Opel Astra Enjoy 1,9 CDTI 150cp
#201
Scris 01 septembrie 2008 - 12:24
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#202
Scris 01 septembrie 2008 - 12:52
Chiar nu e greu, evident. Singura chestie e sa localizezi ezac unde's suruburile alea de reglare la BMW, ca reglarea propriu'zisa n'are cum sa'ti ia prea mult timp
Asta ca tot e vorba de topicul lui ska
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#203
Scris 01 septembrie 2008 - 09:15
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#204
Scris 01 septembrie 2008 - 01:29
#205
Scris 01 septembrie 2008 - 03:06
nu am absolut nici un fel de dorinta sa mai fac o vizita la Automobile Avaria pentru inca o data si pentru chestia asta.
Eu stiu ca toate xenoanele din fabrica au autolevelling, inclusiv la Opel .... dincolo de autoleveling inteleg ca mai e un reglaj, hopefully....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#206
Scris 01 septembrie 2008 - 03:37
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#207
Scris 01 septembrie 2008 - 04:33
la drum denivelat, sau la accelerari sau franari se vede cum se lasa/ridica, adica cum se autoregleaza.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#208
Scris 02 septembrie 2008 - 02:02
ACrew style
#209
Scris 02 septembrie 2008 - 05:05
bat bine, vad, si nu deranjeaza pe nimeni
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#210
Scris 06 septembrie 2008 - 10:11
bine inteles ca nu se putea fara spectacol.
arad - tm drumul e ca-n palma. brici.
nu stiam eu ce e in neregula cu masina. nu era cuplat IDS+... asa ca am apasat pe SPORT...
si parca atunci s-a dezlantuit iadul... toti vroiau sa mearga tare...
a fost unul cu un 3-er modelul mai vechi... nu l-a tinut prea mult
a urmat unul cu un X5. nu stiu ce motor era. 90% ca era 3,0d. modelul nou
am plecat deodata. eu era a-3-a la turatie numai buna, el in kickdown presupun. am mers in paralel cam pana pe la 180-190kmh cand am inceput a ma departez incet cat sa ma pot baga inapoi pe banda mea, ca eram inca in depasire...
a venit bine dupa mine. intre timp l-am ajuns pe unul cu un C4. coupe. TM-96-BYE.
a plecat de cateva ori din fata mea in depasiri de am stat pe ganduri. nu stiu ce motor avea.
ideea e ca ne-am sicanat o buna parte din drum, pana cand la iesirea din ortisoara mi-a bipait dracusorul si am lasat-o mai moale.
cel cu C4 din fata s-a dus si m-a depasit si cel cu X5-ul... dar nu ptr mult timp
avantajul meu era ca stiu drumul f bine si stiu unde sa ma uit noaptea dupa faruri, mai ales dupa curbe.
i=am depasit pe toti, si X5 si C4 fiind intr-o coloana de vreo 6 masini si 2 TIRuri
si dus am fost... pana cand dupa vreo 10 min vin 2 xenoane dupa mine. farurile de la C4 fiind prelungite spre capota, ca la seria 5, la cum a venit am crezut ca e vreun 5-ar. si i-am dat cat a putut... 220kmh ( pe bord )
in linie dreapta venea dupa mine, la curbe frana o idee mai mult si ramanea un pic in spate
la intrare in timisoara am tras pe dreapta sa vad cine-i cu 5-arul. surpriza, era cel cu C4-le...
ne-am salutat respectuos si ne-am vazut de treaba mai departe. amandoi eram f surprinsi de ce a putut "concurenta"
ori era un 2,0 hdi tunat ceva ori vts-ul de 2,0... ca la cum mergea era imposibil sa fie un motor mai slab
oricum, am constatat ca am o grava problema cu condusul in halul asta...
nu stiu ce ar trebui sa fac sa o las mai moale...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#211
Scris 06 septembrie 2008 - 10:26
Asta cred c'o ai in sange. Si mie'mi place sa merg, nu sa stau, insa la drum lung nu prea simt nevoia sa merg peste 140-160. Imi plac depasirile din scurt, sa turez motorul, da doar in treptele inferioare. Poate ca nu am prins gustul (pana acum nu prea am mers in extraurban decat cu limitatoare - parinti/prietena )
220 pe bord e maxim? Carfolio da 208km/h la topspeed, insa ma astept sa urce mai sus si adaugand si eroarea de pe bord ...
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 06 septembrie 2008 - 10:32
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#212
Scris 06 septembrie 2008 - 10:51
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#213
Scris 06 septembrie 2008 - 11:38
inca sunt socat de cum a venit ala cu C4-le... sunt FOARTE curios de ce avea sub capota
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#214
Scris 07 septembrie 2008 - 02:16
#215
Scris 07 septembrie 2008 - 08:58
#216
Scris 07 septembrie 2008 - 09:36
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#217
Scris 07 septembrie 2008 - 10:17
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#218
Scris 07 septembrie 2008 - 10:54
cu IDS+ , se schimba un pic treaba... mai ales reprize si acceleratii. si asta SE SIMTE
VTS-ului cartea ii da 8,3 suta ( irelevant ca nu ne-am dat la liniute ) si un top speed de 227kmh...
dar la 180cp si doar 202nm... nu stiu ce sa zic...
nu tin minte sa fi avut eleron, asa ca...
as tinde sa cred ca era totusi dieselul...
PS ... nu stiu cat de tare ma manca pe paine sincer VTS-ul au incercat si altii mai vanjosi si nu au reusit
Aceasta postare a fost editata de ska: 07 septembrie 2008 - 10:56
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#219
Scris 07 septembrie 2008 - 12:10
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#220
Scris 07 septembrie 2008 - 04:39
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#221
Scris 07 septembrie 2008 - 05:57
#222
Scris 07 septembrie 2008 - 07:36
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#223
Scris 07 septembrie 2008 - 08:16
#224
Scris 07 septembrie 2008 - 08:30
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#225
Scris 22 septembrie 2008 - 04:17
masina s-a comportat exemplar din toate punctele de vedere.
dupa plimbarile prin zona care au fost executate la viteze legale, si dupa drumul spre casa in care s-a adoptat un stil de condus normal, consumul mediu, pe toti cei 4900km ( cat are masina acuma ) a scazut de la 7,7% la 7,4%
am mers si pe ploaie destul de mult la dus, unde sosetele Continental SportContact 225/45/17 s-au comportat foarte bine.
ids+ si-a facut din plin datoria.
cea mai sesizabila "schimbare" e cea a motorului. parca e alta masina. raspunsul motorului e aproape instant, chiar si sub 2000rpm.
am ajuns sa fiu multumit si de xenon. dupa reglaj bat ok. f bune sunt si spalatoarele ptr faruri.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi