Land Rover Academy
#301
Scris 08 ianuarie 2010 - 01:52
oricum, pe mine cel mai tare dintre toate m-a surpins freelanderul...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#302
Scris 08 ianuarie 2010 - 01:54
Preturile la autoturisme sunt in general mai mari in 2010 fata de cele din 2009.pai lacomie pe criza?
Un exemplu aiurea este ca nu se mai poate pune la Megane motor de 1.5/105 pe Expression, trebuie musai Dinamique.
#303
Scris 08 ianuarie 2010 - 05:21
masinile erau cu terrain response si suspensie pneumatica.
de fapt S-ul standard la D3 avea terrain response si suspensie pneumatica.
chestia cu masina de baza fara terrain response si cu suspensie mecanica a fost o promotie pentru un model S special care sa se vinda la un pret mai mic (parca 30,000 EUR + TVA), si care nu a avut in fapt mare succes.
However, acuma la D4 vad ca au scos din echiparea modelului S terrain response si suspensia pneumatica, in conditiile in care pretul e mai mare decit la vechiul S al D3 si e acelasi motor, ceea ce mi se pare o stupizenie. Deh, intelepciuni de marketing.
Ai dreptate, la actualul D.4 varianta de baza S este fara suspensie pneumatica si terrain response, cu arcuri si are garda de 185mm (exista optiunea contra cost sa o comanzi cu suspensie pneumatica si t.r.). Am fost la reprezentanta Land Rover, mi s-au spart pozitia si semnalizarea pe spate la Defender in 30 decembrie la munte si discutam cu ei, la varianta S de la D.3 care era cu arcuri, se putea monta un kit de inaltare le Premium Auto Bucuresti (cu schimbare de telescoape, etc), se facea la ei si nu-ti afecta garantia, cica se putea ridica cu inca maxim 8 cm, dar ma gandesc ca mai mult de 21-22 cm nu ar fi necesar, ii poate afecta comportamentul on road (de exemplu, Toyota Land Cruiser are 22 cm garda, Pajero cam tot asa). Ziceau baietii ca nu mai apar problemele la softul legat de suspensia pneumatica si terrain response ca la inceput, la primele modele de D.3 dar oricum in teren trebuie sa fi atent sa nu lovesti compresorul si sa-l cureti de noroi caci se poate incalzi astfel si arde motorul!
Oricum mi se pare foarte mare pretul de la varianta de baza S (care a ramas cu motorul de 2,7 l), mai ales daca vrei sa comanzi in plus optional suspensia pneumatica si inca cateva chestii. Mai bine atunci iei varianta SE cu motorul de 3,0l care are euro 5 si nu platesti taxa de inmatriculare de cca 4000 euro (2,7 este euro 4), dar care ajunge pe la 52.400 euro cu TVA, fara alte dotari in plus! Sa nu mai spun de HSE cu 3,0l care sare pe la 58.800 euro!
#304
Scris 08 ianuarie 2010 - 05:30
sau ce iti place tie de pe aici : http://cautare.mobil...nsumerGrossEuro
#305
Scris 08 ianuarie 2010 - 05:54
2007, 91.000km
vrea 17.000eur + 22.000eur ( 22 rate ) = 39.000eur.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#306
Scris 09 ianuarie 2010 - 11:00
#307
Scris 09 ianuarie 2010 - 12:12
LC100 4.7 20k
LC120 3.0 28k
pam pam ... inmatriculate si ok
#308
Scris 09 ianuarie 2010 - 01:13
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#309
Scris 09 ianuarie 2010 - 01:24
#310
Scris 09 ianuarie 2010 - 02:00
ce imi taie elanul este pretul premium si originile englezesti care nu sunt sinonime cu fiabilitatea
pajero e mai necioplit la interior insa ma atrage mai mult, pare mai rezistent.
suspensia independenta la recomanda pe ambele pt drumuri lungi, dar ma astept sa fie mai confortabil/silentios/odihnitor discovery
par interesante variantele de preluare de leasing actuale (alea nepublicate) si m-am gandit sa ma inscriu la una d-asta ca viitoarea masina, sa incerc si varianta asta a turismelor, dar nu stiu ce decizie voi lua cad voi fi pus fata in fata cu reactiunea ...
by the way, ceva evenimente de profil nu mai avem si noi?
http://florinpanait.wordpress.com
#311
Scris 09 ianuarie 2010 - 02:35
Interesant, insa esti sigur ca este vorba de LC100 4,7 (motor ma refer) ?LR D3 25k
LC100 4.7 20k
LC120 3.0 28k
pam pam ... inmatriculate si ok
De fapt la cum au imbarligat astia de la Toyota denumirele pt cele 2 variante de LC, de la o generatie la alta, e greu sa-ti dai seama care de care vorbeste. E vorba de ceea ce actual se cheama LC V8 ?
Daca da, pt aia as opta eu; dar depinde de ceea ce vrei tu de la acest tip de masina, pt ca poate diferii f mult de ceea ce vreau eu.
#312
Scris 09 ianuarie 2010 - 03:16
#313
Scris 09 ianuarie 2010 - 03:24
Ca masina, personal, as prefera LC V8 (sau LC100 cum era denumit in trecut); dar e mai mare, poate si mai "barca" decat alte potentiale optiuni. Cu certitudine nu as prefera benzinarul ala.
Dar asta-i parerea mea, pt tine depinde ce vrei/preferi tu.
p.s.: daca as avea de ales strict intre LC V8 4,7i si LC 150 3.0d4d, aceiasi generatie, rulaj, etc., in cele din urma as opta pt LC 150 3.0 d4d (dar sa nu fie prima varianta de echipare).
#314
Scris 09 ianuarie 2010 - 04:00
LC ala normal, care pana acuma era LC120, acum e LC150. ca sa nu fie confuzie intre ele.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#315
Scris 10 ianuarie 2010 - 12:24
#316
Scris 12 ianuarie 2010 - 09:59
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#317
Scris 13 ianuarie 2010 - 12:23
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#318
Scris 13 ianuarie 2010 - 09:08
discoperi 3 ala de mai sus la 25k are 16 000 km .
#319
Scris 13 ianuarie 2010 - 09:12
altfel LC e da shit,e unu mai vechi pe hautovit 10 mii evro
http://www2.autovit....a...An&sens=ASC
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 13 ianuarie 2010 - 09:13
#320
Scris 13 ianuarie 2010 - 09:57
Ex-FN2 owner
#321
Scris 13 ianuarie 2010 - 10:15
S'a mai discutat de filmuletul asta? E trucaj? Eu inca nu's 100% convins
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#322
Scris 13 ianuarie 2010 - 10:18
#323
Scris 13 ianuarie 2010 - 10:35
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#324
Scris 13 ianuarie 2010 - 10:57
Aceasta postare a fost editata de greierasul: 13 ianuarie 2010 - 11:02
#325
Scris 13 ianuarie 2010 - 11:00
- LR D3 , 16 000 km , 25 000 eur
- LC90 KJ95 3.4, 160 000 km , 7000 eur
sunt foarte indecis
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi