revizie toyota land-cruiser lc120 127kw
#76
Scris 29 aprilie 2011 - 09:48
Cand se intampla sa ai un mecanic bun si prieten cu tine si ala sa lucreze la reprezentanta, atunci e alta treaba.
Pe principiul treaba buna doar la reprezentante nici la Relu in atelier n-ar mai fi de intrat, nu? Si in realitate e de fapt invers.
#77
Scris 29 aprilie 2011 - 10:00
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#78
Scris 29 aprilie 2011 - 10:06
Bai, voi habar n-aveti ce-i aia reprezentanta ! Ce puii mei, va patineaza ambreiajele ???.....
Pe principiul treaba buna doar la reprezentante nici la Relu in atelier n-ar mai fi de intrat, nu? Si in realitate e de fapt invers.
Si cine ai vrea sa faca ce face un atelier ca al meu ??
Aceasta postare a fost editata de Relu: 29 aprilie 2011 - 10:06
#79
Scris 29 aprilie 2011 - 10:21
Ezact! Ce aia nu stie sa schimbe difozoare? Sau sa lege 3 fire?Pe principiul treaba buna doar la reprezentante nici la Relu in atelier n-ar mai fi de intrat, nu? Si in realitate e de fapt invers.
De ce crezi ca eu ma duc la Tudor (in afara de faptul ca e eftin) si nu ma duc la Radacini Vitan care e la 1 minut de mine? Avand in vedere ca 'le-am dat' aproape 10.000E pentru diverse, gogu de la garantii ma trata de sus de fiecare data si in ultimele 2 zile de garantie ei nu au vrut sa imi schimbe o amarata de bieleta de 100 de lei? Da-i ba in (cuvant urat), sa nu mai aud de ei.
Desi, evident, si acolo sunt exceptii. Un baiat de la receptie s-a purtat de fiecare data exemplar cu mine, iar unul dintre electronistii de acolo mi s-a parut cea mai capabila persoana dintre toate persoanele din toate service-urile in care am intrat.
Aceasta postare a fost editata de pejte: 29 aprilie 2011 - 10:25
#80
Scris 29 aprilie 2011 - 10:27
Zi-mi si mie care-s AIA !Ezact! Ce aia nu stie sa schimbe difozoare? Sau sa lege 3 fire?
...
#81
Scris 29 aprilie 2011 - 10:29
#82
Scris 29 aprilie 2011 - 10:42
Cunosti anumite ateliere ( fara sa le amintim ) chipurile cu "pretentii", unde intra masini extrem de scumpe, ateliere unde ai vazut cu ochii tai ca mecanicii fac gafe monumentale.
La masinile noi, pe langa studii si experienta, e obligatoriu sa ai la dispozitie documentatia specifica masinii. Cine nu-si da seama de lucrul asta, e victima 100% !
Bai:Stimabilii angajati ai service-urilor agregate are diferitelor marci care au dealership pe la noi care nu e reprezentanta.
1- eu te-am intrebat in domeniul MEU, cine crezi ca ar trebui sa activeze ?
2- REREZENTANTA nu exista decat in persoana IMPORTATORULUI ! Asta n-are nicio legatura cu vanzarea cu amanuntul sau service-urile !!!
#83
Scris 29 aprilie 2011 - 10:49
Un "meserias" adevarat va stii intotdeauna cand sa spuna 'nu pot sa fac asta' si va face intotdeauna diferenta intre a incerca si "a-te-baga-ca-musca-in-curul-calului-cand-este-evident-ca-habar-n-ai". Nu trebuie nici macar sa le stie pe toate. Pentru mine e suficient sa-si cunoasca limitele si posibilitatile. Un "meserias" intotdeauna pune mana pe o documentatie, pe un site, pe un telefon si incearca sa rezolve.
Exemplul cu atelierul lui Relu poate era nepotrivit ca era alt domeniu. Dar necunoscatorul are tendinta de a merge unde e "de firma", de reprezentanta. Si eu am montat alarma la Seleniu dar Relu mi-a facut-o sa mearga.....
#84
Scris 29 aprilie 2011 - 10:51
#85
Scris 29 aprilie 2011 - 10:52
La 'service-urile dealerilor agregati' crezi ca nu se intampla astfel de gafe? Ohoo...chipurile cu "pretentii", unde intra masini extrem de scumpe, ateliere unde ai vazut cu ochii tai ca mecanicii fac gafe monumentale.
#86
Scris 29 aprilie 2011 - 10:53
#87
Scris 29 aprilie 2011 - 10:54
In domeniul tau principal sau alea ceva mai secundare?Bai:
1- eu te-am intrebat in domeniul MEU, cine crezi ca ar trebui sa activeze ?
#88
Scris 29 aprilie 2011 - 10:57
Chiar daca se mai intampla ( greseala e omeneasca ), masina iese din atelier in stare perfecta, si nu CARPITA !La 'service-urile dealerilor agregati' crezi ca nu se intampla astfel de gafe? Ohoo...
In TOT ceea ce fac la atelier ! Cine ar fi MAI in masura dacat unii ca mine ?In domeniul tau principal sau alea ceva mai secundare?
"reprezentanta" kenwood, nokia, focal, etc ... ???
Ma bag la nani, ca la 4:15 suna ceasul
Aceasta postare a fost editata de Relu: 29 aprilie 2011 - 10:56
#89
Scris 29 aprilie 2011 - 10:58
Da. Exact asa se intampla. Ca doar suntem in Germania, nu? A, stai... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gifsi nu CARPITA !
#90
Scris 29 aprilie 2011 - 11:17
In final, intr-un service al unui dealer agreat, ai sanse mari ca daca faci pe prostu (unii chiar sunt, fie intr-ale masinilor, fie complet), sa iesi cu o caruta de acolo in loc de masina cu care ai intrat. Sigur, ai garantia lucrarii, dar nu stiu cine ar fi dispus sa schimbe pe banii lui piese pana se nimereste cea stricata. Asta nu mai e inginerie, ci ghiceala. Sunt exemple destule in care s-a cerut schimbare de piesa desi contactele erau putin oxidate sau, mai rau, s-au schimbat piese fara nici o legatura cu realitatea, doar, doar o pica si cea stricata.
D'asta zic, mai bine un service mic, unde stii ce le poate pielea, vezi ca oamenii cauta, se intereseaza, pentru ca e painea lor in joc.
#91
Scris 29 aprilie 2011 - 11:37
Apropo de subiectul asta: urmatoarea revizie la Logan MI-O FAC SINGUR. Uite asa, de-al dracu. Pentru ca pot si pentru ca am mai facut si la masinile dinainte. Si mai ales pentru ca ma enerveaza TOATE service-urile. O sa IMI DAU 150lei pentru manopera asta. Si daca iese bine IMI LAS si ciubuc gras. Sa fie bine pt toata lumea.
Daca aflu unde e filtrul de benzina la Golfeta si nu e rocket science, imi fac revizia si la aia.
#92
Scris 30 aprilie 2011 - 08:26
#93
Scris 30 aprilie 2011 - 11:34
#94
Scris 01 mai 2011 - 10:15
eu sunt de parere ca masina/motocicleta trebuie intretinuta la reprezentanta. daca nu ne convine acolo la un atelier specializat in acel brand.
de ce ? sunt multe motive , iar cel mai important este ca : eu sunt utilizator , trebuie sa ma doara la bascheti cum functioneaza masina mea . eu trebuie sa stiu sa o folosesc si atat.
#95
Scris 01 mai 2011 - 11:22
In practica la prima si singura revizie pe care am facut-o la Opel, filtrul de polen mi l-au pus stramb si l-au rupt un pic iar uleiul nu l-au schimbat. La acelasi service, dupa ce a ajuns o suma relativ importanta 'de la mine' catre service, unii din ei tot imi vorbeau de sus.
Cum pana mea sa ma mai duc pe acolo?
#96
Scris 01 mai 2011 - 12:19
Daca judeci asa, iti vei beli cat de curand masina. Si asta nu neaparat pentru ca vor lucra altii prost la ea, dar NU vor face interventiile necesare, si nici macar nu pot depista multe din problemele masinii.
Ti-am mai spus deja ca extrem de multe "ateliere" nu au personal calificat, si la fel de grav, nu au documentatia decesara specifica masinii tale.
Una e sa te apelezi la un dispensar comunal sa-ti faca o injectie sau sa-ti ia o tensiune, si alta sa-ti faci consult medical complex + tratament de specialitate ( chiat inteventii chirurgicale ) in acel "dispensar" satesc !
#97
Scris 01 mai 2011 - 07:43
Pe de alta parte, putem avea un service cu fosti mecanici de la reprezentanta (eu cunosc unul specializat pe Fiat si Alfa Romeo, pejte are unul specializat pe Opel daca nu ma insel) si unde cel mai important lucru pentru ei e sa pleci multumit. Pentru ca cel care lucreaza e si cel care castiga banii si singura metoda de a castiga clienti si a-i pastra pe cei vechi este sa faca treaba buna.
Sunt 100% de acord cu relu si cu berkut pe o chestie: ca proprietar ar trebui sa iti pese doar de condus. Sa bagi masina in service si omuletul respectiv sa iti zica tot ce vrei si ce nu vrei despre ea: ce e pe cale sa pice, ce piese ar fi bine sa fie schimbate la revizia urmatoare etc. Din pacate nu stiu cat de mult poate functiona chestia asta la noi, daca te duci acolo fara sa poti zice "m-a trimis X" sau "il cunosc pe Y".
#98
Scris 01 mai 2011 - 08:05
Nu m-am nascut in subaru, si nu e primul atelier in care-mi duc masinile. Insa, pentru lucruri serioase, nici nu ma gandesc sa-mi las masinile pe mainile altor ateliere decat cele oficiale.
Nu uita ca profesia mea nu e cea pa care o cred cei mai multi.
Apropo, zilele trecute vine un prieten la mine sa-mi arate o bujie scoasa din masina lui, zicand: uite ce nasol a lucrat ! M-a bufnit rasul, pentru ca bujia lucrase IMPECABIL, dar lui asa ii spusese "mecanicul" !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 01 mai 2011 - 08:05
#99
Scris 01 mai 2011 - 11:08
Lu taica'miu acu' ceva timp (nu f mult) la un service i'au zis ca bujia de la cilindrul nr 1 nu lucreaza cum trebe si ca d'aia are depuneri pe ea. Insa eu am schimbat o data bujiile personal si tot aia de pe cilindrul 1 era. Si am schimbat inclusiv fisa. Cel de la service insa zicea in continuare ca bujia e de vina, nici prin cap nu cred ca i'a trecut c'ar fi de vina injectorul sau poate segmenti uzati ce scapa compresie ... etc
Un avantaj pe care'l vad la reprezentanta e ca acolo, lucrand intensiv pe anumite tipuri de motoare/masini, se lovesc de mai multe situatii decat la un service generalist. Plus ca la reprezentanta sunt mai multi angajati pe fiecare felie, la un service oarecare poate fi doar un mecanic, un electrician si un tinichigiu (daca nu cumva e vreun 3 in 1 ), deci sanse mai mici sa gaseasca rezolvare la orice problema (nu ca la reprezentanta ar fi de 100%)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#100
Scris 02 mai 2011 - 05:07
Ai impresia ca n-as sti cum trebuie sa arate ?Pai cum arata bujia respectiva?
....
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi