Adicatelea ???
porneste fara frana de mana trasa si combinatia de 2 botoane facuta inainte sa opresti motorul.
Scris 10 ianuarie 2013 - 09:25
Adicatelea ???
porneste fara frana de mana trasa si combinatia de 2 botoane facuta inainte sa opresti motorul.
Scris 10 ianuarie 2013 - 09:48
Conditionarea nu se facea in functie de cuplarea cutiei de viteze?
Scris 10 ianuarie 2013 - 09:50
nu am incercat,in principiu la modelel de us nu puteai porni motorul decat daca apasai ambreiajul,dar la mine clar e dezactivata functia.
Scris 10 ianuarie 2013 - 09:59
Ce US nene, esti matol ?
Nu e dezactivata functia, ci inhibata. E foarte nasol ce au facut aia de au montat alarma !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 10 ianuarie 2013 - 10:00
Scris 10 ianuarie 2013 - 10:29
Alex vrei model de US??
Scris 11 ianuarie 2013 - 10:22
Scris 11 ianuarie 2013 - 10:42
Ce-are cu prefectura? In anumite conditii condensul se depune pe interior, nu pe exterior si poate ingheta. Mi s-a inamplat la orice masina am avut.
Scris 11 ianuarie 2013 - 10:50
Daca bei in masina ... normal
Scris 11 ianuarie 2013 - 10:56
Ce-are cu prefectura? In anumite conditii condensul se depune pe interior, nu pe exterior si poate ingheta. Mi s-a inamplat la orice masina am avut.
Scris 11 ianuarie 2013 - 11:05
Cand merg cu admisia aerului de afara, normal ca am aproape aceeasi umiditate in masina. Deci daca am mers intr-o zi ploaiasa, apoi peste noapte a inghetat, sunt sanse mari sa gasesc gheata pe interior.
Scris 11 ianuarie 2013 - 11:19
Daca ai A/C'ul cuplat, ar trebui sa n'ai aceeasi umiditate in masina ca si afara
Scris 11 ianuarie 2013 - 11:23
Nu am. Cat timp nu este prea cald nu-l pornesc. Exceptand bineinteles ca-l mai pornesc sa se mai unga agregatele.
Scris 12 ianuarie 2013 - 12:43
Adica il opresti, nu ca nu il pornesti. Sau la Subaru cand pornesti motorul si climatizarea nu cupleaza automat si compresorul? La Fiesta asa e si asa mi se pare normal
Scris 12 ianuarie 2013 - 07:23
Climatizatorul deumidifica aerul,printre altele.Dar a ramas obiceiul din motiv de pipeta,sa inchida climatizarea sau o da pe eco(fara compresor),sa faca economie.Dar de cele mai multe ori discomfortul e mai important decit economia,zic eu.La Toate masinile ce au cuplata climatizarea sau apasat butonul cu fulgul sau A/C,daca pornesti motorul pleaca si compresorul,in functie de raportul intre cursorul de temperatura si temperatura in masina.
Scris 12 ianuarie 2013 - 08:14
Eu cred ca am mai explicat pe undeva mai de mult ca in nici un caz la mine nu se pune problema de consum. N-am pus-o niciodata, decat ca si curiozitate.
Iar compresorul porneste in functie de masina. La cascarabeta de Accent daca e pe una din cele doua pozitii ale comutatorului catre parbriz, porneste automat cand pornesc motorul, daca nu, nu. La Forester tine minte cum a fost inainte de oprirea motorului, indiferent unde e pus sa bata.
Recunosc ca am si sechele de la Accent si de la celalalt Forester, la care se simte bine de tot cand intra compresorul si ma enerveaza punct.
Insa in rest, cand temperatura de afara este ok, imi place sa ma bazez doar pe acel aer. Am constatat ca spre sfarsitul verii cand corpul mi s-a acomodat cu caldura, seara merg si pe 32 de grade, cu geamurile deschise e adevarat, fara sa pornesc a/c-ul si ajung acasa fara sa transpir. In timp ce prin mai cand incep sa dea caldurile pornesc a/c-ul si la 18 grade afara si cu toate astea transpir de ma ia naiba.
Aceasta postare a fost editata de Forester: 12 ianuarie 2013 - 08:15
Scris 12 ianuarie 2013 - 08:27
vezi ca te face mol cocalar daca mergi cu geamurile deschise.
Scris 12 ianuarie 2013 - 08:31
Si apropo, eu cred ca mersul cu geamul deschis creste consumul mai mult decat folositul a/c-ului. Parca si citisem niste experimente de genul asta, si consumul crescuse cu vreo 10% (adevarat, probabil la viteze mai mari decat alea cu care merg eu in oras).
Scris 12 ianuarie 2013 - 09:19
Aline,
Incearca doar cateva zile sa tii TOTUL pe "auto", inclusiv directionarea aerului. Tu ii stabilesti doar temperatura, ca de ex. 24 grade, indiferent ca e iarna sau vara.
Sa-mi zici dupa aia cum e ...
Scris 12 ianuarie 2013 - 09:38
Crede-ma, am incercat de n-spe ori si nu-mi place. Sufla pe aeratoarele centrale ceea ce ma scoate din minti. Mi se pare absolut cretin facut la Forester. Or stii ei sa faca masini, dar nu si climatizari. E aberant sa pui pe sofer sau pasager sa sufle aerul cu care tu vrei sa reglezi temperatura in habitaclu, fie el rece sau cald.
Mi-a placut de exemplu cum functiona o clima pe un Mondeo mai vechi, de prin 2004 cred. Era vara, a pornit motorul si clima, a inceput ala sa sufle ca un uragan dar nu stiu pe unde dracu ca eu nu simteam nicaieri curent. Dar s-a racit masina. Asta vreau si eu, sa ma racoresc/incalzesc de la mediul ambiant, nu direct din aeratoare!
Scris 12 ianuarie 2013 - 09:56
Las-o sa-si faca "numarul" cateva minute, si cand va considera "ea", va modifica singura atat distributia cat si viteza aerului pe aeratoare.
N-ai vazut ca pe auto in primele 1-2 minute nu merge aproape deloc ventilatorul ? Cand apa incepe sa creasca in temperatura, ventilatia incepe sa bage treptat.
Ai rabdare doar cateva minute si vei vedea ca e super OK.
Scris 12 ianuarie 2013 - 10:45
Scris 12 ianuarie 2013 - 11:14
Apropo de ce zice Relu, climatizarea la G5 mi se pare de vis. Am lasat totul pe auto, A/C pornit, 21 de grade la mine si e perfect dupa vreo cativa km (acul de temperatura incepe sa urce pe cadran dupa vreo 2.5 km).
Scris 12 ianuarie 2013 - 11:21
Scris 12 ianuarie 2013 - 11:25
chinezii sunt obisnuiti cu musoanele, pe cale de consecinta nu au cum sa considere asa ceva deranjant, asa ca si chinezariile sunt ca atare, vrei confort cumpara premium german , buba e ca mai primesti si altele pe langa ...
Ce sa stie tzaranu ce-i aia masina ....
Scris 12 ianuarie 2013 - 11:41
Relule, trebuie sa te plimb cand avem ocazia, ca sa poti sa faci figura aia cu bolta. O sa deschid si trapa sa ai loc sa te desfasori!
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi