Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Opel Astra Enjoy 1,9 CDTI 150cp


  • Please log in to reply
1661 replies to this topic

#201 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 01 septembrie 2008 - 12:24

devine totul prea savant pentru mine... f**k, these days everything is rocket science...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#202 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 01 septembrie 2008 - 12:52

Pai d'aia uni's ingineri mecanici, altii economisti ... etc etc, fiecare cu borcanele lui :P
Chiar nu e greu, evident. Singura chestie e sa localizezi ezac unde's suruburile alea de reglare la BMW, ca reglarea propriu'zisa n'are cum sa'ti ia prea mult timp

Asta ca tot e vorba de topicul lui ska :)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#203 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 01 septembrie 2008 - 09:15

gasesti locasurile ptr reglaj, si iti zic injinerii de pe forum ce ustensile iti trebuie :P
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#204 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 01 septembrie 2008 - 01:29

off topic oarecum,teoretic la Bmw tre sa fie cevax genu autoleveling :D
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#205 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 01 septembrie 2008 - 03:06

mai, la pornire farurile isi fac baletul ala al lor cu luminile in sus si in jos si pe urma se stabilizeaza, doar ca faza scurta bate mult mai scurt decit in trecut.
nu am absolut nici un fel de dorinta sa mai fac o vizita la Automobile Avaria pentru inca o data si pentru chestia asta.

Eu stiu ca toate xenoanele din fabrica au autolevelling, inclusiv la Opel .... dincolo de autoleveling inteleg ca mai e un reglaj, hopefully....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#206 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 01 septembrie 2008 - 03:37

Da, la asta se referea ska. La setarea mecanica, setare care e suplimentara fata de autolevelling. Acesta doar se regleaza la un nivel dat, insa acest nivel dat e stabilit din setarea mecanica (cel putin asa ar fi normal sa fie si la BMW)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#207 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 01 septembrie 2008 - 04:33

eu cand pornesc bi-xenoanele, nu isi fac nici un auto reglaj. adica se aprind si gata.
la drum denivelat, sau la accelerari sau franari se vede cum se lasa/ridica, adica cum se autoregleaza.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#208 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 02 septembrie 2008 - 02:02

Autolevelingu e ca avansu reglat din ECU al masinii, adica reglaj fin, pe un interval mic. Reglajul cu surupurile este grosier, pe un interval mare. Sfatul meu sincer e sa mergeti la cel mai amarit de service care are aparat de reglaj, le dati alora 10RON si le regleaza ceas. Nu are NICI O LEGATURA cu: ce faruri are masina, ce becuri, ce marca este, ce ati mincat dimineata etc. Orice service cu asa ceva vi le va regla ca la carte, IEFTIN.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#209 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 02 septembrie 2008 - 05:05

eu mi le-am reglat singur. nu stateam in aia 10-50lei sau cat o fi un reglaj.
bat bine, vad, si nu deranjeaza pe nimeni
;)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#210 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 06 septembrie 2008 - 10:11

de plictiseala am venit la tm
bine inteles ca nu se putea fara spectacol.
arad - tm drumul e ca-n palma. brici.
nu stiam eu ce e in neregula cu masina. nu era cuplat IDS+... asa ca am apasat pe SPORT...
si parca atunci s-a dezlantuit iadul... toti vroiau sa mearga tare...
a fost unul cu un 3-er modelul mai vechi... nu l-a tinut prea mult
a urmat unul cu un X5. nu stiu ce motor era. 90% ca era 3,0d. modelul nou
am plecat deodata. eu era a-3-a la turatie numai buna, el in kickdown presupun. am mers in paralel cam pana pe la 180-190kmh cand am inceput a ma departez incet cat sa ma pot baga inapoi pe banda mea, ca eram inca in depasire...
a venit bine dupa mine. intre timp l-am ajuns pe unul cu un C4. coupe. TM-96-BYE.
a plecat de cateva ori din fata mea in depasiri de am stat pe ganduri. nu stiu ce motor avea.
ideea e ca ne-am sicanat o buna parte din drum, pana cand la iesirea din ortisoara mi-a bipait dracusorul si am lasat-o mai moale.
cel cu C4 din fata s-a dus si m-a depasit si cel cu X5-ul... dar nu ptr mult timp
avantajul meu era ca stiu drumul f bine si stiu unde sa ma uit noaptea dupa faruri, mai ales dupa curbe.
i=am depasit pe toti, si X5 si C4 fiind intr-o coloana de vreo 6 masini si 2 TIRuri
si dus am fost... pana cand dupa vreo 10 min vin 2 xenoane dupa mine. farurile de la C4 fiind prelungite spre capota, ca la seria 5, la cum a venit am crezut ca e vreun 5-ar. si i-am dat cat a putut... 220kmh ( pe bord )
in linie dreapta venea dupa mine, la curbe frana o idee mai mult si ramanea un pic in spate
la intrare in timisoara am tras pe dreapta sa vad cine-i cu 5-arul. surpriza, era cel cu C4-le... :)

ne-am salutat respectuos si ne-am vazut de treaba mai departe. amandoi eram f surprinsi de ce a putut "concurenta" :lol:
ori era un 2,0 hdi tunat ceva ori vts-ul de 2,0... ca la cum mergea era imposibil sa fie un motor mai slab

oricum, am constatat ca am o grava problema cu condusul in halul asta...
nu stiu ce ar trebui sa fac sa o las mai moale... :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#211 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 06 septembrie 2008 - 10:26

Sa'ti iei Logan de 1.4? :lol:

Asta cred c'o ai in sange. Si mie'mi place sa merg, nu sa stau, insa la drum lung nu prea simt nevoia sa merg peste 140-160. Imi plac depasirile din scurt, sa turez motorul, da doar in treptele inferioare. Poate ca nu am prins gustul (pana acum nu prea am mers in extraurban decat cu limitatoare - parinti/prietena :))

220 pe bord e maxim? Carfolio da 208km/h la topspeed, insa ma astept sa urce mai sus si adaugand si eroarea de pe bord ...

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 06 septembrie 2008 - 10:32

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#212 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 06 septembrie 2008 - 10:51

topspeed la el era mai mare ca la golful meu, nu stiu cat faceau aia 10 cai in plus sau doar tractiunea fata + masina mult mai usoara. cate kg zici ca ai?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#213 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 06 septembrie 2008 - 11:38

1395kg parca...

inca sunt socat de cum a venit ala cu C4-le... sunt FOARTE curios de ce avea sub capota :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#214 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 07 septembrie 2008 - 02:16

poi 136 cp plus 30 din chip....
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#215 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 07 septembrie 2008 - 08:58

si stock masina sta destul de bine 9,7 suta fata de 9,1 date de Opel,daca era VTS te manca pe paine.
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#216 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 07 septembrie 2008 - 09:36

hm, daca ai cu 200 si ceva de kg mai putin decat golful, din start mai aveai un avantaj de cativa cai buni, unii zic ca la nivelul asta 100 kg inseamna 10 cai.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#217 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 07 septembrie 2008 - 10:17

VTS'ul are in standard un eleron ... in caz ca ai apucat sa'i vezi indeajuns spatele :lol:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#218 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 07 septembrie 2008 - 10:54

mie imi da cartea 8,9 ptr 0-100. si 207kmh.
cu IDS+ , se schimba un pic treaba... mai ales reprize si acceleratii. si asta SE SIMTE :)

VTS-ului cartea ii da 8,3 suta ( irelevant ca nu ne-am dat la liniute ) si un top speed de 227kmh...
dar la 180cp si doar 202nm... nu stiu ce sa zic... :)
nu tin minte sa fi avut eleron, asa ca...

as tinde sa cred ca era totusi dieselul... :)

PS :P ... nu stiu cat de tare ma manca pe paine sincer VTS-ul :lol: au incercat si altii mai vanjosi si nu au reusit :D

Aceasta postare a fost editata de ska: 07 septembrie 2008 - 10:56

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#219 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 07 septembrie 2008 - 12:10

Pai mai tine si de sofer, nu doar de ce e sub capota :lol:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#220 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 07 septembrie 2008 - 04:39

nu in mod necesar si de sofer, dar ar trebui sa fie o masina mult mult mai puternica sa te ia chiar in orice situatie si la orice viteza, ceva gen 3-4oo de cai macar.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#221 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 07 septembrie 2008 - 05:57

Astra 1.9 de 150 de cai are limitare cand vitezometrul arata 225km/h (214 real). Asta inseamna 5000rpm in treapta a cincea sau 4100 in a sasea. La unele se poate scoate din soft.
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#222 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 07 septembrie 2008 - 07:36

limitare din asta am avut si eu in a 6-a, parca era la 3800-3900 si am impins-o la 4300-4400
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#223 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 07 septembrie 2008 - 08:16

Pai si ti-a crescut viteza maxima? La Astra nu taie alimentarea ci doar au vrut sa limiteze viteza maxima.
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#224 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 07 septembrie 2008 - 08:30

a crescut ceva. parca 216 dau ei, de la 204.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#225 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 septembrie 2008 - 04:17

dupa cei aproape 1000km facuti weekendul asta, cu toate plimbarile pe la sf gheoghe si brasov, mi-am demonstrat inca odata ca am facut cea mai buna alegere.
masina s-a comportat exemplar din toate punctele de vedere.
dupa plimbarile prin zona care au fost executate la viteze legale, si dupa drumul spre casa in care s-a adoptat un stil de condus normal, consumul mediu, pe toti cei 4900km ( cat are masina acuma ) a scazut de la 7,7% la 7,4% :D
am mers si pe ploaie destul de mult la dus, unde sosetele Continental SportContact 225/45/17 s-au comportat foarte bine.
ids+ si-a facut din plin datoria.
cea mai sesizabila "schimbare" e cea a motorului. parca e alta masina. raspunsul motorului e aproape instant, chiar si sub 2000rpm.
am ajuns sa fiu multumit si de xenon. dupa reglaj bat ok. f bune sunt si spalatoarele ptr faruri.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





4 useri citesc subiectul

0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi