Renault Laguna 2.0T Lux Dynamique
#101
Scris 29 ianuarie 2009 - 11:44
la suspensii, Mercedes cu Agility Control a gasit o solutie foarte buna - si ma refer la pachetul standard de pe C si GLK.
golf-ul ala de l-am avut era misto ca masina, se conducea usor, a mea era foarte indragostita sa conduca masina aia, doar ca era cam zgircit specificat, era branduit pe toate partile cu numele firmei si era TDI PD - recunosc ca era impresionant modul in care tragea ca un bivol la depasiri, dar a la longue si mai ales in oras, stilul on-off era obositor.
probabil ca un Golf TSI DSG specificat generos e o masina foarte foarte buna, dar ajunge sa coste cit multe berline medii.
ref greierasi: golful capatase unul, in 9,000 km cit l-am avut, si BMW-ul avea si el unul inca de pe la 6,000 km, pe piatra cubica, la nivelul plafonului in dreptul soferului.... acuma pe soselele de la noi, cred ca toate masinile capata greierasi...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#102
Scris 30 ianuarie 2009 - 12:14
cum asa? sa treci tu cu suspensie tare pe drum denivelat....sa vezi cu tzopaihm, culmea e ca suspensia moale inseamna topaiala si aia tare te tine pe sosea. altceva n-am intalnit.
#103
Scris 30 ianuarie 2009 - 12:17
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#104
Scris 30 ianuarie 2009 - 12:27
fuge micuta de rupe. m-am trezit fara sa vreau la 140-150kmh...
dar nu prea ii place cu patine cu rotile ( aka gume de iarna ). afara fiind uscat si vreo 3 grade. nu ii place deloc...
desi ansamblul sasiu/suspensie e foarte bun, la directie mai puteau lucra. la limita se simte ca "oboseste".
nu a fost foarte greu sa-mi arate ESP-ul ca inca vegheaza asupra mea. as putea zice ca a fost poate prea usor sa-l fac sa "tzipe"
da oare de ce ii oftopicuim topicul topicarului? :cunaooooo:
Aceasta postare a fost editata de ska: 30 ianuarie 2009 - 12:32
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#105
Scris 30 ianuarie 2009 - 12:35
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#106
Scris 30 ianuarie 2009 - 12:39
cum asa? sa treci tu cu suspensie tare pe drum denivelat....sa vezi cu tzopai
ar fi greu sa-ti explic, dar din toate tipurile de suspensie avuta pana acum (mergand foarte tare pe aceleasi drumuri cu toate), asta e de departe cea mai buna si nu m-as intoarce la aia moale niciodata daca as putea. nu cred ca ai idee cum topaie o masina cu suspensie moale si cum face la aterizare (eu fiind patit si sarind efectiv din denivelare o banda si inca o banda pe la 120 cu golful, ca o broasca si fac abstractie ca in curbe era praf, tu ai mare noroc cu SAWD, dar eu nu mi-as pune baza in el). cea sport se aseaza imediat cum trebuie. tu pui in discutie 2 extreme, denivelari gen dakkar poate si denivelari de vibratoare, dar tine cont ca nu are nimeni (din fabrica) asa suspensii.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#107
Scris 30 ianuarie 2009 - 12:56
la tine e ok ca ai xDrive, te ajuta mereu o alta roata, daca aveai doar propulsie nu mai era asa ok...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#108
Scris 30 ianuarie 2009 - 01:14
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#109
Scris 30 ianuarie 2009 - 08:06
#110
Scris 30 ianuarie 2009 - 08:55
- Duritatea suspensiei trebuie sa fie direct proportionala- printre altele- cu viteza cu care circula masina si invers proportionala cu denivelarile drumului.
- Duritatea suspensiei influenteaza tinuta de drum a masinii chiar la viteze mici daca se fac schimbari bruste de traiectorie.
Toti aveti dreptate: Mike cind zice ca suspensia moale trebuie sa tina roata pe sosea ( la viteza mica ) - vezi defender in off-road-, si cata cind zice ca atunci cind mergi tare trebuie sa ai suspensie dura sa poti tine masina sub control.
Cum defenderul la viteza mare e ca barca cu pinze pe marea agitata, asa si X3-ul fara sistemele de tractiune, in off-road ar avea aderenta unei scinduri pe bolovani.
Si cum noi mergem pe strada -si nu la curse-, masina noastra va trebui sa fie intr-o oarecare masura si confortabila. Asadar un compromis care sa le impace - cite putin- pe toate.
#111
Scris 30 ianuarie 2009 - 10:15
Nu ar fi mai intelept ca despre benve sa discutati la Benve si despre amortizoare sa deschideti eventual un subiect nou ?
#112
Scris 30 ianuarie 2009 - 10:42
#113
Scris 30 ianuarie 2009 - 10:55
Pana diseara nu. E "cam" greu de pe telefon.Stii pe cineva care poate face un topic nou si muta restul ?
#114
Scris 30 ianuarie 2009 - 11:00
legat de laguna, concluzia mea e ca prefer suspensia asta mai putin confortabila, dar masina mult mai stabila, atentie nu sunt extreme de suspensii, cum spune si alex.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#115
Scris 16 martie 2009 - 08:53
am luat masina din service, unde a fost dusa pentru a repara ranile de pe urma incidentului nocturn cu ciinii vagabonzi (masina fiind stationata) cit si loviturii primite in spate de la o duduie de la Milupa Milumil care vorbea la telefon si nu a vazut ca frinez, intrind fara vreo frina in spatele meu.
dincolo de dezamagirile legate de service-ul unde am super-pile (si anume cind au montat grila neagra in interiorul barei proaspat vopsite au fortat si au zgiriat bara proaspat vopsita, motiv pentru care mai voi duce saptamina asta sa imi vopseasca bara din nou; in plus, mi-au furat din masina o pereche de ochelari de soare foarte frumosi - deh, vina mea ca i-am uitat acolo; moreover, desi le-am zis sa faca revizie si pe mecanica, in momentul in care am plecat cu masina de acolo a aparut pe bord "change oil soon"), am fost pina la mosia de la tara in weekend si am ramas iarasi impresionat a nu-stiu cita oara (si eu si alti neni de pe sosea) de reprizele si acceleratiile masinii asteia, este incredibil in ce hal fuge de la 110 km/h la 170 km/h, ajunge imediat la viteze de piedut carnetul, fara sa iti dai prea bine seama.
Acuma insa, am o problema pentru care va cer sfatul ca niste veteranii ai facultatii de literatura auto ce sunteti: in oras, la acceleratie mai puternica in aceeasi treapta de viteza, masina hiciie putin, are niste intreruperi, cam cum facea o dacie cu carburator cind lua un gunoi, dar fara a intrerupe totusi motorul. Le-am zis la astia de la service sa verifice, au zis ca nu au descoperit nici o problema. Faza e ca daca merg cu masina in afara orasului si ii dau forja bine de tot, pe urma nu mai face absolut nimic citeva zile. Cum revin iarasi la modul de circulat mai mult in oras, incepe din nou cu hacaitul - aveti idee ce poate sa fie???
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#116
Scris 16 martie 2009 - 09:08
#117
Scris 16 martie 2009 - 09:29
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#119
Scris 16 martie 2009 - 09:41
masina vede numai benzina 99+ si 100....
parca ar fi niste gunoaie pe traseul de alimentare, le poate curata aditivul pe astea? sa ii fac o curatare de injectoare?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#120
Scris 16 martie 2009 - 09:51
#121
Scris 16 martie 2009 - 10:33
ma intreb totusi de ce am patit asta la masina asta si nu la celelalte 3? Masina are 25,000 km.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#122
Scris 16 martie 2009 - 11:15
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#123
Scris 16 martie 2009 - 11:35
si golf-ul cind il aveam era remapat.
si combustibil Rene nu vede decit 99+ sau 100/101 (Alto acuma la Rompetrol)....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#124
Scris 17 martie 2009 - 08:00
#125
Scris 17 martie 2009 - 08:19
2+2 ala cred ca am aruncat si eu odata in urs sa nu a avut nici un efect.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi