Pai da mah, tzaranu roman nu stie decat de beheamve MB si haudi ! Cand e in pana de bani, mai trece si pe vw sau shkoda. Dar asta asa, asa cu oftica mare in suflet ...
Aceasta postare a fost editata de Relu: 12 ianuarie 2013 - 11:52
Scris 12 ianuarie 2013 - 11:51
Pai da mah, tzaranu roman nu stie decat de beheamve MB si haudi ! Cand e in pana de bani, mai trece si pe vw sau shkoda. Dar asta asa, asa cu oftica mare in suflet ...
Aceasta postare a fost editata de Relu: 12 ianuarie 2013 - 11:52
Scris 12 ianuarie 2013 - 01:16
Apropo de ce zice Relu, climatizarea la G5 mi se pare de vis. Am lasat totul pe auto, A/C pornit, 21 de grade la mine si e perfect dupa vreo cativa km (acul de temperatura incepe sa urce pe cadran dupa vreo 2.5 km).
la grupul VAG cica AC merge cand pornesti climatizarea deci continuu.In rest eu nu pornesc AC iarna mai deloc,la BMW nu am nevoie de AC pt deumidificare.Altfel la BMW e cum zice relu cand ai motoru rece si clima pe auto oricate grade i-ai da ea ramane aproape de minim,pe masura ce se incalzeste motorul incepe sa bage si ea mai cu talent,poti sa bagi aer max doar pe dezaburire(de le boton) sau sa dai tu manual la maxim.Chiar pe auto daca nu ma insel niciodata nu da maxim ,da la o treapta mai jos de maxim.
Scris 12 ianuarie 2013 - 05:11
Scris 12 ianuarie 2013 - 05:14
de ce?...iarna cand e frig opresc AC din buton (asa scrie in cartea masinii, si la golf si la rav4).
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 12 ianuarie 2013 - 05:46
de ce?
De papagal ...
Scris 12 ianuarie 2013 - 07:04
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 12 ianuarie 2013 - 07:33
nu stiu de ce scrie. la rav4 e ceva mai detaliat si spune ca pentru o incalzire eficienta, iarna, sa apesi AUTO apoi apesi AC ca sa se dezactiveze si daca ai geamurile aburite sa dai pe dezaburire si sa lasi AC pornit.
la golf spune doar ca iarna pt a incalzi masina apesi Auto si dezactivezi AC.
pt mine e logic, sunt convins ca ambele instalatii (toyota & vw) functioneaza ca o climatizare atata timp cat sunt pe AUTO (am observat ca difera fluxul de aer si fac tot ce trebuie). cu sau fara compresor pornit, nu stiu care-i treaba. asa scrie asa fac.
mai naspa de aia care nu apasa niciodata pe AUTO ca le bate vaju in freza.....o fosta directoare de-a mea asa facea in plina canicula, dar daduse 1400euro pe climatizare automata....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 12 ianuarie 2013 - 07:34
Scris 12 ianuarie 2013 - 08:06
Compresorul stiu ca nu porneste sub anumite temperaturi negative, dar de ce sa'l opresti manual pe timp de iarna ... nu inteleg ...
Scris 12 ianuarie 2013 - 08:09
Bai bleule, cauta cartea si mai citeste o data !
Iarna ( sau cand vrea muschiu tau ) se poate intr-adevar dezactiva compresorul, DAR daca vrei sa dezumidifici aerul ( iarna e FOARTE MARE UMEZEALA in atmosfera !!!!! ) sa nu ai geamurile UMEDE pe interior, si pentru confort, e bine macar din cand in cand sa PORNESTI si compresorul. Valabil la ORICE masina !
Compresorul stiu ca nu porneste sub anumite temperaturi negative ......
Asta e inca o legenda mioritica.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 12 ianuarie 2013 - 08:10
Scris 12 ianuarie 2013 - 08:11
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 12 ianuarie 2013 - 08:16
Mie saptamana asta, pe la -5 grade nu mi-a pornit nici cu pudra compresorul. Trebuie sa-i spun si Foresterului cum e cu legendele astea.
Scris 12 ianuarie 2013 - 08:18
Compresorul porneste dupa ce masina incepe sa baga cat de cat aer cald. Daca ai fi avut geamurile aburite ti-ai fi dat seama imediat.
Scris 12 ianuarie 2013 - 08:24
Erau inghetate, ca si motorul, deci da, poate sa fie cum zici tu, e de verificat. Nu pot sa iau de bun ce zici tu, ca stiu ca esti tufa la tot ce tine de masini!
Scris 12 ianuarie 2013 - 08:28
Bai bleule, cauta cartea si mai citeste o data !
Iarna ( sau cand vrea muschiu tau ) se poate intr-adevar dezactiva compresorul, DAR daca vrei sa dezumidifici aerul ( iarna e FOARTE MARE UMEZEALA in atmosfera !!!!! ) sa nu ai geamurile UMEDE pe interior, si pentru confort, e bine macar din cand in cand sa PORNESTI si compresorul. Valabil la ORICE masina !
pai cand e umezeala logic pornesc AC-ul ca doar nu stau cu carpa pe bord ca la 1310 dar de la din cand in cand la mereu e drum lung.
ce spui tu e perfect adevarat, dar aerul cald de care am nevoie il obtin mai repede cu AC stins si AUTO pornit.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 12 ianuarie 2013 - 08:29
Scris 12 ianuarie 2013 - 08:31
Pai umezeala e toata iarna ....
Normal ca face mai repede cald cu compresorul oprit, dar intarzierea nu e mare totusi.
Scris 28 ianuarie 2013 - 12:20
Am mai bagat ceva km,11,5 zice obc dar e irelevant nu a mai fost resetat de ceva timp si am facut drumuri extraurbane si in oras am mers prin trafic lejer.Aseara am bagat o tura in Baneasa ,destul de alunecos si la orice apasare ma energica scoate spatele(mai ales daca esti in mijlocul virajului ) admisia Performance i-a dat un sunet mai periculos atat ca o sa imi dea si o gaura in buzunare,filtrul e cam 200 lei.So ramane,in martie aprilie vedem daca primeste fratior,azi aflu si daca o sa o plimb mai mult sau nu.si din ciclul stiati ca:
Instructions to access the hidden OBC functions:
- Hold Trip Reset while turning ignition key to on position
- OBC should show "Test"
- Use Trip Reset to select function 19.0 that unlocks all the features
- Wait for display to show "Off"
- Depress Trip Reset for 1/4 second and release it
- With no delay press Trip Reset several times to select one of the following function s
BMW E46 On-Board Computer (OBC) Hidden Codes
nr example description
1 Car Engine and cluster data
1.0 46nnn Chassis nr/VIN serial number (last 5 digits)
1.1 4nnn K-number
1.2 690236 Cluster Part #
1.3 045210 Coding (04)/diagnosis (52)/bus index (10)
1.4 1200 Week (12)/year of manufacture (2000)
1.5 09_160 Hardware (09) and software # (16.0) of cluster
1.6 Not used
1.7 04__44 CAN-version (04) KI-revision index (44)
2 (test) Cluster System Test - Activates the gauge drivers,
indicators and LEDs to confirm function
3 SI Data
3.0 1098 Used fuel in liters since last SI (Service Inspection)
3.1 0231 Periodic inspection days; elapsed days (since last SI)
4 Momentary Consumption
4.0 0145+ Instant fuel consumption - 0145=14.5 liters/100km
4.1 0018 Instant fuel consumption - 0018=1.8 l/Hour
5 Distance Gone Consumption
5.0 082 Average mileage; 082=8.2 liters/100km
5.1 0536 Calc. km to refuel (momentary distance to go)
6 Fuel Level sensor inputs in liters
6.0 109330+ Fuel level averaged; Left half sensor input=10.9 liters; Right sensor input=33.0 liters
6.1 0439+ Total tank level averaged; vlgs 6.0: 10.9+33.0=43.9 liters
6.2 0442+ Indicated value (44.2) and tank phase
7 Temperature and Speed
7.0 021+ Coolant/Engine temperature (2.1C)
7.1 130 Ambient/Outside temperature - chg met 5 pts. 125/130/135
7.2 + Engine speed / Current RPMs 1/min
7.3 + Vehicle speed / Current Speed in km/hour
8 Input value in HEX form
8.0 1d0+ System voltage ADC-Value Hex code
8.1 26C33C+ ADC Values HG left/HG right
8.2 0000 ADC Value brake degradation sensor (000=o.k.)
8.3 18C ADC Value outside temperature
9 Battery
9.0 140 Battery Voltage - 140 = UB 14.0v
9.1 242013+?
9.2 074_78+?
9.3 0011+?
10 Not used
11 Not used
12 Not used
13 GonG Gong Test
14 Not used
15 Status cluster I/O-ports (bit codes) 0=low; 1=high
1st-belt contact, seat belt fastened=0; 2) ignition lock contact, key inserted=0; 3) door contact, door open=0; 4) clock button pressed=0; 5) SI reset=0, for reset=0; 6) EGS transmission failure=0
Status Digital Outputs (bits) 0=inactive, 1=active
1) Gong output; 2) Brake warning lamp; 3) Low fuel warning lamp; 4) EGA lamp; 5) seat belt lamp; 6) manilulation dot
16 Not used
17 Not used
18 Not used
19 Lock Status; unlocks functions in range 3-18
19.0 L-On/L-Off Unlock: press button when "L-Off"
20 Not used
21 Software Reset; reset OBC settings
00 End of test
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 28 ianuarie 2013 - 12:21
Scris 28 ianuarie 2013 - 12:54
Scris 28 ianuarie 2013 - 01:00
Vezi că alea nu merg pe X3.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 28 ianuarie 2013 - 01:03
planul cu X3 s-a dus ,clar terenul ala nu se vinde,asa ca urmatorul era ursul pe lista,si ala e destul de departe in Germania .Pana la urma la un brainstorming facut impreuna cu cumnatul am ajuns la concluzia ca un LSD mai imi trebuie,la setup-ul de acum ala e ideal,dar logic ca e scump so mai asteptam nu e graba.
Scris 30 ianuarie 2013 - 03:04
promovat de azi la rangul de daily drive pentru macar cateva sapt,11,6 consum pe bord ,sa vedem de maine incolo avand in vedere traseul casa-Pipera-Baneasa si Baneasa-Pipera-casa
Scris 01 februarie 2013 - 03:27
11,7 consum,trafic subtire atat ca am stationat cam 15 min cu motorul pornit.de azi inapoi la somn a venit inlocuitorul.
Scris 01 februarie 2013 - 08:04
ce-ti mai place sa fii mintit.
Scris 01 februarie 2013 - 11:03
Scris 02 februarie 2013 - 01:49
am trecut de ieri.
Scris 30 octombrie 2013 - 09:07
cazanu merge in continuare, 96.000 km si un pic.ca sa nu se plictiseasca i-am luat un fratior 318is E30 pe numele lui,pentru moment E30-ul e bagat la reanimare si probabil ca undeva la anul in toamna va fi gata.
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi