Subaru Impreza 2.0R Sport Wagon
#126
Scris 07 ianuarie 2008 - 11:22
da, stiu ca 220 e gradatia vitezometrului ......inseamna undeva putin peste 200 reala banuiesc...tot rapoartele (neoficiale ) sustin ca erau 4 oameni in masina la test
#127
Scris 08 ianuarie 2008 - 09:03
Ai fost cam singurul ,,subarist'' care nu a ,,rupt troienele'' pe topicul destinat circulatiei din Bucuresti ,si-am zis ca ai mai pus-o din cand in cand...
Imediat vine ,,fe-martie''si-ai scapat de minusul cauciucurilor.
#128
Scris 08 ianuarie 2008 - 09:46
imprudenta cu lipsa gumelor nu o voi mai repeta, dar astea au fost conditiile anul asta
#130
Scris 10 ianuarie 2008 - 02:15
#131
Scris 10 ianuarie 2008 - 03:00
#133
Scris 01 martie 2008 - 12:17
masina s-a stabilizat in bucuresti la un consum de 13-13.5, facut mereu la pompa
am cam rulat in ultima vreme in jur de 4-500km/saptamana in Bucuresti exclusiv, deci consumul e destul de reliable
(am pus poza zilele trecute la 7000, acu are vreo 7600 deja).
ne intelegem din ce in ce mai bine .....si-a dat drumul foarte mult la motor, eu m-am invatat cu ea foarte bine deja...si e o placere sa o conduci
e misto ca e break si esti foarte ignorat in trafic (nu stie nimeni ce e, imi inchipui ce patesc oamenii cand dau de Relu...)...iar apoi ii vezi plangand dupa ce isi prind urechile incercand sa demareze mai tare
la 10.000km vreau sa ii schimb uleiul (practic la 7500 facuti cu uleiul din motor ca revizia 1 a fost la 2500)....si probabil sa trec pe Motul 10w40 (acum am 5w40).
Singura chestie pe care nu o exploatez deloc (deh, oras...si partial stilul meu de condus) sunt franele....cand am nevoie de cate o frana grea (rar dar am)...imi aduc aminte ce poate face pedala aia
#134
Scris 01 martie 2008 - 08:37
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#135
Scris 01 martie 2008 - 11:52
un mic update cu impresii acum
masina s-a stabilizat in bucuresti la un consum de 13-13.5, facut mereu la pompa
am cam rulat in ultima vreme in jur de 4-500km/saptamana in Bucuresti exclusiv, deci consumul e destul de reliable
(am pus poza zilele trecute la 7000, acu are vreo 7600 deja).
ne intelegem din ce in ce mai bine .....si-a dat drumul foarte mult la motor, eu m-am invatat cu ea foarte bine deja...si e o placere sa o conduci
e misto ca e break si esti foarte ignorat in trafic (nu stie nimeni ce e, imi inchipui ce patesc oamenii cand dau de Relu...)...iar apoi ii vezi plangand dupa ce isi prind urechile incercand sa demareze mai tare
la 10.000km vreau sa ii schimb uleiul (practic la 7500 facuti cu uleiul din motor ca revizia 1 a fost la 2500)....si probabil sa trec pe Motul 10w40 (acum am 5w40).
Singura chestie pe care nu o exploatez deloc (deh, oras...si partial stilul meu de condus) sunt franele....cand am nevoie de cate o frana grea (rar dar am)...imi aduc aminte ce poate face pedala aia
Ai o logica anume pentru care vrei sa schimbi uleiul 5W40 cu 10W40???
#136
Scris 01 martie 2008 - 12:14
#137
Scris 01 martie 2008 - 01:28
#138
Scris 01 martie 2008 - 01:49
#139
Scris 01 martie 2008 - 04:08
de relu cred ca se mai sperie lumea si cred ca multi il confunda cu STI, dar la mine e distractia maxima. nici dracu nu se da din fata mea, toti accelereaza, probabil zic, ia sa scapam noi de fraierul asta cu troaca lui.
Se sperie lumea?! Curse,aprecieri,iluzii... imaginatia bate-o vina....!
Inca nu m-am trezit...
Deci,performantele respective tintesc topul doar in provincie,pentru Bucuresti constituie doar un punct de plecare...
#140
Scris 01 martie 2008 - 04:11
#141
Scris 01 martie 2008 - 04:50
de relu cred ca se mai sperie lumea si cred ca multi il confunda cu STI, dar la mine e distractia maxima. nici dracu nu se da din fata mea, toti accelereaza, probabil zic, ia sa scapam noi de fraierul asta cu troaca lui.
Vorbesti de un golf 5 2.0 TDI? :-? Nu de alta, dar e destul de des intalnit.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#142
Scris 01 martie 2008 - 08:44
#143
Scris 01 martie 2008 - 08:50
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#144
Scris 20 aprilie 2008 - 03:29
am mers destul de mult cu ea (dupa standardele mele), tinand cont ca din bucuresti am iesit doar de 2 ori (sub 1000km in afara)
nimic de reprosat, merge impecabil, pot spune ca o apreciez mai mult dupa ce mai conduc cate o alta masina si vad sa nu mai iau drept "normale" multe din punctele ei bune.
ca dupa orice obisnuinta "it could use more horsepower" ...dar si de asta ma mai vindec cand mai conduc o masina mai inceata
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 20 aprilie 2008 - 03:29
#145
Scris 20 aprilie 2008 - 08:45
tine-o tot asa
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#146
Scris 21 aprilie 2008 - 08:17
...
nimic de reprosat, merge impecabil, pot spune ca o apreciez mai mult dupa ce mai conduc cate o alta masina si vad sa nu mai iau drept "normale" multe din punctele ei bune.
...
...vezi ca n-ai condus masinile care trebuiau...
D-le,e fiabila, daca-n 10 mii n-ai avut probleme...
La cat mai multi ?
#147
Scris 21 aprilie 2008 - 09:56
ultima data am condus un lancer nou de 1.6 109cp (nu compar motoarele ca n-are rost)...insa tinuta de drum si feeling tot departe rau de tot...alta liga, alta mancare de peste
sunt convins ca sunt masini mai multe mai ok, dar in bugetul asta destul de putine
#148
Scris 03 mai 2008 - 09:30
a vazut intre timp mai multe drumuri extraurbane, printre care un bucuresti-rasnov-bran-rasnov-poiana bv-bucuresti...
m-am indragostit de tinuta ei de drum (mai rau decat eram), pur si simplu masina face ce vreau eu, e o senzatie super tare. am ajuns sa regret ca nu are putere mai multa, masina poate clar mult, mult mai mult. ca tinuta pe viraje e clar peste ce masini erau pe drum in jur, depasesc cu o usurinta foarte mare (nu datorita puterii ci datorita tinutei si iesirii din viraje). mi-au placut cel mai mult portiunile predeal-rasnov, rasnov-poiana si acele (putine) viraje de la Timisu de jos/sus...doar in zonele acelea se vede pentru ce e ea facuta
alergand-o asa mult consumul undeva la 12-13 cred..dar mai conteaza? sincer, putea fi si 20.....
#149
Scris 09 iunie 2008 - 09:00
cost revizie SMT 733 RON (tva inclus) cu ulei Motul 5w40 cumparat de mine....preturile la filtre in general decente (mai putin pretul la filtrul de polen, 350ron...de unde costul total)
masina se prezinta in continuare impecabil, e si normal, e o masina noua..
am testat astazi noua Impreza WRX si pot spune ca m-am indragostit (am fost cu masterblaster, a vazut si el).....masina trage foarte frumos, oarecum normal, 2.5 turbo benzina....pe breteaua pe care am intors pe a2 m-am dat un pic mai tare la ea, a stat foarte bine (cum ma asteptam)...iar cand i-am dat blana m-a impins foarte tare in scaun...mi-a placut mult de tot cum trage, stiu ca am fost departe rau de limitele ei (chiar daca a scartait din toate rotile acolo)...o singura chestie negativa...volanul l-au inmuiat fata de a mea...nu stiu, m-am obisnuit cu o directie foarte "grea", la asta era cam light pt gusturile mele....
#150
Scris 09 iunie 2008 - 09:44
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi