revizie toyota land-cruiser lc120 127kw
#151
Scris 03 august 2011 - 12:40
Doreli sunt peste tot ( chiar si pe forumul nostru ), dar a afirma ce afirmi tu, e clar copilarie curata.
Apropo, cum iti dai tu seama daca un mecanic lucreaza bine, sau invata meserie pe masina ta ?
#152
Scris 03 august 2011 - 12:41
#153
Scris 03 august 2011 - 12:42
#154
Scris 03 august 2011 - 02:48
@bleu: de data asta te ignor.
NU! De data asta nu ai ce mai zice
Apropo de mecanici: la Avia Motors nu a sesizat nimeni ca "scartzaie" putin cureaua de la alternator.... si cica au facut verificarea verificarilor...
Apai probleme "ulterioare" pot aparea la greu si sa n-aiba nicio legatura cu mecanicul. Plus ca mecanica in sine - in fine, ce e de facut la troacele noastre (nu zic castraveti ca poate ma baneaza aia de pe MB ) - NU este in principiu greu. Partea dificila si de finete este diagnosticarea, identificarea problemei.
Si aici sunt cateva variante:
- mester adevarat care o ia logic cu ajutorul catorva verificari/masuratori si se foloseste de un bagaj de cunostiinte pt a elimina din start anumite posibilitati
- mester mai putin priceput dar cu bunavointa - care o ia babeste si verifica totul pana gaseste prin excludere defectul
- mester mai putin priceput FARA bunavointa - care ti le schimba pe toate pana ajunge prin excludere la elementul bolnav
- mester prost si prostintentionat - tot sa lucrezi cu astia\
Sincer prefer orice combinatie, in orice proportie, din primele doua categorii
#155
Scris 03 august 2011 - 02:57
Tzeapa, asta se poate la 1300, solenza, si eventual/partial Logan !....
Sincer prefer orice combinatie, in orice proportie, din primele doua categorii
La masinile moderne n-ai ce face fara documentatie informatizata, diagnoza corecta ( aparate de ), conditii si experienta in ACEL model de masina !
#156
Scris 03 august 2011 - 04:01
#157
Scris 12 septembrie 2011 - 11:57
ori ceva cu turbina, ori a picat un injector (sanse mai mari).
vedem zilele astea.
Aceasta postare a fost editata de ska: 12 septembrie 2011 - 11:57
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#158
Scris 12 septembrie 2011 - 12:13
#159
Scris 30 septembrie 2011 - 02:28
2 - set garnituri motor - 1buc - 1640,59lei
3 - garnitura etansare - 1buc - 418,21lei
4 - set segmenti - 1buc - 1764,27lei
5 - piston - 4buc - 4493,36lei
6 - garnitura - 1buc - 28,31lei
7 - pasta slefuit supape - 1buc - 108,81
8 - filtru ulei - 1buc - 54,35lei
9 - ulei 5w30 m formula - 7L - 329,84lei
10 - ulei transmisie lichid - 1buc - 54,51lei
TOTAL PIESE - 8898,46lei
11 - manopera - 15ore - 1469,40lei
TOTAL PIESE + MANOPERA = 10367,86lei
(preturi cu tva)
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#160
Scris 30 septembrie 2011 - 02:59
#161
Scris 30 septembrie 2011 - 03:54
E un avertisment pentru toti cei care viseaza io stiu ce beamveuri 750i din 2000 pe care il achizitionezi cu 3999 euro.
Bine, asta pe langa impozitul aferent.
#162
Scris 30 septembrie 2011 - 03:56
#163
Scris 30 septembrie 2011 - 04:03
Daca o Toyota, (care, nu-i asa, e indistructibila), vine cu niste costuri ametitoare, d-apoi un beamve sau haudi ??
#164
Scris 30 septembrie 2011 - 04:56
#165
Scris 30 septembrie 2011 - 06:23
Tu ori n-ai nici cea mai vaga idee despre ce-i aia o masina, ori n-ai ce face si scrii pe forum.....
Daca o Toyota, (care, nu-i asa, e indistructibila), vine cu niste costuri ametitoare, d-apoi un beamve sau haudi ??
Daca tot faci calcule, cum de nu observi ca cele mai scumpe masini sunt cele noi ????
Despre toyota de care scrie ska, afla ca la cata goarna a luat masina aia, ar fi ingropat cateva shkode pana acum !
#166
Scris 30 septembrie 2011 - 06:59
Ce masini noi ?
Tu ai citit ce am scris eu ??
#167
Scris 30 septembrie 2011 - 07:12
Da Tu ai citit ce ai scris TU ????Lasa-l sa posteze !
E un avertisment pentru toti cei care viseaza io stiu ce beamveuri 750i din 2000 pe care il achizitionezi cu 3999 euro.
Bine, asta pe langa impozitul aferent.
#168
Scris 30 septembrie 2011 - 07:49
Dupa cum bine stii, sint o gramada de visatori ce isi doresc 'limuzine' sau mai stiu eu ce megamasini, cu motoare vivace.
Dar cum nu dispun decat de o suma mica de bani, se indreapta spre masini de sute de mii de km si de 10-15 ani.
Evident, fara sa isi puna problema costurilor de intretinere.
In sensul asta spuneam, ca e bine sa vada toti ce inseamna o simpla servisare, sau mai rau, o reparatie mai serioasa la motor.
Geaba iei masina cu 3000 de euro, daca mai apoi bagi inca 3000 in reparatii si intretinere.
#169
Scris 30 septembrie 2011 - 08:02
#170
Scris 30 septembrie 2011 - 08:18
Nu mi-e rusine de opiniile mele.
#171
Scris 30 septembrie 2011 - 11:03
Parerea mea - a unuia tot din vechea generatie, care mai ajunge din an in Paste pe garaj-forum, este ca ar trebui sa va respectati reciproc mai mult. Ok, e ca in familie, dar si familii sunt de multe tipuri (vezi familii organizate, dezorganizate...intelegeti voi ideea).
Sper sa nu deranjeze interventia mea. Daca totusi se intampla, primiti scuzele mele.
On topic.
Motorul Toyota de 3.0 D4D de doar 127kw ar fi trebuit sa fie unul foarte fiabil, nu e unul stors ultimul gram de putere din cilindreea lui.
Pe de alta parte, cand ai o masina pe care ai platit de nou peste 45000€ (poate chiar 10k peste 45000€), nu ar trebui sa fie o problema sa scoti 3000€ pt intretinere si reparatii dupa 4 ani de hurducaleala on si offroad. Indiferent daca proprietarul e o firma sau o persoana fizica.
Ce vroia sa spuna Oaspetele, este ca unii (mai ales din Romania) sunt tentati sa cumpere masini SH (care au costat de noi cat o casa) si nu au habar cat ar costa intretinerea si reparatiile pe bune ale acelor masini. Atat ca isi permit sa achite un pret de achizitie la un moment dat...
#172
Scris 30 septembrie 2011 - 11:20
nu mi se pare normal ca la 190.000km sa ti se f... 3 pistoane + restul ce s-a mai f.... din cauza asta. INDIFERENT de cat forja ar fi luat. tocmai prin prisma ca-i un motor destul de "rezistent".
asta e, s-a reparat si acuma merge mai departe. primii 1000km mai incet ca-i in "rodaj"
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#173
Scris 01 octombrie 2011 - 02:56
Oaspetele ia EL la 11 metri pe oricine are o parere buna despre alte masinii decat cele nemtesti :Offtopic. Nu stiu de ce dar pe acest forum, (si DOAR pe acest forum) Oaspetele e cam luat la 11m in aproape orice topic cand isi expune o parere personala.
....
Daca o Toyota, (care, nu-i asa, e indistructibila), vine cu niste costuri ametitoare, d-apoi un beamve sau haudi ??
In alta ordine de idei, "defectul" aparut la Toyota in cauza este unul absolut normal pentru ORICE motor diesel care a fost abuzat/suprasolicitat, indiferent cat de bine a fost "intretinut" !
#174
Scris 01 octombrie 2011 - 06:14
de obicei 'visatorii' in speta cauta sa achizitioneze bmw-uri sau mai stiu eu ce alte limuzine, NICIDECUM Toyota LC 120.
daca vei intelege asta, bine. daca nu, asta e.
#175
Scris 02 octombrie 2011 - 03:45
Orice ar fi parerea mea e ca nu e normal sa schimb juma de motor la 190.000 de km mai ales la un 3.0 ca cel de mai sus.
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 02 octombrie 2011 - 03:46
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi