318 ce marca-i? BMW-urile incep de la 6 cilindri, stiam...
BMW 325 ti
#851
Scris 30 octombrie 2013 - 09:10
#852
Scris 30 octombrie 2013 - 09:13
exista un 6 in linie si multumita premierului nostru un al 2-lea 6 in linie e imposibil,totusi 1,8is va primi un turbo probabil au fac swap la um M20 2.0 si turbo ,vedem mai e pana acolo.
#853
Scris 30 octombrie 2013 - 09:15
nu e imposibil un al doilea 6 in linie, eu am taxa de prima inmatruculare/timbru de mediu platit la 3ar
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#854
Scris 30 octombrie 2013 - 09:17
Alex, scuze de ironie, vad ca esti prospatura, avand doar 6 posturi...Te confundasem cu un alt Alex bmw-ist, mai vechi...
#855
Scris 30 octombrie 2013 - 09:18
in cazul E30 taxa de inmatriculare nu e problema,impozitul si benzina si.. ar mai fi o treaba,ursul a fost facut cadou de sotie asa ca nu are rost sa comentez,oricum motoare sunt destule.edit:alex230ro sunt s-a dus naiba userul vechi s-a jucat cineva cu conturile mele de pe cateva forumuri.
Aceasta postare a fost editata de alex230r: 30 octombrie 2013 - 09:19
#856
Scris 30 octombrie 2013 - 09:37
Nu mai vrei E30-ul meu? Intreb pentru ca vreau sa ma mut si sa stiu daca il mai car dupa mine sau il las la fier vechi
Life must be taken one disaster at a time
#857
Scris 30 octombrie 2013 - 09:39
pai ar trebui sa ne vedem in weekend sa vad ce pot sa iau,al meu e coupe si tot alb.te sun vineri si vorbim daca e.in principiu ar mai trebui capac portbagaj pe partea de tinichigerie si mecanism trapa.
Aceasta postare a fost editata de alex230r: 30 octombrie 2013 - 09:41
#858
Scris 30 octombrie 2013 - 09:54
in cazul E30 taxa de inmatriculare nu e problema,impozitul si benzina si.. ar mai fi o treaba,ursul a fost facut cadou de sotie asa ca nu are rost sa comentez,oricum motoare sunt destule.edit:alex230ro sunt s-a dus naiba userul vechi s-a jucat cineva cu conturile mele de pe cateva forumuri.
Da vina pe Grinch...
#859
Scris 19 ianuarie 2014 - 01:09
pe rand :
-compactul merg zi de zi cu el de cateva sapt ocazie cu care am descoperit ca am radiatorul fisurat nu e ceva grav dar o sa il schimb .
-s-a inceput lucrul la urs si inca mai cumpar piese la el,sper sa fie gata anul asta,in principiu raman cu motorul de 1,8is la care schimb toate garniturile, o sa incerc sa pun volanta de M20 sau sa o usorez pe cea curenta + chiptuning,daca iese pasenta poate incerc si sa il duc catre 2000 cm cu alt arbore si biele si pistoane.Pe viitor in plan e un M20 2.0 stroker practic in final ar iesi un 2.8 la 200 cai.
#860
Scris 19 ianuarie 2014 - 07:48
cit te-a costat pina acum si te costa aventura asta cu ursul? Surubaresti tu la ea, sau ai pe cineva sa te ajute?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#861
Scris 19 ianuarie 2014 - 08:12
il vezi tu pe Alex montand volante?!?
#862
Scris 19 ianuarie 2014 - 10:26
Da, il vad, nu mi se pare nimic rau in asta, as mesteri si eu daca as avea timp si m-as pricepe....
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 19 ianuarie 2014 - 10:26
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#863
Scris 19 ianuarie 2014 - 11:06
#864
Scris 19 ianuarie 2014 - 11:49
Da, il vad, nu mi se pare nimic rau in asta, as mesteri si eu daca as avea timp si m-as pricepe....
In partea cu priceputul bateam si eu...Evident ca nu este o rusine, dar trebuie sa te pricepi.
#865
Scris 20 ianuarie 2014 - 07:47
cit te-a costat pina acum si te costa aventura asta cu ursul? Surubaresti tu la ea, sau ai pe cineva sa te ajute?
sa zicem ca dupa ce va fi gata pretul de achizitie+tinichigerie+vopsitorie+diverse piese schimbate va cat un Logan nou daca nu si mai mult.
De surubarit pana acum doar am demontat barile interiorul ,bordul si diverse lucruri ca sa o pregatesc pt tinichigerie.Motorul a fost dat jos la un service al unui amic de-al meu.Asa ca de lucrat se poate lucra destul de usor la motor asta legat de volanta,o sa invart si eu un pic de cheie dar as vrea sa las sa se ocupe de treaba oameni care au mai facut asta.
#866
Scris 07 februarie 2014 - 06:14
Type code AF91
Type 318IS (EUR)
E series E30 ()
Series 3
Type LIM
Steering LL
Doors 2
Engine M42
Displacement 1.80
Power 103
Drive HECK
Transmission MECH
Colour ALPINWEISS 2 (218)
Upholstery (0379)
Prod.date 1990-01-03
Close Options
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Power steering, engine-speed-dependent
S281A LM-RAD 6 1/2 X 14 BMW LA wheel, chr.-plated/roundspokes
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Slide/tilt sunroof, manually operated
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight vertical aim control
S680A RADIOANTENNE MANUELL Radio antenna, manual
S687A RADIOVORBEREITUNG Radio preparation
L804A SCHWEIZ-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION SWITZERLAND
dotarile fratelui mai mic.
Una peste alta am avut ocazia sa iau inca un E30 dar proprietarul nu a acceptat schimbul cu compactul ,iar eu nu am nici chef nici timp sa stau cu el la vanzare acum.
#867
Scris 07 februarie 2014 - 11:33
Nu era mai simplu, practic, sa ne dai linkul catre .de?
Asa cu copy/paste...trebuie sa avem chef si timp sa stam...
#869
Scris 09 februarie 2014 - 03:19
Jale la ce te-ai inhamat...dar si cand o fi gata...
#870
Scris 09 februarie 2014 - 05:50
Pai macar asa nu risca sa aiba surprize peste 2-3 ani ca'i iese rugina la suprafata. Si cel mai probabil masina asta o va pastra ceva timp de'acum incolo, astfel ca e bine c'o ia de la zero. Cheltuiala de acum poate fi mica cu una neprogamata ulterior in caz ca nu se ingrijea de masina acum.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#871
Scris 09 februarie 2014 - 06:45
well mai putin aripile fata care au fost schimbate odata masina avea vopseaua originala in rest
#872
Scris 09 februarie 2014 - 07:29
Ce culoare ii dai?
Asa, doar tablaraia si vopsitul integral (banuiesc), cam la cat ajung ca pret?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#873
Scris 09 februarie 2014 - 07:36
la culoare mai am de vazut. alb sau albastru sau gri
http://www.e30zone.n...mage:E30019.jpg
http://www.e30zone.n...2928ddf93_z.jpg
sa vad exact probabil ca in final,piese caroserie+manopera tinichigiu+vopsit ajunge la 2500 eur,daca nu si mai mult ca piese de caroserie am luat:
-inca un bot ,aripa stanga,capota fata,fusta fata,praguri,pasaje aripi spate,contra aripi interioare spate,prag interior spate,panou spate.si e posibil sa mai iau :usa dreapta,aripa dreapta,inca ceva maruntisuri.
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 09 februarie 2014 - 07:39
#874
Scris 09 februarie 2014 - 08:09
Este superb (n-are treaba cu a lu'... ) , esti de admirat si...asa ceva, in sens de ,,proiect'' ar trebui sa avem toti cei care ne ,,dam'' pasionati de auto.
Evident ca invocam dealde timp, bani...dar astea sunt doar pretextele neputintei, lenei... fiindca se gasesc de toate, pasiune sa fie... Se pot reconditiona si-o Dacie Sport, Aro 10...
#875
Scris 10 februarie 2014 - 11:29
E destul de greu ,mai ales ca ideal e sa mai ai o masina de piese,as fi vrut sa iau E30-ul de la George dar din pacate nu ne-am inteles la pret
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi