Renault Megane RS Formula 1 Team R26
#1
Scris 25 octombrie 2007 - 11:53
De fapt acolo m-am indragostit de ea si mi s-a pus pata instantaneu, imi doream o masina sportiva ca sa imi fac placerea, stiti ca am ezitat mult cu gindul la masini mult mai scumpe insa pina la urma am concluzionat ca un hot hatch furios si impins mai la extrem s-ar putea sa fie cel mai bun compromis in dorinta de a avea o masina sportiva....
Am fost pe punctul sa iau chiar masina expusa la SIAB, insa nu s-a putut pentru ca era proprietatea Renault Franta care venisera direct din Franta cu ea si cu cele 2 Lagune, insa am comandat masina (se poate comanda in Ro) si o astept undeva pe la 15 Noiembrie (desi experienta arata ca poate intirzia 1-2 saptamini). Mi s-a pus efectiv pata pe masina asta, si cum in ultima vreme mi s-au intimplat diverse chestii in viata sunt intr-o faza hedonista in care "I pamper myself" si incerc sa traiesc clipa... .... :crazysanta: .... :cunaooooo:
Masina este facuta in uzina Renault Sport de la Dieppe, pentru cine vrea detalii despre masina, le gaseste aici:
http://www.renault-s...eganef1team.php
Si un drive test aici:
http://www.carmagazi...p...=318&page=1
Revista EVO din UK il considera cel mai bun hot hatch la ora actuala.
Echipamentul standard este:
Diferential cu lunecare limitata (LSD - Limited Slip Differential)
A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.
Control dinamic al traiectoriei E.S.P. + sistem antipatinaj A.S.R. + control al subvirarii C.S.V.
Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta
Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitatea de deconectare manuala a airbag-ului pasager)
Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate
Centuri fata in 3 puncte, cu reglare pe inaltime, pretensionare si limitator de efort
Centuri laterale spate in 3 puncte, cu pretensionare si limitator de efort
Centura centrala spate in 3 puncte
Imobilizator electronic codat
C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj)
Directie asistata electric variabila
Inchidere centralizata si demaraj cu card
Aer conditionat cu reglare automata
Volan reglabil pe inaltime si in profunzime
Computer de bord cu 6 functii: distanta parcursa, viteza medie, autonomia de carburant, consum total/mediu/instantaneu
Semnal sonor pentru uitarea stingerii farurilor, centurii de siguranta, nivelul minim de carburant, alerte rosii
Proiectoare de ceata
Senzor de lumina si de ploaie
Stergator luneta cu activare automata la mersul cu spatele
Faruri cu sistem de spalare
Functia "Follow me home"
Radio CD 4x15W cu MP3 si satelit de comanda la volan
Geamuri electrice fata cu impuls
Geamuri si parbriz cu tenta
Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, de culoare "antracit"
Tempomat si limitator de viteza
Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locul pasagerului din fata si cele laterale spate
Trapa pentru carburant cu deschidere integrata
Kit fumatori (scrumiera mobila si bricheta)
Cotiera spate
Trape sub locurile din fata
Tapiterie mixta cu piele "Dynamica" de culoare carbon
Sasiu sport
Scaune fata tip sport "Recaro"
Stripping Renault F1 TEAM
Kit aluminiu ( Pedale si spatiul din stanga imbracate in aluminiu)
4 jante din aluminiu sport "Antracit" 18"
la care am adaugat doar 2 optionale, Farurile Xenon pentru 460 EUR si Vopseaua speciala Galben Liquid pentru 1300 EUR (!!). Se mai poate opta doar pentru vopseaua metalizata "simpla"....
Pretul masinii a fost 20,604 EUR fara TVA, 24,519 EUR cu totul (o sa o iau pe o firma, deci nu platesc TVA)....
Tin sa precizez apropo de comentariile de pe forumul monormarca ale unor useri ca masina are LSD (Limited Slip Differential - Diferential cu lunecare limitata), am confirmarea de la Vocea clientului Renault, a se vedea mai jos. Masina e produsa la Dieppe, este serie limitata, are placuta cu numar de identificare in seria limitata si precizarea "made by Renaultsport, Dieppe, France" - Renaultsport nu ar fi facut o masina "speciala" mai putin echipata doar pentru Romania.
Am pus la galerie niste poze cu masina de la Salon, ca sa va faceti o idee cum va arata viitoarea mea bestiutza.... Recunosc acum fara tagada ca (pe linga alte marci auto) sunt in mod clar un fan Renault !
Aici este link-ul spre galerie
"Renault Voceaclientului <[email protected]>
to XXXXXX
date Oct 23, 2007 9:41 AM
subject Raspuns la solicitarea dumneavoastra
mailed-by renault.com
Stimate domn,
Va confirmam primirea mesajului adresat societatii noastre si va multumim pentru increderea pe care ne-o acordati prin transmiterea acestuia.
In legatura cu solicitarea dumneavoastra dorim sa va comunicam ca echipamentul Limited Slip Differential se regaseste in dotarea standard a modelului Megane Renault Sport Formula 1 Team.
Stimate domnule XXXXX, ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra pentru orice solicitari si sugestii si va asiguram de intreaga noastra consideratie.
Cu deosebita stima,
XXXX YYYY
Vocea Clientului Renault
Tel: 021 203 88 58
Fax: 021 203 88 80
e-mail: [email protected]"
PS: pina la sfirsitul anului cred ca va mai fac inca o surpriza automobilistica....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2
Scris 26 octombrie 2007 - 12:16
ce multe optionale are, cred ca au iutat sa puna volanul si patru roti ca dotare standard alaturi de cele mentionate mai susAprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta
Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitatea de deconectare manuala a airbag-ului pasager)
Centuri fata in 3 puncte, cu reglare pe inaltime, pretensionare si limitator de efort
Imobilizator electronic codat
C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj)
Directie asistata electric variabila
Aer conditionat cu reglare automata
Volan reglabil pe inaltime si in profunzime
Computer de bord cu 6 functii: distanta parcursa, viteza medie, autonomia de carburant, consum total/mediu/instantaneu
Semnal sonor pentru uitarea stingerii farurilor, centurii de siguranta, nivelul minim de carburant, alerte rosii
Proiectoare de ceata
Stergator luneta cu activare automata la mersul cu spatele
Geamuri electrice fata cu impuls
Geamuri si parbriz cu tenta
Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locul pasagerului din fata si cele laterale spate
Trapa pentru carburant cu deschidere integrata
Kit fumatori (scrumiera mobila si bricheta)
Cotiera spate
vecinul meu spunea ca colegii lui de servici cand auzeau de megane bicorp se refereau la el ca megane ala "pe jumatate" in sensul ca de ce nu si-a luat si ala saracul, masina "normala"
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 26 octombrie 2007 - 12:17
#3
Scris 26 octombrie 2007 - 12:26
Sa o stapanesti sanatos , asteptare usoara si sa vina cat mai repede
#4
Scris 26 octombrie 2007 - 12:42
@cristian: multumesc mult pentru urarile sincere ! atentie insa, masina nu e 4x4, insa LSD impreuna cu suspensia fata specifica sport cu brat rectangular separat pt a descompune miscarile pe inaltime de cele laterale o fac sa puna puterea la sol cu foarte multa eficienta si grip, aproape ca un S3 care e 4x4.... Iti doresc sa ai cit mai curind banii sa iei un Volvo C30 T5 Sport cu Pack R-Design si sa ne dam la liniute intre Hot Hatch-urile noastre !!!
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#5
Scris 26 octombrie 2007 - 12:57
sa o stapanesti sanatos si sa te faca cum vrei tu de fericit! tare fain trebuie sa arate galbena asa si supernaravasa...
@cristian
nu se compara ce zici tu cu ce si-a comandat frank sf, e alta poveste renaultul.
dar iti urez sa faci cumva sa te vad intruna cum a zis frank.
#6
Scris 26 octombrie 2007 - 01:08
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#7
Scris 26 octombrie 2007 - 01:09
Da vad ca v-ati vorbit toti sa va luati masini tari acum zilele astea
VW Passat B6
#8
Scris 26 octombrie 2007 - 05:11
#9
Scris 26 octombrie 2007 - 06:02
S-o stapinesti cu placere :beerchug:
#10
Scris 26 octombrie 2007 - 08:10
Ah... cat costa?
Ce sexy e!
Aceasta postare a fost editata de the1: 26 octombrie 2007 - 08:09
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#11
Scris 26 octombrie 2007 - 08:36
#12
Scris 26 octombrie 2007 - 08:39
Pretul masinii a fost 20,604 EUR fara TVA, 24,519 EUR cu totul (o sa o iau pe o firma, deci nu platesc TVA)....
Greu cititul asta, este?
Nenea, masina asta e demna de acel SF din coada!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#13
Scris 26 octombrie 2007 - 09:11
#14
Scris 26 octombrie 2007 - 09:20
#15
Scris 26 octombrie 2007 - 09:26
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 26 octombrie 2007 - 09:28
#16
Scris 26 octombrie 2007 - 09:33
@doom: zici asa de parca tu ai avea cine stie ce lenesa diesel aspirata....
intr-adevar, TVA-ul il recuperez pt ca masina o iau pe firma....
ma maninca rau miinile, abia astept sa vina sa o conduc..... cred ca atunci cind vine o sa stau 48 h non stop in masina pe drumuri...
si dupa livrarea lui Rene Jaune in Noiembrie, in decembrie o sa imi vina si Corporate Car-ul de la noul loc de munca.... va fi inca o surpriza.... :party1:
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#17
Scris 26 octombrie 2007 - 09:37
Numai in situatia cind ai fi luat-o de afara nu l-ai fi platit.
#18
Scris 26 octombrie 2007 - 09:59
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#19
Scris 26 octombrie 2007 - 10:00
Multumesc de lamuriri Frank , chiar nu stiam care este treaba cu acel LSD , multumesc de lamuriri si multumesc si de incurajari . Doamne ajuta sa reusesc sa-mi iau si eu un C30 cu T5 :thumb: inca odata felicitari pentru alegere !
#20
Scris 26 octombrie 2007 - 10:21
Am un amic care o are pe cea care s-a adus la noi pina acum, si e mereu in "fibrilatie" cind vorbesc cu el
#21
Scris 26 octombrie 2007 - 10:25
deja ma gindesc ca dupa rodaj ma duc la voinea si o urc la 265 CP.... si pe urma il oftic pe un amic de-al meu care are Audi S3...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#22
Scris 26 octombrie 2007 - 10:49
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#24
Scris 26 octombrie 2007 - 11:22
ti-ai luat o racheta
#25
Scris 26 octombrie 2007 - 01:34
la mai mare !
cat de mare frate :ph34r_anim:
pai cred ca se impune o noua sectiune pe aici, MICI RACHETE
da masini normale nu mai cumpara nimeni?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi