Salt la continut


Fotografie
- - - - -

EURO NCAP - pro sau contra?


  • Please log in to reply
178 replies to this topic

Poll: POLL EURO NCAP (30 membri au votat)

Crezi ca testele sunt concludente?

  1. Nici gand! Viata bate filmul! (11 voturi [36.67%])

    Procentaj din vot: 36.67%

  2. Evident ca sunt concludente, testele sunt clare. (10 voturi [33.33%])

    Procentaj din vot: 33.33%

  3. Nu stiu ce sa cred... (9 voturi [30.00%])

    Procentaj din vot: 30.00%

Va bazati pe testele Euro-ncap cand cumparati o masina?

  1. Nu. (12 voturi [40.00%])

    Procentaj din vot: 40.00%

  2. Da. (5 voturi [16.67%])

    Procentaj din vot: 16.67%

  3. In parte ma influenteaza. (13 voturi [43.33%])

    Procentaj din vot: 43.33%

Credeti ca marii constructori fac masinile astfel incat sa aiba protectie marita in special la testele astea?

  1. Evident, Fiat 500 are 5 stele! (13 voturi [43.33%])

    Procentaj din vot: 43.33%

  2. Nu, masina este facuta sigura pentru orice test. (9 voturi [30.00%])

    Procentaj din vot: 30.00%

  3. Inca nu-mi dau seama... (8 voturi [26.67%])

    Procentaj din vot: 26.67%

Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#151 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 septembrie 2007 - 02:14

detalii ca nu stiu despre ce e vorba
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#152 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 11 septembrie 2007 - 02:17

http://www.realitatea.net/?stire=87219
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#153 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 11 septembrie 2007 - 03:25

am vazut si eu episodul 2, inainte sa intru pe topic. modus castiga. nu eram sigur dar mizam cam 60% pe modus.
@andrei cum ai uploadat?
@mike masina x din germania e mai sigura (depinde si ce pui in loc de x), dar nu pasiv ci activ.
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#154 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 septembrie 2007 - 03:29

sper rusinea mea, nu stiam cum e E39 ala...am cautat pe net
eu nu la el ma refer, ala chiar e masina...ci la diferite coji care ajung deja epave pe aici....dar sunt mai sigure, ca au tabla mai groasa...
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#155 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 11 septembrie 2007 - 03:35

ah aici sunt de acord cu tine. oricum comparatia E39-Logan nu e acelasi lucru cu 940-Modus. E39 e nou fratilor, ce daca a aparut E60, asta nu inseamna ca e troaca veche. e departe de asa ceva. productia a incetat in 2004 si a obtinut 4 stele la EuroNCAP in 98:
http://www.euroncap....es_1998/49.aspx
e cu mult peste logan, dar nici nu poti cere mai mult de la logan daca iei in calcul si pretul.
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#156 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 11 septembrie 2007 - 04:41

Pai o sa ma uit sa vad cum s-ar descurca un E34-cel fabricat pana prin 96-97(serie 5) :lol:
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#157 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 septembrie 2007 - 05:09

http://www.euroncap....es_1997/15.aspx
uite un serie 3 testat in 97...nu arata chiar grozav dupa impactul cu zidul
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#158 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 11 septembrie 2007 - 05:17

Stau si tot citesc partea asta pe site-ul EURONCAP: "Frontal impact 64 km/h (40 mph) impact into deformable barrier. Simulates typical offset impact into another car."... Cum stabilesc ei deformarea celeilalte masini? Dupa ce criterii e construita partea aia deformabila? Este ea echivalentul unei masini din 1980, din 1990, din 2000? Este aceeasi de la inceputurile EURONCAP? Mi se pare o chestie extrem de relativa si variabila!!!
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#159 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 11 septembrie 2007 - 05:25

Probabil bariera tine pasul cu masina testata. Adica simuleaza un comportament similar.
  • 0

#160 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 11 septembrie 2007 - 05:30

Adica? Nu prea are legatura cu ce am intrebat eu... Materialul din care e facuta simuleaza ce fel de masina? Cu 3 stele? Cu 4? Cu 3 stele din 1998? Cu 3 stele din 2007? Nu prea e clara treaba...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#161 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 11 septembrie 2007 - 05:32

Pai se estimeaza cat ar scoate un model, din declaratiile producatorului si din experienta celor de la EuroNCAP, si neaparat se tine cont si de masa masinii, si apoi se face o bariera pe masura. Parerea mea...

Aceasta postare a fost editata de Artanis: 11 septembrie 2007 - 05:33

  • 0

#162 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 11 septembrie 2007 - 06:15

Conteaza mai putin cum e bariera, daca masina X e mai buna ca Y in bariera aia va fi si in alte conditii.

Vrei sa spui ca lucrurile se schimba dramatic pentru pasagerii din Volvo, pentru ca pt. cei din Modus va fi fix acelasi lucru


Ba deloc. Daca masina in care dai se deformeaza te protejeaza si pe tine, pentru ca folosesti parte din ea ca zona deformabila, ca si cum ai cadea pe o saltea. Daca e rigida si te opresti brusc in ea, clar e mai rau.
Testul intradevra e irelevant, aia din Modus clar arata mai bine si aveau mult mai multe sanse dar aste nu exclude sa fie morti de-a binelea.
  • 0
Salam. Florin Salam.

#163 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 11 septembrie 2007 - 06:27

E ezac ca bancul ala cu centura de siguranta. Intr'un accident ... 2 victime. Cea care nu purta centura ... plagi multiple in toate zonele corpului. Cel care purta centura ... zici ca'i viu :D

Ca sa fie un test mai riguros, ar fi trebuit si senzori de deceleratie montati pe manechine. Nu cred ca ar fi fost un efort financiar prea mare, insa probabil cei de la Fifth Gear nu au vrut sa faca ei toata treaba :lol:

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 11 septembrie 2007 - 06:28

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#164 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 11 septembrie 2007 - 06:56

Daca masina in care dai se deformeaza te protejeaza si pe tine, pentru ca folosesti parte din ea ca zona deformabila, ca si cum ai cadea pe o saltea. Daca e rigida si te opresti brusc in ea, clar e mai rau.

Pai brusc nu ai cum sa te opresti, pentru ca ambele sunt masini pe roti, si nu pereti. Dar oricum, daca se loveste de un Volvo mai nou, nu are cum sa fie mai rau pentru cei din Modus.
  • 0

#165 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 11 septembrie 2007 - 07:21

Conteaza mai putin cum e bariera, daca masina X e mai buna ca Y in bariera aia va fi si in alte conditii.


Conteaza si inca foarte mult. Exact cum ar conta daca acel Modus s-ar ciocni de alt Modus, sau de acel Volvo, sau de un TIR, sau de un Tico.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#166 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 11 septembrie 2007 - 07:32

Pai bariera e facuta in asa fel incat simuleze o masina cu masa comparabila, asta e declarat limpede.
  • 0

#167 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 11 septembrie 2007 - 07:38

Unde e declarat limpede? In citatul pus de mine nu e. Si chiar daca ar fi, faptul ca are o masa comparabila e irelevant. Va readuc in memorie testul ciocnirii intre Espace 1 si Espace ultimul model, 2 masini din aceeasi clasa cu mase comparabile. Nu ma cramponez de nebun de chestia asta, dar bariera aia mi se pare foarte nebuloasa.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#168 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 11 septembrie 2007 - 07:42

Am mai dat citatul asta odata, nu ai urmarit cu atentie:

Each car tested is subjected to an offset impact into an immovable block fitted with a deformable aluminium honeycomb face. This impact is intended to represent the most frequent type of road crash, resulting in serious or fatal injury. It simulates one car having a frontal impact with another car of similar mass.
  • 0

#169 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 11 septembrie 2007 - 08:16

OK, scuze de neatentie, insa restul intrebarii mele ramane in picioare.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#170 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 11 septembrie 2007 - 10:03

@Artanis ba e mai rau daca se loveste de un volvo nou, pentru ca e mult mai rigid si nu va ramane vara jumatate de bot, ci se va deforma similar lui modus, doar ca avand masa mai mare probabil ca va afecta mai rau modusul.
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#171 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 12 septembrie 2007 - 07:45

Accentul la vehiculele moderne nu se pune pe rigiditate, ci pe deformare controlata pentru absorbire cat mai mare de energie, si pe rigiditatea doar a celulei (adica a spatiului vital pentru ocupanti).
  • 0

#172 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 12 septembrie 2007 - 09:28

pai da, deformare doar pana la un anumit punct, cum a fost si in cazul lui modus. dar eu ma refeream mai mult la faptul ca modus a folosit 940 ca si crumple zone, iar un volvo nou s-ar comporta similar lui modus distribuind forta pe toata partea din fata.
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#173 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 12 septembrie 2007 - 12:36

da, dar nu e asa simplu.....nu e chiar asa usor de estimat cum se va deforma ala nou
e o posibilitate ca deformandu-se controlat pe TOATA fata (nu doar in partea impactului) volvo sa absoarba si mai mult din soc. chiar e greu de stiut dinamica accidentului
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#174 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 12 septembrie 2007 - 06:33

http://www.euroncap....d-kia-ceed.aspx

Fiat 500 5 stele http://www.euroncap....0_2007/298.aspx

Renault Twingo 4 stele http://www.euroncap....o_2007/296.aspx

si din alta clasa

Kia cee�d 5 stele http://www.euroncap.com/tests/Kia_Cee'd_2007/297.aspx

Peugeot 308 5 stele http://www.euroncap....8_2007/295.aspx

(poate ca nu era chiar aici locu' potrivit, asa ca daca ii gasiti locul il puteti muta acolo)
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#175 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 septembrie 2007 - 06:35

Pai tocmai de la rezultatele astea a pornit discutia care a dus la deschiderea acestui topic ;)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi