Land Rover Academy
#176
Scris 12 august 2008 - 11:58
#177
Scris 12 august 2008 - 12:02
http://florinpanait.wordpress.com
#178
Scris 12 august 2008 - 12:20
) Relule, esti total plecat... dar faza asta depinde decat "salesman" e si in motociclist. ........
Discutia se refera la "intilnirea" a 2 "piloti"
#179
Scris 12 august 2008 - 12:23
N-are cum; ca la volanul subaru as fi eu.Discutia se refera la "intilnirea" a 2 "piloti"
http://florinpanait.wordpress.com
#180
Scris 12 august 2008 - 01:50
Revenind, Extremero, cand spuneai ca vrei sa te duci? La mine e prea aglomerata vara dar spre toamna s-ar putea sa gasesc ceva timp...
#181
Scris 14 august 2008 - 01:16
e 350 de euro ...
Aceasta postare a fost editata de salesman: 14 august 2008 - 01:17
http://florinpanait.wordpress.com
#182
Scris 14 august 2008 - 03:50
eu o sa merg sigur, daca te decizi hai sa ne coordonam sa ne dam huta cu Discovery-ul prin padure impreuna
by the way, am gasit un dealer de Land Rover in Olanda de unde pot lua cam orice Land Rover nou semnificativ mai ieftin decit de la Premium Auto....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#183
Scris 14 august 2008 - 06:16
va transmit impresii de peacolo la cald.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#184
Scris 14 august 2008 - 10:52
Ska, astept cu nerabdare impresiile de maine!
http://florinpanait.wordpress.com
#185
Scris 15 august 2008 - 11:09
masinile sunt pregatite.
curate toate.
asteapta ziua de maine. care se anunta GREA
nu as vrea sa ma hazardez in informatii ca poate sunt eronate. asteptam ziua de maine sa vedem cu cat difera realitate de ... restul discutiilor
pb cea mai mare e ca niciunul din noi ( cei 3 samurai oradeni ) nu avem aparat foto.
adica eu nu am deloc , ca-s sarac, iar ceilalti 2 colocatari de oras, le-au uitat acasa
sa vedem cum se descurca micutul 6300 ptr niste poze la vrajeala ieftina.
noapte buna de la cheia
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#186
Scris 15 august 2008 - 11:40
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#187
Scris 18 august 2008 - 07:18
#188
Scris 18 august 2008 - 12:59
duminica nu am avut timp, si pe deasupra am ajuns acasa la 05:30 dimineata.
a fost un weekend de vis.
cuvantul care descrie totul e : SUPERB
mult MULT peste asteptari.
mai pe seara voi face o sinteza mai pe larg. si cu ceva poze.
ce ai vazut tu acolo e http://en.wikipedia....aiser_Jeep_M715 al lui Oresti.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#189
Scris 18 august 2008 - 06:47
plecam in graba din oradea pe la 13:30 , o luam noi nici f tare nici f incet catre cheia.
aglomeratie jalnica. trafic la greu.
la iesire din gilau pana in cluj, bara la bara. am pierdut cam o ora si ceva.
am facut o mica halta la Pollus Center sa mancam si da-i mai departe.
trafic tot aglomerat. am sunat de pe drum sa ne anuntam intarzierea, desi cina era programata la 20:30 noi am ajuns pe la 22:30
echipa LRA era pe terasa la povesti.
am mancat, am mai povestit una alta, si am fost asigurati ca nu vom regreta.
dimineata ne trezim pe la 7 si ceva ca pe 8jumate sa fim jos la micul dejun sa mancam si sa putem purcede "in teren"
dimineata ni s-au inmanat noile ecusoane cu "extreme" si o noua sapca. neagra. mai faina ca prima
ne asteapta 4 LR Discovery 3, 2manuale si 2automate. am ales o manuala. banuiam eu ca se va descurca mai bine "afara"
ca si asistenta, avem Defenderul scurt, echipat corespunzator ptr conditii grele.
traseul va fi urmatorul : urcam un munte, in coboram, ( destinatia finala e tot cabana aia de la cursul Basic, doar ca se merge prin alta parte )
durata : 4 ore dus, 4 ore intors, o ora pauza de masa.
fiind 8 oameni ( da, asta e maximum ptr un curs Extreme ) si 4 masini, am fost tot 2 pe masina.
s-a suit colegul meu Cornel la volan, si plecam incet.
trecem de niste pajisti, urcam niste dealuri si intram prin padure.
apar primele probleme ptr Disco... surprizele ascunse ale "padurii"
ideea a fost ca trebuie sa ne descurcam singuri. si in marea majoritate a cazurilor asa a fost. adica copilotul s-a dat jos, a tras de troliu, etc
dar la chestiile ceva mai grele s-au bagat si ei. si nu numai. ca doar nu puteau sta deoparte...
traseul era stabilit, dar te puteai abate. daca considerai ca este o alta ruta mai buna, prin alta parte, sa ocolesti o groapa cu noroi sau chestii de genul o puteai face linistit.
Instructorii au fost asa : Oresti ( care a mers cu colegul meu Cristi si cu Bea ) , eu am avut onoarea de a ma "da" cu Iulian ( cel cu patrolul ) , a mai fost Ionut, main "organaizar" si marius. oresti si iulian au ramas tot timpul cu noi, dar in celelalte 2 masini am vazut ca s-au mai schimbat instructorul.
echipa noastra a plecat ultima si tot timpul am ramas sa incheim plutonul, si sa ajutam pe cei din fata.
incepem si urcam, mai dam de obstacole, cateva trolieri si incepe distractia...
deja trecusem eu la volan. pana aici parcursesem cam 30-40% din traseu, maximum. instructorii au cerut sa ne schimbam.
noroi la GREU !!!
pana si TATA-LOR a avut ceva mici probleme...
ne regrupam. incep evenimentele neplacute... incepe greul... dam cu ele de copaci
prima victima...
dupa un timp cedeaza si TATA-LOR...
defenderul se da batut... o planetara rupta ii curma viata, si trebuie abandonat in padure. nici o pb, ne vom intoarce dupa el...
problemele continua...
urmatorul Disco sparge si el un geam si o aripa
cand ne intoarcem dupa bagajele din Defender cu Discoveryul meu cand sa intoarcem, pleznim stopul spate stanga de bara Defenderului...
mai pica si un stop
un echipaj din fara a reusit sa dea jos cauciucul de pe janta. il umflam la loc...
continuam traseul prin padure, urcari si coborari, printre copaci, printre sleauri, namoale si noroaie...
mai intampinam cateva greutati dar pana la urma trecem toti si ajungem la cabana pentru masa campeneasca
si cei 2 frati ciopartiti...
va continua...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#190
Scris 18 august 2008 - 08:29
#191
Scris 19 august 2008 - 08:38
ska, vis-a-vis de planetarele Defenderului am amintitDefenderul din pacate nu "stie" extrem decat daca i se schimba planetarele (nu stiu cum erau alea de acum 30 de ani din africa, da' astea noi parca au grisine in loc de planetare)...
#192
Scris 19 august 2008 - 10:06
ziceau ca e o "buba" mai veche si nu a fost din cauza "solicitarii"... ma rog, nu ma pricep, nu stiu, nu comentez... ideea e ca a cedat
oricum, pana a cedat a facut show
oricum, pana la "va continua..." e doar vreo 25% din aventurile de sambata... nu am avut timp ieri sa povestesc tot
mai urmeaza si azi...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#193
Scris 19 august 2008 - 10:15
#194
Scris 19 august 2008 - 06:11
inainte de masa ( aceasta nefiind gata inca ) am zis sa nu pierdem timpul si sa trecem la o mica teorie despre masini, troliere, dotari, etc
"ghidul" teoretic a fost Oresti.
Am discutat despre trolii, tipuri, marimi, dimensiuni, ce, cum, cat, etc
despre sufe, scripeti, tehnici de troliere, cam tot ce tine de asta...
dupa pranzul campenesc, unde am mancat iara bunatati, gratare, frigarui, mici, carnaciori, etc... am baut, am halit fructe... am trecut iara la treaba.
de aici a preluat fraiele utilajului colegul meu...
cam 90% a fost acelasi traseu, dar pe alocuri, si alte noroaie...
las imaginile sa vb de la sine
fiind iarasi ultima masina, si in fata noastra fiind 2 doamne, care se descurcau mai greu, am ramas mult in urma.
pe la jumatatea, am trecut iarasi eu la volan
celelalte 2 masini o luasera deja mult in fata.
nemaistiind exact drumul, ne-am ratacit un pic. nici o pb, asta a insemnat mai mult driving si mai multa experienta.
oricum, am ajuns la o panta, destul de abrupta, plina de noroi, care se termina cu o curba la stanga.
echipajul din fata s-a troliat de 4 ori sa iasa...
fara sa ma laud, dar la sfaturile lui Oresti de mai de dimineata si la indicatiile lui Iulian, am zburdat prin noroaie fara nici o pb...
echipajul din fata cu probleme...
si eu...
trecand si de acest ultim hop, am gasit pana la urma drumul si ne-am intors catre pensiune, unde in fata ne astepta deja... BESTIA...
Jeep Kaiser...
si spectacolul deabia acuma incepe...
tineti aproape
va continua...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#195
Scris 19 august 2008 - 07:02
ptr cei ce vor mai multe detalii despre acesti 1968 Jeep Kaiser ( modificat substantial ) :
motor corvette lucrat de 400cp 5.7 V8
carborator Avenger 670 care lucreaza si in positie verticala
rollcage si scaune cu centuri
Transmisie TH400 cu scut si oil cooler
2 cutii de transfer 203/205 cu 3 manete si doubler
rapoarte 5.86
Dana 60 fata rainfortata cu planetare Yukon cromoly 35 spline interior exterior
huburi spicer
Detroit locker
Dana 70 spate cu frana pe discuri si diferential sudat
Directie complet hidraulica pe pivoti HD
Beadlocuriduble de hummer
Tsl'uri de 42"
Volan si coloana reglabila de pe Jeep J truck
Compresor mecanic pe motorul masinii
Bara fata ca butelie aer pt compresor
Warn XD9000i
Ladas scule in bena
Aparat sudura MIG 12v in torpedo
Cardane tom woods cu cruci 1410
sau : http://en.wikipedia....aiser_Jeep_M715
odata ajunsi la pensiune, cu ratacirile noastre cu tot, era prea "devreme"
luati pe sus atat de noi, ca am mai vrea sa ne dam s-a stabilit un nou traseu, catre o stana undeva pe dealurile din fata pensiunii.
a fost ceva de genul emisiunii in care Jeremy suie Discovery-ul 3 sus pe munte
unde mergem? ... acolo sus...
(ma rog nu a fost chiar pana sus in varf, ca nu faceau fata masinile si nu permite terenul, dar, pozele vor vorbi din nou... )
inainte de a incepe "greul"...
pe parcurs nu prea ne-am oprit la poze, ca era destul de greu, dar am facut cateva sus...
si asta nu e tot...
dupa coborare a urmat partea mult mai interesanta.
am vazut cu adevarat ce inseamna OFF-ROAD.
pana la acel moment am avut o cu totul alta parere si interpretare a acestui cuvant...
to be continued...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#196
Scris 19 august 2008 - 11:38
ptr a arata ca se poate, Kaiser, der koenig ne arata ce poate...
nu stiu cat de bine se vede in poze, dar panta e FOARTE abrupta...
a urca fluierand. LA RELANTI ! fara nici o gluma...
incep discutiile, ca nici Land Roverele nu-s mai fraiere si pot si ele...
noi toti radeam in hohote, si ii luam la bascalie... puteam sa jur ca nu urca niciunul...
dar au urcat TOATE ( ma refer doar la Discovery 3 ). nu asa usor, dar au urcat.
intai Marius... dupaia Ionut si dupaia Iulian...
am ramas toti MUTI ! pur si simplu nu ne venea sa credem
iar pe final, demonstratia de ... forta ...
deci, ca final si in concluzie...
una e off-road, si alta e OFF-ROAD
MERITA sa va inscrieti si sa mergeti. totul a fost excelent.
echipa e de nota 10! organizarea ceva mai buna parca ca si la Basic, desi a fost primul curs de Extreme
seara noastra ( a celor 3 oradeni ) s-a incheiat cu o masa in compania lui Oresti, cu care am povestit la greu , de vrute si ne vrute, de off-road, motociclism, masini, etc etc
duminica nu ne-am potolit si nu avea rost sa o luam spre casa direct asa ca am facut un mic ocol pe platoul Bucegi, dupa o incursiune culturala la Castelul Peles din Sinaia
si cateva poze :
si cateva poze bune de reclama pentru toyota...
la ora 21:00 am plecat din fata telecabinei de sus de la babele
la 22:45 eram deja la masa la Taverna Sarbului
la 12 fara 15 am plecat din sinaia, iar la 05:30 dimineata eram in oradea deja...
UN WEEKEND DE VIS.
(sper ca v-au placut pozele )
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#197
Scris 20 august 2008 - 07:10
http://img225.images...=dsc0280cj1.jpg
Aceasta postare a fost editata de aztec: 20 august 2008 - 07:10
#198
Scris 20 august 2008 - 08:26
#199
Scris 20 august 2008 - 10:32
unde s-a terminat drumul am lasat masina si am luat-o pe jos la cruce.
om fi noi romani... dar totusi...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#200
Scris 20 august 2008 - 10:54
http://florinpanait.wordpress.com
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi