Anvelope de iarna...de care?
#26
Scris 11 octombrie 2008 - 11:51
Sper sa am timp maine sa fac o poza noilor Vredestein SnowTrac 3, pe care le-am cumparat de la Apco, dar si graficului/pictogramei unde se prezinta evolutia fata de Snowtrac 2.
#27
Scris 11 octombrie 2008 - 11:59
Apropo, e vorba de ultranecunoscutele si supernaspetele Nankang SW. M+S bineinteles
#28
Scris 12 octombrie 2008 - 12:13
#29
Scris 12 octombrie 2008 - 12:23
Discutia e interesanta. Durata de viata a unor cauciucuri e undeva la 4-5 ani. Tinand cont ca eu fac can 10.000-12.000 km/an, din care doar o treime iarna, se justifica atatia bani pentru 16.000-20.000 km. Sincer pana acum n-am avut cauciucuri de iarna si am masina din 2006. Si sincer n-am simtit nevoia decat la Ranca. Dar si acolo m-am descurcat de minune cu lanturile.
Edit: Am zis si eu 1000 euro, am exagerat. Era vorba de 24-25 milioane.
Aceasta postare a fost editata de CristiST50: 12 octombrie 2008 - 12:29
#30
Scris 12 octombrie 2008 - 12:46
............ Tinand cont ca eu fac can 10.000-12.000 km/an, din care doar o treime iarna, se justifica atatia bani pentru 16.000-20.000 km. Sincer pana acum n-am avut cauciucuri de iarna si am masina din 2006. Si sincer n-am simtit nevoia decat la Ranca. Dar si acolo m-am descurcat de minune cu lanturile.
Edit: Am zis si eu 1000 euro, am exagerat. Era vorba de 24-25 milioane.
Siguranta nu poate fi cuantificata in bani. Tu spui ca nu ai avut nevoie de cauciucuri de iarna, si eu te contrazic. Nevoie ai de gumele astea cum coboara temperatura sub 10 grade. Diferenta nu o vei simti decit in situatia in care va trebui sa te opresti si vezi ca nu poti....
#31
Scris 12 octombrie 2008 - 12:54
Intrebarea mea era simpla: Se merita 12 milione sau mai mult diferenta (cauciucurile de mai sus costa ~24 respectiv 33 milioane) pentru 4 cauciucuri pe care le voi folosi doar 20.000 km? De banii aia imi iau gume de vara ultraperformante si iarna merg cu taxiul. Zic si eu.
Aceasta postare a fost editata de CristiST50: 12 octombrie 2008 - 12:55
#32
Scris 12 octombrie 2008 - 01:17
#33
Scris 12 octombrie 2008 - 03:14
Statistic vorbind, in afara de zilele de iarna in care conducatorii nostrii au fost prinsi pe picior gresit, iernile pe care le-am avut au fost de-a dreptul jenante.
Am citit acest topic din scoarta in scoarta, din nefericire, toti cei de acolo au luat cu voiosie cauciucuri de iarna foarte bune pe care le-au folosit in conditii de iarna adevarata cam 2-6 saptamani aproximatix 2000- 4000km. Este rentabil? Stiu ca siguranta e mai presus de toate, ca un cauciuc bun isi spune cuvantul in situatii de criza, etc. Insa punand in balanta ultimele ierni care au fost, dupa umila mea parere jalnice, posibilitatea de a avea un eveniment si faptul ca voi face probabil 20.000 km [in cele mai bune cazuri in care avem 3 luni de iarna plina] pana sa ating finalul ciclului de viata, chiar este rentabil sa dau, minim 25 milioane pe 4 cauciucuri de iarna? Sincer, este o suma considerabila, cel putin din punctul meu de vedere.
Am Dunlop SP Sport de vara, niste cauciucuri bune, nu formidabile, bune spun eu. Insa am cu ele 75.000 km si abia acum imi pun problema sa le schimb. Mai am putin si ajung la marker totusi am aderenta foarte buna, franeaza excelent, sunt foarte silentioase si le-as cumpara oricand. Pe ele as da 25 milioane oricand, dar sa fim sinceri, cu ele merg de cel putin 3 ori mai mult decat cu cele de iarna.
Nu vreau sa fiu inteles gresit, sunt adeptul lucrurilor de calitate insa cu anumite rezerve. Masina pentru mine este un mijloc de transport, e placuta insa nu pot spune ca e corect sa imi privesz fanilia de o suma considerabila pentru a cumpara niste cauciucuri pe care nu le voi folosi la adevarata capacitate. Eu sunt adeptul deplasarilor cat mai putine in conditii meteo grele, prefer sa iau autobuzul decat sa merg cu masina cand soselele sunt acoperite de zapada. Trebuie sa iau de iarna pentru ca cele pe care le am acum sunt duse, gata, nu le mai pot cere nimic. Daca mai aveau ceva santuri le pastram insa mai au putin si devin slick-uri. Si atunci prefer sa iau unele de iarna, modeste, care sa isi faca treaba mai bine decat ce am eu acum pe masina, iar la primavara imi incalt masina cu un set nou de Dunlop SP Sport sau GoodYear GSD3 si impusc doi iepuri odata. Poate fi un rationament simplist insa asa gandesc deocamdata.
Poate pentru multi de aici cei 400 euro nu inseamna mare lucru insa in conditiile actuale pentru mine inseamna foarte mult. Eu cred ca e mai bine sa iau unele mai slabe decat deloc ...
De aceea am intrebat. Este rentabil??? Puneti in balanta toate plusurile si minusurile. Dupa cum spuneam, banii nu ma dau afara din casa in acest moment, toti sunt dirijati in cu totul alta parte si acolo chiar nu vreau sa fac rabat pentru niste cauciucuri. Voi ce ati alege?
Asa arata rotile mele acum. 75.000km. 1mm pana la marker.
DSCF3495.jpg 102,56KB 23 downloads
Aceasta postare a fost editata de CristiST50: 12 octombrie 2008 - 03:26
#34
Scris 12 octombrie 2008 - 08:54
Aceasta postare a fost editata de salesman: 12 octombrie 2008 - 08:54
http://florinpanait.wordpress.com
#35
Scris 12 octombrie 2008 - 09:50
#36
Scris 12 octombrie 2008 - 05:05
#37
Scris 12 octombrie 2008 - 07:45
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#38
Scris 12 octombrie 2008 - 08:51
#39
Scris 12 octombrie 2008 - 09:05
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#40
Scris 12 octombrie 2008 - 09:46
mai nou, stii cum am aflat ca ele sunt bune nu numai pe zapada. eu ma duceam in niste feluri pe cheia daca exageram.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#41
Scris 12 octombrie 2008 - 11:42
e deajuns sa te scoata O SINGURA DATA din ... maro ...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#42
Scris 14 octombrie 2008 - 01:38
Aceasta postare a fost editata de CristiST50: 14 octombrie 2008 - 01:38
#43
Scris 14 octombrie 2008 - 06:48
#44
Scris 14 octombrie 2008 - 07:50
#45
Scris 14 octombrie 2008 - 08:52
Relu, stii bine ca de multi ani am de-a face cu domeniul asta. De exemplu, cu o anvelopa care s-a dovedit a fi extraordinara pe tipul X de autoturism nu se obtinea acelasi rezultat pe tipul Y de autoturism, la care s-a potrivit ca o manusa o anvelopa total diferita. Si care evident, nu "mergea" bine pe autoturismul X. Adica, daca o anvelopa de iarna iese cu 10+ in teste la care se folosesta un Audi se poate sa dea rezultate nemultumitoare pe un Focus.
#46
Scris 14 octombrie 2008 - 12:09
Uitati-va ce variante de prim montaj cu anvelope iarna sunt pentru masinile voastre (sunt producatori unde contra cost iti pot aduce masina noua cu anvelope de iarna). Sau uitati-va la oferte de la importator/dealer, de exemplu eu am luat o oferta promotionala foarte buna la BMW cu set complet de roti de iarna inclusiv jante aliaj, la bani mai putini decit daca as fi luat din comert anvelope plus jante tabla. Si in plus oferta era cu 2 tipuri de anvelope recomandate de BMW pt masina.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#47
Scris 14 octombrie 2008 - 09:58
Un compromis cu care nu prea sunt de acord din punct de vedere al materialelor pe care vreau sa le bag in casuta.
Si da, nu am fost multumit de niste Michelinuri de iarna, cam vechi ce e drept, dupa un an crapase cauciucul si oricum eram cam saniuta pe zapada. Le-am lasat la vulcanizarea unde le-am schimbat cu cele de iarna.
#48
Scris 15 octombrie 2008 - 09:39
#49
Scris 15 octombrie 2008 - 09:57
ai dreptate cred. Depinde si de tipul de masina.
Uitati-va ce variante de prim montaj cu anvelope iarna sunt pentru masinile voastre (sunt producatori unde contra cost iti pot aduce masina noua cu anvelope de iarna). Sau uitati-va la oferte de la importator/dealer, de exemplu eu am luat o oferta promotionala foarte buna la BMW cu set complet de roti de iarna inclusiv jante aliaj, la bani mai putini decit daca as fi luat din comert anvelope plus jante tabla. Si in plus oferta era cu 2 tipuri de anvelope recomandate de BMW pt masina.
o alta varianta de aflat ce sa-ti iei pt masina ta, e sa te duci iarna intr-un showroom si sa vezi cu ce vin incaltate masinile ca a ta.
si iti iei d-alea
http://florinpanait.wordpress.com
#50
Scris 15 octombrie 2008 - 10:53
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi