0 VTEC sau 2.0 TFSI.
@The1: recomanzi tu Passatu' cromatu' ? da' ce patisi ? nu era asta "the worst car ever" ? hulita de toti. Ce-i drept, e ultranesimtit de scumpa.
#4
Scris 20 august 2007 - 12:49
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#5
Scris 20 august 2007 - 12:57
un 2.0 TDCI 140 CP Titanium X e 26.700 DDP
http://www.ford.ro/c...dex.php?op=cars
dar poti sa iei si echipare mai slaba
sau un S-Max Titanium cu acelasi motor, care duce tot p'acolo
http://www.ford.ro/c...dex.php?op=cars
nu stiu cat e passat variant cu echipare similara, dar daca e mai ieftin ia-l pt ca iti place VAG si chiar nu e o masina rea. are imagine proasta la noi datorita taranilor care-l cumpara, dar nu conteaza asta. asa si A6 are aceeasi "problema". mie personal imi place mai mult mondeo, dar nu eu urmeaza sa cumpar tu fiind mai sportiv din fire , sunt de parere ca nu ar trebui sa iei MPV, eu zic ca un break cu portbagaj mare si interior modulabil si cu spatii de depozitare e perfect. o alta varianta ar fi noua mazda 6, dar nu stiu cand ajunge la noi si mai important cand lanseaza break-ul. daca se scoate taxa asta cretina sau se micsoreaza semnificativ atunci alegerea cea mai buna ar fi un A6 Avant, zic eu, de preferat generatia actuala.
si mai ai o varianta: sa vinzi golful si sa iei 2 masini, un break pt drumuri lungi si ceva din clasa mica sau compacta daca tine buzunarul ca a 2-a masina, pt tine sau doamna, depinde
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#6
Scris 20 august 2007 - 01:05
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#7
Scris 20 august 2007 - 01:24
Arnold12 a dat comanda de asa ceva, ezac cu motorizarea de 2.0 140 crdi CP.
Trebe insa testata inainte, pentru ca, la berlina cel putin, suspensia spate e destul de rigida. Iar la break sa nu fie si mai ciudata
Din moment ce ai un Golf care consideri ca nu va fi incapator, nu prea vad cu ce te coafeaza tot o compacta.
Referitor la ce zicea masterblaster ... sa vinzi Golf'ul si sa iei o masina care sa fie incapatoare si una ptr oras ... nu se merita. Oricum, cu banii luati pe Golf nu cumperi nik mai bun, chiar si din clasa inferioara
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 20 august 2007 - 01:26
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#8
Scris 20 august 2007 - 06:30
-maxim 24000 euro.
-fara sa supar pe nimeni, nu vreau ford. oricum nu mondeo kombi. nu vreau sa-mi reconstruiesc garajul.
-S-max place mult la mine. dar cred ca iese si el din calcul tot datorita pretului.
-cu vandutul golfului, e mai dificil. si sincer, parca spuneam in enuntul de debut ca am cam avea nevoie de 2 masini. teoretic, imi fac probleme doar pentru locul din spatele soferului (adica eu~95kg). in rest golful nu m-a dezamagit niciodata.
:party1:
si in plus, din cauza vanzatorilor de masini, pretul pe care l-as obtine pe golf n-ar fi unul care sa reflecte adevarata valoare. si n-as putea sa cumpar ceva echivalent, dar mai nou, din cauza taxei respective.
-kia ceed kombi astept si eu sa vad. poate aduc si la noi, la Bistrita, daca tot avem dealer local.
#9
Scris 20 august 2007 - 06:48
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#10
Scris 20 august 2007 - 07:47
daca nu va cer prea mult, in cazul masinilor noi m-as bucura sa vad o configurare, chiar si la nivel informativ, de genu : uite, masina XY, cu motor ala de atati cai putere, dotari de baza mai importante, optionale alese costa atata *maxim 24000 DDP.
merci.
#11
Scris 20 august 2007 - 08:20
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#12
Scris 20 august 2007 - 08:44
#13
Scris 20 august 2007 - 12:46
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#14
Scris 20 august 2007 - 12:50
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#15
Scris 20 august 2007 - 12:52
#16
Scris 20 august 2007 - 01:36
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#17
Scris 20 august 2007 - 03:53
-Ford S-Max
-Monovolum, 5 usi
-Titanium
-2.0 TDCi DPF M6, 140 CP
PRET CIP : 22,730 EUR
Optionale
PRET CIP : 0 EUR
TOTAL
PRET CIP : 22,730 EUR
fara nici un optional. cum zice Viper, nu pare in regula configuratorul, asa ca nu m-am jucat pe acolo.
pare destul de dotat, dar un cateva optionale tot mi-ar surade. as ajunge la 24000 cp. pacat.
#18
Scris 20 august 2007 - 04:55
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#19
Scris 20 august 2007 - 06:22
Cred ca in banii respectivi iei o Laguna Grand Tour (sau cum naiba se numeste) cu absolut tot ce vrei, si iti mai si raman bani de 2 concedii cu toata familia. Ce daca e la srafsit de generatie? E perfect asa ca nu mai are bubele tineritii + primesti discount-uri la greu. Vectra se mai face combi?
De asemenea cam orice monovolum va fi bun pt ce i tu nevoie, fie ca e Touran, Zafira, Scenic samd.
Chiar daca, eu tot pe un A6/5-series/V70 sh as merge. Salvezi bani si ai masina mai buna.
#20
Scris 20 august 2007 - 06:36
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#21
Scris 20 august 2007 - 07:57
Ex 1
dar cel mai bine de genul asta:
Ex.2
Desi personal as inclina spre urmatorul ex. (dar nu break cum vrei tu):
Ex.3
stiu ca sare din plaja de pret initiala.
#22
Scris 20 august 2007 - 08:07
Touran nu imi place de nici o culoare, dar asta e o parere subiectiva si se refere exclusiv la dizain.
Calca-ti pe mandria de VAGinar si fa un drive test cu noua Zafira. Idei noi, masini mai bune si zic eu ca e cel mai frumos monovolum compact. Opelul mult-hulit folosea commonrail si directie electro-hidraulica cand vw inca nici nu stia cu ce se mananca, iar actuala generatie este echipata cu cel mai reusit motor diesel in acest moment, multijetul de la Fiat.
Parerea mea de gagiu macaragiu.
#23
Scris 20 august 2007 - 08:33
Ca si sh ma gandeam la ceva de genul:
Ex 1
dar cel mai bine de genul asta:
Ex.2
Desi personal as inclina spre urmatorul ex. (dar nu break cum vrei tu):
Ex.3
stiu ca sare din plaja de pret initiala.
frumos rau al doilea cu pachet s-line, dar cam sare putin din buget. Zicea ca daca e SH sa fie pe la 16mii ca mai trebuie platite taxe, prima inmatriculare si niste bani deoparte pt eventuale reparatii/intretinere.
#24
Scris 20 august 2007 - 08:46
Life must be taken one disaster at a time
#25
Scris 20 august 2007 - 09:47
Ca si sh ma gandeam la ceva de genul:
Ex 1
dar cel mai bine de genul asta:
Ex.2
Desi personal as inclina spre urmatorul ex. (dar nu break cum vrei tu):
Ex.3
stiu ca sare din plaja de pret initiala.
1.primu e NUR AN EXPORT.
2.al doile e deja 20000 euro, nu are tva deductibil si apartine si lu unu ayhan bostan. m-as gandi de 3 ori daca sa fac sau nu achizitie de la el. desi masina e superba, efectiv.
3.mercu iese tare din target, in special prin cilindree.
Nu vreau musai kombi !!!
dar la o compacta sau o medie "mica', n-am de ales.
singura optiune care impaca si capra, si warza, este Skoda Octavia2. Presimt ca va fi viitoarea masina. Passat si A4 sh, asa cum ai spus si tu, are costuri mari de intretinere datorita suspensiei multilink (a fost unul din motivele pt care NU am luat A4, al doilea motiv e ca, in afara de forumisti, toti ciobanii au A4 TDI).
Touran nu imi place de nici o culoare, dar asta e o parere subiectiva si se refere exclusiv la dizain.
Calca-ti pe mandria de VAGinar si fa un drive test cu noua Zafira. Idei noi, masini mai bune si zic eu ca e cel mai frumos monovolum compact. Opelul mult-hulit folosea commonrail si directie electro-hidraulica cand vw inca nici nu stia cu ce se mananca, iar actuala generatie este echipata cu cel mai reusit motor diesel in acest moment, multijetul de la Fiat.
Parerea mea de gagiu macaragiu.
octavia e printre optiuni, dar doar noua, sa mi-o pot configura cum vreau eu.
touran nu e fain, dar in ultimul ams test al monovolumelor compacte, a cam batut concurenta. pe locul 2 ar fi iesit reno si doar pe 3 zafira. iar o zafira 150 cp diesel dotata iese din nou din target, fiind masini relativ noi.
cat despre faza cu VW si commonrail...
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi