Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 13 august 2010 - 01:23
Renault Laguna 2.0T Lux Dynamique
#176
Scris 13 august 2010 - 01:22
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#177
Scris 13 august 2010 - 03:07
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#178
Scris 13 august 2010 - 03:47
#179
Scris 14 august 2010 - 03:33
din cite am testat azi, se pare ca la mers constant (cu cruise control) cel mai mic consum se inregistreaza intre 1750-2000 rpm...
teama mea e sa nu fie totusi "subturata" sub 2000 rpm. Am retinut (si oricum faceam asta) ca daca doresc dintr-un regim de asta de cruise cu turatii mici sa accelerez brusc tare, e indicat sa retrogradez (oricum asta e manevra logica, retrogradare pt a urca in ture si a avea putere si cuplu mai mari la repriza)
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#180
Scris 14 august 2010 - 03:43
#181
Scris 14 august 2010 - 04:43
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#182
Scris 14 august 2010 - 06:43
Aceasta postare a fost editata de masterblaster: 14 august 2010 - 06:45
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#183
Scris 14 august 2010 - 08:22
#184
Scris 15 august 2010 - 02:27
eu pe bulevard merg cu 60-70 intr'a 5-a...din pacate n-am BC ca sa vad consum instantaneu. in rest daca e de mers calm 1500-2000 rpm in treapta corespunzatoare. .............
Turbodiesel, cutie manuala, mers calm la 1.500-2.000 rpm ?!
Exceptand dezavantajele, nu vad niciun avantaj.
Niciuna din masinile conduse de mine nu vede treapta a 5-a in oras, pot fi 1-2 exceptii pe an, dar si alea cu mare semn de intrebare.
p.s.: daca si cine conduce in felul asta (la 1.500-2.000 rpm) sa nu se intrebe de ce se duc poolii de suflet turbine, catalizatoare, etc., sau de ce lasa in urma nori de fum negru.
#185
Scris 15 august 2010 - 08:10
-la BMW incerc sa merg cu a 3-a in general prin oras 3000-3500 cand e liber las in a 4-a
-Clio sau Golf fiind turbo diesel incerc sa le tin peste in plaja de 2000-25000 in a 4-a in general
#186
Scris 15 august 2010 - 10:23
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#187
Scris 15 august 2010 - 04:34
in principiu eu conduc ceva de genu:
-la BMW incerc sa merg cu a 3-a in general prin oras 3000-3500 cand e liber las in a 4-a
-Clio sau Golf fiind turbo diesel incerc sa le tin peste in plaja de 2000-25000 in a 4-a in general
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#188
Scris 15 august 2010 - 06:20
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#189
Scris 15 august 2010 - 07:34
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#190
Scris 15 august 2010 - 07:44
Daca vrei sa te edifici in sensul asta si nu ai un mecanic priceput pe care sa-l intrebi, vezi (in masura in care este posibil) un log in mers la un turbodiesel, care a fost condus subturat, dar care nu are inca turbina dusa; sa vezi ce valori da turbina fata de ce ar fi normal.
Depunerile nu se curata daca mergi 300m cu 4.000rpm.
Ma rog, fiecare face ce si cum vrea, singura chestiune e ca nu corect sa sustinem (in sensul de a recomanda altora) unele aspecte/idei nu tocmai indicate.
Aceasta postare a fost editata de Aer Curat: 15 august 2010 - 07:45
#191
Scris 15 august 2010 - 07:50
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#192
Scris 15 august 2010 - 08:24
#193
Scris 15 august 2010 - 09:08
Oricum, ramin la parerea ca a fost si este o masina foarte buna, considerind si raportul pret-calitate, inclusiv de noua.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#194
Scris 16 august 2010 - 09:25
La dieselurile cu care am mers (Clio 1.5dci 70cp, Opel Combo 1,7DTI 75cp, G5 1.9TDI 110cp, Leon 1.9TDI 90CP)pareau ok la 1800-2000rpm, dar NU mai jos de 1500rpm.
Anyway, Laguna in subiect aici, a fost si ramane o masina tare faina. Cred ca ar fi singura benzinara pe care acuma as fi dispus sa o cumpar la SH..(ma refer strict la exemplarul lui Frank)
#195
Scris 16 august 2010 - 10:25
Noi vorbim despre "Masini", nu polizoare ...Sub 2000rpm la benzina NO WAY.
..
#196
Scris 16 august 2010 - 10:59
Turbina se strica mergand subturat; ce spui tu cu apasarea zdravana a acceleratiei cand se merge subturat e altceva si contribuie la nenorocirea turbinei.
Pai asta te intreb si eu, care e nivelul ala de turatie care poate fi considerat subturat?
depinde de benzine, ce e peste 2500 cm nu se simte subturat la 1500 ture...
totusi prefer cazanul meu sa il tin un pic mai turat asa
precisely my point la BMW 3000 cmc aspirat indicatorul pus de BMW la bord privind schimbarea treptelor in spiritul Efficient Dynamics ma pune sa schimb treapta pina in 2000 rpm si masina cade undeva in 1700 rpm, si pe urma cind incetinesc abia la 1500 rpm imi indica sa retrogradez.
Anyway, Laguna in subiect aici, a fost si ramane o masina tare faina. Cred ca ar fi singura benzinara pe care acuma as fi dispus sa o cumpar la SH..(ma refer strict la exemplarul lui Frank)
Pai poate ne intelegem cumva
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#197
Scris 16 august 2010 - 11:15
overall cred ca merita masina turbo/suspensii confortabile fiabilitate ok ...
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 16 august 2010 - 11:16
#198
Scris 16 august 2010 - 01:22
in principiu nu vreau sa le fac vint la nici una decit daca apare vreo oferta la pret corect (tinind cont de "criza", dar tinind totusi cont si de calitatea masinilor).
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#199
Scris 16 august 2010 - 01:44
#200
Scris 16 august 2010 - 02:26
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi