Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Land Rover Academy


  • Please log in to reply
452 replies to this topic

#301 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 ianuarie 2010 - 01:52

deh, asta-i viata.
oricum, pe mine cel mai tare dintre toate m-a surpins freelanderul...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#302 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 08 ianuarie 2010 - 01:54

pai lacomie pe criza?

Preturile la autoturisme sunt in general mai mari in 2010 fata de cele din 2009.
Un exemplu aiurea este ca nu se mai poate pune la Megane motor de 1.5/105 pe Expression, trebuie musai Dinamique.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#303 stanley

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 73 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 08
  • Marca:land rover
  • Model:defender 90
  • Motorizare:2,5l Td5 122CP

Scris 08 ianuarie 2010 - 05:21

masinile erau cu terrain response si suspensie pneumatica.

de fapt S-ul standard la D3 avea terrain response si suspensie pneumatica.

chestia cu masina de baza fara terrain response si cu suspensie mecanica a fost o promotie pentru un model S special care sa se vinda la un pret mai mic (parca 30,000 EUR + TVA), si care nu a avut in fapt mare succes.

However, acuma la D4 vad ca au scos din echiparea modelului S terrain response si suspensia pneumatica, in conditiile in care pretul e mai mare decit la vechiul S al D3 si e acelasi motor, ceea ce mi se pare o stupizenie. Deh, intelepciuni de marketing.


Ai dreptate, la actualul D.4 varianta de baza S este fara suspensie pneumatica si terrain response, cu arcuri si are garda de 185mm (exista optiunea contra cost sa o comanzi cu suspensie pneumatica si t.r.). Am fost la reprezentanta Land Rover, mi s-au spart pozitia si semnalizarea pe spate la Defender in 30 decembrie la munte si discutam cu ei, la varianta S de la D.3 care era cu arcuri, se putea monta un kit de inaltare le Premium Auto Bucuresti (cu schimbare de telescoape, etc), se facea la ei si nu-ti afecta garantia, cica se putea ridica cu inca maxim 8 cm, dar ma gandesc ca mai mult de 21-22 cm nu ar fi necesar, ii poate afecta comportamentul on road (de exemplu, Toyota Land Cruiser are 22 cm garda, Pajero cam tot asa). Ziceau baietii ca nu mai apar problemele la softul legat de suspensia pneumatica si terrain response ca la inceput, la primele modele de D.3 dar oricum in teren trebuie sa fi atent sa nu lovesti compresorul si sa-l cureti de noroi caci se poate incalzi astfel si arde motorul!
Oricum mi se pare foarte mare pretul de la varianta de baza S (care a ramas cu motorul de 2,7 l), mai ales daca vrei sa comanzi in plus optional suspensia pneumatica si inca cateva chestii. Mai bine atunci iei varianta SE cu motorul de 3,0l care are euro 5 si nu platesti taxa de inmatriculare de cca 4000 euro (2,7 este euro 4), dar care ajunge pe la 52.400 euro cu TVA, fara alte dotari in plus! Sa nu mai spun de HSE cu 3,0l care sare pe la 58.800 euro!
  • 0

#304 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 08 ianuarie 2010 - 05:30

Poate ca nu mai este la fel de modern ca D4, dar de ce nu incerci un Pajero modelul actual care-i mult mai ieftin si fff fiabil ? http://cautare.mobil...mp;pageNumber=1

sau ce iti place tie de pe aici : http://cautare.mobil...nsumerGrossEuro
  • 0

#305 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 ianuarie 2010 - 05:54

ala din primul anunt e tare de tot.
2007, 91.000km
vrea 17.000eur + 22.000eur ( 22 rate ) = 39.000eur.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#306 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 09 ianuarie 2010 - 11:00

:D Da si eu mi-am dat seama dupa ce l-am postat ca am ales cel mai prost exemplu :P)))))))) , dupa care am postat toata pagina
  • 0

#307 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 09 ianuarie 2010 - 12:12

LR D3 25k :D
LC100 4.7 20k
LC120 3.0 28k

pam pam ... inmatriculate si ok
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#308 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 09 ianuarie 2010 - 01:13

Citi km? D3-ul ala pare foarte interesant...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#309 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 09 ianuarie 2010 - 01:24

aflu saptamana viitoare.
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#310 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 09 ianuarie 2010 - 02:00

mie imi place cum arata discovery, atat la interior cat si la exterior. nu prea imi pare offroader, dar aparentele mai inseala...
ce imi taie elanul este pretul premium si originile englezesti care nu sunt sinonime cu fiabilitatea
pajero e mai necioplit la interior insa ma atrage mai mult, pare mai rezistent.
suspensia independenta la recomanda pe ambele pt drumuri lungi, dar ma astept sa fie mai confortabil/silentios/odihnitor discovery

par interesante variantele de preluare de leasing actuale (alea nepublicate) si m-am gandit sa ma inscriu la una d-asta ca viitoarea masina, sa incerc si varianta asta a turismelor, dar nu stiu ce decizie voi lua cad voi fi pus fata in fata cu reactiunea ...

by the way, ceva evenimente de profil nu mai avem si noi?
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#311 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 09 ianuarie 2010 - 02:35

LR D3 25k :D
LC100 4.7 20k
LC120 3.0 28k

pam pam ... inmatriculate si ok

Interesant, insa esti sigur ca este vorba de LC100 4,7 (motor ma refer) ?
De fapt la cum au imbarligat astia de la Toyota denumirele pt cele 2 variante de LC, de la o generatie la alta, e greu sa-ti dai seama care de care vorbeste. E vorba de ceea ce actual se cheama LC V8 ?
Daca da, pt aia as opta eu; dar depinde de ceea ce vrei tu de la acest tip de masina, pt ca poate diferii f mult de ceea ce vreau eu.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#312 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 09 ianuarie 2010 - 03:16

este LC100 (adica v8 ul de acum) si da , este de 4.7v8 benzina.
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#313 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 09 ianuarie 2010 - 03:24

Asa este de inteles motorizarea respectiva pe LC.
Ca masina, personal, as prefera LC V8 (sau LC100 cum era denumit in trecut); dar e mai mare, poate si mai "barca" decat alte potentiale optiuni. Cu certitudine nu as prefera benzinarul ala. :D
Dar asta-i parerea mea, pt tine depinde ce vrei/preferi tu.

p.s.: daca as avea de ales strict intre LC V8 4,7i si LC 150 3.0d4d, aceiasi generatie, rulaj, etc., in cele din urma as opta pt LC 150 3.0 d4d (dar sa nu fie prima varianta de echipare).
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#314 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 09 ianuarie 2010 - 04:00

LC ala mare "V8" cum ii ziceti voi are denumirea de LC200.
LC ala normal, care pana acuma era LC120, acum e LC150. ca sa nu fie confuzie intre ele.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#315 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 10 ianuarie 2010 - 12:24

Daca e vorba de frichinit masina prin teren accidentat , nu neaparat offroad extrem, dupa mine prima alegere ar fi o Toyota, apoi un Mitsu si abia la urma un Discovery 3 (sau 4). Englezoaicele au fost cam pline de defectiuni, iar in occident se vand din greu la second hand pe acest motiv. Daca totusi masina e 90% folosita pe sosea , Discovery ar fi prima alegere, e cea mai pregatita pentru asfalt din cele 3 variante.
  • 0

#316 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 12 ianuarie 2010 - 09:59

berkut, acuma mai ramine sa dai C-ul.... in vremurile astea, nu e foarte usor....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#317 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 13 ianuarie 2010 - 12:23

http://www.220.ro/rA...asina-Pe-Pereti
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#318 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 13 ianuarie 2010 - 09:08

ma gandesc ca poate l-oi da.

discoperi 3 ala de mai sus la 25k are 16 000 km .
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#319 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 13 ianuarie 2010 - 09:12

repet nu ziceai Wrangler?
altfel LC e da shit,e unu mai vechi pe hautovit 10 mii evro


http://www2.autovit....a...An&sens=ASC

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 13 ianuarie 2010 - 09:13

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#320 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 13 ianuarie 2010 - 09:57

@andrei: Ala e trucaj toata ziua :rolleyes:
  • 0

Ex-FN2 owner


#321 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 13 ianuarie 2010 - 10:15

Pare destul de realist facut. Unghiul pare a fi bun cand coboara ... vad ca si cauciucurile's mai dezumflate. Singura chestie care'mi da de gandit e nu unghiul ci suprafata de rulare. Aderenta, ca "material" ar fi, insa iregularitatile suprafetei ma pun pe ganduri

S'a mai discutat de filmuletul asta? E trucaj? Eu inca nu's 100% convins :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#322 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 ianuarie 2010 - 10:18

S-a discutat si nu-i trucaj, ci o facatura ordinara facuta prin inclinarea camerei.
  • 0

#323 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 ianuarie 2010 - 10:35

eu zic ca-i pe bune.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#324 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 13 ianuarie 2010 - 10:57

Nu e nici un trucaj, cautati pe Youtube dupa termenul "Moegatle". Asta e un pietroi in America pe care se urca cu gipurile de prin anii '60-'70. O sa vedeti si cateva accidente spectaculoase. Panta e cam la limita , in jurul a 40 grade, iar aderenta e excelenta, e o stanca poroasa. Orice gip serios din ziua de azi o urca si o coboara fara problema. http://www.youtube.c...r..._type=&aq=f Ca sofer e mai stresant

Aceasta postare a fost editata de greierasul: 13 ianuarie 2010 - 11:02

  • 0

#325 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 13 ianuarie 2010 - 11:00

acum am asa :
- LR D3 , 16 000 km , 25 000 eur
- LC90 KJ95 3.4, 160 000 km , 7000 eur

:D sunt foarte indecis :D
  • 0
imatur pentru ca am subaru.




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi