Please, a bit of help..!
#1
Scris 16 aprilie 2008 - 06:36
Sunt in pragul unei decizii de a-mi schimba actuala masina (Toyota Avensis 2006) cu o clasa mai sus, SUV compact. Dupa ce am innebunit, la propriu!, in ultimele 2 saptamani in nenumarate test-drive-uri pe la toti producatorii de masini reprezentati autohton, am restrans arealul de decizie la urmatoarele modele:
1. Freelander 2.2 TD4, 160CP, 400Nm/2000rpm, cutie automata in 6 trepte, echipare premium.
2. Subaru Forester 2008 2.5 XT, 4Automat cu Sportshift, 230 CP, 300Nm/2.800rpm, echipare premium.
3. Nissan X-Trail2.0L dCi 150 CP, 320Nm/2000rpm, Automata 6 trepte, echipare premium.
Am exclus Honda CR-V in speta datorita lipsei de capabilitati off-road si motorului prea puturos fata de concucernte in pofida stiutei reputatii a acestuia, Outlanderul datorita interiorului oribil si senzatiei de plastic ieftin coroborata cu u8n caracter off-road nu pregnant si RAV4 datorita imaginii de SUV citadin si a motorizarii execrabile.
Vreau sa precizez la final ca doresc pe urmatoarea masina neaparat cutie automata sa ma scuteasca de nebunia "mestecarii" zilnice, un cat mai bun caracter off-road alaturi de un echilibrat comportament de rulare pe sosea care sa nu "sufere" datorita tipului SUV.
Va multumesc tuturor celor care veti veni cu pareri legate de cele scrise mai sus si vi le astept cu al naibii de mult interes
#2
Scris 16 aprilie 2008 - 06:48
Ai incercat un test-drive cu cele trei?
Ce-ti spun ,,inima'',,,creierul''?
#3
Scris 16 aprilie 2008 - 07:40
...mda,daca pui Subaru alaturi de Nissan vrand un ,,versus'',e cam greu de dat sugestii...
Ai incercat un test-drive cu cele trei?
Ce-ti spun ,,inima'',,,creierul''?
Fir'ar sa fie, chiar nu stiu fratele meu ce sa zic
Foresteru' m-a "terminat Nissanu' m-am dat cu el pe offroad si a fost mai mult decat decent pt. clasa din care face parte si-mi plac si setu' suplimentar de faruri de pe barile longitudinale
Freelanderu' se tine clar dupa Nissan la offroad daca nu chiar e mai competent, arata vizibil mai bine la interior (materiale mai "nobile") dar am inteles ca motoru' e facut de PSA/Ford si aici cam e o problema..
#4
Scris 16 aprilie 2008 - 08:05
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#5
Scris 16 aprilie 2008 - 08:16
Si care sa fie problema cu motorul, ca eu nu o vad, ba dimpotriva. Dar daca pleci cu prejudecati la drum, e mai nasol...
Nu este vorba de prejudecati ci doar de o "parere generala" care am intalnit-o destul de des in ultimele zile cum ca Land Rover ar fi inferior ca si fiabilitate (si chiar la diferenta mare...) celorlalte marci aflate printre optiunile mele. Tu stii altceva sau ai alta parere pe tema asta? Mersi mult.
#6
Scris 16 aprilie 2008 - 08:52
Cat despre alegere, din cele 3 as alege 2 Pentru inima si placere personala, as lua Forester. Pentru familie si viata "normala" as lua Nissan... E greu de zis, tu trebuie sa-ti stii prioritatile...
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 16 aprilie 2008 - 08:52
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#7
Scris 16 aprilie 2008 - 09:00
Pai ziceam de motorizarea Ford/PSA. Unde nu am auzit plangeri asa de mari la motoarele Diesel. Nici la Ford, nici la Peugeot/Citroen. De aia ziceam, nu pleca la drum cu prejudecati...
Cat despre alegere, din cele 3 as alege 2 Pentru inima si placere personala, as lua Forester. Pentru familie si viata "normala" as lua Nissan... E greu de zis, tu trebuie sa-ti stii prioritatile...
Sa inteleg ca Freelander nu-ti spune nimic? La masina asta m-a impresionat look-ul si capabilitatile offroad desi cam prea multa electronica..Lumea spune totusi ca sufera de lipsa de fiabilitate..
#8
Scris 16 aprilie 2008 - 09:04
Freelander-ul nou nu-mi mai place la design. Aici e pur chestie de gust. Probabil daca as vedea dotarile si le-as pune in balanta, cine stie...
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 16 aprilie 2008 - 09:05
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#9
Scris 16 aprilie 2008 - 09:09
E asa mare diferenta intre X-trail si Quasqai la comportament off-road? Pentru viata cotidiana mi se apre cel mai frumos SUV compact, dar daca pierde in offroad unde tu ai avea nevoie...
Din cele de mai sus as alege Freelander, are cu 33% mai mult cuplu decat celelalte 2, si la off-road cred ca nu se lasa mai prejos...
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#10
Scris 16 aprilie 2008 - 09:15
Alex da, are cu 33% mai mult cuplu, mie personal imi place stilul ei asa mai...british Cam prea multa electornica au pus pe ea, dotarile sunt mai mult decat generoase iar echiparea premium din care am exlus piele si trape si navi ma duce la 40.000 DDP comparatic cu 38.808 la X-Trail si 35.978 la Forester. Freelander este deci peste ambele dar si calitatea interiorului la fel..
Am nevoi dupa cum ziceam mai sus de o masina cat mai echilibrata in ambele, atat tinuta la drum intins cat si competenta, evident la nivelul clasei ei, pe offroad.
#11
Scris 16 aprilie 2008 - 09:19
#12
Scris 16 aprilie 2008 - 09:27
Pana mea, de ce asociaza lumea Freelanderu' 2 si in general Land Roveru' cu low-reliability, chiar asa de jos sunt?!
#13
Scris 16 aprilie 2008 - 09:31
dar banuiesc ca e vorba de noul forester care PAREREA MEA e ca arata HIDOS. PENIBIL chiar.
mai degraba m-as uita la un Outback. daca e sa fie Subaru
Land Rover e misto. dar e multi bani totusi.
X-trail nu ma incanta defel.
deci, din cele 3 eu personal as merge pe Land Rover.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#14
Scris 16 aprilie 2008 - 09:42
Zecile de articole, forume, etc. care le-am citit cu privire la Freelander alaturi de testu' din Quattroroute cu cele 11 SUV-uri compacte ce-l clasau ca fiind primul la offroad si aproape primul alaturi de X3 la tinuta pe drum drept, ma fac si pe mine sa inclin spre el..Cateva pagini mai incolo incep insa sa gasesc referiri "malitioase" desi par fondate la lipsa de fiabilitate ce planeaza asupra sa (cat si a lui Discovery) si asta nu numai unei electornici fortat-sofisticate ce-o are..
X-Trail-ul, sincer, nu-mi place cum arata, efectiv nu vad nici o imbunatatire fata de modelul precedent si desi e extrem de competent offroad, pru si simplu are un mare minus de imagine peste care mi-e greu sa trec!
Aceasta postare a fost editata de Mihai1980: 16 aprilie 2008 - 09:44
#15
Scris 16 aprilie 2008 - 10:30
Aceasta postare a fost editata de aztec: 16 aprilie 2008 - 10:32
#16
Scris 16 aprilie 2008 - 10:36
Nissan = 320
Freelander = 400
Forester = 300
#17
Scris 16 aprilie 2008 - 02:07
Life must be taken one disaster at a time
#18
Scris 16 aprilie 2008 - 02:25
Si incercam sa gasesc din cele 3 pe cea mai echilibrata ca si formula intre un offroad-er mediu fara pretentii de high-end-hard-using (dar nici "mimarea" offroad a lui CR-V!) si o tinuta de drum intins placuta, directie buna si un demaraj in depasiri care sa nu necesite aportul meu pe langa ea la impins
Astea fiind spuse, pot auzi si parerea ta?
#19
Scris 16 aprilie 2008 - 02:26
freelander-ul e fain si n-am auzit de problemele la motoarele diesel PSA/Ford si sunt vreo citeva in lume.
#20
Scris 16 aprilie 2008 - 02:33
daca nu, land rover.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#21
Scris 16 aprilie 2008 - 02:35
X-Trail-ul mi se pare si mie de-a dreptu' odios!! Oamenii aia care l-au desenat au nevoie ei insisi de un face-lift la capacitatea creativa!
Foresteru' la pretu' maxim de 36.000 + diferenta de consum intre el si Freelander = pretul Freelanderului cu dotarile care le doresc eu !(diferenta calculata la primii 100.000km.)
Diferentele intre ele? Freelander are cu 100 Nm> decat Forester, Foresteru' are cu 4 sec. mai rapid demarajul pana la 100.
rzv74 nici eu n-am auzit date concrete ci numai remarci malitioase legate de proverbialul "conservatorism" englezesc sau de motoru' de 1,8 ce se puneam pe masinile lor prin 2.000
X-Trail-ul mi se pare si mie de-a dreptu' odios!! Oamenii aia care l-au desenat au nevoie ei insisi de un face-lift la capacitatea creativa!
Foresteru' la pretu' maxim de 36.000 + diferenta de consum intre el si Freelander = pretul Freelanderului cu dotarile care le doresc eu !(diferenta calculata la primii 100.000km.)
Diferentele intre ele? Freelander are cu 100 Nm> decat Forester, Foresteru' are cu 4 sec. mai rapid demarajul pana la 100.
#22
Scris 16 aprilie 2008 - 03:48
1. Subaru Forester 2008 2.5 XT, 4Automat cu Sportshift, 230 CP, 300Nm/2.800rpm, echipare premium.
2. Freelander 2.2 TD4, 160CP, 400Nm/2000rpm, cutie automata in 6 trepte, echipare premium
3. Nissan X-Trail2.0L dCi 150 CP, 320Nm/2000rpm, Automata 6 trepte, echipare premium.
Daca vrei sa primeze rationalul:
1.Freelander.
Dupa,nici nu mai are importanta.
Astea-s masini pentru off-road-ul din Bucuresti(dupa ,,accent'' pari a fi bucurestean!).
Cele 4 sec. de care aminteai,inseamna ,,ani lumina'' diferenta .
Ele dau .
#23
Scris 16 aprilie 2008 - 03:56
da, X-Trail-ul pica si-n acceptiunea mea.
Forester vs. Freelander!!
#24
Scris 16 aprilie 2008 - 04:19
Categoric as lasa Nissan-ul deoparte, pe motiv de design urit si batrinesc precum si comportament destul de placid pe sosea.
Ramine Forester vs. Freelander....
Freelander-ul e categoric mai bun in off-road, sistemul Terrain Response e foarte bun in off-road, reusind niste fapte de vitejie care il apropie de masini mult mai pregatite (diferentiale blocabile etc.). Motorul e bun, nu e lent, insa de aici si pina la rinjetul pe figura pe care ti-l va pune Forester-ul e mare distanta.... Sigur ca exista si Freelander i6 pt mai multi cai si performante pe benzina, insa inseamna inca 3000-4000 EUR in plus.... Minusuri ? Fiabilitatea era o problema la Land Rover-urile mai vechi plus acum cu transferul de proprietate spre Tata, pot aparea unele incertitudini legate de service, piese etc.
Forester - vechiul era fantastic, trebuie sa fac drive test cu noul, la design nu ma da pe spate, insa cred ca mai pot obisnui. Ma intreb cit din peformantele explozive ale anteriorului s-au pierdut datorita greutatii si dimensiunilor mai mari.... Fac weekend-ul asta test cu Forester-ul si pe urma raspund ce as alege...
Pe lista mea (pentru posibila mea alegere viitoare) as mai adauga X3-ul (3.0si sau 3.0d/3.0sd) si CX-7-le....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#25
Scris 16 aprilie 2008 - 04:33
Da, preluarea de Tata nu se incadreaza in definitia "orgasmului" increderii intr-un brand dar admitand ca preluarea s-a facut in paralel cu cea a Jaguarului tot inclin sa cred nu vor face chiar rabat de la o calitate care...pe modelele mai vechi desi indoielnica apar semne in piata ca s-a mai redresat.
CX-7...am condus-o masina, este absolut dementiala iar pachetul full la 33.600 hmm, nimic de adaugat peste, NIMIC!
Minusuri? Ambreiaj debusolant de tare in Bucuresti sau mareile metropole ticsite de masini + 20-22/100 Km. Au...!!
X3...extrem de fiabile motoarele lor precum si consumurile incredibile pe care le scot, conduita pe sosea aproape perfecta, in afara...la primii 3-4 cm. de praf o opresti si revii pe asfalt. sevice-ul BMW-ului nu chiar se poate caracteriza printre cele mai acceptabile macar, sa nu spun, imense dintre toate.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi