Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Renault Laguna 2.0T Lux Dynamique


  • Please log in to reply
342 replies to this topic

#201 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 16 august 2010 - 02:45

nu prea,chiar o sa dea cu minus la sfarsit cred :rolleyes:
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#202 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 16 august 2010 - 11:37

mai mult ca sigur...
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#203 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 17 august 2010 - 01:11

Pai asta te intreb si eu, care e nivelul ala de turatie care poate fi considerat subturat?
......................

Depinde de turbina, cand intra in presiune, cum merge motorul; asta fiind motivul pt care nu se poate face in ghid general valabil cu un singur set de date.
Ideea e sa nu schimbi treapta de viteza imediat dupa ce intra turbina in presiune si pana sa atinga valoarea de cuplu max., de dragul unor presupuse economii de combustibil sau mai stiu eu ce alte considerente ........ "visatoare".
Indicat e sa schimbi dupa ce treci de turatia de cuplu max., depinzand si de trafic, chiar ca dupa schimbare sa cazi in zona turatiei de cuplu max.



nu prea,chiar o sa dea cu minus la sfarsit cred :rolleyes:

Depinde de cum si ce vrei la nunta, ce facilitati/avantaje ai sau poti obtine si care sunt asteptarile voastre.
Eu nu am fost si nici nu sunt genul care sa arunce cu banii aiurea, dar in acelasi timp cumva imi repugna abordarea mercantila (sa nu-i spun altfel), anume sa faci de asa natura (stabilirea datei, lista de invitati, organizarea anumitor aspecte ale evenimentului) incat sa fie cat mai rentabil/banos posibil.
Ar fi destule de spus, dar fiecare procedeaza cum doreste.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#204 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 17 august 2010 - 07:36

Sub 1500 io zic ca se considera subturat, cu sau fara sarcina, din motive de ungere si sarcini puse pe motor, plus anume socuri pe care le acuza majoritatea L4 la turatii foarte joase. Sint curios cum arata un log cu turbo la masina asta, nu iei si tu o interfata CAN pentru Reno? DDT2000 e "free". :rolleyes:
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#205 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 17 august 2010 - 08:56

citii si eu discutia cu turbina, turarea, schimbarea treptelor si am doua intrebari (apropo de motorul de 1.8 TFSI de pe passatul din dotare):
- inteleg ca turbina se strica daca fiind la 2000 rpm in a 4-a (sa zicem) apas acceleratia pana jos. care e explicatia? eu mai fac asta (n-am stiut ca e rau pt masina)
- apoi inteleg ca treapta de viteza se schimba dupa atingerea turatiei de cuplu maxim. de ce? si daca nu fac asta cum ii dauneaza turbinei?
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#206 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 august 2010 - 09:02

Ai inteles ( sau s-a explicat ) gresit :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 17 august 2010 - 09:02

  • 0

#207 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 17 august 2010 - 09:29

pai si cum e de fapt?
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#208 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 august 2010 - 10:15

Am zis mai inainte.
  • 0

#209 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 17 august 2010 - 10:53

Grosolan vorbind, imagineaza-ti cum ar suporta un balon mai usor o cantitate (~presiune) mai mare de aer : dintr-odata sau treptat.
Repet, grosolan vorbind.
Sau mai uita-te dupa "surge".
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#210 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 17 august 2010 - 11:14

la salesman parca e DSG?! ca la automate discursul difera...
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#211 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 17 august 2010 - 11:56

la salesman e manuala
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#212 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 17 august 2010 - 12:01

serios? ai vazut cu ochii tai? :) :) :P
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#213 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 17 august 2010 - 12:06

cu ochii mei din cap! :)
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#214 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 17 august 2010 - 01:38

in fapt a lui salesman era cu DSG, dar o data cind a stat asa mai mult in service, i-au dat-o inapoi putin schimbata, cu cutie manuala, dar el s-a bucurat ca e mai sportiva asa ... :)

acuma serios, daca la amicul meu la Passat 6 2.0 TDI 140 CP cu DSG, in D la viteza constanta de 60 la ora ori so, cutia ii tinea la 1100 rpm (prespupun ca in treapta a 6-a), rezulta ca de fapt mersul cu viteza constanta la turatie mica nu are ce sa ii cauzeze. Toata faza inteleg ca este daca se calca hotarit acceleratia, unde DSG-ul retrogradeaza 2-3 trepte, si in cazul cutiei manuale soferul trebuie sa execute retrogradarea respectiva. Corect?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#215 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 17 august 2010 - 02:06

da, fiindca automat iti creste turatia. si de aici, restul.

later edit : se mai amintea de anumite carente de ungere/lubrifiere la turatii mici si eventuale depuneri.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#216 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 17 august 2010 - 04:47

tocmai ce ma intorsei de la o intalnire in oras si pe drum fusei cu bagare de seama la turometru (altfel nu ma prea uit la el in oras).
de pe la 2500 rpm in sus, indiferent de treapta, masina e neplacuta la condus. zmuceste, e foarte sensibila la cea mai mica ciupire a acceleratiei, parca sta incordata gata sa sara, e enervanta...
plus ca la 3000 rpm in a 4-a am vreo 90 ...
la 1100 - 1300 rpm in a 2-a, la calcarea completa a acceleratiei, masina se duce foarte bine. dureaza 1-2 sec pana ajunge la 1600 - 1700 si apoi trebuie sa ridic piciorul ca se apropie vertiginos de 50 km/h.
daca nu ma concentrez la ture si fac miscarile automat, merg pe la 1200 - 1600, azi cand m-am gandit, eram in a 6-a

in concluzie, in oras, in general, merg (din reflex) pe la 1500 rpm, chiar mai putin. daca ma grabesc si vreau "sa tricotez" atunci e cu totul altceva: >4000 rpm. dar mi se intampla tot mai rar...
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#217 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 17 august 2010 - 05:29

Până la urmă ce atâtea discuţii din care oricum nu iese nimic, că oricum fiecare ştie mai bine. Dacă pică, se găsesc turbine destule. Chiar şi motoare.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#218 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 17 august 2010 - 05:59

La turatii mici orice accelerare este daunatoare. Nu e ca doar daca o strivesti cu piciorul drept ii faci rau....

Niciodata nu am apasat pedala pana la fund de la o turatie de 1300, cum zice salesman pt ca exact alea 1-2 secunde omoara motorul/turbina (este exact timpul necesar ca motorul sa ajunga la o turatie de cuplu...). Si mi se pare si inutil caci masina oricum nu trage, deci accelerezi treptat si la 2500-3000 o strivesti daca e cazul.

Tocmai aia e smecheria sa mergi aproape de turatia de cuplu: ciupesti putin acceleratia si s-a dus.... in loc sa fii intr-a 5-a si calca ambreiaj, baga 3, ridica ambreiaj, accelereaza....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#219 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 17 august 2010 - 06:56

Până la urmă ce atâtea discuţii din care oricum nu iese nimic, că oricum fiecare ştie mai bine. Dacă pică, se găsesc turbine destule. Chiar şi motoare.

:)
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#220 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 17 august 2010 - 07:16

Şi nu era o apostrofare la adresa lui Frank, ci aşa în general.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#221 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 august 2010 - 07:49

...
daca nu ma concentrez la ture si fac miscarile automat, merg pe la 1200 - 1600, azi cand m-am gandit, eram in a 6-a

in concluzie, in oras, in general, merg (din reflex) pe la 1500 rpm, chiar mai putin. ..
...

Fix ca o "automata" :D
Mergi nene cum simti tu. Nu belesti nimic, ca nu mai esti pe "carburator" ;)
  • 0

#222 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 17 august 2010 - 07:55

Mergi nene cum simti tu.

+1
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#223 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 17 august 2010 - 07:59

si daca se beleste, vorba lu' cata - se gaseste alta. mai buna sau cel putin noua. :D

serios acum, masina mi se pare ca se simte bine la turatia aia.
si acceleratia nu o apas pana la fund ca imi dau si eu seama ca o apas degeaba. plus ca dup-aia tre sa apas si frana... ;)
azi am facut asa de test, sa vad ce se intampla ca tot vorbeati voi pe aici...

ba mie smecheria mi se pare exact invers - calci ambreiajul, retrogratezi si accelerezi. daca e nevoie, dar de cele mai multe ori nu e si consumi benzina aiurea, "just in case" ...
asa de ce mai ai schimbatorul ala?
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#224 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 17 august 2010 - 09:57

La o benzinara aspirata ce probleme pot aparea daca 'o calci' sub 2000rpm? In afara de faptul ca nu trage...
  • 0

#225 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 17 august 2010 - 10:11

Şi care ar fi logica să mai apeşi :D
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi