Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Land Rover Academy


  • Please log in to reply
452 replies to this topic

#276 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 noiembrie 2009 - 07:52

...but very little grip..... :smokin:
  • 0

#277 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 05 noiembrie 2009 - 08:00



:laugh:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#278 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 05 noiembrie 2009 - 08:25

Ce inseamna sa nu ai anvelopele corespunzatoare. :lol:
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#279 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 noiembrie 2009 - 08:27

:lol:

  • 0

#280 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 05 noiembrie 2009 - 08:57

ce poate forester pe zapada deja stiu. sunt curios cum s-ar descurca X3-ul.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#281 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 noiembrie 2009 - 09:00

Pai mai ai putin de asteptat.... :lol:
  • 0

#282 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 05 noiembrie 2009 - 09:06

nu vad logica Rover vs M6 dar oricum nu e o noutate ce au aratat ei acolo
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#283 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 05 noiembrie 2009 - 09:48

pai nu are nici o logica. inca tu poti avea niste gume de zapada ceva mai speciale. tintele pot fi din cauciuc (eu am mers cu asa ceva, suporta pe asfalt curat cam 120km/h) sau din metal (care nu merg decat pe zapada/gheata).
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#284 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 06 noiembrie 2009 - 08:57

scopul e ca, degeaba ai 500cp daca nu-i poti folosi :lol:
oricum, cred ca se subintelege ideea de "la vrajeala" filmului.

alea cu tinte, daca nu mergi pe zapada/gheata, tintele alea se duc repede.

pentru adevarati :



:D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#285 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 noiembrie 2009 - 09:40

Tintele tin destul de mult. Poate, daca mergi mult pe asfalt sa fie nevoie sa le schimbi 1 singura data pina se duc gumele. Buba mare e ca pe asfalt cu spikes esti ca pe bile de rulment....
  • 0

#286 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 06 noiembrie 2009 - 04:16

pe asfalt cu spikes nu poti merge nene. numai cu "brebenei" :lol:
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#287 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 noiembrie 2009 - 04:25

Eu am mers. Stii ce "fun" e ?? :laugh:

Credeam ca am bemveu...... :lol:
  • 0

#288 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 06 noiembrie 2009 - 05:31

puteau sa puna un Jaguar de-al lor in locul M6-ului. rezultatul era acelasi.... cam stupid filmuletzul

in schimb asta a lu' Ska fu tare rau :lol:

by the way, asa mi-a venit o pofta de un forester ..... :lol:
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#289 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 noiembrie 2009 - 07:15

.......
by the way, asa mi-a venit o pofta de un forester ..... :lol:

Pai "baga" .... :lol:
  • 0

#290 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 06 noiembrie 2009 - 08:01

.............................
by the way, asa mi-a venit o pofta de un forester ..... :lol:

Da' un WRX, modelul anterior, nu ai vrea ?
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#291 stanley

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 73 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 08
  • Marca:land rover
  • Model:defender 90
  • Motorizare:2,5l Td5 122CP

Scris 08 ianuarie 2010 - 10:02

Uitandu-ma la pozele de la LRA am observat ca Discovery 3 folosit acolo era varianta "S". Dupa cum se stie, Discovery 3 (ca de altfel si D.4, doar ca la el a aparut si motorizarea de 3,0l in paralel cu cea de 2,7l) are 3 variante: S, SE si HSE(varianta de varf dpdv al dotarilor). Variantele SE si HSE au suspensie cu aer si sistemul Terrain Response iar varianta S suspensie mecanica cu arcuri si atunci, bineanteles, fara sistemul Terrain Response (deci la bord nu trebuie sa mai aiba acea rozeta reglabila unde pe circumferinta apar acele situatii in care se poate gasi masina). Avand intamplator un catalog al lui Discovery 3 am observat ca la prezentarea masinii indica la "S" (varianta cu arcuri) o garda fixa de 185mm, pe cand la "SE" si "HSE" una de maxim 310mm (datorita pernelor de la suspensia pe aer, dirijata de computer)
Deci sunt curios daca exemplarele de tip S folosite la LRA erau intr-adevar cu suspensie mecanica (cu arcuri) iar daca a fost asa, exista posibilitatea ca cei de la Premium Auto sa le fi aranjat ridicandu-le cu ajutorul unui kit special pentru a mari garda. Mai exista si posibilitatea sa fi fost o varianta "S" dar dotata optional cu suspensia pneumatica si Terrain Response, aceasta observandu-se din existenta acelui sistem de reglaj cu rozeta de la bord specific lui Terrain Response . Ma gandesc ca o varianta S avand suspensie mecanica si o garda de doar 185mm s-ar fi descurcat mai greu in situatile existente la LRA

Am fost sambata la LRA, impreuna cu Frank.
Primu lucru misto la care nu ma asteptam a fost cazarea excelenta. Si faptul ca au dat bere gratis vineri seara :D
Apoi oamenii de la academie au fost misto si ei, sociabili, disponibili, glumeti, meseriasi, super!

Sambata au fost ceva nori care ne-au protejat de caldura, dar n-a plouat. Desi mi-am dorit sa ploua, cred ca totusi nu mi-ar fi placut :D
De la pensiune la "locul de joaca" am mers cativa km pe asfalt si inca vreo 7 pe un drum forestier care devenea din ce in ce mai rau.
La dus am mers cu Range Rover am fost impresionati de opulenta interiorului (mai ales Frank :D ) si de confortul la drum greu.
La intoarcere am mers cu Freelander, care n-a mai fost asa comod ...

Traseul era impartit in cateva "ateliere" cum le numeau ei, fiecare atelier avand alocat cateva masini (3-4) care ramaneau acolo si cursanti se roteau pe la fiecare.
Primul atelier era trecerea printr-un vad cu apa de 60 cm - 2 defendere si un range rover.
Apoi unul de "up and down" adica urcam si coboram rampe si pante, de diferite inclinatii - aici aveam discovery, range rover sport si parca si un freelander...
La urcare foloseam a 2-a iar la coborare, fara sa apes frana, cu HDC. Foarte misto!
Al treilea era de "inclinatii laterale" si l-am parcurs cu discovery-uri manuale si automate si unul prin padure
Si la sfarsit am facut un parcurs prin padure unde au incercat sa combine tot ce am "invatat".

In concluzie nu cred ca am invatat mare lucru, dar mi-a placut si m-am simtit bine.
S-ar putea sa ma duc si la partea a II-a.

A fost misto si drumul spre Bucuresti intrucat a fost mai liber. :)


  • 0

#292 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 08 ianuarie 2010 - 10:52

masinile erau cu terrain response si suspensie pneumatica.

de fapt S-ul standard la D3 avea terrain response si suspensie pneumatica.

chestia cu masina de baza fara terrain response si cu suspensie mecanica a fost o promotie pentru un model S special care sa se vinda la un pret mai mic (parca 30,000 EUR + TVA), si care nu a avut in fapt mare succes.

However, acuma la D4 vad ca au scos din echiparea modelului S terrain response si suspensia pneumatica, in conditiile in care pretul e mai mare decit la vechiul S al D3 si e acelasi motor, ceea ce mi se pare o stupizenie. Deh, intelepciuni de marketing.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#293 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 08 ianuarie 2010 - 11:16

Lacomie, mai degraba.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#294 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 08 ianuarie 2010 - 12:01

pai lacomie pe criza? anul trecut subventionau dobinda la unicredit leasing ca sa ofere masinile cu leasing cu dobinda zero, ofereau vouchere cu reduceri sub forma de 1 Ford Focus gratis la cumpararea unui Range Rover Sport....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#295 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 08 ianuarie 2010 - 12:16

Nivelurile de echipare nu cred ca au fost stabilite de importator.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#296 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 08 ianuarie 2010 - 12:27

tot ce se poate. de altfel la multe marci importatorul nu prea are multe de spus (a se vedea renault, romania cere mereu mai multe motorizari si niveluri de echipare si primeste praful de pe toba). de altfel si la Land Rover se vad niste modificari, de exemplu Freelander nu mai e disponibil decit cu 2.2TD, fara optiunea 3.2 i6 benzina.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#297 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 08 ianuarie 2010 - 12:32

Nu-i lua partea lui reno RO, ca ei sunt de vina; nu cred ca au incercat sa aduca motorizari si echipari moderne/mai rasarite si reno Fr. le-a dat flit. :D
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#298 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 08 ianuarie 2010 - 12:37

Adevarul o fi undeva... pe la mijloc.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#299 valentin_iordan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 875 Mesaje:
Inregistrat: 24-februarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:KIA - THE POWER TO IGNORE
  • Model:2007
  • Motorizare:1.5 CRDI 110 CP

Scris 08 ianuarie 2010 - 12:44

Adevarul o fi undeva... pe la mijloc.

asta micu promite . eu il propun la categoria forumistul anului 2010 la " 10 pt Romania "
  • 0
Dachau, Auschwitz, Buchenwald

#300 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 08 ianuarie 2010 - 01:09

Uitandu-ma la pozele de la LRA am observat ca Discovery 3 folosit acolo era varianta "S". Dupa cum se stie, Discovery 3 (ca de altfel si D.4, doar ca la el a aparut si motorizarea de 3,0l in paralel cu cea de 2,7l) are 3 variante: S, SE si HSE(varianta de varf dpdv al dotarilor). Variantele SE si HSE au suspensie cu aer si sistemul Terrain Response iar varianta S suspensie mecanica cu arcuri si atunci, bineanteles, fara sistemul Terrain Response (deci la bord nu trebuie sa mai aiba acea rozeta reglabila unde pe circumferinta apar acele situatii in care se poate gasi masina). Avand intamplator un catalog al lui Discovery 3 am observat ca la prezentarea masinii indica la "S" (varianta cu arcuri) o garda fixa de 185mm, pe cand la "SE" si "HSE" una de maxim 310mm (datorita pernelor de la suspensia pe aer, dirijata de computer)
Deci sunt curios daca exemplarele de tip S folosite la LRA erau intr-adevar cu suspensie mecanica (cu arcuri) iar daca a fost asa, exista posibilitatea ca cei de la Premium Auto sa le fi aranjat ridicandu-le cu ajutorul unui kit special pentru a mari garda. Mai exista si posibilitatea sa fi fost o varianta "S" dar dotata optional cu suspensia pneumatica si Terrain Response, aceasta observandu-se din existenta acelui sistem de reglaj cu rozeta de la bord specific lui Terrain Response . Ma gandesc ca o varianta S avand suspensie mecanica si o garda de doar 185mm s-ar fi descurcat mai greu in situatile existente la LRA


Aia nu-i garda de masina cu pretentii in off road...
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi