revizie toyota land-cruiser lc120 127kw
#201
Scris 10 octombrie 2011 - 08:20
#202
Scris 10 octombrie 2011 - 08:56
#203
Scris 10 octombrie 2011 - 02:54
trebuia sa dea cu vaselina si in motor. sa tina...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#204
Scris 10 octombrie 2011 - 02:59
#205
Scris 20 octombrie 2011 - 04:21
191550km
burduf planetara - 379,82
consumabile - 6,20
rulment fata - 1009,04
inel - 20,66
simering - 95,06
simering - 192,01
placute frana fata - 309,44
curatitor frane - 18,21
total piese - 2030,45
inlocuit rulment fata - 191,02
manopera ?!?! - 146,94
inlocuit placute frana fata - 97,96
total manopera - 435,92
TOTAL - 2466,37 lei
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#206
Scris 20 octombrie 2011 - 04:24
#207
Scris 20 octombrie 2011 - 04:41
#208
Scris 20 octombrie 2011 - 05:33
#209
Scris 20 octombrie 2011 - 06:34
Pentru un rulment care e piesa de uzura ?? Si la km astia ??Ma faci sa nu mai vreau gip toyota )
La 190.000 km, cazanu tau va fi numa bun de REMAT !
#210
Scris 20 octombrie 2011 - 06:35
+1Pentru un rulment care e piesa de uzura ?? Si la km astia ??
La 190.000 km, cazanu tau va fi numa bun de REMAT !
#211
Scris 20 octombrie 2011 - 06:38
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#212
Scris 20 octombrie 2011 - 10:32
Da. Asa e. Insa proprietarul LC-ului la fiecare vizita in service lasa cel putin 2000ron. Pentru mine ar fi mult prea mult, iar daca masina respectiva nu ii produce bani atunci...Pentru un rulment care e piesa de uzura ?? Si la km astia ??
La 190.000 km, cazanu tau va fi numa bun de REMAT !
Mai exact 20362RON din 29 aprilie 2011, adica vreo 6 luni. 'Moralistilor', voua cum vi se pare?
Aceasta postare a fost editata de pejte: 20 octombrie 2011 - 10:39
#213
Scris 21 octombrie 2011 - 06:58
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 21 octombrie 2011 - 06:59
#214
Scris 21 octombrie 2011 - 07:49
#215
Scris 21 octombrie 2011 - 08:08
Suna cam intortochiat. Dar nu insist.nu intelegi nimic,crezi ca fiabilitatea asta de legenda vine mocca oricum nu a schimbat piese foarte scumpe ,ma rog mai putin pistonul ala.Apropo ca mi-am amintit in teorie macar nu trebuiau schimbate toate pistoanele?(in teorie adica asta cred ca scrie in manualul de reparatii)
FIABILITÁTE f. Capacitate a sistemelor tehnice de a funcționa un timp determinat, menținându-și parametrii prestabiliți.
Acuma depinde cum interpretam si la ce ne raportam.
1.Interpretarea "normala" : daca respect cartea service (revizii, consumabile etc), masina trebuie sa functioneze ok.
si
2.Interpretarea "fortata" : daca respect cartea service (revizii, consumabile) si inlocuiesc piesele care nu functioneaza corespunzator, masina trebuie sa functioneze ok. Este evident ca nu exista piesa care sa functioneze 50 de ani, dar chestia aia din definitie "un timp determinat" spune multe. sau altfel spus, orice masina e fiabila, depinde insa pentru cat timp.
#216
Scris 21 octombrie 2011 - 08:24
Si ce ti se pare anormal ? Intretinerea costa la orice masina. Uleiul si consumabilele nu ti le da nimeni moka !Da. Asa e. Insa proprietarul LC-ului la fiecare vizita in service lasa cel putin 2000ron. Pentru mine ar fi mult prea mult, iar daca masina respectiva nu ii produce bani atunci...
Daca vrei o masina care sa-ti produca bani, fa-o taxi sau ia-ti un autocar/papuc/microbuz, etc ...
"Copchile", ala e un pret foarte corect pentru piesele de schimb la o masina de genul ala !!Mai exact 20362RON din 29 aprilie 2011, adica vreo 6 luni. 'Moralistilor', voua cum vi se pare?
Pentru TINE, tu fiind CINE sa-ti poti permite o asemenea masina ?... Pentru mine ar fi mult prea mult ..
Fara sa te superi ( si daca te superi iti trece ) la nivelul TAU de astazi, cand NU produci bani, si un Logan poate fi considerat un "lux" !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 21 octombrie 2011 - 08:25
#217
Scris 21 octombrie 2011 - 08:33
Relu daca tu ti-ai permite astfel de reparatii la o masina (altii si-au luat masini cu banii aia), nu cred ca e multa alta lume (inclusiv de pe aici) care si-ar permite...
#218
Scris 21 octombrie 2011 - 08:39
#219
Scris 21 octombrie 2011 - 08:39
La consumabile intra si un cap de bara, si un amortizor etc. Nu intra pistoanele. Dar avand in vedere ca masina a fost 'abuzata' nu e tocmai un capat de tara.
Pe de alta parte ma gandesc la zeci de modele Mercedes VECHI care au mers sute de mii de km fara sa ii 'faci' motorul. Si o groaza de utilitare de marfa care rup peste 300k km fara interventii la motor. Inutil de spus ca sunt si Loganuri cu 250k km care nu au interventii la motor....
Eu v-am zis ca toate-s bune si toate-s proaste
#220
Scris 21 octombrie 2011 - 08:43
#221
Scris 21 octombrie 2011 - 08:51
Bah pejte, aici tind sa-ti dau nitica dreptate. Intr-adevar, suma e colosala pentru cat s-a mers cu masina aia (LC) si cati km are.
Si oaspetele puncteaza bine ce puncteaza.
De ex. eu la A6-le meu am schimbat (strict defectiuni) ceva rahat de senzor la clima. In aproape 170.000 km parcursi (se apropie de km astia cat de curand) - NOTA BENE. Acum nu c-ar fi cine stie ce scula A6-le (oricum, toate reviziile au fost facute la timp).
Parerea mea, strict personala, e ca persoana care a condus/conduce LC-ul TRAGE DE MASINA mai mult decat a fost ea proiectata. Suma de 2000-3000 lei la o revizie e perfect acceptabila pentru o masina de calibrul asta, dar, in mai putin de 200.000 km sa cheltui aproape 5.000 de euro mi se pare cam tras de par.
Ca idee, am prieteni VECHI in tara aia mare (nu doar ca suprafata, ci si ca polulatie, care are granita cu Mexicul) de peste Atlantic, care conduc Honda Accord/Civic (ambele in familie), masini parca din 1995/1996 (nu stiu exact), fiecare are peste 400.000 MILE !!! Si au avut doar cheltuieli infime cu ele! De aia nici nu le vand, in ciuda varstei si uzurii!
Aceasta postare a fost editata de egdf.power: 21 octombrie 2011 - 08:53
#222
Scris 21 octombrie 2011 - 08:57
N-ai citit cum trebuie. 4700Euro din 29 aprilie 2011, moment in care avea 178.000KM. Acum are vreo 192.000.dar, in mai putin de 200.000 km sa cheltui aproape 5.000 de euro mi se pare cam tras de par.
#223
Scris 21 octombrie 2011 - 09:01
#224
Scris 21 octombrie 2011 - 09:10
Asta e adevarul CURAT ! Persoana care o conduce a suprasolicitat acea masina, motiv pentru care a si cedat !...
Parerea mea, strict personala, e ca persoana care a condus/conduce LC-ul TRAGE DE MASINA mai mult decat a fost ea proiectata...
...
Uitati-va oriunde pe globul asta, si veti vedea ca Toyotele LC sunt aproape singurele masini folosite in zonele cu conditii vitrege de exploatare, tocmai pentru faptul ca sunt cvasi-indestructibile !
Ca la noi mai apare cate un carcotas care habar n-are ce-i aia o masina, si "judeca" el kilometrii si cheltuielile, chiar nu conteaza si face parte din peisajul cotidian in Romania ..
#225
Scris 21 octombrie 2011 - 10:23
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi