Please, a bit of help..!
#26
Scris 16 aprilie 2008 - 05:39
Plus ca, cel putin la vechea generatie, la Forester daca optezi pt cutie automata nu mai ai acel SAWD (exista o mica diferenta).
Lasand acestea deoparte, din pct meu de vedere alegerea depinde si de urmatoarele: vrei sa ai o anumita imagine cand parchezi undeva?; vrei sa ai o satisfactie mai mare pe sosea?; cat de mare este necesitatea de spatiu int.?;etc.
Daca vrei imagine, consum mai decent (incluzand si o autonomie mai buna) si poate un comportament offroad mai bunut alege Freelander 2.
Daca nu pui un pret supraevaluat pe imagine, nu te darama un consum de benzina mai ridicat, vrei mai multa satisfactie onroad alege Forester.
#27
Scris 16 aprilie 2008 - 05:58
Apoi vine diferenta foarte mare de performante.
SI tre sa te decizi practic ce-i mai important pt tine: off-roadul (Freelander), look si interior (Freelander), imagine (Freelander) sau restul (Forester).
Dupa mine, diferenta de pret e enorma si as merge pe Forester, mai ales daca e asta nou care chiar mi se pare ca arata bine!
#28
Scris 16 aprilie 2008 - 06:10
Pana mea, ce-a mai ramas?!
Eh, glumesc bineinteles. Da, ai si tu perfecta dreptate, plus ca exprimarea mea "dotare premium" din postul initial a fost una intr-un fel "fortata" de producatori: piele nu vreau ca n-o suport, navi am deja un PDA extrem de performant si harta Europei cartografiata la nivel de nr. de strada dar trapa mi-as fi dorit...de fapt, acoperisul panoramic de la Freelander in schimbul trapei conventionale (care, ma rog, se pune pe acea varianta de Forester amintita de mine la 35.926)
La naiba, am reusit sa reduc o lista initiala de cca. 15 potentiale modele la titlu' de "viitoare masina personala" iar acum, cand au mai ramas doar 2 :bigeyes: ... pauza!! :wtf: :bigcry:
Aceasta postare a fost editata de Mihai1980: 16 aprilie 2008 - 06:12
#29
Scris 16 aprilie 2008 - 06:50
Eu,cand am vazut la tine invazia de premium,deja voiam sa ma ridic in picioare inainte de a citi/tasta pe topicul tau.
Din alea doua,Freelanderu-ul e ceva mai echilibrat...
Pentru Subaru ,nu se fac versus-uri.Ala se ia.
Toti posesorii de Subaru sunt dusi cu pluta.
Or fi si normali,da' io n-am intalnit.Iti pot exemplifica ,aici fiind o gasca de Subaristi mai mult sau mai putin numeroasa.
Deci,daca ai dileme,Subaru nu-i de tine.
#30
Scris 16 aprilie 2008 - 07:18
O experienta placuta la volan, fara impresii inutile care nu m-au caracterizat de fapt niciodata, pe drum intins, coroborata cu competente in afara asfaltului dincolo de media majoritatii (ma abtin sa zic tuturor...) SUV-urilor compacte, cu un consum acceptabil pt. gabaritul acestor masini care sa-mi dea o autonomie la fel de rezonabila fara a-mi pune statiile de benzina ca POI pe navi ca sa fiu atent sa nu raman fara gaz iar la final, de ce sa n-o spun desi nu-s snob, un interior in care sa nu intru cu ochelari de soare pt. a-i mai "atenua" din finetea lucrarurii sau calitatea plasticelor.
La asta se reduce totul.
Aceasta postare a fost editata de Mihai1980: 16 aprilie 2008 - 07:18
#31
Scris 16 aprilie 2008 - 07:31
#32
Scris 16 aprilie 2008 - 08:00
...la noi sunt folosite de catre academicieni...
Daca-ti permiti(achizitie,intretinere),daca esti sfidator ,daca ti se rupe...ti-o iei cat mai mare DAR,tot nu incape in pantaloni...
Conducerea unei masini mai inalte decat majoritatea iti da ceva plusuri ca ,scrutarea mai lejera a orizontului, ,,privirea de sus'' a muritorilor de rand, o siguranta(discutabila) ceva mai mare.
Garda la sol ceva mai maricica,e un avantaj enorm pentru off-road,ca si existenta reductorului,a diferentialelor blocabile,tractiunii integrale permanente.
In rest,e poezie...
#33
Scris 16 aprilie 2008 - 08:17
don;t look back. go subaru ! subaru has been here
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#34
Scris 16 aprilie 2008 - 09:23
#35
Scris 16 aprilie 2008 - 10:01
Jeep-urile sau SUV-urile inca nu merita pe la noi.Nu avem nici sosele si nici locuri de parcare.
?! Aici vorbim de SUV-uri compacte, care nu sunt mult mai mari ca gabarit decit niste berline de clasa medie sau mare... Nissan Pathfinder, care pare foarte masiv, nu are un gabarit pe sol mai mare decit o Laguna sau Passat...
iar gropile si denivelarile de pe asa-zisele drumuri ale Romaniei nu sunt pentru SUV-uri ?
la subiect pt Mihai: Forester consuma cam tot acolo cit si Mazda CX-7....
Alegerea rationala pentru tine e Freelander - au dreptate baietii aici, daca Subaru era pt tine, nu mai stateai prea mult pe ginduri...
Ai intrebat la Subaru cind o sa fie disponibil pe Forester noul motor 2.0 Boxer Diesel ?
Si inca ceva: ar fi poate interesant sa ne sumarizezi procesul de reducere de la 15 candidate la 2....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#36
Scris 16 aprilie 2008 - 10:02
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#37
Scris 16 aprilie 2008 - 10:08
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#38
Scris 16 aprilie 2008 - 10:20
in off-road, de bine, de rau, n-am ramas pana acum pe undeva, dar repet, nu e pt carpat trophy. de asemenea am o mare indoiala ca si daca si-ar lua freelander, ar avea suficienta experienta sa o foloseasca cu adevar in off-road. XT-ul stock a trecut cu brio prin transalpina, nu stiu cate masini care scot suta in 6s si fug cu 230 mai trec pe acolo asa de usor.
daca te tine un consum de ~26%, in functie de cum mergi, ala e un maxim sa spunem, e ok. daca mergi mai potolit, consum ~16%. daca mergi incet si legal, 10-12%. repet, date de la XT-ul meu, model 2007.
desigur exista si neajunsuri, nu e finisata perfect si e o masina extrem de violenta.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#39
Scris 17 aprilie 2008 - 04:57
Aceasta postare a fost editata de Mihai1980: 17 aprilie 2008 - 04:57
#40
Scris 17 aprilie 2008 - 01:43
Sa inteleg ca modelul este disponibil pt drive-test in Bucuresti?
#41
Scris 17 aprilie 2008 - 02:13
#42
Scris 17 aprilie 2008 - 10:18
Am fost azi la show-room la Subaru si am studiat masina.
La drive test in Bucuresti exista doar 2.0 XS manuala, atit in Pallady cit si pe Centura, inca nu e disponibil 2.5 XT. Motivul e ca s-au dat primele masini 2.5 XT in tara dupa care actualmente tot ce se importa e alocat pt o flota pt Jandarmerie (care va avea masini 2.5 XT !), in conditiile in care livrarile sunt oricum mai limitate datorita povestii cu problemele la motorul 2.5XT. Abia la sfirsitul lunii vor incepe sa vina vreo 30 de masini la liber 2.5 XT, din care vor inmatricula si pt drive test la dealer.
Masina e destul de dezamagitoare pt mine, plastice naspa la interior, linia urita si banala, din fata parca e fiat albea restilizat pe steroizi, in spate parca e un SUV american oarecare, iar din lateral aduce putin cu Santa Fe. Spatiu pt pasageri e mare, in schimb portbagajul e ciudat de micut. A disparut farmecul liniei aparte a generatiei anterioare.
Intuiesc IMHO ca majorarea dimensiunilor si greutatii vor face sa se piarda din performantele explozibile ale generatiei anterioare, situatie in care nu stiu cit de mult succes va avea.... adica din ceva aparte se misca spre mainstream, insa nu e nici mainstream nici aparte, nici cal nici magar.... asa ca pentru mine se contureaza varianta CX-7 tot mai clar, ma intreb insa ce capacitati off-road are CX-7.
Mihai, vezi ca e o promotie acum la Premium Auto pt Land Rover, limitata la urmatorii 60 de cumparatori si anume reviziile pina la 60,000 km gratis, ceea ce cred ca adauga la atractivitatea lui Freelander...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#43
Scris 17 aprilie 2008 - 11:48
Touareg R5 TDI Mountain cu automata, destul de bine echipat standard, este 40,600 EUR CIP.... capabil clar in off-road si alta clasa...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#44
Scris 18 aprilie 2008 - 05:36
#45
Scris 18 aprilie 2008 - 08:09
daca nu ar vrea neaparat automata, tot la 40,600 EUR cu TVA ar putea lua V6 TDI.... si sincer la cuplul ala motor, poti sa zici ca e un fel de automata, ca nu ai nevoie sa schimbi asa des vitezele...
my point este urmatorul: SUV-urile compacte mai scumpe si mai bine echipate (gen Freelander) se apropie periculos de pret de un Touareg mai de baza....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#46
Scris 18 aprilie 2008 - 08:12
1. Extrem de competenta motorizarea iar cutia automata nu ia din "vana" masinii la fel cum se intampla in cazul majoritatii marcilor concurente unde timpp MT/AT au diferente sesizabile.
2. Offroad nu-mi pot da prea bine seama pt. ca n-am indoit-o prea rau dar la primele impresii este limitata pe partea asta mai mult decat mitul commercil-urilor si ad-urilor Subaru vor sa arate.
3. Portbagajul este intr-adevar extrem de mic pt. clasa ei precum si locul in spate, eu am 1,94 inaltime si in spatele meu doar un copil de 8-12 ani cred ca mai poate sta.
4. O calitate indoielnica a plasticelor pe interior iar dispozitia butoanelor pe consola centrala imi lasa, mie ce putin, senzatia de "saracie", ca si cand masina ar fi coaja chiar la dotarea high-end.
5. Oglinzi inalte si prea inguste de parca ar trebui sa vad in ele nr. de inmatriculare al Typhoon-ului Eurofighter ce trece pe deasupra mea nu aia implicati in trafic din spate.
6. "gura de aspirare" de pe capota neprevazuta cu nici o sita de protectie impotriva pietricelelor incontestabil proiectate de cei din fata spre ea si nu vreau sa ma gandesc, avand in vedere dupa cum stii si tu cu ce viteze ametitoare "pleaca" de sub cauciucurile alora, ce se poate intampla odata ajunsa inauntru..! (inclusiv dealeru' a recunoscut carenta asta de securitate!!)
7. Dealeru' din Craiova n-are atelier propriu si fol. pe cel al Nissan-ului plus ca am mari rezerve legate de competenta personalului dupa cate am vazut eu acolo..! Dealeru' din Bucuresti programeaza reviziile obisnuite la 2-3 sapt. si multi se plang la fel de servicii ce lasa de dorit la ei.
8. Consumul, dupa cum am mai spus-o, este ucigator pe oras, Pitestiul desi nu e ca Buc., nici noi nu chiar vedem o masina la juma' de ora pe strada..! Iar rezervrul prea mic pt. cat e de insetat motoru'.
Poate mai sunt si altele dar nu-mi mai vin acum in minte..
Touaregu' a fost o vaianta la inceput, exact "versiunea" spusa de tine mai sus dar avand in vedere ca DDPu' la el se ridica la 48.000E, mai bine mi-as fi luat Toyota Land Cruiser cu inca 3k mai mult la pret dar...altceva Insa nu-mi place clasa mare de SUV-uri pt. ca depasesc necesitatile mele de folosire si implica niste costuri prea mare de "management" care nu-si gasesc, pt. mine cel putin, raspuns in practica imediata.
CX-7: consum de 20-22 raportat in Buc., ambreiaj foarte tare pt. condusu' urban coroborat cu lipsa cutiei automate pt. Europa, spatiu interior foate ingust si portbagaj de sedan, limitare off-road chiar si in conditii usoare de macadam, garda prea joasa. Am condus CX-7-le la dealeru' din Pitesti si d'asta am remarcat toate astea. Aaa, uitasem, o debusolanta si enervanta blocare a vizibilitatii datorita amblasarii stalpilor tare ciudata, deh, masini trendy, linii care curg bla-bla..ZOOM-ZOOM!
Aceasta postare a fost editata de Mihai1980: 18 aprilie 2008 - 08:14
#47
Scris 18 aprilie 2008 - 08:23
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#48
Scris 18 aprilie 2008 - 10:03
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#49
Scris 18 aprilie 2008 - 12:51
in rest, prefer dricul meu negru, decat SUV-ul modern.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#50
Scris 18 aprilie 2008 - 10:48
Interesanta si varianta cu Touareg 2.5 daca ajunge la 48000euro DDP cu piele/xenon. Asta era aproape pretul pe care-l plateam la X3 cu optiuni asemanatoare.. ceea ce inseamna ca X3-ul e cam scump totusi la ce ofera (mic si interior destul sumar, chiar si dupa face-lift-ul din 2007).
Decizii... decizii...
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi