Opel Astra Enjoy 1,9 CDTI 150cp
#226
Scris 22 septembrie 2008 - 04:26
sa traiesti skailaine!
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#227
Scris 22 septembrie 2008 - 04:50
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#228
Scris 22 septembrie 2008 - 05:25
Cati mai multi km
Aceasta postare a fost editata de DMX: 22 septembrie 2008 - 05:26
#229
Scris 22 septembrie 2008 - 09:33
bah, eu n-am avut ocazia
am vrut sa te dau inainte de plecare...
dar lasa, eu stiu o vorba... citez : "all good things come to those who wait"
voi face tot posibilul sa ai ocazia sa te dau/dai cat mai curand...
:togheter:
kindere, ma bucur ca ti-a placut
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#230
Scris 22 septembrie 2008 - 10:06
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#231
Scris 22 septembrie 2008 - 10:13
e mai bine asa, sa avem ocazia sa ne mai vedem
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#232
Scris 12 octombrie 2008 - 11:53
6300 la bord
dupa ultimul drum, unde de nevoie i-am "dat" 60-80kmh cu maxime de 100kmh a "papat" pe metoda "la pompa" 5,95%
in continuare merge zeis. cu precizie de masina nemteasca
doar o singura pb am... deja cam incep sa ma obisnuiesc cu 150cp si parca nu mai merge chiar asa de tare
in rest, numai de bine !!! :thumb:
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#233
Scris 13 octombrie 2008 - 05:57
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#234
Scris 13 octombrie 2008 - 06:06
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#235
Scris 14 octombrie 2008 - 09:43
Nu sint astea rapoartele de la Astra 1.9D? Atunci ar fi 207 la 4500rpm.
ACrew style
#236
Scris 14 octombrie 2008 - 12:01
ska, ai vreo problema cu atita cuplu si putere pe puntea fata? Eu am un amic cu Astra 1.6 Turbo care e in esenta multumit de masina dar are problema legata de faptul ca de multe ori trenul fata e depasit de putere si cuplu, si invirt rotile in zadar in gol, cu torque steer si tendinta masinii de a se duce intr-o parte sau alta.
Acuma e drept ca el nu are IDS+...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#237
Scris 14 octombrie 2008 - 12:09
http://www.km77.com/...ta.asp?id=19995
Nu sint astea rapoartele de la Astra 1.9D? Atunci ar fi 207 la 4500rpm.
La 4050rpm ai 213-214 real (225 pe bord). Acolo intervine limitarea, nu merge mai departe din cauza electronicii. Nu stiu daca sunt rapoartele corecte dar am sa verific mai tarziu.
#238
Scris 14 octombrie 2008 - 01:19
de aia stau pe ganduri serios daca sa-i dau mai multa putere sau nu dupa 10k km. poate ceva light asa un 170cp si un 360-370nm...
se simte si cu IDS+ cuplat ( adica cu SPORT ON )
se simte mai mult in treptele 1 si 2...
dar nu e ceva "la limita" sa zic asa. se simte dar nu te omoara.
oricum over-all e o masina foarte echilibrata. are de toate la un pret super corect. nu e nici ieftina nici scumpa. merge de rupe. consuma putin daca e cazul. si in functie de "degustibus" arata si ok
225kmh pe bord merge si a mea. cat o fi real... ce mai conteaza?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#239
Scris 25 octombrie 2008 - 10:37
am mers foooarte relaxat. la dus aglomerat + ceata. la intors rupt de oboseala si fara nici un kef. pot sa numar pe degete de cateori am depasit 100-110kmh.
consumul a fost decent. nu stiu cat,dar km parcursi + range = ~1000km. deci presupun ca undeva pe la 5% ( 100% din timp cu SPORT ON )
la ultima alimentare consumul a fost de 7,2% , iar pe BC a fost de 7,3%
ce ma enerveaza e ca se goleste repede rezervorul de lichid ptr parbriz. avand in vedere ca spal de si luneta spate ( fiind hatch se murdareste instant ) si farurile.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#240
Scris 03 noiembrie 2008 - 05:38
dupa un drum de bucuresti ( 3 persoane + bagaje ) si IDS+ all the time
cu ramasita de gazolina am tras pana la cluj unde am facut plinul.
oradea - cluj - f aglomerat. cluj - sibiu - destul de ok. sibiu - rm valcea - pitesti - incet. tiruri. camere cu radare. numai ele stie unde ( da stiu, nu mi-am facut temele din timp.) pitesti - bucuresti , tarziu in noapte, gol, 180kmh pe tempomat. aka piciorul drept.
am plecat la 5 si am ajuns la 2:10 in bucuresti
fataiala prin bucuresti la niste ore criminale. dezastru. gropi guri de canal. huooo!!!
duminica la 4pm am plecat din bucale spre brasov. destul de liber pe sensul meu. dezastru. horror spre bucuresti. zeci, ZECI de km de coloana!
la intrare in brasov aveam 670km si au intrat 41,69L. consum de 6,2%
dupa brasov a fost mai liber si am venit 140-160kmh. am ajuns acasa la 12:15
in orarele mentionate sunt incluse si pauzele (lungi si dese ... din anumite motive )
pe zi ce trece sunt tot mai bucuros ca am facut alegerea asta.
e senzationala masina. ( ptr nivelul ei de putere si pret ).
inca tot nu m-am obisnuit cu un range general la masina. dar ce cred eu e asa :
la mers FOARTE TARE - 400km
la mers TARE - 500km
la mers normal - 600km
la mers incet ( aproape imposibil pe distante mari ) - 700km ( desi am avut range si de peste 1000km la alimentari, astea sunt vrajeli )
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#241
Scris 03 noiembrie 2008 - 08:17
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#242
Scris 04 noiembrie 2008 - 12:53
nu am indraznit sa te sun, tocmai din cauza programului idiot si foarte aglomerat...
cred ca ptr a ne putea intalni ca trebui sa-mi iau si eu pentru prima data CONCEDIU
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#243
Scris 04 noiembrie 2008 - 09:37
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#244
Scris 07 noiembrie 2008 - 11:34
desi masina e mai grea cam cu 150kg, are cu 50% mai multa putere (150cp / 100cp) si cu 60% mai mult cuplu (320nm / 200nm) consumul mediu per total e doar cu 16% mai mare ( 7,2 / 6,2 ) ( astra / megane )
eeeh?
bine, daca se circul 100% urban deja se schimba placa, si placa se schimba iara daca etraurban ma deprsonalizez si am nevoie de exorcizare... in ambele cazuri consumul creste BINE dar pe total, la o utilizare normala... e chiar un motor bun...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#245
Scris 19 noiembrie 2008 - 10:01
treba-i buna, e corect.
deja incep sa simt nevoia gumelor de iarna. voi face tot posibilul ca in cel mai scurt timp sa o incalt corespunzator.
@salesman, uite ce inseamna IDS+ ( ca mai este si buton sport separat, in alt pachet care nu contine tot ce contine IDS+ ) :
http://www.astraforu...ing-system.aspx
IDS+ (Interactive Driving System)
In ceea ce priveste confortul rularii si siguranta activa, IDS+ (Interactive Driving System) a redefinit conceptul de dinamica in clasa sa. Acesta inglobeaza toate sistemele de siguranta activa si de dinamica, sisteme ce sunt legate si coordonate printr-o retea CAN-Bus de mare viteza. Astfel IDS+ are integrate sisteme ca :
ESPPlus (Electronic Stability Program) -- poate actionata simultan asupra a trei roti cu forte de franare diferite in loc sa franeze doar una asa cum face clasicul ESP
TCPlus (Traction Control) -- in momentul in care simte ca una din rotile fata pierde aderenta la accelerare, reduce puterea motorului sau chiar franeaza rotile pentru a recastiga aderenta,
UCL (Understeer Control Logic) -- simte momentul in care masina intra in subvirare si reduce puterea motorului sau chiar franeaza rotile fata
CBC (Cornering Brake Control) -- asistenta la franarea in curbe
ABS (AntiLock Braking System) -- la franarile puternice impiedica blocarea rotilor pentru a asigura o distanta de franare mai buna si
AFU (Asistenta la franarea de urgenta) -- in momentul unei franari puternice mentine presiunea constanta in sistemul de franare chiar daca soferul ridica usor piciorul de pe frana
CDC (Continuous Damping Control) -� sistem care continuu si precis ajusteaza taria amortizoarelor in functie de starea drumului, miscarea autovehiculului si stilul de condus pentru a asigura maximum de confort al suspensiei si aderenta la suprafata de rulare. Pentru a conduce si mai sportiv IDS+ vine cu un buton Sport care comuta masina intr-un alt mod de functionare ce intareste amortizoarele si mai mult, ofera un raspuns mult mai bun de la pedala de acceleratie si modifica parametrii de raspuns ai servodirectiei, oferindu-i un feeling mai precis. Cu ajutorul butonului Sport se poate dezactiva si ESP-ul tinandu-se apasat 3 secunde dupa ce a fost comutat in modul sport.
Siguranta este imbunatatita datorita retelei ce leaga sistemele CDC, ABS si ESP. De exemplu cand se ataca un viraj la viteza mare aproape de limita de intrare a ESP-ului, sistemul adapteaza forta de amortizarea a fiecarei roti pentru a obtine maximum de aderenta de la aceea situatie. Numai dupa aceasta ESP-ul intra in actiune, daca este necesar, prin franarea individuala a rotilor pentru a mentine masina pe traiectoria dorita de sofer. Un exemplu concret este cel din poza alaturata - se observa cum masina din imagine a mers pana la aparitia obstacolelor cu o setare axata pe confort (traiectoria verde) iar cand soferul a avut nevoie de o manevra brusca pentru evitarea lor sistemul a intarit amortizoarele pentru maximum de aderenta (traiectoria rosie). S-a reusit si scurtarea distantelor de franare prin faptul ca s-a dat acces direct ESP-ului asupra caracteristicilor de amortizare care poate fi controlata in 7 nivele diferite in functie de situatie. Astfel la franarile puternice amortizoare fata se vor fi ajustate pentru o forta mai mare de amortizare si un echilibru mai bun pe punti obtinandu-se scurtarea distantei de franare.
Trebuie mentionat ca sistemul IDS+ a fost dezvoltat de firma germana ZF Sachs iar cateva din ideile cu care s-a plecat le drum si care au fost puse in practica sunt :
CDC sa faca masina mai usor de controlat prin analiza exacta a situatiei, calculand optimum de amortizare, si in mod continuu ajustand forta amortizarii in doar cateva milisecunde
Dinamica � CDC sa produca un condus orientat spre sportivitate. Sa ofere o manevrabilitate excelenta vehicolului datorita directiei precise si stabilitatii
Confort � CDC sa faca condusul mai placut. Sa produca un impact optim la amortizare pentru un sofat relaxant de zi cu zi astfel oferind un nivel inalt de confort
Siguranta � CDC sa faca condusul mult mai sigur. Sa reuseasca sa asigure o siguranta fara compromis datorita imbunatatirii contactului cauciuc-asfalt si distantei de franare reduse
Individualitate � CDC sa faca condusul mai flexibil. Caracteristicile suspensiei pot fi schimbate in orice moment la apasarea unui buton, de la o setare confortabila la una sport
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#246
Scris 19 noiembrie 2008 - 10:11
#247
Scris 19 noiembrie 2008 - 10:13
Mie imi suna a marketing. De unde a stiut masina ca au aparut obstacolele si sa schimbe din "confort" in "sport"?Un exemplu concret este cel din poza alaturata - se observa cum masina din imagine a mers pana la aparitia obstacolelor cu o setare axata pe confort (traiectoria verde) iar cand soferul a avut nevoie de o manevra brusca pentru evitarea lor sistemul a intarit amortizoarele pentru maximum de aderenta (traiectoria rosie).
Cum e in realitate? Functioneaza? Se simte?
http://florinpanait.wordpress.com
#248
Scris 19 noiembrie 2008 - 12:07
performante/consum ok , e cel mai bun raport al acestei masini.
si suspensia in stare "normala" ( sport off ) e destul de tare. cu sport on, se simte ca se intaresc amortizoarele, raspunsul motorului e foarte prompt ( se minimizeaza la maxim acel "lag" turbo-diesel, iar directia se intareste ( care si asa e foarte "tare" )
in rest, ce sa zic, eu sunt foarte multumit de ce face acest IDS+, si se simte o diferenta destul de mare in comportamentul masinii.
trecerea nu se face dupa ureche. e foarte simplu. SPORT ON sau OFF.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#249
Scris 19 noiembrie 2008 - 12:44
Lecturand povestea, bag sama ca Opel-ul a redefinit dinamica.
Pai e un nonsens o masina integrala, cand doar cele doua roti motoare fac totul si, chiar mai mult! Probabil au uitat sa-i dea voie si sa se ridice din amortizoare( tot pe conceptul intaririi, ca sa placa! ) , fiindca ar fi capatat si valente de off road ori s-au gandit sa nu-si pericliteze piata Fronterelor...
Vad ca lupta pentru confort, sportivitate, economie...prin toti porii.
N-am idee pe ce criterii fac astia statisticele, da' io de cand lecturez aici, am realizat ca cele mai tari masini sunt BMWx3 si Opel Astra Enjoy 1,9 CDTI 150 cp.
Ska, numai ON!
#250
Scris 19 noiembrie 2008 - 12:46
salesman - sistemul e simplu. Daca se bruscheaza masina va fi presiune mai mare pa anumite roti sau roata si atunci sistemul da mai multa presiune de gaz in amortizorul respectiv. Astfel in situatiile limita amortizarea se face independent pe fiacare roata. Se vede asta foarte usor live pe tester in mers unde ai presiunea pe fiecare amortizor. La orice balans al masinii sau denivelare se schimba presiunea din amortizoare.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi