Renault Laguna 2.0T Lux Dynamique
#201
Scris 16 august 2010 - 02:45
#202
Scris 16 august 2010 - 11:37
#203
Scris 17 august 2010 - 01:11
Depinde de turbina, cand intra in presiune, cum merge motorul; asta fiind motivul pt care nu se poate face in ghid general valabil cu un singur set de date.Pai asta te intreb si eu, care e nivelul ala de turatie care poate fi considerat subturat?
......................
Ideea e sa nu schimbi treapta de viteza imediat dupa ce intra turbina in presiune si pana sa atinga valoarea de cuplu max., de dragul unor presupuse economii de combustibil sau mai stiu eu ce alte considerente ........ "visatoare".
Indicat e sa schimbi dupa ce treci de turatia de cuplu max., depinzand si de trafic, chiar ca dupa schimbare sa cazi in zona turatiei de cuplu max.
Depinde de cum si ce vrei la nunta, ce facilitati/avantaje ai sau poti obtine si care sunt asteptarile voastre.nu prea,chiar o sa dea cu minus la sfarsit cred
Eu nu am fost si nici nu sunt genul care sa arunce cu banii aiurea, dar in acelasi timp cumva imi repugna abordarea mercantila (sa nu-i spun altfel), anume sa faci de asa natura (stabilirea datei, lista de invitati, organizarea anumitor aspecte ale evenimentului) incat sa fie cat mai rentabil/banos posibil.
Ar fi destule de spus, dar fiecare procedeaza cum doreste.
#204
Scris 17 august 2010 - 07:36
ACrew style
#205
Scris 17 august 2010 - 08:56
- inteleg ca turbina se strica daca fiind la 2000 rpm in a 4-a (sa zicem) apas acceleratia pana jos. care e explicatia? eu mai fac asta (n-am stiut ca e rau pt masina)
- apoi inteleg ca treapta de viteza se schimba dupa atingerea turatiei de cuplu maxim. de ce? si daca nu fac asta cum ii dauneaza turbinei?
http://florinpanait.wordpress.com
#206
Scris 17 august 2010 - 09:02
Aceasta postare a fost editata de Relu: 17 august 2010 - 09:02
#207
Scris 17 august 2010 - 09:29
http://florinpanait.wordpress.com
#208
Scris 17 august 2010 - 10:15
#209
Scris 17 august 2010 - 10:53
Repet, grosolan vorbind.
Sau mai uita-te dupa "surge".
#210
Scris 17 august 2010 - 11:14
#211
Scris 17 august 2010 - 11:56
http://florinpanait.wordpress.com
#212
Scris 17 august 2010 - 12:01
#213
Scris 17 august 2010 - 12:06
http://florinpanait.wordpress.com
#214
Scris 17 august 2010 - 01:38
acuma serios, daca la amicul meu la Passat 6 2.0 TDI 140 CP cu DSG, in D la viteza constanta de 60 la ora ori so, cutia ii tinea la 1100 rpm (prespupun ca in treapta a 6-a), rezulta ca de fapt mersul cu viteza constanta la turatie mica nu are ce sa ii cauzeze. Toata faza inteleg ca este daca se calca hotarit acceleratia, unde DSG-ul retrogradeaza 2-3 trepte, si in cazul cutiei manuale soferul trebuie sa execute retrogradarea respectiva. Corect?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#215
Scris 17 august 2010 - 02:06
later edit : se mai amintea de anumite carente de ungere/lubrifiere la turatii mici si eventuale depuneri.
#216
Scris 17 august 2010 - 04:47
de pe la 2500 rpm in sus, indiferent de treapta, masina e neplacuta la condus. zmuceste, e foarte sensibila la cea mai mica ciupire a acceleratiei, parca sta incordata gata sa sara, e enervanta...
plus ca la 3000 rpm in a 4-a am vreo 90 ...
la 1100 - 1300 rpm in a 2-a, la calcarea completa a acceleratiei, masina se duce foarte bine. dureaza 1-2 sec pana ajunge la 1600 - 1700 si apoi trebuie sa ridic piciorul ca se apropie vertiginos de 50 km/h.
daca nu ma concentrez la ture si fac miscarile automat, merg pe la 1200 - 1600, azi cand m-am gandit, eram in a 6-a
in concluzie, in oras, in general, merg (din reflex) pe la 1500 rpm, chiar mai putin. daca ma grabesc si vreau "sa tricotez" atunci e cu totul altceva: >4000 rpm. dar mi se intampla tot mai rar...
http://florinpanait.wordpress.com
#217
Scris 17 august 2010 - 05:29
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#218
Scris 17 august 2010 - 05:59
Niciodata nu am apasat pedala pana la fund de la o turatie de 1300, cum zice salesman pt ca exact alea 1-2 secunde omoara motorul/turbina (este exact timpul necesar ca motorul sa ajunga la o turatie de cuplu...). Si mi se pare si inutil caci masina oricum nu trage, deci accelerezi treptat si la 2500-3000 o strivesti daca e cazul.
Tocmai aia e smecheria sa mergi aproape de turatia de cuplu: ciupesti putin acceleratia si s-a dus.... in loc sa fii intr-a 5-a si calca ambreiaj, baga 3, ridica ambreiaj, accelereaza....
#219
Scris 17 august 2010 - 06:56
Până la urmă ce atâtea discuţii din care oricum nu iese nimic, că oricum fiecare ştie mai bine. Dacă pică, se găsesc turbine destule. Chiar şi motoare.
#220
Scris 17 august 2010 - 07:16
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#221
Scris 17 august 2010 - 07:49
Fix ca o "automata"...
daca nu ma concentrez la ture si fac miscarile automat, merg pe la 1200 - 1600, azi cand m-am gandit, eram in a 6-a
in concluzie, in oras, in general, merg (din reflex) pe la 1500 rpm, chiar mai putin. ..
...
Mergi nene cum simti tu. Nu belesti nimic, ca nu mai esti pe "carburator"
#222
Scris 17 august 2010 - 07:55
+1Mergi nene cum simti tu.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#223
Scris 17 august 2010 - 07:59
serios acum, masina mi se pare ca se simte bine la turatia aia.
si acceleratia nu o apas pana la fund ca imi dau si eu seama ca o apas degeaba. plus ca dup-aia tre sa apas si frana...
azi am facut asa de test, sa vad ce se intampla ca tot vorbeati voi pe aici...
ba mie smecheria mi se pare exact invers - calci ambreiajul, retrogratezi si accelerezi. daca e nevoie, dar de cele mai multe ori nu e si consumi benzina aiurea, "just in case" ...
asa de ce mai ai schimbatorul ala?
http://florinpanait.wordpress.com
#224
Scris 17 august 2010 - 09:57
#225
Scris 17 august 2010 - 10:11
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi