garajul.ro - SUBARU CLUB
#701
Scris 27 septembrie 2010 - 01:57
#702
Scris 27 septembrie 2010 - 02:02
http://florinpanait.wordpress.com
#703
Scris 27 septembrie 2010 - 02:11
pai relu, aceeasi perceptie e si la bmw...
si la fel de simplu, aceeasi solutie e si la gpl - cui nu-i place nu-si ia
tan tan
Aceasta postare a fost editata de Relu: 27 septembrie 2010 - 02:13
#704
Scris 27 septembrie 2010 - 02:33
eu zic ca un dizal cu chip ti-ar face mare placere.Si chestiile astea le scriu eu, caruia nu ii place diesel-ul cu nici un chip.
#705
Scris 27 septembrie 2010 - 02:33
http://florinpanait.wordpress.com
#706
Scris 27 septembrie 2010 - 02:40
aici inchei viziunea mea asupra viitorului sper sa ma insel, dar nu cred.
Aceasta postare a fost editata de masterblaster: 27 septembrie 2010 - 02:42
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#707
Scris 27 septembrie 2010 - 02:47
http://florinpanait.wordpress.com
#708
Scris 27 septembrie 2010 - 02:47
apa e viitorul
#709
Scris 27 septembrie 2010 - 03:10
@berkut pai tot electric inseamna. adica ok nu incarci de la priza, pui hidrogen, dar in final tot cu electricitate merge masina, asta incercam sa spun
LE: mai dezvoltase un nene niste masini cu motoare care merg cu aer comprimat, dar nu prea e bagat in seama.
Aceasta postare a fost editata de masterblaster: 27 septembrie 2010 - 03:12
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#710
Scris 27 septembrie 2010 - 04:16
Pai a fost "bagat" destul pana acum. Declaratiile oficialitatilor referitoare la "0 emisii" sunt reclama politica pura, pentru ca desi s-ar putea, pasii facuti in aceasta directie sunt mai mult decat anemici. Nu are deocamdata nimeni interesul sa promoveze la scara larga masini nepoluante, cu consum neglijabil si ieftine. Interesanta povestea motorului cu aer comprimat (in prezent suprimat)....mai dezvoltase un nene niste masini cu motoare care merg cu aer comprimat, dar nu prea e bagat in seama.
Gandeste-te cat castiga orice stat (cel putin european) - ~50% taxe din combustibili (accize), impozite, taxa de inmatriculare, de drum etc. Se discuta la modul cel mai serios despre metoda de impozitare a masinilor electrice (din cate stiu in prezent au taxe 0).
#711
Scris 27 septembrie 2010 - 04:20
Sau, daca suntem lipsiti de etica, reactii subnucleare cu particule dintr-un univers paralel, pe care il intoxicam cu reziduuri cuantice. Era un episod prin StarGate.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#712
Scris 27 septembrie 2010 - 04:27
Stiu eu o materie prima de care nu ducem lipsa.
LE: Doar ca...e posibil sa polueze olfactiv.
Aceasta postare a fost editata de adytzu: 27 septembrie 2010 - 04:28
#713
Scris 27 septembrie 2010 - 04:31
n-au calitate tactila bre
o sa deschid un poll: cind ati frecat ultima oara cu degetu' bordul masinii dvs?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#714
Scris 27 septembrie 2010 - 04:37
Cred ca va trebui sa repet in curand operatiunea. Sau, si mai bine, sa fac acel drum anual, si anume la spalatorie!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#715
Scris 27 septembrie 2010 - 04:37
@swiby cam asa e. bine din punctul meu de vedere ideal ar fi masini electrice pt deplasarile urbane si conventionale pt afara si fun dar nimeni nu vrea asa
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#716
Scris 27 septembrie 2010 - 04:38
Aveam niste urme pe el, am dat intai cu degetul si nu s-a luat, dupa care, am dat cu spray si cu o carpa.
#717
Scris 27 septembrie 2010 - 04:48
@frank da ma nici eu nu pipai bordu, dar ca idee
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#718
Scris 27 septembrie 2010 - 05:07
eu zic ca un dizal cu chip ti-ar face mare placere.
man, am condus diesel-uri puternice, cu chip, si TeDeII, si am apreciat rapiditatea, dar pt sportivitate autentica, pe serpentine si drumuri virajate si oriunde, nu ma pot impaca la un diesel cu plaja de turatii destul de restrinsa. Au testat si altii, Car sau Evo UK, intr-un test de COTY au pus si BMW 123d, care are 204 CP, cuplu enorm, e eficienta, e rapida, dar nu e ce trebuie. Parerea mea.
diesel as lua numai pe un SUV, acolo intervine altceva, deja renunti la o parte din sportivitate cind iei asa ceva.
PS: cazuri exceptionale cum e camionul lui Cata se exclud (oricum, ala e un diesel special, fara lag si care merge fara probleme pina la 5000 si de rpm, mai sunt citeva dieseluri asa, de exemplu 2.0dCi-ul de 175 CP de la Renault).
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#719
Scris 27 septembrie 2010 - 10:18
@Frank: sa-ti iei masina de minim 70.000 Euro (in cazul RR Sport, 90+ in cazul unui normal) si sa-ti pui GLP ca nu-ti permiti benzina mi se pare taranie pura...
ma rog, e parerea ta
Cayenne cu motor diesel e pentru cei care nu-si permit un Porsche adevarat, dar vor sa aiba emblema respectiva pe cheie...
wrong, de banii dati pe un Porsche Cayenne Diesel nou generatia actuala (> 50,000 EUR plus TVA) poti sa iti iei lejer un Porsche Cayman sau Boxster nou.
BMW e o masina normala, pot sa aiba cate diesel-uri vor din punctul meu de vedere
BMW e o marca ce poate sa aiba cel putin tot atita imagine si atitea pretentii de marca sportiva pe cite are si Subaru. Cind o sa vad o alta marca care sa aiba o familie de motoare care sa aiba o versatilitate mergind de la un compact sportiv legendar pina la un supercar, si de la masinile de curse de touring si pina la motoarele de formula 1 (aceeasi familie de motoare), atunci o sa accept ca "BMW e o masina normala"
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 27 septembrie 2010 - 10:20
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#720
Scris 27 septembrie 2010 - 10:36
o sa deschid un poll: cind ati frecat ultima oara cu degetu' bordul masinii dvs?
Niciodată la nici o maşină nu m-a interesat acest aspect care nu are nici o legătură cu maşina. Important e să nu zdrăngăne şi cam atât, poate fi plastic cioplit cu linguriţa.
Însă în România, şi ăsta nu e atac la pejte, până şi posesorii de Dacia 1300 zic că trebuia să iau X5 pt. că materialele din X3 sunt naşpa. Deci legătura românului cu realitatea este puternic deformată şi parcă pentru el contează numai lucrurile inutile într-un mod intenţionat, greu de înţeles pt. mine de exemplu.
Bine, fac abstracţie că fără excepţie toţi mi-au spus că ei îşi luau X5, deşi nu le trebuia la nimic de fapt.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#721
Scris 27 septembrie 2010 - 10:46
#722
Scris 27 septembrie 2010 - 10:57
- Sa fiu iar idealist si sa afirm ca ma refeream la un Porsche adevarat , adica un 911
- Nu inteleg la ce te referi prin 'compact sportiv legendar' si 'supercar'. BMW, in gama actuala de modele nu are asa ceva.
@Cata: As fi ipocrit daca as spune ca nu ma intereseaza si cum arata materialele din interiorul unei masini, insa tocmai acest lucru vroiam sa-l subliniez in cazul unui Subaru, ca mi l-as lua fara sa intereseze interiorul...
#723
Scris 27 septembrie 2010 - 11:04
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#724
Scris 28 septembrie 2010 - 12:40
Pejte are dreptate !
Subaru se poate numi subaru din toate punctele de vedere, daca e minim WRX.
...........................
- Ai senzatia ca astra ta sau majoritatea masinilor au materiale mai bune la interior ? Daca da, afla ca te inseli rau de tot
Pejte "confunda" calitatea cu designu ...
Trecand peste faptul ca intai ii dai dreptate, apoi repetat il (re)negi , daca as merge pe logica celor spuse de tine ar insemna ca tu nu ai un Subaru "adevarat".
Hmmmmm sa fim seriosi ca nu e chiar asa. A nu se pune semnul egal intre modelele de varf de la Subaru cu marca in sine, asta e o greseala pe care o fac, dpmdv, cei cu mai putina cultura auto si/sau cu anumite prejudecati (pe care nu tin sa le caracterizez ).
Bmw nu inseamna numai M-uri, la fel Audi nu inseamna numai RS-uri, Mercedes-ul nu inseamna numai AMG si Brabus, etc.
Am scris intr-un post anterior (ma intreb daca cineva a si citit) ca Subaru vinde Forester cu gpl in vest de f multi ani; iar aici ma refer la gen anterioara. Cand, in sfarsit, aduc si-n RO o astfel de variata, incep sa apara comentarii "dom'le ..... pute".
Sunt destui care discuta demaraje si altele inrudite, dar care imi lasa senzatia ca de cele mai multe ori uita ca un element f important, indiferent de masina, este soferul. Imi aduc aminte cum mergea Levi cu (amaratul de) Renault 5, lucru pe care azi multi dintre noi, cu masinile actuale, nu l-am face cu usurinta (daca l-am face).
Cata a spus bine de ce ar alege un client uzual Subaru.
Am fost destul de aproape acum 4,5-5 ani de zile sa-mi cumpar un Forester 2.0i gpl, dar in RO nu aduceau asa ceva, iar daca-l cumparam din Belgia erau discutii cu garantia in RO. Iti dai seama ca daca l-as fi cumparat, ma faceam de bafta, trebuia sa-i dau siglele jos.
In fine ....
Nu am avut si nici nu am Subaru, asta pt a nu fi banuit de subiectivism vis a vis de marca.
o sa deschid un poll: cind ati frecat ultima oara cu degetu' bordul masinii dvs?
Chestiunea cu materialele din int, a plecat de la un pct indreptatit, dar a ajuns cumva in derizoriu.
Dpmdv, conteaza robustetea, durabilitatea in primul rand si mai apoi sa fie materiale cat de cat placute (adica sa nu fie plasticul din Dacia 1300); nu ma intereseaza si nici nu vreau bord cu piele normala sau intoarsa, etc.
#725
Scris 28 septembrie 2010 - 05:05
- Uneori are dreptate, alteori nu.....
Trecand peste faptul ca intai ii dai dreptate, apoi repetat il (re)negi , daca as merge pe logica celor spuse de tine ar insemna ca tu nu ai un Subaru "adevarat".
....
- Masina mea NU ARE NICIO LEGATURA cu WRX-ul pe care l-am avut !
Nu va luati dupa aspectul exterior, care e absolut identic ( daca facem abstractie de scoopul de pe capota ), dar ramane singura parte comuna intre ele. Masinile sunt din "lumi diferite" !
Am spus mai devreme ce inseamna un Subaru, altul decit cele turbo benzinare. Stiu ca e greu da inteles, dar e normal pentru cineva care nu le cunoaste.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi