Black 6 MPS
#101
Scris 18 noiembrie 2007 - 06:41
...exista si submultiplii pentru crestere...,dar numai pentru pamanteni...
Lasa pretextele si baga kilometrii cu benzinara, sa vezi si tu realitatea la pompa...
#102
Scris 18 noiembrie 2007 - 10:14
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#103
Scris 18 noiembrie 2007 - 11:41
Cred ca asta era mesajul ce trebuia inteles.
La care raspunsul ar fi: ar vrea el.
#104
Scris 19 noiembrie 2007 - 12:36
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#105
Scris 19 noiembrie 2007 - 09:47
am ce-mi trebe acasa, nu mai tre sa mint pe nimeni...
#106
Scris 24 decembrie 2007 - 11:39
ce ai facut cu golf-ul break TDI ? L-ai vindut ?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#107
Scris 24 decembrie 2007 - 11:52
am alternat plimbarea domoala, in sictir, cu reprizele fulminante. masina te trage sa-i dai, nu poti sa mergi prea mult la pas. cred ca am sa mai repet astfel de iesiri, ca in viitorul apropiat nu prea vad unde as avea de mers...
stabilitatea si mai ales directia sint de invidiat. unde mai pui ca e si comoda !
golfu ramane in familie, cel putin deocamdata. la anu vom implini 200 000 km, dar nu inceteaza sa ma uimeasca de cum trage.
dar, saraca, va fi obligata sa mearga prin oras.
#108
Scris 27 decembrie 2007 - 10:56
oricum nu va mai vaitati de mers in oras daca nu stati in bucuresti
#109
Scris 27 decembrie 2007 - 12:01
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#110
Scris 27 decembrie 2007 - 03:11
#111
Scris 27 ianuarie 2008 - 03:28
ce am remarcat un pic dezamagitor pentru mazda, e ca desi masina nu are decat 40 000 km, pe drumurile captivante din BN si partial Mures, apar 2 greierasi, dar care dispar in momentul rularii pe drum ok. golful, cu toata batranetea lui si rulajul indelung pe drumuri bistritene, se lauda doar cu unul, si ala sporadic. in mod clar suspensiile ferme ale MPS-ului au o pondere in afacerea asta, dar totusi...
confortul e, evident, mai bun in mazda. o mica problema o reprezinta ambreiajul, dar doar la rularea in oras. cupleaza brusc si cateodata risti sa-ti dea un sut un scaun. afara, schimbatul cursiv elimina acesta problema. stabilitate si directia sint de invidiat, iar tractiunea integrala, desi nepermanenta, isi spune cuvantul. am dat intr-un singur loc de polei si am simtit cum situatia se clarifica intr-o secunda prin cuplarea tractiunii spate.
la intoarcere, situatia se schimba. e drept, m-am intors cu bona, pe scaunul din stanga, asa ca tot n-am putut sa merg spre limita, dar situatia s-a modificat. m-am distrat pe drum cu diversi tantalai inconstienti, din care cel mai mare un pusti cu un golf 4 1.6 benzina, care s-a simtit ofuscat si manat de gagica din dotare m-a depasit de numai putin de 3 ori, de fiecare data pe linie dubla sau in curba lipsita de vizibilitate (eu sint un sofer corect, in general si nu fac din astea, ce sa mai vorbesc de faptul ca pot astepta linisit urmatoarea linie dreapta, cand oricum pot depasi fara probleme).
Bomboana de pe cireasa a fost depasirea idiotului pe linie dubla, normnal, la iesirea din padurea Bogatii, cand depaseam si eu pe cineva in urcare, drumul fiind cu doua benzi. l-am depasit instant si m-am indepartat vizibil, gandindu-ma la parintii lui care il mai vroiau intreg, evident. ma gandesc ca atunci cand copii mei vor avea carnet, ma voi strecura in spatele lor sa vad cum conduc. si eu am trecut prin teribilismul specific varstei respective, dar asta era de-a dreptul sinucigas.
franele sint beton, am avut ocazia sa ma intalnesc cu un padurar cu un Aro care a iesit pe sosea din dreapta fara sa se asigure, ce sa mai zic de semnalizare. desi l-am claxonat, tipul n-a schitat nici macar gestul normal de a trage usor pe dreapta. aveam pest e180, iar din sens opus veneau 5 -6 masini, primul chiar iesind de pe carosabil pentru a-mi favoriza evitarea dobitocului. Bona, nepurtand centrura, s-a plimbat nitel pe parbriz, dar toata lumea a iesit intacta din poveste. poate doar cauciucurile mele nu. berila ala n-a schitat nici un gest de "Iarta-ma ! � "
exista o portiune, cam intre 4000-5500, unde daca accelerezi, de obicei in depasire, simti cum cineva iti pune masina mai in fata cu cativa metri, intr-o fractiune de secunda. partea mai putin buna este ca rulajul normal este undeva pe la 2500-3000 rpm, asa ca exista un usor lag dupa accelerare pana la dezlanturirea hergheliei. cu atat mai mult sesizabil de mine, care anterior calaream un tractoras remapat, care deja la 2000-2200 rpm e aproape brutal. stiu, ati spune, condu mereu pe la 3500-4000. dar evident ca in acets cazul si consumul va creste proportional. si consumul la MPS nu este unul din punctele forte ale masinii. conducand in maniera descria mai sus, la intoarcere am ajuns la un moment dat la un consum de 13.3 % (in afara), dar imbucurator e ca lasand-o mai moale spre la Bistrita am ajuns la 11.6%. revin cu concluziile mai pe seara, acuma tre sa-l tin in brate pe Mathias.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 27 ianuarie 2008 - 03:31
#112
Scris 27 ianuarie 2008 - 05:38
Oaspete,sigur esti ardelean?
L-ai rupt pe ala cu Golf-ul!(1.6)
#113
Scris 27 ianuarie 2008 - 07:56
phey daca vrei sa mearga tre sa o tii acolo unde ii place.
nu poti sa ai si forta de la 2000rpm si consum bun intr-o benzinara turbo
iti zice adytzu ce si cum
oricum, un 11 eu zic ca e super rezolnabil ptr 260cp la un mers combinat.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#114
Scris 27 ianuarie 2008 - 08:38
mol, nu ma intrerupe.
concluzii
1.MPS-ul este o masina de mers in afara oraselor. prin oras, doar asa, in caz de nevoie. din cauza ambreiajului si a consumului maricel.
2.pe drumuri prostute, nu e comod, din cauza suspensiilor ferme. speram ca asta se remediaza. adica nu suspensiile.
3.este o limuzina sportiva. ai spatiu, portbagaj, accesorii si dotari, dar si suspensie ferma, tractiune integrala, cuplu si cai la dispozitie. conducand la limita, se apropie de o sportiva. lejeritatea de a ajunge la 200km/h este remarcabila, precum si faptul ca la 180 km/h inca mai simti ca trage.
4.marele minus, de altfel asumat, este consumul. si faptul ca nu-mi da ce vreau decat de la anumite turatii. minusuri mai mici : ambreiaj dificil in trepte inferioare, lipsa senzorilor de parcare spate, cei 2 greierasi.
5.lasand la o parte interiorul de piele si multitudinea de dotari, care la altii vin doar pe bani grei, nu are finisaje la nivel nemtesc, dar nici nu se face de rusine. ramane problema celor 2 greierasi, sa vedem ce vor zice domnii de la reprezentanta. este comoda la condus, de altfel cand am adus-o de la nemti, desi nu o cunosteam, am parcurs 1600 km intr-o zi fara oboseala majora. de altfel am despachetat totul in acea noapte/dimineata, desi era 3.
nota finala 8/10.
si cum sa face la final, tinand cont ca am luat-o SH, pretul de achizitie si faptul ca mai are 2 ani garantie nota urca la 9.
#115
Scris 27 ianuarie 2008 - 08:43
#116
Scris 27 ianuarie 2008 - 08:53
la intoarcere, situatia se schimba. e drept, m-am intors cu bona, pe scaunul din stanga, asa ca tot n-am putut sa merg spre limita, dar situatia s-a modificat.
?! Intrucit din povestire reiese ca tu conduceai, sa intelegem ca bona (care zici tu ca are 50 de ani ) era si ea pe scaunul din stinga... ?!
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#117
Scris 27 ianuarie 2008 - 08:54
daca o freci subturata, s-ar putea sa ai probleme in timp.
e suspensia mai dura, dar sta mai bine in curbe, la mine suspensia e ok pe drumuri proaste, dar probabil nici nu ma pot arunca in curbe ca a ta.
daca tu crezi ca ambreiajul e tare, nu stii cum e la subaru.
cricheti din aia o sa tot ai, asta e romania.
hai nu te mai vaita si scoate masina mai des. si sa nu te mai aud ca a urcat la 13%, mai e putin si te prind cu golful din urma.
?! Intrucit din povestire reiese ca tu conduceai, sa intelegem ca bona (care zici tu ca are 50 de ani ) era si ea pe scaunul din stinga... ?!
asta explica de ce se chinuia ala micu sa-l depaseasca. de fapt dorea sa prinda si el ceva din actiune.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#118
Scris 27 ianuarie 2008 - 08:55
cuplu parca 3000
baaa, stanga povestitorului, care priveste lucrurile din fata.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 27 ianuarie 2008 - 08:56
#119
Scris 27 ianuarie 2008 - 09:50
380nm incepand cu 3000rpm
e masina super. consumul e pe masura.
scoti cu ea 8 daca mergi 80-90kmh?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#120
Scris 27 ianuarie 2008 - 10:23
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#121
Scris 27 ianuarie 2008 - 10:41
Oferind si ,,ceva lux'', datele, pentru unii, se schimba...
Avand peste 1,6 tone, capata o alta ,,greutate'' ,specifica ,,luxului''...
#122
Scris 28 ianuarie 2008 - 07:29
#123
Scris 28 ianuarie 2008 - 09:04
...bona statea in stanga,viraje foarte rapide...
#124
Scris 28 ianuarie 2008 - 09:32
sa nu baut din greseala niste medicamente de veselie din cauza piticului cel nouska, tu esti mai aproape de el, vezi daca se simte bine...
dar eu cred ca e in regula, chiar si cu micile scapari... :party1:
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#125
Scris 28 ianuarie 2008 - 06:57
ah, inca un mic minus : tinand cont de modul cum pot fi abordate curbele, scaunele puteau sa aiba o sustinere laterala mai buna. dar asta doar in cazul virajelor foarte rapide.
alea de au sustinere nu au nimic comun cu ideea de confort. la mine cine merge si a doua oara, isi pune centura fara sa-l atentionez eu, indiferent pe ce scaun sta.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi