Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Renault Laguna 2.0T Lux Dynamique


  • Please log in to reply
342 replies to this topic

#176 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 13 august 2010 - 01:22

pai turatia de cuplu maxim in versiunea fara resoftare este 3250 rpm. Presupun ca prin resoftare turatia asta coboara putin, dar nu stiu la ce nivel.

Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 13 august 2010 - 01:23

  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#177 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 13 august 2010 - 03:07

Trial & Error???
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#178 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 13 august 2010 - 03:47

daca o batzai prin 2500-3000 eu cred ca e cel mai economic.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#179 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 14 august 2010 - 03:33

am testat azi - am mers cu viteza constanta, pe cruise control, si am verificat cam pe unde se invirte consumul instantaneu in fiecare treapta, de exemplu 60 km la ora inseamna in a 3-a la vreo 2300-2500 rpm, a 4-a la vreo 2000-2100 rpm si a 5-a la vreo 1750-1900 rpm asa.

din cite am testat azi, se pare ca la mers constant (cu cruise control) cel mai mic consum se inregistreaza intre 1750-2000 rpm...

teama mea e sa nu fie totusi "subturata" sub 2000 rpm. Am retinut (si oricum faceam asta) ca daca doresc dintr-un regim de asta de cruise cu turatii mici sa accelerez brusc tare, e indicat sa retrogradez (oricum asta e manevra logica, retrogradare pt a urca in ture si a avea putere si cuplu mai mari la repriza)
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#180 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 14 august 2010 - 03:43

Depinde unde mergi cu ea sub 2000rpm. Daca e vorba de un drum neted si mergi constant si lin cu 60km/h atunci e ok. Dar la traficul din Bucuresti eu as merge in a 3-a si cu a 4-a doar daca este foarte liber in fata mea. De fiecare data cand am incercat sa merg la consum folosind turatie mica am reusit sa consum mai mult decat in mod normal. Si asta pt ca este inevitabil in aglomeratie sa nu trebuiasca sa accelerezi (chiar si putin) si sa uiti efectiv sa retrogradezi. Deci ziua mergeam putin sub turatia de cuplu maxim si noaptea cand nu e nici dreacu ma mai aruncam in treapta 4 sau 5 cand e chiar liber rau in fata....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#181 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 14 august 2010 - 04:43

seems like good advice, multumesc
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#182 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 14 august 2010 - 06:43

eu pe bulevard merg cu 60-70 intr'a 5-a...din pacate n-am BC ca sa vad consum instantaneu. in rest daca e de mers calm 1500-2000 rpm in treapta corespunzatoare. bineinteles daca e de accelerat cand e subturata ori apas lin daca n-am nevoie de ceva urgent ori retrogradez. iar cu marcel mestec un pic mai mult, dar tot p'acolo ca turatie, dar ii dau si 4k sau peste din cand in cand deci se dezmorteste :lol:

Aceasta postare a fost editata de masterblaster: 14 august 2010 - 06:45

  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#183 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 14 august 2010 - 08:22

Eu folosesc a5a de la 80 in sus, pana acolo sta sub 2000rpm si consumul instant pe bc e mai mare decat in a4a
  • 0

#184 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 15 august 2010 - 02:27

eu pe bulevard merg cu 60-70 intr'a 5-a...din pacate n-am BC ca sa vad consum instantaneu. in rest daca e de mers calm 1500-2000 rpm in treapta corespunzatoare. .............


:P
Turbodiesel, cutie manuala, mers calm la 1.500-2.000 rpm ?!
Exceptand dezavantajele, nu vad niciun avantaj.

Niciuna din masinile conduse de mine nu vede treapta a 5-a in oras, pot fi 1-2 exceptii pe an, dar si alea cu mare semn de intrebare.


p.s.: daca si cine conduce in felul asta (la 1.500-2.000 rpm) sa nu se intrebe de ce se duc poolii de suflet turbine, catalizatoare, etc., sau de ce lasa in urma nori de fum negru.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#185 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 15 august 2010 - 08:10

in principiu eu conduc ceva de genu:
-la BMW incerc sa merg cu a 3-a in general prin oras 3000-3500 cand e liber las in a 4-a
-Clio sau Golf fiind turbo diesel incerc sa le tin peste in plaja de 2000-25000 in a 4-a in general
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#186 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 15 august 2010 - 10:23

eu o tin pe la 2000rpm peacolo. 40-50kmh (tr3) 60-80kmh (tr4)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#187 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 15 august 2010 - 04:34

in principiu eu conduc ceva de genu:
-la BMW incerc sa merg cu a 3-a in general prin oras 3000-3500 cand e liber las in a 4-a
-Clio sau Golf fiind turbo diesel incerc sa le tin peste in plaja de 2000-25000 in a 4-a in general


:P
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#188 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 15 august 2010 - 06:20

bah, e benzinar. are de unde ... :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#189 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 15 august 2010 - 07:34

@ciprian turbina pica daca-i dai blana de la turatia aia, nu daca mergi constant. plus ca stai linistit ca vede ture in fiecare zi, cel putin cand e la mine :lol: deci se dezmorteste si se curata eventualele depuneri.
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#190 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 15 august 2010 - 07:44

Turbina se strica mergand subturat; ce spui tu cu apasarea zdravana a acceleratiei cand se merge subturat e altceva si contribuie la nenorocirea turbinei.
Daca vrei sa te edifici in sensul asta si nu ai un mecanic priceput pe care sa-l intrebi, vezi (in masura in care este posibil) un log in mers la un turbodiesel, care a fost condus subturat, dar care nu are inca turbina dusa; sa vezi ce valori da turbina fata de ce ar fi normal.
Depunerile nu se curata daca mergi 300m cu 4.000rpm. :lol:


Ma rog, fiecare face ce si cum vrea, singura chestiune e ca nu corect sa sustinem (in sensul de a recomanda altora) unele aspecte/idei nu tocmai indicate.

Aceasta postare a fost editata de Aer Curat: 15 august 2010 - 07:45

  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#191 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 15 august 2010 - 07:50

E complicat să faci un ghid universal valabil.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#192 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 15 august 2010 - 08:24

Am mai zis-o de citeva ori: masina se "simte", si asa cum zice si cata, nu poate fi facut un ghid de condus corect. In plus de asta, mersul subturat face rau fumigenelor, datorita depunerilor de calamina. La benzinare, de cind cu turbinele racite cu apa, micile probleme datorate mersului subturat au disparut complet. Oricum, nici inainte nu prea era ceva de luat in seama.
  • 0

#193 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 15 august 2010 - 09:08

pe la 2000 rpm eu zic ca se simte bine, merge si mai jos, dar parca se simte putin fortata (desi nu arata). normal ca nu ii dau talpa la fund din turatia asta.

Oricum, ramin la parerea ca a fost si este o masina foarte buna, considerind si raportul pret-calitate, inclusiv de noua.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#194 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 16 august 2010 - 09:25

Sub 2000rpm la benzina NO WAY. Orice am condus benzinar mi s-a parut subturat la 1500-2000.
La dieselurile cu care am mers (Clio 1.5dci 70cp, Opel Combo 1,7DTI 75cp, G5 1.9TDI 110cp, Leon 1.9TDI 90CP)pareau ok la 1800-2000rpm, dar NU mai jos de 1500rpm.

Anyway, Laguna in subiect aici, a fost si ramane o masina tare faina. Cred ca ar fi singura benzinara pe care acuma as fi dispus sa o cumpar la SH..(ma refer strict la exemplarul lui Frank)
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#195 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 16 august 2010 - 10:25

Sub 2000rpm la benzina NO WAY.
..

Noi vorbim despre "Masini", nu polizoare ...
  • 0

#196 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 16 august 2010 - 10:59

Turbina se strica mergand subturat; ce spui tu cu apasarea zdravana a acceleratiei cand se merge subturat e altceva si contribuie la nenorocirea turbinei.


Pai asta te intreb si eu, care e nivelul ala de turatie care poate fi considerat subturat?

depinde de benzine, ce e peste 2500 cm nu se simte subturat la 1500 ture...
totusi prefer cazanul meu sa il tin un pic mai turat asa


precisely my point la BMW 3000 cmc aspirat indicatorul pus de BMW la bord privind schimbarea treptelor in spiritul Efficient Dynamics ma pune sa schimb treapta pina in 2000 rpm si masina cade undeva in 1700 rpm, si pe urma cind incetinesc abia la 1500 rpm imi indica sa retrogradez.

Anyway, Laguna in subiect aici, a fost si ramane o masina tare faina. Cred ca ar fi singura benzinara pe care acuma as fi dispus sa o cumpar la SH..(ma refer strict la exemplarul lui Frank)


Pai poate ne intelegem cumva :rolleyes:
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#197 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 16 august 2010 - 11:15

tot vrei sa ai faci vant? :rolleyes: nu stiu daca se merita sa o dai ,e ok totusi si nu iei cinestie ce bani pe ea,mai degraba faci vant la 325 xi
overall cred ca merita masina turbo/suspensii confortabile fiabilitate ok ...

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 16 august 2010 - 11:16

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#198 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 16 august 2010 - 01:22

te bagi tu sa iei 325xi-ul? :rolleyes:
in principiu nu vreau sa le fac vint la nici una decit daca apare vreo oferta la pret corect (tinind cont de "criza", dar tinind totusi cont si de calitatea masinilor).
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#199 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 16 august 2010 - 01:44

nah ,e dragut 325xiul dar pentru moment nu mai pot cheltui nimic ,la anul fac nunta si tot ce strang bag acolo :rolleyes:
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#200 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 16 august 2010 - 02:26

da mah, da la anu incasezi ! deci e loc de investitii ! :rolleyes:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi