Renault Laguna 2.0T Lux Dynamique
#226
Scris 18 august 2010 - 12:25
#227
Scris 18 august 2010 - 12:37
Până la urmă ce atâtea discuţii din care oricum nu iese nimic, că oricum fiecare ştie mai bine. Dacă pică, se găsesc turbine destule. Chiar şi motoare.
Bai, poate eu nu am banii altora, sau am alte prioritati, asa ca nu ma incinta sa schimb masina sau sa dau 1500-2000 EUR pe o turbina...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#228
Scris 18 august 2010 - 03:18
Cel putin asa am inteles eu.
#229
Scris 18 august 2010 - 04:35
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#230
Scris 18 august 2010 - 05:29
La o benzinara aspirata ce probleme pot aparea daca 'o calci' sub 2000rpm? In afara de faptul ca nu trage...
Calculatorul va arunca o gramada de benzina in cilindri ca sa-i fortzeze si sa creasca turatia. Aici practic "fortezi" motorul. Dupa parerea mea e mai inofensiva o forja la 5000-6000rpm decat o fortare la turatie de relanti. Trecand peste faptul ca ma irita sa accelerez degeaba....
O turatie corecta (in zona de cuplu) duce la o lubrifiere ideala si un regim de mers alert cu suficiente rezerve de putere in caz de necesitate.
Automatele simt si cea mai mica apasare de pedala si retrogradeaza instantaneu deci o "tine" la 1400rpm doar cand se poate.
Logic, este parerea mea mai mult sau mai putin avizata.
#231
Scris 18 august 2010 - 07:15
la fel era si subaru
mi-e greu sa cred ca altele fac diferit ...
http://florinpanait.wordpress.com
#232
Scris 18 august 2010 - 10:03
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 18 august 2010 - 10:04
#233
Scris 18 august 2010 - 10:13
poate la 1600 in loc de 1200...
motorul ei e de 1.6 aspirat
http://florinpanait.wordpress.com
#234
Scris 18 august 2010 - 10:14
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#235
Scris 18 august 2010 - 10:15
daca vreau sa schimbe trebuie sa apas hotarat
http://florinpanait.wordpress.com
#236
Scris 18 august 2010 - 10:20
Să nu uităm că producători nu mai fac maşini indestructibile, dar pe de altă parte, ei lasă destule protecţii active. De asta spuneam că e bine să cunoşti maşina
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#237
Scris 19 august 2010 - 08:11
In ce ma priveste, concluzia mea referitoare la masina, dupa cum o simt eu, este ca 2000 rpm este turatia minima pe care o sa incerc sa o respect (sigur, mai putin la plecarea de pe loc). Studiind putin modul in care mergeam, am constatat ca, influentat probabil de bimmer, aveam tendinta oarecum sa schimb repede treapta superioara si sa o tin la mers constant undeva pe la 1700-1800 rpm (mai jos de atit incepea sa se simta clar ca nu ii place).
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#238
Scris 19 august 2010 - 08:56
#239
Scris 19 august 2010 - 02:58
Ma bucur ca am stirnit toate aceste discutii interesante, zic eu. Multumesc tuturor pentru opinii.
In ce ma priveste, concluzia mea referitoare la masina, dupa cum o simt eu, este ca 2000 rpm este turatia minima pe care o sa incerc sa o respect (sigur, mai putin la plecarea de pe loc). Studiind putin modul in care mergeam, am constatat ca, influentat probabil de bimmer, aveam tendinta oarecum sa schimb repede treapta superioara si sa o tin la mers constant undeva pe la 1700-1800 rpm (mai jos de atit incepea sa se simta clar ca nu ii place).
Ştiu oameni care la diesel schimbau în maxim 3k rpm. Pare ok la prima vedere. Se lăudau cu cifre mici la consum. În primul an de viaţă maşinile au ajuns în service. La Golf foarte mult timp, să nu zic cu precădere, schimbam la minim 4k de ture. În primii doi ani de viaţă cât am avut maşina, nici o problemă la motor (să nu credeţi că ceilalţi au făcut 500k km pe an), după am pierdut legătura cu maşina, proprietarul a dispărut într-o zi de pe forum, nu şi-a mai făcut nici topic (a scris la mine ceva), nimic. Sper că e întreg pe undeva, maşina era doar un fier pâna la urmă. Singura problemă era consumul de ulei
Dacă nu te bazezi maxim pe ce simţi, poţi efectua 2-3 teste legate de acceleraţie şi consum. Vezi care e linia de mijloc. S-ar putea ca 1-2l să te coste şî din performanţe şi din fiabilitate pe termen lung şi termenul ăsta nu e ceva fix, poate fi chiar înainte să o vinzi. În cazuri mai neplăcute o turbină poate face stricăciuni seriose la motor, ţine de noroc.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#240
Scris 19 august 2010 - 05:07
Tancurile alea americane cu motor de 5litri clar se vor simti bine si la 1500rpm din cauza curbei de cuplu.
#241
Scris 08 aprilie 2011 - 01:56
Dimensiunea este 205/60 R16. Ce imi recomandati? Masina a venit cu cauciucuri de vara marca Continental PremiumContact, de care am fost multumit.
Aveti niste link-uri catre teste comparative cu pneuri de vara?
Pe mine m-ar interesa un brand cu nume, si cu raport bun calitate-pret.
Multumesc anticipat.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#242
Scris 08 aprilie 2011 - 03:03
La pret mi s-au parut excelente si cica sunt si de calitate.
#243
Scris 29 august 2011 - 08:14
In ultima luna, masina a dat de citeva ori semne ca nu raspunde prin deschiderea portierei pe sistem "miini libere", caz in care am deschis-o eu din butonul de pe card. De asemenea, cred ca au fost 1-2 dati cind a trebuit sa apas de doua trei ori pe butonul de pe card pentru a o deschide. Drept urmare, am luat baterii noi pentru ambele carduri si le-am inlocuit, si mi s-a parut ca telecomanda merge mai bine cu bateriile noi.
Astazi nu am reusit nici sa deschid nici sa pornesc masina. Adica: masina nu a reconscut nici una din telecomenzi, nici ca si "miini libere", nici la apasarea pe buton (desi ledul din card se aprinde) si nici dupa ce am deschis-o manual si m-am urcat la bord incercind sa o pornesc. Adica: la bord scrie "welcome on board" si "insert card" dar nu recunoaste cardul nici daca e undeva in habitaclu nici daca e in cititor. Din cite am citit in manual, pe fuga, acum seara, ei ziceau cs s-ar putea ca bateria masinii sa fie descarcata? Dar am claxon si faruri.... E drept ca acum vreo 2 saptamini masina stind nepornita citeva zile a fost nevoie sa o pornesc cu curent de la alta masina.
Alt lucru de mentionat este ca am o alarma montata de dealer, care e integrata cu telecomanda masinii. Becul de la alarma albastru, de linga bord, clipoceste in continuare ca si cum alarma e pusa....
Please help! N-as vrea sa schimb bateria masinii degeaba si nici sa chem Dacia Asistenta sa le dau RON 100 si sa fi fost de fapt cine stie ce flecustet... si nici nu am timp de pierdut, asa ca orice sfaturi vor fi binevenite si apreciate!
Am verificat si siguranta care potrivit schemei ar fi trebuit sa fie pentru sistemul de inchidere si pare sa fie OK, am schimbat-o oricum, dar fara succes...
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 29 august 2011 - 08:15
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#244
Scris 29 august 2011 - 08:22
Daca nu merge dupa ce tragi curent, cheama asistenta ...
#245
Scris 29 august 2011 - 08:58
- sa nu mai porneasca masina (baterie, alta problema motor)
- sa se fi stricat cardul iremediabil.
Din ce spui tu pare sa fie bateria masinii.
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#246
Scris 29 august 2011 - 09:55
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#247
Scris 29 august 2011 - 10:55
#248
Scris 29 august 2011 - 12:25
Voi vreti sa ziceti ca e bateria masinii bulita si d'aia NU se mai deschide masina din CARD?!?! Eu sunt convins ca virgula cardurile nu mai sunt sincronizate cu masina, altfel macar unul ar fi mers si ca minim ar fi descuiat masina....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 29 august 2011 - 12:28
#249
Scris 29 august 2011 - 01:03
...au comandat aia special Megane-urile cu cheie clasica, pt ca au avut foarte multe probleme cu cardul Renault
#250
Scris 29 august 2011 - 01:04
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi