Opel Astra Enjoy 1,9 CDTI 150cp
#1501
Scris 05 septembrie 2014 - 12:29
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1502
Scris 07 septembrie 2014 - 12:37
#1503
Scris 07 septembrie 2014 - 11:55
obligatoriu cu factura si garantie.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1504
Scris 12 septembrie 2014 - 04:20
luni am plecat in germania si n-am mai apucat sa fac mare lucru.
oricum, ideea e ca voi repara cutia la Opel. problema e ca pot sa mi-o repare doar dupa 24 septembrie.
asa ca intre timp am tras opelul pe dreapta, si trebuie sa circul cu Subaru...
una peste alta, am bagat aproape 4000km de luni dupamasa pana joi noaptea prin germania ( business related )
am fost cu range rover-ul.
n-ai ce sa-i reprosezi sincer. comfort maxim. boierie curata.
nu zboara dar urca decent si constant in viteza.
160-180-200kmh fara niciun stres.
consumul afisat era de 12%, dar eu cred ca lua lejer 15% la cum tot opream sa alimentam si are rezervor de vreo 90L parca...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1505
Scris 12 septembrie 2014 - 06:00
parca e mai mare rezervorul...In rest perceptia vitezei e diferita ca vii de pe ascutitoare,,,,
#1506
Scris 12 septembrie 2014 - 07:27
n-ai nicio perceptie. e ca o canapea plutitoare.
la 200kmh iti oferta o relaxare greu de descris. merge atat de lejer si fara efort de zici ca ai 100kmh...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1507
Scris 11 octombrie 2014 - 10:18
Apropos de rulmenti, la Golf V am schimbat rulmentii pe fata la ambele roti dupa 5.000 km. Precizez ca pe cei scosi afara scria made in China. Au fost inlocuiti cu SKF si merg si acum dupa 100.000km perfect. Nemti , nemti, dar o mai frig din greu si ei in ultimele doua decenii...
#1508
Scris 12 octombrie 2014 - 06:25
Cred ca ti-au urmarit masina pe banda de asamblare si au facut o editie limitata.
#1509
Scris 12 octombrie 2014 - 12:40
am rezolvat pb la cutie ( aprox 2700lei. exagerat dupa parearea mea. cam 1100+tva au fost piesele si cam tot atat manopera, desi intr-o zi au terminat cutia... )
s-au schimbat toti rulmentii ( cu unii SKF ) si totul parea sa mearga ok.
dupa vreo 2 zile a inceput sa hurie iar si sa faca un zgomot infernal, chiar si la relanti.
deja coborasem toti sfintii
le-am dus masina inapoi.
era de la ceva volanta de la alternator si cureaua. s-au inlocuit si alea ( vreo 7-800lei parca ).
acum merge fara pb. schimbarile parca sunt mai smooth...
urmatoare mare investitie cred ca va fi ambreiaju. inca se cupleaza bine, dar am eu o presimtire... are cam 145000km si multi l-au schimbat pana in 100.000 ptr ca-s cu pb din fabrica ( precum a fost si galeria de admisie schimbata pe la vreo 85000km si rulmentii cutiei M32 )
dupaia vor fi amoritizoare, care fiind cu IDS+, costa vreo 1200lei bucata...
dimineata la rece, scoate cateodata un fum alb, si merge putin neregulat la relanti, dupa care nu mai sunt pb.
de tras trage bine, erori nu sunt, si consuma in limitele normale.
ma gandesc sa curat injectoarele?!?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1510
Scris 12 octombrie 2014 - 01:08
la hopel nu se pot "verifica" injectoarele la diagnoza?
Eu tocmai ce vazusem pentru prima data fum in spate acum 2 zile. Am inghetat, chestii trestii.
Am vorbit cu un amic cu scule de diagnoza, sa vedem ce si cum.
Apoi m-am gandit ca tocmai ce facuse o regenerare DPF. Asa era. S-a vazut la diagnoza (grad de incarcare al DPF-ului minim, 20 km rulati de la ultima regenerare).
Pe langa alte multe masuratori, se pot verifica si starea injectoarelor. Oarecum indirect, un fe de preinjectie de echilibrare.
La mine totul e ok. E drept, n-am numa 60 000 km sau ceva de genu.
#1511
Scris 12 octombrie 2014 - 11:34
le-am verificat. la unul cifrele nu pusca. diferente f mici de parametri, dar exista.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1512
Scris 13 octombrie 2014 - 08:28
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#1513
Scris 13 octombrie 2014 - 08:32
La benzinar ar fi una singura : n-ar ajunge la 150 000 km.
#1515
Scris 13 octombrie 2014 - 10:37
Ce vrei sa spui? Ca peste 20k ar trebui sa ma pregatesc s-o schimb? Am deja 130k.
Si nu da semne de oboseala inca.
#1516
Scris 13 octombrie 2014 - 12:05
no binie ma.
#1517
Scris 13 octombrie 2014 - 12:39
Ce vrei sa spui? Ca peste 20k ar trebui sa ma pregatesc s-o schimb? Am deja 130k.
Doar daca vrei s-o mai dai pe mai mult de o cola si 2 mici
#1518
Scris 13 octombrie 2014 - 01:43
peste 100.000km raman doar cei 2 mici...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1520
Scris 18 decembrie 2014 - 06:34
imediat 150.000km.
urmeaza si revizia. poate va fi la rabla...
de vreo 3 sapt, au inceput belele.
adica, la intoarcere dupa drumul de bistrita, unde nu pot sa zic ca am abuzat-o, chiar deloc, venind cu mult mai multa motorina in rezervor decat ma asteptam ( o fi completat oasptele cu ceva palinca si de-acolo problemele??? ) a inceput sa scoata fum negru.
problema e ca scoate fum negru, suficent de mult incat sa fie evidenta o pb.
la mers normal nu scoate, ci doar la full gaz.
daca o accelerez normal, totul e in parametri.
nicio eroare in bord, nimic.
am fost la "reprezentanta" unde dupa un "tester" cica "ar fi injectoarele", dar pana sa ne aruncam la concluzii mai bine sa schimb furnizorul de carburant si sa alimentez din alta parte ( masina in toti cei 150.000km a vazut doar motorina EVO5 de la MOL. cred ca pot numara pe degetele de la mana de cate ori am alimentat in alte statii, dar si atunci doar OMV sau PETROM, si doar cea mai de calitate motorina )
am plecat oarecum dezamagit, dar am bagat un plin de la ROMPETROL, asa sa nu pot sa-mi zic ca n-am facut-o si pe asta.
acelasi fum, aceleasi chestii.
am mers la alt service, au dat jos injectoarele, le-au trimis la Timisoara, unde cica ar fi un service foarte ok.
toate functionau in parametrii. odata cu testarea, poate s-au mai si curatat un pic.
puse sus, tester, etc, totul functiona perfect.
iau masina, 4 zile a tinut fericirea, masina era ca una noua, trage frate... ca-n draci. fum zero. de vis.
dupa 4 zile, shmen tati. fum, fum, fum, in exact aceleasi conditii.
verificat furtune, intercooler, totul functioneaza normal si in parametrii.
tester pe masina in mers, nicio eroare, toti parametrii sunt ok.
si totusi scoate fum...
alta pb mai e ca de cand am schimbat galeria de admisie, gen 90.000km, in unele dimineti ( ca nu face la fiecare pornire ) scoate un fum alb, pret de cateva secunde, si atat.
s-ar fi presupus ca ar fi de la bujii. le-am schimbat pe toate 4, cand am curatat si injectoarele.
la fel, 4 zile, nimic. a 5 a, gata dixtractia. iarasi din nou fum alb la pornire.
motorul merge foarte rotund.
de tras tragea f bine pana acum vreo o sapt, cand parca a inceput sa traga mai infundat.
adica tragea suficient de bine, dar sesizabil mai slab decat era normal.
apai sa-mi bag p... daca mai stiu ce sa mai zic.
azi dimineata am lasat-o iar la service sa se mai uite la ea...
masina nemteasca, motor italienesc.
faina combinatie.
pareri? sugetii? ( la sugetii astept si altceva decat casare, remat, fier vechi, etc )
Aceasta postare a fost editata de ska: 18 decembrie 2014 - 06:36
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1521
Scris 18 decembrie 2014 - 07:29
masina nemteasca, motor italienesc.
patroni americani
( la sugetii astept si altceva decat casare, remat, fier vechi, etc )
s-o dai de pomana
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1522
Scris 18 decembrie 2014 - 09:31
cred ca vrea sa se marite.........
#1523
Scris 18 decembrie 2014 - 10:57
Fa'o si vinde'o in maxim 4 zile!
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1524
Scris 19 decembrie 2014 - 11:56
Uleiul cum e? EGR? Ai filtru de particule?
#1525
Scris 19 decembrie 2014 - 12:12
urmeaza acum revizia, cat de curand.
ieri am dus-o iar la service. pentru o verificare general-amanuntita a tot ce ar mai putea fi... egr, debitmetru, clapeta de acceleratie, galerie, (cuvant urat), etc, fgm, esp, abs, mue, dzl.
sincer, habar n-am daca are dpf sau nu.
nu mi s-a aprins niciodata in bord vreun martor ptr dpf, regenerare, sau alte dinastea...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi