1.6 DOHC CEE'D
#76
Scris 17 octombrie 2008 - 01:15
#77
Scris 17 octombrie 2008 - 03:59
Nu vad legatura
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#78
Scris 17 octombrie 2008 - 06:20
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#79
Scris 17 octombrie 2008 - 06:51
tot nu vezi legatura?
#80
Scris 18 octombrie 2008 - 12:30
#81
Scris 18 octombrie 2008 - 02:46
#82
Scris 18 octombrie 2008 - 03:13
#83
Scris 18 octombrie 2008 - 09:49
mda am apucat sa citesc tot topicul asta,1,5 dci de logan merge dus in 110 cai si sut sigur ca articuleaza o Kia 1,5 crdi stock asta inseamna ca Loganul e mai bun ca ea?
Sincer, eu nu cred ca ar articula Rio-ul stock. Insa nu facem decat sa ne dam cu parerea, in lipsa faptelor.
#84
Scris 18 octombrie 2008 - 10:05
http://www.kiabrasov...mp;model_id=170 Kia Rio
http://www.dacia.ro/...an/date-tehnice Logan
#85
Scris 18 octombrie 2008 - 10:06
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#86
Scris 19 octombrie 2008 - 11:39
pai asta e, ca nimeni nu conduce, dar toti se pricepSincer, eu nu cred ca ar articula Rio-ul stock. Insa nu facem decat sa ne dam cu parerea, in lipsa faptelor.
#87
Scris 19 octombrie 2008 - 01:03
#88
Scris 19 octombrie 2008 - 02:06
Pe mine chiar ma amuza "frustrarea" celor cu masini non-orezare care nu suporta ideea ca o masina "chinezeasca" poate fi cel putin la fel de buna calitativ+performante ca a lor. Se pare ca orezul face bine si la masini...
Imi aduc aminte de o un topic destul de aprins cu ceva timp in urma, cind "specialistii de carton" nu pricepeau de ce e important cuplul la un motor. Ei uite pentru asta e important, printre altele sa "frustrezi" :laugh:
#89
Scris 19 octombrie 2008 - 04:53
Aceasta postare a fost editata de tibitu: 19 octombrie 2008 - 04:55
#90
Scris 19 octombrie 2008 - 05:21
Si frustrari sunt,vali ala nu e total nebun
N-as baga mina in foc.... ( glumesc ), dar are dreptate de foarte multe ori.
Apropo se Kia, azi m-am intors de la Tg-Jiu si m-am intilnit in trafic cu un Ceed ( undeva pina in Vilcea, drum f.bun ). Nus ce motor avea, dar era chiar foarte fisnet, baietul fiind clar pus pe frustrat. A incercat sa faca si "Hyundai-ul" meu, si l-am lasat, putin.... Oricum m-am amuzat tare amintindu-mi de topicul asta
#91
Scris 19 octombrie 2008 - 05:42
Cand stiu ce motorizare/transmisie ( noile performante!!!) are ,,vagonul'' tau ,vorbesc singur...
#92
Scris 20 octombrie 2008 - 02:23
mi se pare corect sa plec FORTAT in provincie ...cand vine vorba de Relu.Da ', tu( Relu)...chiar ma frustrezi...
Cand stiu ce motorizare/transmisie ( noile performante!!!) are ,,vagonul'' tau ,vorbesc singur...
si ar mai fi ceva ...sangele de pilot . Recunosc ca nu stiu sa folosesc tot ce stie RIO Crdi cu tot Esp-ul si Abs-ul lui.
#93
Scris 20 octombrie 2008 - 03:09
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#94
Scris 20 octombrie 2008 - 03:32
#95
Scris 13 februarie 2009 - 05:00
Pacat!
#96
Scris 13 februarie 2009 - 08:12
#97
Scris 13 februarie 2009 - 08:35
Sunt interesat de performantele acestui motor si am citit primele 3 pagini si ultimile 3. Daca la inceput parerile erau destul de la subiect, ulterior totul devine o mistocareala extrem de plictisitoare!
Pacat!
La mijloc sta esenta.
Ai pierdut-o!
#98
Scris 15 februarie 2009 - 08:34
#99
Scris 15 februarie 2009 - 09:56
apropo, prietenele tot dupa parerile forumistilor le alegi ??
#100
Scris 15 februarie 2009 - 10:01
... revin si completez, am citit intreg tipicul si nu mi-am format nicio parere vis-a-vis de aceasta motorizare!!!
Dap, am in familie o Kia Cee'd 1,6 cvvt. Suntem multumiti de ea si in pofida unor gratuite si gresite aere ale unora fata de marca, s-a dovedit a fi mai mult decat o masina de buget. Desigur ca nu o consider a fi cea mai buna din clasa ei (de altfel, in ziua de astazi nu cred sa fie vreuna, indiferent care, cea mai cea), dar masina se prezinta si comporta bine la majoritatea capitolelor.
Motorul de 1,6i 122cp ar fi de preferat in loc de 1,4i 109cp, este mai elastic, are mai multa vana, iar diferenta de consum nu este uriasa. Ca tot veni vorba de consum, acesta este influentat (pe langa temp ext., incarcarea masinii, functionarea ac-ului, traseu, stil de condus, etc.) si de dimensiunea rotilor. In cazul meu Cee'd-ul are 225/45 R17. Pana acum, in cazul unui drum extraurban, 2-3 persoane si bagaje lejere, clima on, trafic relativ fluent, consum de ~ 7,5%. In cazul unor variatiuni pe tema, consumul extraurban este: 6,8 - 7 % si ~8 %.
Consumul urban se situeaza undeva in jurul valorii de 9%, dar trebuie sa mentionez ca traseul parcurs nu este extrem de aglomerat si are ~6-7 km pe sens.
Comportamentul masinii si stabilitatea sunt cel putin bune, insa si aici au un rol (de data asta strict pozitiv) rotile pe 17". Insa tot rotile pe 17" te obliga sa fi mai atent si sa ai ceva mai multa grija la gropi & comp. Rotile pe 17" au o contributie la o rigiditate usor crescuta a masinii, cu bunele si relele care decurg de aici.
in alta ordine de idei, indicat este sa vizitezi forumul mama. nu cred ca e o masina care sa nasca pasiuni peste tot, cu atat mai putin aici unde nu exista nici macar un posesor direct. deci, de unde nemultumirea?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
4 useri citesc subiectul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi