Versus general pentru toate masinile
#26
Scris 20 august 2007 - 10:49
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#27
Scris 20 august 2007 - 10:56
cat despre faza cu VW si commonrail...
Cred ca nici eu nu as mai cumpara un TDI PD nou-nout in sezonul asta...(adica inca unul). Mai degraba un TSI.
Orice motorizare te-ar tenta de la VAG, te-as sfatui sa o cuplezi cu o DSG (if available).
Si din cate te stiu eu, peste o anumita suma de bani nu ti-ai mai cumpara masina SH...deci daca vrei sa-ti iei o masina pe care sa o tii mai mult timp...ia una NOUA.
Ahhh...si uita de variante de tip Kia Cee'd. Nu de alta dar un neamt pragmatic asa ca tine nu si-ar lua niciodata asa ceva. Mai degraba o japoneza...cum o face inca Accordat.
#28
Scris 21 august 2007 - 10:30
pentru A:Octavia combi 2 TDI sau daca nu te deranjeaza lipsa spatiului Golf GT nu stiu Ford C MAX cat de mult corespunde cu ce vrei tu teoretic s-ar incadrahabar n-am.
ma gandesc ca la anu mi-as lua o masina. sau totusi anu asta ?
ma gandesc ca n-as renunta la golf. tocmai i-am schimbat ambreiaju (primul chiptuning a fost un fel de teapa, da placuta, ca a scos ala untu din masina).
ma gandesc ca totusi as da-o la anu, inca as putea recupera o mare parte din banii investiti.
pe de alta parte, odata cu venirea lui nr2 , tot ce-i posibil ca vom avea nevoie de 2 masini. incapatoare.
si de aici apar dilemele.
1.golfu ramane masina de long distance. totusi, e nitel cam mic locul in spate, ma intreb cum inghesui eu acolo 2 scaune de copii, 2 copii si o mama.
2.golfu ramane la duamna si folosim noul vehicul pentru long distance.
oricum, mai devreme sau mai tarziu, golful, din pacate, va fi instrainat. n-as vrea sa-l conduc eu pe ultimul drum.
daca nu vand golfu, cel putin la anu, o treaba e clara ca cristalu
A. masina noua, undeva la maxim 24000 DDP. - varianta cu eventual leasing sau imprumut.
B. masina second hand, 3-4 ani vechime sau chiar mai noua, pana in 100 000 km. maxim 15000-16000 cu toate cheltuielile.
A.(eu pun toate variantele, nu trebuie sa huiduiti)
1.GTI - probabil, in my dreams
2.Golf V 2.o TDI - nu o prea plac, dar e practica. sa auzim mai multe despre ea-kombi
3.Skoda Octavia 2.o TDI - fie ea kombi sau ba, 140 sau 170 cp.
4.de ce nu : Kia C'eed Kombi, 2.0 CRDI 140 cp, care aproape full e 21000 euro DDP. da inca n-am vazut asa ceva.
5.Honda Accord noua- deci la primavara, desi dizal iese din target si benzina inca nu m-am convins cat costa.
6.Golf GT sport, sau cum ii zice. dar e problema cu spatiul, ca la GTI.
B.
1.A4 2,5 TDI 180 cp quattro avant era in pole position. dar am vazut ca si daca e Euro 4, taxa de prima inmatriculare e 2000 euro. cam mult, coroborat cu pretul de achizitie de acolo.
pe acelasi rationament am mers si referitor la A4 2,5 TDI 163 cp avant, A6 limusina si avant cu aceleasi 2 motoare, cu mentiunea ca A6 limusina si mai ales avant sint niste masina destul de grele, fapt ce si-ar pune amprenta pe anumite caracteristici ce le urmaresc eu.
ar ramane sa astept anul viitor, cand anumite surse de-a mele din domeniul vamal mi-au soptit ca mai mult ca sigur ca se va umbla la taxa de prima inmatriculare.
in acest context, ar mai ramane achizitionarea unui exemplar de mai sus din Romania, gata inmatriculat, actiune nu lipsita de riscuri pe care cu greu mi le asum.
2.A4 1,9 TDI 130 cp, eventual quattro, avant, normal, care cu o remapare merge la 165 de cai. fiind sub 2000 de cm3, taxa de prima inmatriculare ar fi decenta pentru euro 4.
problema cu Audi sint bratele alea ale suspensiei, care sint facute din aluminiu si de obicei, necesita schimbarea lor destul de deasa, ca la vechile Passat-uri. asa ca Audi ramane deocamdata in stand bye.
3.Passat-ul nou. inca e destul de scump. merg pe latura practica, in ciuda murmurelor ce vin dintr-o anumita parte a domniilor voastre. preferabil 2,0 tdi cu 140-170 cp, eventual, daca as gasi, 2.0 tfsi. repet, inca e cam scump pentru SH. sau nu, dar cu multi km.
4.VW Touran - aspect plicticos, stiu, dar merg pe latura practica. unii l-au vorbit mai rau, dar in ams a batut tot ce i-a stat in cale la clasa lor. cu 170 cp cred ca ar fi delicios.
5.BMW 320 kombi. da, kombi, n-am ce face. 150 cp, facelift - euro 4. propulsie. cica nu e asa de naspa.
si iata un exemplu
http://home.mobile.d...111111273106635
nu stiu daca merge linku, asa ca dezvolt.
BMW 320d touring Edition Exclusive,Navy16:9,Bi-Xenon, Kombi
EUR 16.990
MwSt. ausweisbar
Daten:
Schadstoffklasse: Euro 4, 105.000 km, 110 kW (150 PS), EZ: 05/04, HU/AU - Neu, silbergrau-metallic, 4/5 T�ren, Diesel Euro 4, Schaltgetriebe, Klimaautomatik
Besonderheiten:
ABS, Stabilit�tskontrolle, Einparkhilfe, Zentralverriegelung, Tempomat, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Navigationssystem, Sitzheizung, Schiebedach, el. Fensterheber, Xenonscheinwerfer
Beschreibung:
Bi-Xenon, Leder schwarz-grau, Navy Professional, 16:9, LM-R�der, Sternspeiche 136, Winterreifen auf Felge zus�tzlich, Multifunktionslenkrad, Sport-Lederlenkrad, Exterierumf�nge in Wagenfarbe, Dachreling, el.GSD, Interieurleisten Alu "S�ulen", Innenspiegel automatisch abblendend, Armauflage vorn, Lordosenst�tze Fahrer/Beifahrer, Sitzeheizung Fahrer/Beifahrer, Scheinwerferwaschanlage, PDC, Nebel, Regensensor mit Fahrlichtautomatik, Klimaautomatik, Handy-Vorbereitung Blue-Tooth, CD-Laufwerk, Hifi-Lautsprechersystem, Harman/Kardon, Edition - Exklusive, Blinkleuchten weiss, 1. Hand, scheckheft l�ckenlos,
asta are cam tot ce mi-as dori eu de la o masina, inclusiv sistemn de sunet Harman Kardon.
recapitulare
1.in mare parte mi-as dori motorina. exceptie as face doar pentru 2.0 tfsi
2.pe cat posibil, cilindree maxim 2000
3. euro 4
4.minim 130-140 cp, cu posibilitate de upgrade pe la 160-170.
5.masina second hand pana in 100 000 km, adusa de dincolo
6.dotari : climatronic, ESP, scaune incalzite, sistem de sunet decent, electrice, 6 airbaguri minim
7.spatioasa cat de cat in spate, cu portbagaj suficient pentru 4 persoane.
8.cutie manuala.
9.xenon, da nu e musai.
10.daca se poate, volan 3 spite piele si scaune misto, cu reglaj lombar (reminiscenta highline)
ma mai gandesc.
nu va grabiti.
da mai repede.
pentru B: Audi A4 1,9 Tdi sau BMW 320d touring
sau se vinde Golf se ia o masina de oras(mica) apoi cu restul de bani se ia o a 2-a masina
#29
Scris 21 august 2007 - 05:46
Life must be taken one disaster at a time
#30
Scris 21 august 2007 - 06:09
Octavia Combi Elegance 1,8TurboFSI 160cp este 16,500 pret CIP. Pana la 24.000 DDP mai poti adauga ceva optionale. Varianta pe motorina 2,0TDI 140cp tot Combi si tot Elegance este 17,200CIP. Mi se pare o masina ok de familie.
Asta chiar nu suna rau.
Dar raman totusi adeptul masinii SH... La 24k exista destule variante care, din punctul meu de vedere, eclipseaza ce gasesti nou pe piata la aceiasi bani.
Teoretic, variantele de SH sunt nelimitate la banii astia, cu un an de fab dupa 2004-2005.
As retine si ideea lui Aer Curat, cred ca ar fi o idee sa renunti la inghesuite, more space means more pleasure.
#31
Scris 21 august 2007 - 06:55
iar golful poate ramane masina sotiei si de frecat prin oras.
a doua masina, noua sau SH, va trecui sa fie normal, mai mare, chiar cu putin decat golful, mai incapatoare. ea ar putea dormita in garaj si s-ar deranja doar pentru drumuri medii sau lungi.
#32
Scris 21 august 2007 - 07:45
Am o Octavia 2 Combi pe care vreau sa o vand/cedez leasing-ul.
Inca nu am postat anuntul pe autovit.
Elegance Bej Sahara, Oct 2005, 26 kkm, inca mai este in garantie.
Aceasta postare a fost editata de scaevola: 21 august 2007 - 07:46
#33
Scris 21 august 2007 - 09:08
Oricum la Mercedes am punctat clar ca sare din grila, fie acum fie la anul.
Ca sh. as cauta un A6, combi, daca nu-i suficient de practicabil sedanul, 2,5Tdi 180cp quattro, an din 2004 incoace si cat mai bine accesorizat.
Ca masina noua (posibil si un sh din .de), ce mi-ar mai place mie ar fi Honda FR-V, care ar avea urmatoarea socoteala:
Honda FR-V 2.2i-CTDi Executive M/T 22.480 EUR - CIP 26.751 EUR - DDP
Si asta sare putin din grila de pret fixata de tine, dar cu un mic discount cu o usoara suplimentare de buget, cred ca ar fi posibil sa va intalniti.
Si tot nu ai spus cu de te-ai deda tu, dieselist convins, la o benzinara.
#34
Scris 21 august 2007 - 10:43
Mai jos de clasa asta nu m-as uita, dar aici intervine subiectivismul...
#35
Scris 21 august 2007 - 10:43
Si tot nu ai spus cu de te-ai deda tu, dieselist convins, la o benzinara.
Nu m-ai intrebat pe mine dar logica ar fi urmatoarea:
Pai daca se pastreaza TDI-ul in continuare, un benzinar supra-alimentat e binevenit. Mai ales avand in vedere destinatia acestei a-2a masini.
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 21 august 2007 - 10:43
#36
Scris 21 august 2007 - 11:18
#37
Scris 22 august 2007 - 05:37
treaba e simpla, la unele produse diesel-ul e prea scump, la altele benzina vine cu turbo...plus ca golfu ramane in familie.
iar la drum lung diferentele se mai estompeaza.
cat despre SH, va trebui sa mai astept. sincer, nu-s dispus sa indes in buzunarul statului vreo 2000 de euro si am auzit niste zvonuri cum ca de la anu...
#38
Scris 22 august 2007 - 09:06
cat despre SH, va trebui sa mai astept. sincer, nu-s dispus sa indes in buzunarul statului vreo 2000 de euro si am auzit niste zvonuri cum ca de la anu...
Corect. Care-s ultimele zvonuri ca am fost in concediu si nu am mai auzit recent nici o barfa ...
#39
Scris 22 august 2007 - 10:01
Life must be taken one disaster at a time
#40
Scris 26 august 2007 - 10:09
de ce ar diferi fata de o masina SH sau fata de oricare alt produs ce contine TVA ??
(nu ma refer la un walkman )
si apropo, desi mai mult ca sigur ca voi astepta anul care va veni, in speranta mazilirii taxei, am hotarat ca bugetul pentru SH se poate majora.
astfel, se pot achizitiona produse cu 22000-23000 euro cu tva deductibil.
si uite peste ce am dat : http://mobile.de/SID...g...1228220053
in caz ca masina pleaca :
VW Passat 2.0 TFSI Sportline -Leder/Navi DVD/Alu 17 Kategorie: Limousine
EUR 21.998
MwSt. ausweisbar
Daten:
Gebrauchtfahrzeug, 23.500 km,
147 kW (200 PS), Benzin, Schaltgetriebe, Euro 4, Erstzulassung: 05/06, HU: 05/09, AU: 05/09, Klimaautomatik, Shadow Blue (blau)-metallic, 4/5 T�ren
Besonderheiten:
ABS, Stabilit�tskontrolle, Einparkhilfe, Zentralverriegelung, Tempomat, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Navigationssystem, Sitzheizung, el. Fensterheber ,
Garantie
Beschreibung:
1. Hand, Lederausstattung (Lederausstattung Nappa), Radio-Navigationssystem (Radio/Navi m.farbigem Display -DVD-Westeuropa), Sitzheizung vorn, Vordersitze h�henverstellbar, Klimaautomatik, ASR, 6x Airbag, Sportfahrwerk, Regensensor, ZV mit Fernbedienung, Radio mit CD-Wechsler, Handyvorbereitung (Handyvorbereitung mit Freisprech.), elektr. Fensterheber 4-fach, Multifunktions-Lenkrad, Armauflage vorn und hinten, Servolenkung, Alu-Felgen (Alufelgen 17 Zoll Le Mans), Alarmanlage, Aussen-Temp., Bordcomputer (Bordcomputer Plus), R�cksitze klappbar (geteilte R�ckbank), W�rmeschutzverglasung, Nebelscheinwerfer, Innenspiegel autom. abblendend, Sportsitze, Antenne elekt., Au�enspiegel el. verst. und beheizt, Kopfst�tzen vorn u. hinten, Auto-Hold-Funktion, Businesspaket, Cominghomefunktion, Dienstfahrzeug der VW AG, Lendenwirbelst�tze Fahrersitz, Parkdistance-Kontrolle vorn + hinten, Scheibenwaschd�sen vorn beheizbar
#41
Scris 26 august 2007 - 10:21
Life must be taken one disaster at a time
#42
Scris 26 august 2007 - 10:32
de accea, ca o regula intracomunitara, persoanele juridice care pot dovedi ca sint platitoare de tva nu il mai platesc la achizitie in tari straine - membre ale UE, normal.
dar cineva spunea ca in cazul autovehiculelor noi, acel TVA trebuie platit si ma intrebam daca e asa si care ar fi explicatia...
P.S. vedeti ca pe pagina anterioara e exemplificata o posibila achizitie.
VW Passat 2.0 TFSI Sportline -Leder/Navi DVD/Alu 17 Kategorie: Limousine
#43
Scris 26 august 2007 - 10:41
Pt ca, aceasta a 2 masina a voastra, nu va fi doar pt drumuri lungi, extraurbane, ci incet incet va deveni si masina de zi de zi pt unul dintre voi (in speta tu).
#44
Scris 26 august 2007 - 11:01
nu ai cum sa deduci tva-ul din germania in romania.
de accea, ca o regula intracomunitara, persoanele juridice care pot dovedi ca sint platitoare de tva nu il mai platesc la achizitie in tari straine - membre ale UE, normal.
dar cineva spunea ca in cazul autovehiculelor noi, acel TVA trebuie platit si ma intrebam daca e asa si care ar fi explicatia...
P.S. vedeti ca pe pagina anterioara e exemplificata o posibila achizitie.
Eu stiu altceva. Ca firma in romania platesti TVA-ul german si ti-l deduci pe firma ca TVA. De fapt platesti TVA-ul german indiferent ca esti sau nu firma. Intamplator chiar lucrez acum la un proiect legat de vanzarea produselor romanesti in tarile comunitatii europene si raspunsul legal-ului a fost ca daca un german vine si cumpara din romania (pe firma sau persoana juridica) el plateste TVA-ul romanesc ramanand sa-l deduca la el in tara (in cazul unei firme desigur). Insa o firma/persoana din Republica Moldova nu mai plateste TVA-ul in schimb plateste taxele vamale.
Life must be taken one disaster at a time
#45
Scris 26 august 2007 - 11:13
apoi poti sa te uiti pe topicul luui nicukla despre adusul masinilor de dincolo.
si in sfarsit, uite linku asta :
http://www.mobile.de...u...1246704572
daca nu merge, dau un copy/paste :
Description:
Incepand cu data de 01.01.2007 pentru SRL-uri facturez direct Netto pe baza de CUI >>EU<< preturile de vanzare la persoane fizice sant Brutto inkl. 20 % TVA si pentru SRL-uri preturile sant Netto cu UID Nr. European (pentru mai multe informatii va rog sa ma contactati telefonic) In
#46
Scris 27 august 2007 - 12:04
Referitor la ce scrie acolo .. inclin sa cred legal-ul unei mari firme de retail din Romania decat ce scrie un vanzator de masini pe un site. Am cautat sa vad ce inseamna UID si n-am gasit nimic. Denumirea de CUI nu se mai foloseste la noi incepand cu 01.01.2007 si teoretic pentru a afla daca o firma este platitoare de TVA se foloseste VAT Number-ul (sau CIF-ul - de fapt un CUI europenizat) care poate fi verificat online aici. Si daca tot e vorba de TVA de ce 20% si nu 19%? La o prima vedere ce a scris ala acolo pare o varza. Desi daca ma iau dupa netto/brutto cam acelasi lucru zice si el. La firme factureaza netto (suma cu taxele deduse) iar la persoane fizice brutto (suma cu taxele incluse) pentru ca in final o firma va plati suma netto, tva-ul deducandu-se.
Life must be taken one disaster at a time
#47
Scris 27 august 2007 - 06:48
daca nu ma crezi, asta e. n-am nimic de castigat convingandu-te.
dar uita-te, te rog, pe topicul lui nicukla despre masini aduse de dincolo.
Am asistat si la cea mai rapida cumparare a unei masini.
sambata am vorbit in Germania cu un dealer din Hamburg despre un Audi A8 3.0TDI Quatrro din 2006/02 cu 40.000 km, masina este full options.Pretul negociat la telefon de la 45.000 euro la 44.000 euro pret export pentru ca masina se cumpara pe firma.
Duminica la 4.00 au plecat cu un E 270 CDI 4 persoane.La Wurzburg au facut un popas mai mare si au dormit cateva ore si luni la 9.00 erau in Hamburg la dealer.Dupa ce au vazut masina si facut oplimbare cu ea s-au trimis bani prin banca din Romania in cont la dealer. La ora 13.00 luni aveau deja actele facute,dealerul cu bani in cont si se pregateau spre casa.
Marti la 15.00 erau in Constanta.Din cate am inteles au mers cu 200 km/h in Germanai ,unde se putea si cu 230 km/h, in Austria cu 170 km/h si in Ungaria cu 150 km/h.In Romania au folosit si detector si au mers cu un maxim de 160 in afara localitati si 90-100 in localitati unde nu era radar.
Consum 9.0% la Audi si 7.5% la E 270 cdi.
Eu nu am mai mers cu ei avand un eveniment mai neplacut ,o inmormantare in CT.
masina cumparata acum o luna, de pe vwforum luat citatul :
Da, e cumparare pe persoana juridica, platitoare de TVA. Am trimis copie dupa certificatul de inregistrare in scopuri de TVA si cel de inmatriculare, copie dupa pasaport.
Dealerul a fost de acord sa-mi faca factura netto si cam atita. Alte detalii nu-mi vin in cap, doar daca ai intrebari punctuale, pe PM.
Mai am doi prieteni care tocmai si-au luat luna trecuta masini tot asa pe firma, fara TVA.
Oricum, cind ma intorc din Jermania, o sa fac un post cu toti pasii pe care i-am parcurs de la momentul in care am inceput cautarile pina cind am ajuns in tara.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 27 august 2007 - 06:45
#48
Scris 31 august 2007 - 02:30
kia cee'd kombi, un posibil castigator.
#49
Scris 31 august 2007 - 02:56
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#50
Scris 31 august 2007 - 03:55
da, da, stiu ca multi dau in apoplexie cand aud cuvintele turbo si benzina impreuna, dar in toamna apare diesel-ul.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi