Plimbari cu Legacy
#1
Scris 22 iulie 2008 - 09:17
La indicatia moderatorului am dechis un topic separat unde o sa scriu pe unde imi mai duc masinutza sa ma plimbe.
Iata pe unde am fost in wk 19 - 20 iulie:
Asadar am plecat sambata dim, pe la 9 spre Pitesti apoi Curtea de Arges, Transfagarasan.
Pe autostrada aglomerat, dar nu ceva iesit din comun, parca a si plouat putin, dar s-a limpezit. Ce ma enerveaza cel mai tare sunt meseriasii care merg cu 100 si intra in depasirea unui care merge cu 90 exact in fata ta care vii cu 150, chiar daca dupa tine nu mai e nici o masina ...
Aglomerat drumul atat pana in Pitesti cat si dupa. Enervat sfrsitul de centura al Pitestiului unde am facut 1.5 km in 15 minute.
Spre Curtea de Arges drum frumos, dar cam prost; ceva depasiri, nimic spectaculuos.
M-au amuzat indicatoarele alea cu pana unde e deschis Transfagarasanul. Pe langa ca habar n-am daca sunt actualizate, mai contin si informatii inutile gen "deschis pana la km 147". Adica pana unde?
La urcare dinspre Curtea de Arges alomerat, catre 4-5 masini in sir, drum prost, curbe stranse, depasiri greu de facut pt ca oamenii merg si pe mijloc ...
Noroc ca din aia 4-5 mai opreau 2-3 sa faca poze asa ca incet incet i-am depasit pe toti. Media pe tronsonul asta de 60 km (de la Hidrocentrala Vidraru pana la Balea, dupa tunel) a fost de 54 km/h
Mai erau unii cu un BMW decapotabil care pozau nu-stiu-ce alta masina ... pareau de la revista. Am avut grija sa am 6500 rpm cand am trecut pe langa ei
Mi se ridicase temperatura apei cand am ajuns la tunel ...
Am oprit si eu putin la Balea, m-am uitat pe la masina si am vrut sa imi iau un Pepsi de la gheretele alea de pe marginea drumului. Cat credeti ca era? 7 RON!!! De ce atat? Habar n-am, dar nici n-am luat si am frapat-o pe cucoana ca n-am vrut sa i-l duc inapoi in frigider dupa ce mi-a spus cat costa ...
Cat am stat la Balea am ridicat capota la motor si binenteles ca a venit un meseris sa intrebe "E diesel?"
Dupa 15 minute mi-am continuat drumul. Bun drum, pana la terminare a fost bun! Asfalt curat, nu foarte aglomerat, locuri de depasit. 29 km facuti in 25 min cu a 3-a si a 2-a. Mi-a placut retrogradarea, parca expoda! Invariabil cei cu cortul de pe margine intorceau capul in directia sunetului! Aici mi-au trasnpirat mainile pe volan, iar cand am oprit la Cartisoara iesea fum din roti. Din toate 4. Mi-a zis Relu ca e normal
Dupa 25 de minute de scartz-uri si rpm-uri, cat de tare as fi mers, nu mai avea farmec. Asa ca spre Sibou am lasat-o mai moale, mai ales ca erau si semafoare, diferente de nivel intre asflat nou si vechi ...
Am ajuns la sensul giratoriu de la Talmaciu unde am facut stanga spre Valcea. Am mers incet pana cand am depasit un Mercedes CLS care cred ca s-a simtit ofensat intrucat dupa cateva minute m-am trezit cu el brusc in spate. S-a tinut dupa mine pana la un semafor unde eu am ramas la coada, el s-a bagat in fata mea si a altor masini si s-a dus. Eu am mai prins un rosu.
M-am enervat si eu insa, si am inceput urmarirea. L-am ajuns dupa multi km si dupa ce m-am tinut dupa el l-am depasit odata cu un palc de vreo 3-4 masini. Il pierdusem cand dau de unu cu o Fabia TDI rosie cu nr strain. Rau frate! Se baga de n-ai vazut, era s-o si mierleasca de vreo 2 ori ca veneau masini din fata. L-am depasit, dar nu s-a lasat si intr-un mom de inconstienta m-a depasit. Din fara venea unul care atat de tare a franat ca l-am vazut fandand stanga-dreapta. Ma rog, mi-am vazut de drum l-am depasit am mers asa o perioda cand alt semafor. Aici aceeasi poveste, eu stau la stop si astia doi - intai CLS-ul si apoi Fabia - au trecut pe langa mine si s-au bagat in fata. Mai avem 7 km pana la OMV, becul era aprins demult asa ca m-am lasat in voia coloanei si am mers fara sa mai fac vreo depasire. Au fost 62km pe care i-am parcus in 40 min, viteza medie fiind 93 km/h.
La OMV am alimentat, mancat si planificat, iar dupa o ora m-am intors spre Sibiu, am facut stanga la Brezoi, am trecut prin Voineasa (unde era ceva lume fata de nimeni pana atunci) cu intentia de a ajunge la Tg Jiu via Petrosani. Am intalnit si vreo cateva vaci pe drum (n-au nici o treaba frate, poti sa claxonezi cat vrei...) si multi, multi oameni cu cortul. Frumoasa privelistea cu lacul de la Obarsia Lotrului! Si asa am ajuns la un indicator spre Novaci pe drumul DN67C.
Sa o iau pe acolo, sa nu o iau ...? Intreb un localnic imi zice ca n-a mai fost de 3 ani, dar crede ca e inchis; sa mai intreb ...
Intreb altul si zice ca n-am nici o sansa (de altfel era si un indicator cu "drum inchis circulatiei publice") cu masina aia, ca de ce sa ma complic, ca mai bine o iau pe Petrosani pe unde e asfalt, etc ... Pana la urma mi-a zis ca sunt 2 portiuni rele si ca daca plec n-o sa ma mai intorc ca peisajul e frumos si o sa ma prinda Recunosca ca asta a sunat incurajator.
Ma rog, una peste alta ma decid sa incerc. Era ceasu' 5 jumate si am zis ca intr-o ora ma deci daca sa ma intorc sau nu.
Si plec eu asa, ca o floare, fara griji, fara pregatiri, dar cu rezervorul aproape plin. Drumul la inceput e ok, am trecut printr-o apa care cred ca mi-a udat pragurile si a facut discurile de frana sa sfaraie; mergeam cu geamul deschis sa aud ce se intampla. Dupa apa aia drumul s-a mai complicat, mergeam cot la cot cu 2 biciclisti cand ii depaseam eu, cand ma depaseau ei Din spate a venit unu' cu un Santa Fe pe care l-am lasat sa treaca, sa nu-l tin in loc. Din fata avenit un Logan care mi-a zis ca mai bine ma intorc, ca drumul e rau, chiar si el a mai atins pe dedesupt. N-a stiut sa imi spuna cat are garda la sol asa ca am cuntinuat. M-am mai intalnit la scurt timp cu un Astra si un Accent si am zis ca daca astia au venit, e clar eu pot sa ma duc! Plus ca aveam si un scop: mergeam in recunoastere la Ranca sa vad daca se preteaza pt un wk cu nevasata.
Mai mult cu a 1-a, dar mergeam. M-am mai oprit sa fac 2-3 poze, am intalnit si vreo 2 borne km pe care nu se vedea mare lucru cand am ajuns la niste bolovani atat de mari, incat m-am dat jos sa ma asigur ca pot sa trec peste ei. Am mai mutat eu manual 2-3 pietre, am tras aer in piept, am oprit muzica si asa data incet si am inceput coborarea, caci atunci coboram. Am atins putin, am franat, am mai lasat-o putin, am franat iar si pana la urma am trecut de tot. Cand sa rasuflu usurat, alti bolovani. Similari cu primii, dar parca mai usor. Imbarbatat de primul succes, am trecut mai usor
Si asa mai departe, depasind alte cateva obstacole, dupa 30 de km si 2 ore am ajuns la Ranca. Masina se umpluse de praf (ea care e curata, cu interior de piele bej, mi se rupea inima cand o vedeam asa. La asta am mai adaugat si aparenta dezolanta a statiunii si dupa ce m-am convins (intreband la un restaurant) ca asta e tot, am plecat in graba spre Tg Jiu stiind ca nu aici o sa-mi petrec wk viitor.
Drumul spre Tg Jiu destul de drept. Cred ca l-am ofticat pe unul cu un A4 intrucat nu m-a putut ajunge dupa ce l-am depasit si pe unul cu un Lancer, dar ma grabeam sa imi sterg masina de praf! Asa ca in Tg Jiu m-am dus drept la Kaufland, am cumparat un pamatuf Pronto si va jur ca a fost cea mai eficienta solutie gasita vreodata pt o astfel de problema! A luat tot praful instantaneu si cu minim de efort!
M-am cazat dupa la hotel Gorj, am baga o pizza si 2 beri, am facut planul pt ziua urmatoare si m-am culcat.
N-am dormit deloc bine, m-am trezit de nenumarate ori si m-am sculat pe la 7:30 am facut un dus si am plecat fara sa beau cafea.
Am plecat spre Petrosani si am oprit la un Petrom sa fac presiunea la roti si sa iau o cafea. Nu aveau nici un una, nici alta, insa m-am ales cu o superpenibila pana. Inchipuiti-va o benzinarie mica, cu 4 pompe, goala, fara nici o masina, la o ora la care erau 2-3 masini pe strada. Gandiindu-ma ca nu incurc pe nimeni si pt ca benzinaria era pe stanga mea, am intrat in ea gresit, pe acolo pe unde se iese. Cand sa trag cat mai departe de pompe si cat mai aproape de troturar intra in benzinarie legal un Cielo rosu. Pe unde credeti ca intra? Exact pe acolo pe unde eram eu! Sa ii fac omului loc, ca de, eu eram aiurea acolo, nu el. Se vedea ca nu avea unde sa se bage, se vedea ca nu prea aveam unde sa ma duc, dar el insista strangand din buze, stiti, ca omul ala care zice in sinea lui "ai gresit, ai intrat aiurea, acuma nu te mai cert, dar fa-mi loc ca e dreptul meu!". Si asa se face ca am dat cu dreapta fata intr-un rahat de hidrant care nu stiu cum mi-a ciupit roata, dar s-a spart... Bai, n-am facut pana pe tot forestierul ala plin cu pietre ascutite - despre care am aflat asera din Quattroroute ca este chiar TRANSALPINA - si am facut-o practic pe loc, intr-o benzinarie din cauza unui bou, da' cinstit oltean. Ma rog, am pus rezerva si am plecat. Noroc ca masina are rezerva identica cu celelalte 4 roti (adica aceeasi janta din aliaj), ca n-am gasit nici o vulcanizare deschisa pana la ora asta! Nici una! Cica din cauza ca ieri a fost Sf Ilie ...
Am plecat spre Petrosani, pe defileul Jiului, dar ofticat de faza cu pana, cu ochii inca impaienjeniti, cu toate alea alergandu-mi prin portbagaj, n-am avut mare chef de slalomuri. Cu toate astea am depasit tot ce-am prins - nu mare lucru - si am mers binisor, nu tare. N-am mai cronometrat ca nu mi-a mai ars ...
In Petrosani m-am invartit vreo 20 de minute dupa vulcanizari, dar fara succes, am si alimentat de la un OMV, mi-am reglat si presiunea si am luat-o spre Deva. Am trecut prin Hateg, Orastie, Sebes, Alba Iulia, Blaj, Medias, Sighisoara, Brasov, Cheia si m-am intors la Bucuresti.
De mentionat Alba Iulia care e un oras superb, linistit si curat. Cetatea arata excelent, vizitarea ei e o reala placere. Slujba la biserica de Sf Ilie dadea o atmosfera de sarbatoare pe care m-am bucurat s-o simt si in urma careia mi-a parut rau ca a trebuit sa plec.
Dupa Alba Iulia m-am fugatit cu unu cu un A6 care m-a fraierit la calea ferata si trecut pe rosu. L-am ajuns dupa un timp, dar cand sa-l depasesc a tras pe dreapta si s-a intors. Cred ca in zorul lui gresise drumul
Pana la Sighisoara drum relativ ok, stiu ca au fost si niste portiuni de imi venea sa imi iau campii, dar scurte.
A mai fost o faza cu un TT rosu pe cre l-am ajuns intamplator si m-am aseza in spatele lui. Ascultam "Treceti batalioane romana Carpatii"
A tras tare si nu s-a lasat, dar cand m-am apropiat tare, tare de el a cedat si cum a prins 2 brenzi pe sens, cum a dat semnat dreapta. Asta era in Medias.
Am oprit si in Sighisoara, am urcat la Cetate, am vizitat-o, am mancat o inghetata, am mai dat o data pe la OMV si am plecat mai departe. Cald rau in Sighisoara mai ales ca mi-am lasat masina in soare cat am vizitat pe acolo, dar pana la Bucuresti n-am mai alimentat.
Drumul pana la Brasov a fost delicios! Vi-l recomand!
Am oprit si in Brasov, nu stiu de ce ca n-am facut nimic, iar apoi am luat-o pe Cheia, iarasi un drum exemplar.
S-au opus depasirii facile o Octavia si un Mondeo nou, dar nu pt mult timp.
Dupa mult timp de la depasirea lor am oprit sa imi asez alea in portbagaj ca ma innebunisera de la cat se plimbau si troscaneau pe acolo.
Apoi am mai oprit o data intr-un loc unde am admirat prapastia si mi-am amintit de prietenul meu Bogdan care s-a prapadit pe munte acum o luna. D-zeu sa-l ierte.
Aici m-au depasit si meseriasii printre care Mondeo-ul de care va ziceam impreuna cu vreo 6-7 masini. I-am recuperat unul cate unul si la final tirul in spatele caruia mergeau toti.
La 23 km de Ploiesti s-a imputit treaba, coloana, se mergea cu 9 km/h (asa zicea GPS-ul).
De aici incolo nimic spectaculos sau de mentionat decat prostia iGo care m-a baga prin Ploiesti in loc sa ma lase pe centura ...
In total am facut 1200 km avdn un consum mediu de 14.6%.
http://florinpanait.wordpress.com
#2
Scris 22 iulie 2008 - 09:19
interesanta si lunga plimbarica ta....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#3
Scris 22 iulie 2008 - 09:23
Nu a fost chiar asa lunga, initial imi propusesem sa innoptez la Heculane, dar din cauza de Transalpina n-am mai ajuns
Iar la intoarcere nu am mai mers constant tare si am mai si oprit in Alba Iulia, Sighisoara si Brasov...
Am aflat aseara o chestie, atentie si grija mare: http://www.viatavalc...ol.php?ID=40435
http://florinpanait.wordpress.com
#4
Scris 22 iulie 2008 - 09:45
#5
Scris 22 iulie 2008 - 11:49
inca ma intreb cum dracu ai urcat scarile, ca de coborat e mai usor.
nasol ca ai avut probleme cu masina.
dap, e o aventura frumoasa doar sa te plimbi cu masina prin romania. parca pleci intr-o calatorie in jurul pamantului.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#6
Scris 22 iulie 2008 - 12:09
de scarile alea am mai auzit (de fapt am citit pe softpedi), dar sincer nu stiu care au fost si deci nici cum le-am urcat. Oricum cuvintele cheia au fost rabdare si perseverenta.
Acum ma oftic rau de la pana ca cica nu s-ar mai putea repara si trebuie sa cumpar o anveloapa noua...
Daca nu gasesc in 2 zile, sa plec fara rezerva pe Transfagarasan?
E frumos, dar sa ai harta, ca doar cu GPS-ul nu te descurci. Parca insa e cam mica, sa vad pe unde mai plec...
Inca 2-3 idei despre masina:
- e mai rapida decat mine, adica au fost situatii cand ea putea mai repede, dar nu puteam eu. Am auzit multe pareri negative vizavi de cutia automata, nu schimba repede, dar de la 120 km/h in colo parca nu prea mai cat de repede schimba. E mai nasol la viteze mici, dar chiar si asa mie mi se pare ok.
- suspensia e usor zgomotoasa (sau foarte zgomotoasa pt cei ce vin de pe Mertz sau Audi), insa mi se pare pur si simplu fenomenala. Filtreaza denivelari la care am zis ca se rupe masina. De ex, pe Transfagarasanul dinspre Curtea de Arges nu am mers mai repede din cauza masinilor, nu din cauza calitatii drumului. Si au fost drumuri mai proaste ca ala pe care am mers muuult mai tare. Desi nu sport, suspensia nu e foarte moale, poti sa te bazezi pe ea in curbe. Daca ramaneam cu GTI-ul cu siguranta n-as fi putut sa merg la fel de repede si de confortabil.
- nu inteleg care e faza cu presiunea in pneuri. Care e leg intre valorile ei si stabilitatea masinii? Stefan Vasile ne-a invatat sa facem presiunea doar la rece si sa punem cat scrie pe masina, nici mai mult, nici mai putin ... Eu am pus mai putin cu 0.1 sau 0.2 atmosfere. Ce valori sa mai incerc ca sa gasesc echilibrul perfect? Sa cresc sau sa scad? Daca drumul e prost se pune o presiune mai mare sau mai mica?
http://florinpanait.wordpress.com
#7
Scris 22 iulie 2008 - 12:49
#8
Scris 22 iulie 2008 - 01:31
am cheltuit 7 mil pe benzina wk asta si inca vreo 3 pe mancare si cazare (am stat o noapte la hotel in tg jiu = 1.1 mil)
Legacy-ul meu are 14 cm garda la sol
Transfagarasanul e destul de spart, dar suspensia de la Subaru cred ca e gandita pt asfel de drumuri.
Sincer, nici nu mi-am dat seama cat e de praf ...
Apropo, de unde cumpara repede o anvelopa Bridgestone Potenza 215/45 R17 87W?!
http://florinpanait.wordpress.com
#9
Scris 22 iulie 2008 - 01:43
#10
Scris 22 iulie 2008 - 01:51
#11
Scris 22 iulie 2008 - 02:03
eu am scos pe la mare si 15 cu a mea....si cred ca daca il masuram cand am traversat transfagarasnul in mod sport iesea si mai mare de atatsincer consumul mi se pare enorm
am consumat si 7-8 cu ea insa la mers de om normal
#12
Scris 22 iulie 2008 - 02:07
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#13
Scris 22 iulie 2008 - 02:07
eventual, impreuna cu jante ?
asta daca pleaca masina si prindere e la fel.
#14
Scris 22 iulie 2008 - 02:13
eu am scos pe la mare si 15 cu a mea....si cred ca daca il masuram cand am traversat transfagarasnul in mod sport iesea si mai mare de atat
am consumat si 7-8 cu ea insa la mers de om normal
cu motorul de 2 litri??nu inteleg cum ai reusit,stiam ca Subarurile papa multicel dar nici chiar asa
#15
Scris 22 iulie 2008 - 02:18
iar pe transfagarasan ceva gen speciala de rally cu mai putine glisaje....tot acceleratie foarte tare etc...
cred ca si cu un 1.6 saream de 10 la stilul asta
#16
Scris 23 iulie 2008 - 09:12
la tine nu se aplica cumva treaba cu 4x4 pt anvelope? adica nu poti schimba doar una daca ai mai mult de 500km cu celelalte pt ca ai 4x4 (la mine se schimba perechi la golf, nefiind 4x4 veritabil). presiune la rece se face, dar e greu de realizat, doar sa ai compresorul tau. eu am ajuns sa merg cu 2.8, si am pus pana n-am mai avut burta pe fata si 2.5 spate, apoi am verificat iar pe viraje. dar vezi ca eu am talon mare si dunlop, anvelope recunoscute ca fiind mai moi. dar am si ceva scapari de aer, pierd presiune in timp.
Nu stiam de treaba asta cu schimbatul de anvelope pt 4x4. Am 11500 km facuti cu masina cu cauciucurile initiale.
Ce trebuie sa fac? Sa schimb doua, stanga-dreapta?!
Am inteles ca roata aia se poate schimba pe CASCO, o sa incerc asa. Si poate mai fortez una sa le schimb pe ambele pe CASCO
Ref la presiune, eu o reglez numai la OMV pt ca au utilajele alea cu ecran mare, unde poti sa vezi ca lumea cat e. In meseriasii nostrii de la vulcanizari nu am incredere.
Compresor n-am si nici nu cred ca am cum sa-mi cumpar, merg pe OMV si implicit fara azot...
S-ar putea ca in wk sa plec iar pe Transfagarasan (depinde de vreme), dar sunt sanse mari sa plec cu masina nevesti-mii (A3, 1.6, 6AT) pt ca eu nu am rezerva ... Apropo, masina ei mi-a consumat 10-11 la un drum Buc - Craiova si retur
iar pe transfagarasan ceva gen speciala de rally cu mai putine glisaje....tot acceleratie foarte tare etc...
Poti sa detaliezi putin condusul pe Transfagarasan ?
Alex tu ce masina/motor, cum mergi si cat iti consuma? Nu de alta, da' ma oftic cand inteleg ca ai consumuri mult mai mici ...oho 14 cm e mult eu am undeva pe la 10 daca nu mai putin azi mergand la munca am mers pe la Ceaikovski si am avut ceva emotii cand am trecut prin baltile de pe acolo .destul de ciudate dimensiunile la anvelope nu stiu daca gasesti repede
Pai acum e vara, ce sa fac cu ele ?!salesman, da niste cauciucuri de iarna nu te-ar interesa ?
eventual, impreuna cu jante ?
asta daca pleaca masina si prindere e la fel.
Glumesc. Nu e ca nu m-am interesa, dar masina e de serviciu si o sa imi cumpere astia la iarna cauciucuri adecvate ... Plus ca eu nici n-as avea unde sa le depozitez neavand balcoane, boxe sau debarale pe acasa. Oricum, multumesc de oferta!
Insa am gasit ceva pe stoc:
- Bridgestone Potenza RE 040 215/45 R17 87W AZ la pretul de 514,70 lei/bucata ;
- Bridgestone Potenza RE 050 215/45 R17 87W MZ la pretul de 495 lei/bucata .
Trebuie sa vad ce diferente sunt intre ele si daca se aplica la mine... Credeam ca sunt mai scumpe, ma bucur ca nu sunt!
http://florinpanait.wordpress.com
#17
Scris 23 iulie 2008 - 10:07
mers foarte tare, singura portiune in care am mers incet era in jurul cabanei cumpana parca, unde drumul era rupt rau.....si mai erau cateva petice unde era rupt....in rest, in zona balea si toata partea din judetul sibiu am mers cat de tare am putut cu ea....depasiri o groaza, ca vizibilitatea e buna si in general cei care merg incet merg foarte incet....Poti sa detaliezi putin condusul pe Transfagarasan ?
am mers la limita la care stiam eu ca nu risc nimic...orice ar fi fost peste asta deja implica un grad de risc si nu fac asa ceva pe strada
a fost foarte misto in general, nu ma intereseaza cat a luat la suta consum pe portiunea aia, am mers pur si simplu pentru feeling...si a meritat
#18
Scris 23 iulie 2008 - 10:10
#19
Scris 23 iulie 2008 - 10:29
#20
Scris 23 iulie 2008 - 10:55
edit:din ce am vazut am asa:cat timp viteza medie e pe la 20 km cam 13 consum daca se duce sub 20 adica 17-18km/h sare catre 14 mai jos nu am ajuns inca
ce e drept acum se circula cat de cat lejer in Pipera
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 23 iulie 2008 - 10:58
#21
Scris 23 iulie 2008 - 11:13
#22
Scris 23 iulie 2008 - 11:37
traseu Piata Chibrit-Cladirea North Center(OMV Pipera Tunari) plecare in jur de ora 7-7.30 si seara din Pipera plec pe la ora 17-18 cel tarziu
edit:din ce am vazut am asa:cat timp viteza medie e pe la 20 km cam 13 consum daca se duce sub 20 adica 17-18km/h sare catre 14 mai jos nu am ajuns inca
ce e drept acum se circula cat de cat lejer in Pipera
1- Ala nu mai e drum de oras.
2- La 20 km/h medie ar trebui sa parcurgi traseul in 20 min.
Si asa, da-mi voie totusi sa nu cred ca-l faci in numai 20 min.
#23
Scris 23 iulie 2008 - 11:45
daca nu e drum de oras ce fel de drum este?practic fac 1,5 km in comuna Voluntari
Later edit:traseul are cam 10 km lungime adica 30 minute la 20km/h inca un edit poate muta cineva posturile astea intr-un topic despre consum ca stricam topicul
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 23 iulie 2008 - 11:53
#24
Scris 23 iulie 2008 - 01:15
In legatura cu BC, eu nu am gasit inca unul care sa indice corect. Singura varianta corecta e plin/plin si km facuti.
Salesman scuze de off. Oricum discutia e si ON pentru ca trateaza trasee, etc...
#25
Scris 23 iulie 2008 - 02:59
http://florinpanait.wordpress.com
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi