garajul.ro - SUBARU CLUB
#526
Scris 15 noiembrie 2009 - 12:05
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#527
Scris 15 noiembrie 2009 - 12:39
bune:
gurile de ventilatie din fata se pot obtura (la modelul anterior nu era posibil si era enevant)
usile spate parca sunt mai mari (deschidere pana la tetiere) si contin suporturi pt chestii, inclusiv sticle
rele:
padelele pt schimbat vitezele sunt o gluma proasta, atat sunt de mici ...
plafonul portbagajului tot cu matzele la vedere a ramas ...
bancheta tot nu se rabateaza
mansonul de pe circumferinta trapei are aceleasi neregularitati si imperfectiuni...
alte remarci
nu mai are frana de mana cu levier... asta nu stiu daca e bine sau rau, depinde de ce doresti de la masina. pt mine e bine.
SIDrive la fel ca la generatia anterioara. e ok ca este, dar europenele cu care se competitioneaza controleaza si suspensia, poate chiar in aceeasi bani, nu stiu. Unii merg mai departe si controleaza si cutia de viteze, demultiplicarea directiei sau chiar directionarea rotilor spate...
pe de alta parte ofera si subaru gadgeturi precum navigatie cu ecran mare, bluetooth, comenzi vocale sau camera spate. dar senzori de parcare tot nu are, pozitia oglinzilor nu se memoreaza odata cu scaunul, optiunea "mirror down" nu am vazut sa existe, navigatia nu merge in Romania, comenzi vocale pt limba romana nu sunt, etc
ma intreb ce aduce nou "noul" Legacy in plus fata de anteriorul. usi cu rame si niste gadgeturi?
prin ce e "nou"? a evolut cu ceva din pdv tehnic? si de ce mai scump? macar e euro5?
http://florinpanait.wordpress.com
#528
Scris 15 noiembrie 2009 - 01:39
multe butoane si usi cu rame aduce . pentru ca utile cu adevarat pe noul LGT eu gasesc : bluetoothul si faptul ca poti obtura gurile de pe mijloc. cam atat in plus fata de vechiul model .
da este mare noul model , dar cu cat mai mare cu atat mai slab dpv dinamic. ma gandesc si eu , nu ?
de rau are ... finisajele sunt perfectibile la interior . exemplu : la volan ai minunatia de plastic in stanga si dreapta . pai plasticul ala are un luft in partea de sus si alt luft in partea de jos.
#529
Scris 15 noiembrie 2009 - 02:28
...da, gandesti si tu ca nu prea poate concura cu STI-ul...
,,de rau are ... finisajele sunt perfectibile la interior . exemplu : la volan ai minunatia de plastic in stanga si dreapta . pai plasticul ala are un luft in partea de sus si alt luft in partea de jos.''
...mare adevar.
#530
Scris 15 noiembrie 2009 - 05:38
#531
Scris 15 noiembrie 2009 - 05:45
Iar luft eu n-am observat decit in jurul capacului central al volanului. Numai ca ala e claxonul, si tre sa lase spatiu de garda ca se misca.
#532
Scris 15 noiembrie 2009 - 05:48
imi place mult ideea de LGT , dar v trebui masina sa ma convinga la proba practica.
si urasc urmatoarele :
- nu are senzori de parcare
- ai navigatie dar nu o poti folosi in romania
- nu se poate rabata bancheta !!!!!!
- are frana la buton
#533
Scris 15 noiembrie 2009 - 06:14
- Senzori pui, e cea mai mica problema.
- S-ar putea sa poti
- La amjoritatea sedanurilor e fixa
- Aia e un mare kakat !!!
#534
Scris 15 noiembrie 2009 - 07:19
http://florinpanait.wordpress.com
#535
Scris 15 noiembrie 2009 - 07:28
#536
Scris 15 noiembrie 2009 - 07:34
care sedanuri au bancheta fixa???in afara de Logan binentelesEu sunt convins ca masina asta merge bine rau !
- Senzori pui, e cea mai mica problema.
- S-ar putea sa poti
- La amjoritatea sedanurilor e fixa
- Aia e un mare kakat !!!
#537
Scris 15 noiembrie 2009 - 07:35
Aceasta postare a fost editata de Relu: 15 noiembrie 2009 - 07:37
#538
Scris 15 noiembrie 2009 - 09:45
asta nu tine.Pai ce sa inoveze ? Masina are tot ce-ti poti dori. Bine, mie oricum mi se par inutile majoritatea "dotarilor" pe care le cer majoritatea.
asa si dacia era masina perfecta pt ca n-au modificat niciodata nimic la ea ...
http://florinpanait.wordpress.com
#539
Scris 15 noiembrie 2009 - 09:53
#540
Scris 15 noiembrie 2009 - 10:15
...la un Legend pe care-am condus-o(sa ma laud), avea atat minunea asta cat si camera ( ambele tie nu-ti plac), si m-au impresionat...
...sunt utile, combinate.
Bine, de pe ce masina veneam, m-ar fi impresionat si un casetofon...
#541
Scris 15 noiembrie 2009 - 10:18
#543
Scris 15 noiembrie 2009 - 10:33
Mi se pare una din cele mai idioate chestii pe o masina.
#544
Scris 15 noiembrie 2009 - 10:37
La voi ar trebui sa fie orientate catre cer... si evident ca n-ar fi idiotenie...
#545
Scris 15 noiembrie 2009 - 10:45
#546
Scris 15 noiembrie 2009 - 10:46
#547
Scris 15 noiembrie 2009 - 10:51
#548
Scris 15 noiembrie 2009 - 11:28
si nu numai atat, dar poti sa iti setezi tu pozitia de "mirror down", nu se duce in jos pana la capat.
una peste alta e un feature misto, orice ar spune conservatorul din relu.
insa eu nu ma refeream punctual la mirror down, ci la evolutie.
si cred ca un producator trebuie sa inoveze, sa incercce sa vina cu chestii noi de la o generatie la alta si chiar cu modele noi
usi care se deschid in mai multe moduri
diferentiale blocabile
cutii automate destepte
motoare care consuma putin
directii cu diferite grade de demultiplarea
suspensii cu diverse tarii
sisteme electronice si gadgeturi care fac viata usoara
etc
tot respectul pt bmw, care da tonul pe piata cu chestiile astea.
http://florinpanait.wordpress.com
#549
Scris 16 noiembrie 2009 - 08:38
Corect, eu sunt mai conservator, sau mai corect spus, pragmatic. Cu toate astea:......
insa eu nu ma refeream punctual la mirror down, ci la evolutie.
si cred ca un producator trebuie sa inoveze, sa incercce sa vina cu chestii noi de la o generatie la alta si chiar cu modele noi
usi care se deschid in mai multe moduri
diferentiale blocabile
cutii automate destepte
motoare care consuma putin
directii cu diferite grade de demultiplarea
suspensii cu diverse tarii
sisteme electronice si gadgeturi care fac viata usoara
etc
tot respectul pt bmw, care da tonul pe piata cu chestiile astea.
- Daca nici subaru n-are diferentiale.....
- Cutiile automate de subaru sunt foarte destepte
- Motoarele consuma foarte putin raportat la puterea lor si la transmisia integrala
- Directiile au duritate variabila dintotdeauna
- Suspensiile sunt deja "sport"
In rest, asa cum spui si tu reprezinta "gadgeturi", probabil neinteresante atit pentru adevaratii pasionati de masini cit si pentru japonezi in general. Iar subaru, sper sa ramina ca si pina acum ceea ce putini fabricanti de automobile au reusit, si anume "driver's car"
#550
Scris 16 noiembrie 2009 - 10:10
cazan ca asta nu stiu daca o sa mai scoata,misto masina am mers cu intr-o saracie din asta ,ma rog era masina unui realizator de emisiuni Ovidiu Ghitan ,foarte misto mergea
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi