Renault Laguna 2.0T Lux Dynamique
#151
Scris 22 martie 2009 - 03:05
#152
Scris 22 martie 2009 - 03:56
oricum o sa o duc la revizie saptamina viitoare (ca se cere "change oil soon") si le zic si de filtru.
pina una alta dupa un drum pina la Ploiesti si inapoi, parca acuma nu mai face deloc.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#153
Scris 22 martie 2009 - 07:04
#154
Scris 26 octombrie 2009 - 05:47
in alta ordine de idei, o data masina iesita din garantie, dpdv revizii sa ma ghidez dupa termenul in km sau cel in timp? adica daca masina a mai adaugat inca 1 anisor, dar mai am 7,000 km pina la implinirea termenului de 10,000 km, sa ma duc la revizie sau sa astept implinirea termenului in km? Masina merge perfect.
Si last, on another note, as cam pune-o la vinzare, cu reluctanta, dar totusi nevasta-mea cam ar vrea un BMW X1 sau BMW X3.... ma gindeam sa cer vreo 12,000 EUR pe ea, are 30,000 km, este din August 2006.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#155
Scris 26 octombrie 2009 - 06:09
Despre Rene Jaune cred ca ai sanse sa o dai doar in urmatoarele 3-4 luni, pana apare modelul M3 RS in Romania. Este foarte posibil sa fie vreun pasionat care vrea una cu 7k mai ieftina decat una noua, cu rodajul facut si cu totul ca la carte pe ea.
Bafta la vanzari, teoretic ai o gramada de bani in masini, insa pana nu-i vezi in cont e greu de luat in calcul alta masina. Am vazut X1 pe un trailer si nu cred ca e mai buna decat vreuna din astea 3, insa stiu cum e cu dorintele "ei" si distanta pana la argumente tehnico-economice
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#156
Scris 26 octombrie 2009 - 06:12
din perspectiva vinzarii, problema cu masinile e ca nu sunt diesel
eu am pus cele mai mici preturi pe care le-am vazut pe mobile.de.
R26 este mai sportiv dpdv senzatii decit Megane 3 RS, primele teste arata ca Megane 3 RS e mai edulcorat in senzatii.
multumesc de urari
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#157
Scris 26 octombrie 2009 - 06:19
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#158
Scris 26 octombrie 2009 - 06:22
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#159
Scris 26 octombrie 2009 - 06:24
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#160
Scris 26 octombrie 2009 - 06:28
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#161
Scris 26 octombrie 2009 - 06:31
dar repet, daca tot o vinzi, nu e o problema majora pt masina. altfel eu as facea-o la an. verifica si tu un filtru si vezi cum arata.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#162
Scris 26 octombrie 2009 - 07:43
Asta daca vrei sa ai grija de masina; daca tot o dai, poate fi discutabila chestiunea.
Cat despre a cere 12k euro pe Laguna, e treaba ta, eu iti povestesc urmatoarea chestiune: prin vara m-am uitat dupa o Laguna 2.2 2.0T, de preferat break. Am gasit una adusa de afara cu vreo ~80k km (daca nu gresesc), evident ca nu stiu daca erau sau nu reali, an 2006, am senzatia ca era chiar full options (de la jante mari, navi, trapa, xenon, etc.), break, varianta cu 205cp din fabrica; vroia pe ea undeva la 8.700 euro + taxa (cateva sute de euro). Acum vreo 3-4 sapt nu o vanduse, coborase pretul la vreo 7.500 euro si degeaba. Probabil ca daca o va da la 7.000 euro va fi bine pt respectivul.
Nu uita ca ai spus tu insuti ca ai luat-o pe un pret de nimic, este o perioada cel putin dificila dpdv al vanzarilor de orice natura (in special auto), iar daca vrei realmente sa o dai si sa beneficiezi de vreo alta oferta disponibila acum, ajusteaza pretul in fct de ceea ce se intampla pe piata in momentul actual.
Poti incerca, macar de curiozitate, sa o revinzi dealer-ului.
Bafta.
#163
Scris 26 octombrie 2009 - 08:11
12k e mult in conditiile actuale, vezi pe Autocow ca vor oamenii pe BMW si VAG bani d-astia. Si masina ta, oricit de tare ar fi (sint fan declarat), inca nu are inscriptiile "care trebuie" pe ea. 9-10k si as fi multumit.
Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 26 octombrie 2009 - 08:12
ACrew style
#164
Scris 26 octombrie 2009 - 09:22
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#165
Scris 26 octombrie 2009 - 09:59
#166
Scris 26 octombrie 2009 - 10:01
Renault in genere nu-si pastreaza deloc bine valoarea la sh, (uneori) e cea mai slaba chiar si dintre frantuzesti.
#167
Scris 27 octombrie 2009 - 12:57
Argumentatia teoretica e ca dupa un an uleiul isi pierde din proprietatile de lubrifiere, asa ca schimbul uleiului macar trebuie facut. Cat e de adevarat, asta doar un chimist o poate spune, dar eu n-am citit inca pareri contrare. Uleiurile speciale se exclud( exista masini la carerevizia trebuie facuta la 2 ani de ex).mda, ideea e: daca masina merge doar 3,000 km in interval de 1 an, faci revizia ca a trecut 1 an? Nu mai e chestie de pierdut garantia. Nu ma intereseaza regulile lor ci parerea tehnica, de mecanic.
#168
Scris 27 octombrie 2009 - 12:11
pot sa negociez la pret, pot discuta si 11,000 EUR - dar nu sunt disperat sa o dau asa incit sa imi las chilotii jos de tot.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#169
Scris 10 decembrie 2009 - 03:46
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#170
Scris 10 decembrie 2009 - 03:51
...bmw-ul e aceeasi culoare, bag sama in ultima poza.
Aceasta postare a fost editata de LKS: 10 decembrie 2009 - 03:55
#171
Scris 10 decembrie 2009 - 04:32
intr-adevar, daca masina ar avea alta sigla, ar fi mult mai apreciata spre justa valoare
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#172
Scris 12 august 2010 - 12:24
Am inceput sa folosesc destul de mult cruise control, si prin oras (valabil si cind merg cu BMW-ul), atit ca sa ma "protejez" de initiativele astea ale politiei cu radare peste tot, cit si ca un experiment de a merge la consum.
Eh, si pornind de la experimentul cu consumul, ma intreb cit de jos ar fi limita la care ar trebui sa merg cu masina in ture spre a nu fi subturata, mai ales ca este turbo (la BMW care e aspirat nu imi pun prea mult problema asta, indicatorul de schimbat vitezele economic din bord ma pune sa schimb la BMW deja la 2000 rpm, si sa tin masina undeva in zona 1500-2000 rpm pt mers economic). Deci la Laguna turbo, daca merg cu 1800-2000 rpm merg subturat si o stric? Am vazut la un amic care are un Passat 2.0TDI 140 CP cu DSG ca lui cutia in mod N la viteza de croaziera 50-60 km/h ii tine turatia la 1300 rpm! care ar fi un nivel sanatos?
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 12 august 2010 - 12:25
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#173
Scris 12 august 2010 - 12:33
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#174
Scris 12 august 2010 - 05:13
Vorbind de turatii mie cel mai economic mers mi se pare la putin sub turatia de cuplu maxim. Adica G5 are cuplul maxim la aproape 3500rpm si il tin in 3000 de ture. Mandra mea la inceput la 3000rpm schimba treapta si turatia cadea in 2000... si consuma mai mult decat mine.
La turbo cred ca daca o tii putin sub turatia de cuplu maxim e perfect.
Tu pe ce interval ai cuplu maxim?
#175
Scris 12 august 2010 - 05:56
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi