Land Rover Academy
#276
Scris 05 noiembrie 2009 - 07:52
#277
Scris 05 noiembrie 2009 - 08:00
:laugh:
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#278
Scris 05 noiembrie 2009 - 08:25
#279
Scris 05 noiembrie 2009 - 08:27
#280
Scris 05 noiembrie 2009 - 08:57
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#281
Scris 05 noiembrie 2009 - 09:00
#282
Scris 05 noiembrie 2009 - 09:06
#283
Scris 05 noiembrie 2009 - 09:48
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#284
Scris 06 noiembrie 2009 - 08:57
oricum, cred ca se subintelege ideea de "la vrajeala" filmului.
alea cu tinte, daca nu mergi pe zapada/gheata, tintele alea se duc repede.
pentru adevarati :
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#285
Scris 06 noiembrie 2009 - 09:40
#286
Scris 06 noiembrie 2009 - 04:16
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#287
Scris 06 noiembrie 2009 - 04:25
Credeam ca am bemveu......
#288
Scris 06 noiembrie 2009 - 05:31
in schimb asta a lu' Ska fu tare rau
by the way, asa mi-a venit o pofta de un forester .....
http://florinpanait.wordpress.com
#289
Scris 06 noiembrie 2009 - 07:15
Pai "baga" ...........
by the way, asa mi-a venit o pofta de un forester .....
#290
Scris 06 noiembrie 2009 - 08:01
Da' un WRX, modelul anterior, nu ai vrea ?.............................
by the way, asa mi-a venit o pofta de un forester .....
#291
Scris 08 ianuarie 2010 - 10:02
Deci sunt curios daca exemplarele de tip S folosite la LRA erau intr-adevar cu suspensie mecanica (cu arcuri) iar daca a fost asa, exista posibilitatea ca cei de la Premium Auto sa le fi aranjat ridicandu-le cu ajutorul unui kit special pentru a mari garda. Mai exista si posibilitatea sa fi fost o varianta "S" dar dotata optional cu suspensia pneumatica si Terrain Response, aceasta observandu-se din existenta acelui sistem de reglaj cu rozeta de la bord specific lui Terrain Response . Ma gandesc ca o varianta S avand suspensie mecanica si o garda de doar 185mm s-ar fi descurcat mai greu in situatile existente la LRA
Am fost sambata la LRA, impreuna cu Frank.
Primu lucru misto la care nu ma asteptam a fost cazarea excelenta. Si faptul ca au dat bere gratis vineri seara
Apoi oamenii de la academie au fost misto si ei, sociabili, disponibili, glumeti, meseriasi, super!
Sambata au fost ceva nori care ne-au protejat de caldura, dar n-a plouat. Desi mi-am dorit sa ploua, cred ca totusi nu mi-ar fi placut
De la pensiune la "locul de joaca" am mers cativa km pe asfalt si inca vreo 7 pe un drum forestier care devenea din ce in ce mai rau.
La dus am mers cu Range Rover am fost impresionati de opulenta interiorului (mai ales Frank ) si de confortul la drum greu.
La intoarcere am mers cu Freelander, care n-a mai fost asa comod ...
Traseul era impartit in cateva "ateliere" cum le numeau ei, fiecare atelier avand alocat cateva masini (3-4) care ramaneau acolo si cursanti se roteau pe la fiecare.
Primul atelier era trecerea printr-un vad cu apa de 60 cm - 2 defendere si un range rover.
Apoi unul de "up and down" adica urcam si coboram rampe si pante, de diferite inclinatii - aici aveam discovery, range rover sport si parca si un freelander...
La urcare foloseam a 2-a iar la coborare, fara sa apes frana, cu HDC. Foarte misto!
Al treilea era de "inclinatii laterale" si l-am parcurs cu discovery-uri manuale si automate si unul prin padure
Si la sfarsit am facut un parcurs prin padure unde au incercat sa combine tot ce am "invatat".
In concluzie nu cred ca am invatat mare lucru, dar mi-a placut si m-am simtit bine.
S-ar putea sa ma duc si la partea a II-a.
A fost misto si drumul spre Bucuresti intrucat a fost mai liber.
#292
Scris 08 ianuarie 2010 - 10:52
de fapt S-ul standard la D3 avea terrain response si suspensie pneumatica.
chestia cu masina de baza fara terrain response si cu suspensie mecanica a fost o promotie pentru un model S special care sa se vinda la un pret mai mic (parca 30,000 EUR + TVA), si care nu a avut in fapt mare succes.
However, acuma la D4 vad ca au scos din echiparea modelului S terrain response si suspensia pneumatica, in conditiile in care pretul e mai mare decit la vechiul S al D3 si e acelasi motor, ceea ce mi se pare o stupizenie. Deh, intelepciuni de marketing.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#293
Scris 08 ianuarie 2010 - 11:16
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#294
Scris 08 ianuarie 2010 - 12:01
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#295
Scris 08 ianuarie 2010 - 12:16
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#296
Scris 08 ianuarie 2010 - 12:27
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#297
Scris 08 ianuarie 2010 - 12:32
#298
Scris 08 ianuarie 2010 - 12:37
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#299
Scris 08 ianuarie 2010 - 12:44
asta micu promite . eu il propun la categoria forumistul anului 2010 la " 10 pt Romania "Adevarul o fi undeva... pe la mijloc.
#300
Scris 08 ianuarie 2010 - 01:09
Uitandu-ma la pozele de la LRA am observat ca Discovery 3 folosit acolo era varianta "S". Dupa cum se stie, Discovery 3 (ca de altfel si D.4, doar ca la el a aparut si motorizarea de 3,0l in paralel cu cea de 2,7l) are 3 variante: S, SE si HSE(varianta de varf dpdv al dotarilor). Variantele SE si HSE au suspensie cu aer si sistemul Terrain Response iar varianta S suspensie mecanica cu arcuri si atunci, bineanteles, fara sistemul Terrain Response (deci la bord nu trebuie sa mai aiba acea rozeta reglabila unde pe circumferinta apar acele situatii in care se poate gasi masina). Avand intamplator un catalog al lui Discovery 3 am observat ca la prezentarea masinii indica la "S" (varianta cu arcuri) o garda fixa de 185mm, pe cand la "SE" si "HSE" una de maxim 310mm (datorita pernelor de la suspensia pe aer, dirijata de computer)
Deci sunt curios daca exemplarele de tip S folosite la LRA erau intr-adevar cu suspensie mecanica (cu arcuri) iar daca a fost asa, exista posibilitatea ca cei de la Premium Auto sa le fi aranjat ridicandu-le cu ajutorul unui kit special pentru a mari garda. Mai exista si posibilitatea sa fi fost o varianta "S" dar dotata optional cu suspensia pneumatica si Terrain Response, aceasta observandu-se din existenta acelui sistem de reglaj cu rozeta de la bord specific lui Terrain Response . Ma gandesc ca o varianta S avand suspensie mecanica si o garda de doar 185mm s-ar fi descurcat mai greu in situatile existente la LRA
Aia nu-i garda de masina cu pretentii in off road...
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi