Cica n'ai DPF la Astra
Opel Astra Enjoy 1,9 CDTI 150cp
#1526
Scris 19 decembrie 2014 - 02:50
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1527
Scris 19 decembrie 2014 - 05:20
ieri au scos-o de vreo 2 ori in test, si ziceau ca merge ok.
azi dimineata la prima pornire iar scotea fum.
la pranz au dus-o iar in teste, la dus a fost totul ok, la intors iar scotea fum.
nicio eroare in bord.
o sa schimb de test luni un debitmetru, o sa ma plimb toata ziua sa vad daca se rezolva sau nu pb...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1528
Scris 19 decembrie 2014 - 06:20
La sf saptamanii or sa te convinga ca asa e normal, sa scoata fum ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1529
Scris 19 decembrie 2014 - 07:57
astia nu.
aia de la opel, cam asta mi-au zis... in mare... fara sa fie "directi"
pai nah, e diesel, are 150.000km, asa ie iele, mai scoate fum...
bah, deci masina overall merge f bine, motorul merge rotund, de tras trage ok ( mai e pana la BINE, dar poate fi si o parare subiectiva ) daaar scoate fum. (cuvant urat)...
n-am nicio eroare in bord.
asa e ciudat. si se mira si astia.
cu testerul pe masina, toate functioneaza in parametrii.
dar totusi nu prea...
o fi posedata si asta...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1530
Scris 19 decembrie 2014 - 08:08
n-am nicio eroare in bord.
s-o fi ars becu'
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1531
Scris 19 decembrie 2014 - 09:42
Nu cumva speranta de viata a faimosului motor Fiat cam asta este?
#1532
Scris 19 decembrie 2014 - 10:22
Cum, boss, ca abia la 200k incep sa le aduca ai nostri de'afara si's "ca noi", abia s'au dezmortit
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1533
Scris 20 decembrie 2014 - 02:33
ska sarmanu are constiinta impacata ca a luat-o de noua,dar cei ce le iau sh ce mai pot spune?
#1534
Scris 20 decembrie 2014 - 07:09
Ca ala dinainte a avut-o prea groasa si a largit-o...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1535
Scris 21 decembrie 2014 - 12:29
Nu cumva speranta de viata a faimosului motor Fiat cam asta este?
bah naiba stie, da nu mai fac astia motoare/masini ca pe vremuri asta-i clar
consumabile toate mai nou...
bah, radem glumim, dar chiar nu a fost o masina batjocorita. revizii la zi, etc.
asa e ele, proaste din fabrica.
'zda ma-sii.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1536
Scris 21 decembrie 2014 - 01:22
'zda ma-sii.
... prin copaci
doboara frunze la vaci
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1537
Scris 22 decembrie 2014 - 01:23
Ska, daca urmatoarea va fi tot Opel, ai o problema.
#1538
Scris 22 decembrie 2014 - 09:37
firma va avea o pb.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1539
Scris 22 decembrie 2014 - 10:50
ska, ce loguri au facut ei, le-au facut in mers sau doar au verificat-o de erori? Daca e vreun contact imperfect la un senzor ar explica motivele pentru care totul pare "la intamplare" si nu prea reusesc ei sa-i dea de cap. Atunci cand incepe sa scoata fum ar trebui ca unul din senzori sa fie in balarii si ei sa observe asta.
#1540
Scris 22 decembrie 2014 - 09:57
au facut diagnoza si pe loc, si la relanti si in mers, in toate modurile posibile.
am schimbat debitmetru azi dimineata. la fel face.
desi nu-s mecanic, dar prin deductie logica, as tinde sa cred totusi ca are legatura cu galeria de admisie si faimoasa tija swirl, care e proiectata in batjocura. GM/Opel stia de problema dar si urmatoarele piese facute de Pierburg/ sau cine mai face galerii pt ei sunt la fel de proste.
tija, prinderile si clapetele de pe galerie sunt f slabe calitativ.
pb e foarte cunoscuta :
http://www.ms-motor-...0093_en_web.pdf
chestia e ca am schimbat galeria de admisie si actuatorul ( motorasul ) care o misca pe la 90.000km ( cand am constatat tot de unul singur ca era cazuta. erorile din bord la momentul respectiv erau de la regulatorul de presiune turbo, pe care la reprezentanta opel n-au reusit sa-l dibuie, desi era mai mult decat evident, dupa cum am constatat la acest service la care ma duc si acum pentru pb mai grave decat un schimb de ulei sau filtre )
ideea care e ca atunci la 90.000 cand cazuse tija, si am schimbat galeria ( adica aprox 1200lei galeria + 650lei motorasul + manopera aferenta ) nu avea niciun simptom din asta : mers un pic infundat, fum, etc. atunci nu scotea fum deloc.
alta chestie e ca dupa ce am "curatat injectoarele" atunci de a mers 3-4 zile fara nicio pb, tija fusese pusa la loc ( fiind tot cazuta )
de aici si logica mea sa nu fie pb tot de aici.
o sa incerc o solutie "romanesca" de remediere.
daca nu tine, este un kit ( vreo 300 lei ) de reparatie + vreo 500lei manopera montare/demontare/(eventual curatire) galerie, prin care clapetele si tija sunt fixate cu ceva metalic si cu surub, nu doar imbinare plasticoasa, ceea ce previne ca de la socuri sa sara iar.
in ultima instanta cred ca va trebui o alta galerie... alta distractie...
Aceasta postare a fost editata de ska: 22 decembrie 2014 - 09:59
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1541
Scris 23 decembrie 2014 - 01:58
Ma mananca, inghit in sec cand vad Allroad, dar cand vad ce probleme existentiale au unii prin service-uri, tinand cont ca jaful actual este trecut binisor de 200 de mii si nici un martor aprins, merge brici...inca mai meditez la momentul schimbarii...
Ska, io mi-am format parerea despre Opel in anii 90... si mi-o mentin....
Ce mai stii de fostul Megane?
#1542
Scris 23 decembrie 2014 - 04:51
si ala a avut o groaza de pb, dar din cauza ca a dus-o taicameu acu ceva vreme cand avea pb cu pompa de injectie la niste indivizi care se "pricepeau" si au futut-o mai tare.
acuma dupa ce a fost reparata cum trebuie inca merge ok.
a mai schimbat una alta dar nimic GRAV.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1543
Scris 30 decembrie 2014 - 11:59
se pare ca solutia "romaneasca" a remediat problema. adica arhibinecunoscuta tija swirl. metoda "spita de bicicleta".
n-am desfacut capota sincer sa vad ce au facut pe-acolo, dar mi s-a spus ca va tine.
asa sa fie.
deci fumul a disparut si masina merge in toate mintile ei. adica excelent.
dar ca si cum o belea nu vine singura... ... cred ca s-a f*tut ceva la modulul de la geamuri/oglinzi.
geamul din dreapta functioneaza.
cel din stanga, si rabatatul oglinzilor nu mai functioneaza deloc.
de la motoras se aude un carait ca si cum ar functiona, dar ...
oricum la inceput de ianuarie trebuie sa ma duc la revizie, si voi puncta si chestiile astea.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1544
Scris 30 decembrie 2014 - 06:13
S-a dus o roata dintata,sau melc de angrenare.La w124 ce merge nevasta se duse la 320000km,fiind fumatoare bitiie geamul sus-jos,de aia.....Cred ca ii trebuia cuiva din Service vreo piesa de la al tau si a remediat......in favoarea lui....
#1545
Scris 03 ianuarie 2015 - 07:06
nu cred ca e cazul.
oricum in 6 ianuarie ma duc la revizie si o sa investigheze ei.
mai trebuie sa vad ce-i cu antigelu ca imi tot da din cand in cand erori "check coolant". de pierdut nu pierde, si e pana la -23grade.
mai trebuie sa-i fac un reglaj de directie ca am schimbat si 2 bielete.
daca mai repar geamu, sper sa ma tina macar o luna pana mai pica iar ceva
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1546
Scris 03 ianuarie 2015 - 10:35
Speri mata ...
Probabil durata de utilizare fara mari investitii e 4-5 ani si vreo 150km, dup'aia din vest se vand la romani
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1547
Scris 04 ianuarie 2015 - 01:45
mai ramane intrebarea si pb cu fumul alb la pornire. nu la fiecare pornire, si doar in primele 5 secunde dupa pornirea motorului.
in timpul mersului nu scoate fum.
din nou o chestie dubioasa.
oricum, poate anul asta isi va gasi sfarsitul.
ce mi-ar place ar fi un Golf 7 1.4TSI 122cp ( as prefera cu DSG ). Softat merge in 150cp/250nm, ceea ce va fi suficient.
http://www.superchip...1.4 TSI 122.pdf
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1548
Scris 04 ianuarie 2015 - 02:51
Fumul alb, daca apare doar acum, cat a fost mai frig, e normal la inceput. Condens/gheta, toate reci, de'acolo apare
Ala'i G6
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1549
Scris 04 ianuarie 2015 - 05:43
motorul e identic.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1550
Scris 04 ianuarie 2015 - 06:26
Pai e fum sau abur ?Fumul alb
Condens/gheta, toate reci, de'acolo apare
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi