garajul.ro - SUBARU CLUB
#551
Scris 16 noiembrie 2009 - 10:19
#552
Scris 16 noiembrie 2009 - 10:32
-manual
-controlul tractiunii decuplabil 100%
-blocant aici o sa ai blestem pe cei de la BMW pentru ca au scos optiunea asta de pe modelele de "serie"
se misca bine saracia aia de Legacy si 3 litri aspirat era misto
PS:ce mai face Ovidiu Ghitan?nu l-am mai vazut de cativa ani buni de cand am facut un gratar la mine la tara
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 16 noiembrie 2009 - 10:33
#553
Scris 16 noiembrie 2009 - 10:46
#554
Scris 16 noiembrie 2009 - 10:49
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#555
Scris 16 noiembrie 2009 - 10:57
#556
Scris 16 noiembrie 2009 - 11:18
care sedanuri au bancheta fixa???in afara de Logan binenteles
Acum serios....cine isi ia GT ce nevoie va avea sa isi rabateze bancheta? Crezi ca va cara cartofi cu ea (de exemplu)?
#557
Scris 16 noiembrie 2009 - 11:21
au fost cazuri in care am regretat la Logan de ex ca nu a avut bancheta rabatabila si am fost nevoit sa demontez banchetele.
http://www.automarke...ecificatii.html
macar optiune sa fi fost ,la M5 vad ca e optiune
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 16 noiembrie 2009 - 11:26
#558
Scris 16 noiembrie 2009 - 11:21
#559
Scris 16 noiembrie 2009 - 11:34
apropo , GLK220CDI 36500 DDP ! il faci 320 e vreo 40k DDP . asta e masina noua , lansata in fabricatie , cu dotari ok . adica model de fabricatie 2010 fabricata 2010 adica nu exista acum !
cand pot sa am asa ceva de ce as da mai mult pe un LGT?
Ca sa respectam adevarul istoric atunci cand a aparut GLK320 (220 nu fusese lansat) era 48k DDP cheala (cheala insemnand, asa cum stiti la MB, cu minime dotari de siguranta). Una decenta era 54k.
Pe de alta parte nu vad legatura intre GLK si LGT. Nu te supara, dar asta e rationamentul individului care are cash 41000 si singurul criteriu in functie de care alege este care masina ii confera "mai mult statut".
stau eu si va intreb acum ... cum sa pot sa dau 41 000 pe un LGT cand la 41 000 pot sa iau orice europeana . daca ma uit la sh pot sa iau chiar un S (luat cu 30 k apropo la vreo 30 000 km) 500.
Eu zic sa iti iei S
#560
Scris 16 noiembrie 2009 - 11:37
#561
Scris 16 noiembrie 2009 - 11:43
#562
Scris 16 noiembrie 2009 - 11:43
#563
Scris 16 noiembrie 2009 - 11:45
S ul nu ma caracterizeaza , ca puteam sa-i iau S sh si cand am luat C nou.
asta e o afirmatie cel putin puerila ....LGT, o tampenie de masina, proprietarul cum isi mai cara mobila?!
eu am dat un exemplu din viata mea . nu pot sa car din cand in cand niste servere. mi s-a intamplat sa am de carat servere de vreo 3 - 4 ori anul asta si altfel nu intrau in masina.
#564
Scris 16 noiembrie 2009 - 12:01
De carat ar fi trebuit sa se ocupe altcineva, cu o masina dedicata, tdi.
#565
Scris 16 noiembrie 2009 - 12:14
S ul nu ma caracterizeaza , ca puteam sa-i iau S sh si cand am luat C nou.
Stiu asta, tocmai de aceea, venind din partea ta, comparatia mi s-a parut deplasata.
e vorba de mai multa masina la aceasi bani . in plus MB e premium iar subaru nu este. vorbim si de materiale , dar mai ales de finisaje.
Asa cum s-a mai spus singurul lucru important este cum te simti tu in masina respectiva. Pana la urma ce face o masina sa fie premium?
In ceea ce priveste design-ul si finisajele iti spun sincer ca mie personal imi plac mai mult cele de pe noile subaru decat cele de pe c, glk sau x3 de exemplu.
#566
Scris 16 noiembrie 2009 - 12:30
#567
Scris 16 noiembrie 2009 - 12:37
Cat e varful de gama? 70k?
#568
Scris 16 noiembrie 2009 - 12:41
#569
Scris 16 noiembrie 2009 - 12:43
am coleg care a luat X3 2.0d cu 26 mii DDP
5 km la bord fabricatie august 2008
@RELU-cazane sunt toate ,sunt curios ce ar zice Cata de afirmatia ta
oricum saracie din asta nu am condus,Taip R am mers si nu m-a impresionat mai deloc
PS:umbla vorba ca ultimul win e meserias...
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 16 noiembrie 2009 - 12:45
#570
Scris 16 noiembrie 2009 - 12:59
#571
Scris 16 noiembrie 2009 - 01:01
Unii care cumpara masina pentru cum merge si cum se simt ei la volan si unii care cumpara masina pentru cum arata sau ce scrie pe ea.
Cei care sunt multumiti de cum merge masina cu care poate cara si mobila, bravo lor. Exista asemenea strutocamile, Ouback din state cu 2.5 turbo, X3-ul lui Cata, si sigur mai sunt.
Intodeauna se face un compromis corect si obligatoriu intre placere si intrebuintare. Pana la urma depinde de unde "privesti" masina; de la volan sau de pe trotuar. Si nu stiu de ce , cand o privesti de pe trotuar sigur te va costa mai mult )
Sa lasam la o parte faptul ca ce se discuta nu mai are nici o legatura cu topicul in sine.
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#572
Scris 16 noiembrie 2009 - 01:08
Evident ca toate sunt cazane, iar cata e tocmai exceptia care intareste regula.....
@RELU-cazane sunt toate ,sunt curios ce ar zice Cata de afirmatia ta
.....
Exact !Nu e "meserias", ci "functioneaza".
#573
Scris 19 noiembrie 2009 - 05:28
Ce nu mi-a placut: - colturile plasticului din partea superioara a volanului;
- la outback schimbatorul de viteze e pozitionat cam sus;
- sezutul scaunelor mi s-a parut prea ingust si prea scurt.
Ce mi-a placut: - padelele (Relu nu sunt asa de mici, cele de pe GLK sunt mult mai mici);
- scaunele sunt un pic mai moi decat la Forester (contin mai mult burete);
- designul elegant al plansei de bord (in ceea ce priveste consola centrala imi place mai mult cea cu cd-changer decat cea cu navigatie);
- spatiul mare de care nbeneficiezi pe bancheta din spate;
- LGT-ul.
- la outback schimbatorul de viteze e pozitionat cam sus;
Schimbatorul de la cutia manuala zic.
#574
Scris 19 noiembrie 2009 - 05:31
#575
Scris 19 noiembrie 2009 - 06:09
la prima vedere:
bune:
gurile de ventilatie din fata se pot obtura (la modelul anterior nu era posibil si era enevant)
usile spate parca sunt mai mari (deschidere pana la tetiere) si contin suporturi pt chestii, inclusiv sticle
rele:
padelele pt schimbat vitezele sunt o gluma proasta, atat sunt de mici ...
plafonul portbagajului tot cu matzele la vedere a ramas ...
bancheta tot nu se rabateaza
mansonul de pe circumferinta trapei are aceleasi neregularitati si imperfectiuni...
alte remarci
nu mai are frana de mana cu levier... asta nu stiu daca e bine sau rau, depinde de ce doresti de la masina. pt mine e bine.
SIDrive la fel ca la generatia anterioara. e ok ca este, dar europenele cu care se competitioneaza controleaza si suspensia, poate chiar in aceeasi bani, nu stiu. Unii merg mai departe si controleaza si cutia de viteze, demultiplicarea directiei sau chiar directionarea rotilor spate...
pe de alta parte ofera si subaru gadgeturi precum navigatie cu ecran mare, bluetooth, comenzi vocale sau camera spate. dar senzori de parcare tot nu are, pozitia oglinzilor nu se memoreaza odata cu scaunul, optiunea "mirror down" nu am vazut sa existe, navigatia nu merge in Romania, comenzi vocale pt limba romana nu sunt, etc
ma intreb ce aduce nou "noul" Legacy in plus fata de anteriorul. usi cu rame si niste gadgeturi?
prin ce e "nou"? a evolut cu ceva din pdv tehnic? si de ce mai scump? macar e euro5?
Corect, relu, scuze!
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi