EURO NCAP - pro sau contra?
#126
Scris 11 septembrie 2007 - 12:52
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#127
Scris 11 septembrie 2007 - 04:20
Asa cum zicea si mike, intrebarea e putin prost pusa de la inceput. care e mai bun? masina mica de 5 stele sau masina mare de 5 stele? clar ca masina cu masa mai mare. Insa euroncap spune clar ca stelelele alea nu sunt echivalente intre masini cu diferente mari de masa.
Deci am stabilit ca intr-un impact dintr-o masina ceva mai mica insa moderna dpdv al sigurantei pasive vs massina veche ,insa cu avantaj dpdv al masei, in mare parte a accidentelor ti-ai dori sa fii in masina mai moderna pt ca are modalitati de disipare a energiei impactului, de protejare a ocupantilor etc. Lasam la o parte cazul defavorabil cand unul cu un landcruiser din anii 80 intra in laterala unui clio3 full de airbaguri.. cu toate ca nu stiu cat de usor ar scapa si ala din landcruiser pt ca socul ala mic ce il transmite landcruiseru, nu prea e atenuat de nimic, ajunge in totalitate la sofer.
intre masini cu acelasi nr de stele euroncap dar diferente de masa, probabil cel mai bine e sa fii in cel cu masa mai mare. Cu conditia ca cel cu masa mai mare sa nu aiba deficiente de stabilitate.
Ce se intampla insa intre o masina cu 5 stele de clasa mica si una de 3 stele de clasa mare? aici ar fi de discutat, depinde de la model la mode etc.
#128
Scris 11 septembrie 2007 - 09:02
ceva pareri?
#129
Scris 11 septembrie 2007 - 09:07
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 11 septembrie 2007 - 09:08
#130
Scris 11 septembrie 2007 - 09:21
P.S. asta a fost si votul meu cand m-a intrebat ssilviu
#131
Scris 11 septembrie 2007 - 09:23
#132
Scris 11 septembrie 2007 - 09:46
#133
Scris 11 septembrie 2007 - 09:54
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#134
Scris 11 septembrie 2007 - 10:08
@mike am zis si eu de test cu vreo 2 pagini in urma, dar la cat se posteaza aici
eu zic ca modus castiga, daca nu se deformeaza prea rau. si totusi 940-ul e volvo
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#135
Scris 11 septembrie 2007 - 10:12
#136
Scris 11 septembrie 2007 - 10:15
in cazut asta, un tank vechi si o buburuza moderna cred ca e interesant de vazut rezultatul, raman pe volvo deocamdata, cred ca e stransa lupta totusi
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 11 septembrie 2007 - 10:16
#137
Scris 11 septembrie 2007 - 10:20
#138
Scris 11 septembrie 2007 - 10:22
Si eu sunt curios sa aflu rezultatul, deja conditiile depasesc cele simulate de EuroNCAP, ambele masini avand peste 55km/h in sensuri opuse.
E39 e un model mai recent decat Volvo 940, iar Loganul are 3 stele, fata de 5 cat are Modus. E drept, ca de la Modus incoace s-au mai facut progrese si in clasa mica, dar tot ramane un test interesant.a fost un accident cu ceva asemanator cu ce spuneti voi-BMW serie 5 E39-versul Logan taxi in Voluntari rezultatul a fost tragic pentru cei din Logan
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 11 septembrie 2007 - 10:25
#139
Scris 11 septembrie 2007 - 10:24
#140
Scris 11 septembrie 2007 - 10:28
#141
Scris 11 septembrie 2007 - 10:30
#142
Scris 11 septembrie 2007 - 10:39
#143
Scris 11 septembrie 2007 - 12:05
Eu ma asteptam ca pe dinafara sa arate mai rau Modus'ul, dar la interior pasagerii sa fie mai bine protejati decat in Volvo. Chiar daca botul Volvo'ului e f lung in comparatie cu cel al Renault'ului, ma gandeam ca la interior se vor deplasa mai mult cooana de directe sau bordul
Pretul de achizitie:
Volvo: 695 lire
Modus: 4500 lire
Raspunsul la intrebarea care e mai sugur ... imediat
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 11 septembrie 2007 - 12:05
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#144
Scris 11 septembrie 2007 - 12:20
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#145
Scris 11 septembrie 2007 - 12:49
#146
Scris 11 septembrie 2007 - 12:59
nu uita ca e diferenta de 15 ani intre ele, si ca masini de 15 ani vechime nu mai sunt pe strazi, in schimb e mult mult mai probabil sa te intalnesti cu un volvo s80 nou si atunci lucrurile se schimba dramatic, dupa cum spunea si in film, acel volvo a fost facut cand ncap nici nu existaDesi rezultatul da clar dreptate polologhiei mele de pana acum.
oricum interesant testul, si raman pe ideea de greutate/inaltime = siguranta, evident in limitele tehnologiilor folosite
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 11 septembrie 2007 - 01:01
#147
Scris 11 septembrie 2007 - 01:31
eu si acum imi aduc aminte cat caz s-a facut ca loganul e nesigura avand doar 3 stele si se spunea ca masina x din germania de 10 ani e mai sigura. poate acu cei care sustineau lucrurile alea or sa vada ca nu e chiar asa.
#148
Scris 11 septembrie 2007 - 01:53
Vrei sa spui ca lucrurile se schimba dramatic pentru pasagerii din Volvo, pentru ca pt. cei din Modus va fi fix acelasi lucru Presupunand bineinteles ca acel Volvo nou nu va fi mai greu de 1.6 tone.nu uita ca e diferenta de 15 ani intre ele, si ca masini de 15 ani vechime nu mai sunt pe strazi, in schimb e mult mult mai probabil sa te intalnesti cu un volvo s80 nou si atunci lucrurile se schimba dramatic, dupa cum spunea si in film, acel volvo a fost facut cand ncap nici nu exista
#149
Scris 11 septembrie 2007 - 02:08
E39 ala care a facut muci Loganu a intrat in fabricatie acum 10 ani...adevarat sandu, insa pe aici s-a vehiculat si ideea ca ncap n-ar fi adus nimic bun ci e doar marketing. se vede din testul asta ca s-au schimbat totusi multe in domeniul sigurantei.
eu si acum imi aduc aminte cat caz s-a facut ca loganul e nesigura avand doar 3 stele si se spunea ca masina x din germania de 10 ani e mai sigura. poate acu cei care sustineau lucrurile alea or sa vada ca nu e chiar asa.
#150
Scris 11 septembrie 2007 - 02:13
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi