EURO NCAP - pro sau contra?
#151
Scris 11 septembrie 2007 - 02:14
#152
Scris 11 septembrie 2007 - 02:17
#153
Scris 11 septembrie 2007 - 03:25
@andrei cum ai uploadat?
@mike masina x din germania e mai sigura (depinde si ce pui in loc de x), dar nu pasiv ci activ.
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#154
Scris 11 septembrie 2007 - 03:29
eu nu la el ma refer, ala chiar e masina...ci la diferite coji care ajung deja epave pe aici....dar sunt mai sigure, ca au tabla mai groasa...
#155
Scris 11 septembrie 2007 - 03:35
http://www.euroncap....es_1998/49.aspx
e cu mult peste logan, dar nici nu poti cere mai mult de la logan daca iei in calcul si pretul.
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#156
Scris 11 septembrie 2007 - 04:41
#157
Scris 11 septembrie 2007 - 05:09
uite un serie 3 testat in 97...nu arata chiar grozav dupa impactul cu zidul
#158
Scris 11 septembrie 2007 - 05:17
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#159
Scris 11 septembrie 2007 - 05:25
#160
Scris 11 septembrie 2007 - 05:30
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#161
Scris 11 septembrie 2007 - 05:32
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 11 septembrie 2007 - 05:33
#162
Scris 11 septembrie 2007 - 06:15
Vrei sa spui ca lucrurile se schimba dramatic pentru pasagerii din Volvo, pentru ca pt. cei din Modus va fi fix acelasi lucru
Ba deloc. Daca masina in care dai se deformeaza te protejeaza si pe tine, pentru ca folosesti parte din ea ca zona deformabila, ca si cum ai cadea pe o saltea. Daca e rigida si te opresti brusc in ea, clar e mai rau.
Testul intradevra e irelevant, aia din Modus clar arata mai bine si aveau mult mai multe sanse dar aste nu exclude sa fie morti de-a binelea.
#163
Scris 11 septembrie 2007 - 06:27
Ca sa fie un test mai riguros, ar fi trebuit si senzori de deceleratie montati pe manechine. Nu cred ca ar fi fost un efort financiar prea mare, insa probabil cei de la Fifth Gear nu au vrut sa faca ei toata treaba
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 11 septembrie 2007 - 06:28
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#164
Scris 11 septembrie 2007 - 06:56
Pai brusc nu ai cum sa te opresti, pentru ca ambele sunt masini pe roti, si nu pereti. Dar oricum, daca se loveste de un Volvo mai nou, nu are cum sa fie mai rau pentru cei din Modus.Daca masina in care dai se deformeaza te protejeaza si pe tine, pentru ca folosesti parte din ea ca zona deformabila, ca si cum ai cadea pe o saltea. Daca e rigida si te opresti brusc in ea, clar e mai rau.
#165
Scris 11 septembrie 2007 - 07:21
Conteaza mai putin cum e bariera, daca masina X e mai buna ca Y in bariera aia va fi si in alte conditii.
Conteaza si inca foarte mult. Exact cum ar conta daca acel Modus s-ar ciocni de alt Modus, sau de acel Volvo, sau de un TIR, sau de un Tico.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#166
Scris 11 septembrie 2007 - 07:32
#167
Scris 11 septembrie 2007 - 07:38
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#168
Scris 11 septembrie 2007 - 07:42
Each car tested is subjected to an offset impact into an immovable block fitted with a deformable aluminium honeycomb face. This impact is intended to represent the most frequent type of road crash, resulting in serious or fatal injury. It simulates one car having a frontal impact with another car of similar mass.
#169
Scris 11 septembrie 2007 - 08:16
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#170
Scris 11 septembrie 2007 - 10:03
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#171
Scris 12 septembrie 2007 - 07:45
#172
Scris 12 septembrie 2007 - 09:28
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#173
Scris 12 septembrie 2007 - 12:36
e o posibilitate ca deformandu-se controlat pe TOATA fata (nu doar in partea impactului) volvo sa absoarba si mai mult din soc. chiar e greu de stiut dinamica accidentului
#174
Scris 12 septembrie 2007 - 06:33
Fiat 500 5 stele http://www.euroncap....0_2007/298.aspx
Renault Twingo 4 stele http://www.euroncap....o_2007/296.aspx
si din alta clasa
Kia cee�d 5 stele http://www.euroncap.com/tests/Kia_Cee'd_2007/297.aspx
Peugeot 308 5 stele http://www.euroncap....8_2007/295.aspx
(poate ca nu era chiar aici locu' potrivit, asa ca daca ii gasiti locul il puteti muta acolo)
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#175
Scris 12 septembrie 2007 - 06:35
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi