garajul.ro - SUBARU CLUB
#676
Scris 27 septembrie 2010 - 09:49
#677
Scris 27 septembrie 2010 - 10:14
#678
Scris 27 septembrie 2010 - 10:18
#679
Scris 27 septembrie 2010 - 10:20
#680
Scris 27 septembrie 2010 - 10:20
Aceasta postare a fost editata de Relu: 27 septembrie 2010 - 10:21
#681
Scris 27 septembrie 2010 - 10:24
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#682
Scris 27 septembrie 2010 - 10:25
#683
Scris 27 septembrie 2010 - 10:45
Cui nu-i place nu are decat sa nu cumpere, are la dispozitie motorizari benzinare si un diesel; asta daca intr-adevar vroia sa cumpere Subaru.
#684
Scris 27 septembrie 2010 - 10:57
#685
Scris 27 septembrie 2010 - 11:06
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#686
Scris 27 septembrie 2010 - 11:07
ca la cat consuma ar trebui sa imi ridice omv ul statuie
#687
Scris 27 septembrie 2010 - 11:07
#688
Scris 27 septembrie 2010 - 11:12
Nu zau ?Subaru cu GPL nu mai e Subaru. Cam aceeasi poveste si cu diesel...
Impreza cu motor de 1,5i e Subaru, in acceptiunea ta ? Sau e "mai" Subaru decat un Forester 2.0i gpl ?
Si daca nu ar mai fi Subaru, ce ar fi: Tata ?
Unde sunt aceste "reguli" sau "definitii" care spun ce este un Subaru ? Si cine le-a facut ?
merge pe sti sa imi pun gaz ?
ca la cat consuma ar trebui sa imi ridice omv ul statuie
#689
Scris 27 septembrie 2010 - 11:15
Asa vad eu lucrurile in cazul anumitor marci/modele. Din pacate nu mai stau de mult asa lucrurile...
ete na, de unde si pina unde? Asta e o prejudecata.
Subaru-rile cu Boxer Diesel sunt niste masini foarte misto, motorul ala e interesant din multe puncte de vedere. Cred sincer ca e mai bun decit un 2.0 aspirat. Si de ce nu un Forester 2.5XT cu instalatie GPL?
Prin afara exista oameni cu Range Rover V8 pe care au pusa instalatie de GPL, care e problema? Vor sa auda sunetul de V8, sa aiba cuplul si puterea dar daca este posibil sa nu dea o avere pe carburant.
Porsche a avut un mega-succes de vinzari cu Cayenne Diesel.
BMW vinde in Europa mai multe masini diesel decit benzina overall.
Si chestiile astea le scriu eu, caruia nu ii place diesel-ul cu nici un chip.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#690
Scris 27 septembrie 2010 - 11:17
Subaru nu e o masina confortabila, materialele din interior sunt de tot kktul, design-ul exterior e unul care multora li se pare banal/urat... si totusi are incredibil de multi fani in toata lumea? Oare de ce?Unde sunt aceste "reguli" sau "definitii" care spun ce este un Subaru ? Si cine le-a facut ?
Motoarele sub 2L si/sau fara suflatoare sunt mai mult de umplutura insa
----
@Frank: sa-ti iei masina de minim 70.000 Euro (in cazul RR Sport, 90+ in cazul unui normal) si sa-ti pui GLP ca nu-ti permiti benzina mi se pare taranie pura...
Cayenne cu motor diesel e pentru cei care nu-si permit un Porsche adevarat, dar vor sa aiba emblema respectiva pe cheie... mai ramane ca Lamborghini sa puna 2.0 TDi pe un competitor pentru Mazda MX-5, Ferrari sa aiba un V12 cu GPL pus la Pitesti ca e mai ieftin si Aston Martin sa aiba o masina mica de oras... hmmm, oups
BMW e o masina normala, pot sa aiba cate diesel-uri vor din punctul meu de vedere
Aceasta postare a fost editata de pejte: 27 septembrie 2010 - 11:24
#691
Scris 27 septembrie 2010 - 11:26
Subaru se poate numi subaru din toate punctele de vedere, daca e minim WRX.
Celelalte modele, sunt niste masini absolut "normale", cu fiabilitate mult peste medie, cu o transmisie foarte buna, un interior modest dar de calitate, si comportament rutier peste medie.
In concluzie, ultima "categorie" nu mai e subaru ala pe care si-l inchipuie majoritatea.
- Depinde ce intelegi tu prin "confort"Subaru nu e o masina confortabila, materialele din interior sunt de tot kktul...
....
- Ai senzatia ca astra ta sau majoritatea masinilor au materiale mai bune la interior ? Daca da, afla ca te inseli rau de tot
#692
Scris 27 septembrie 2010 - 11:27
#693
Scris 27 septembrie 2010 - 11:29
#694
Scris 27 septembrie 2010 - 11:31
#695
Scris 27 septembrie 2010 - 01:04
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#696
Scris 27 septembrie 2010 - 01:07
#697
Scris 27 septembrie 2010 - 01:29
ce inseamna asta? fac ce vor si isi numesc masinile cum vor??!! si mai au tupeul sa puna si gpl sau diesel pe ele! ai dreaqu!
http://florinpanait.wordpress.com
#698
Scris 27 septembrie 2010 - 01:39
Daca Subaru baga motoare electrice cu cuplu de neam de vapor alimentate de la minicentrale nucleare si reduce demarajul cele mai basite masini la 3.4 secunde, se va mai numi Subaru?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#699
Scris 27 septembrie 2010 - 01:51
Problema nu e masina in sine, ci perceptia lemurianului. Cand aude cineva de subaru, isi imagineaza ca trebuie sa rupa pamantul la demaraj !Eu as vrea sa inteleg trendul: daca Subaru baga niste motorizari/combinatii care pierd putin din performante, inseamna ca nu mai e Subaru, sau pur si simplu daca baga altceva decat benzina nu mai e Subaru?
....
Pe undeva e normal, pentru ca majoritatea celor care au auzit de marca asta, au auzit in reportajele legate de WRC.
Ca exista si masini mai "umane" facute de ai, e alta poveste, si mi se pare absolut normal sa existe si astfel de masini cu emblema asta.
Cui nu-i place alt subaru decit WRX sau STI, nu-si ia. Simplu, nu ?
#700
Scris 27 septembrie 2010 - 01:56
si la fel de simplu, aceeasi solutie e si la gpl - cui nu-i place nu-si ia
tan tan
http://florinpanait.wordpress.com
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi