Anvelope de iarna...de care?
#976
Scris 21 septembrie 2011 - 10:14
#977
Scris 21 septembrie 2011 - 10:46
Iarna e bine sa ai gume mai inguste decat cele de vara.
Picture 8.png 93,01KB 12 downloads
#978
Scris 21 septembrie 2011 - 11:06
#979
Scris 21 septembrie 2011 - 11:08
Care-i treaba cu el?
#980
Scris 21 septembrie 2011 - 11:33
#981
Scris 21 septembrie 2011 - 11:46
Bah, esti COPAC ????Ar fi un tabel de echivalenta intre roti... e din linkul lui Relu.
Ti-am si DESENAT ce anume sa faci cu linkul ala ! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
Picture 9.png 46,41KB 14 downloads
Picture 10.png 45,39KB 13 downloads
Aceasta postare a fost editata de Relu: 21 septembrie 2011 - 12:28
#982
Scris 21 septembrie 2011 - 01:31
#983
Scris 21 septembrie 2011 - 07:00
Pot da exemplu chiar la Foresterul meu: 215/60R16, 205/70R15 si 195/70R15. Ce caulta ultima dimensiune intre cele suportate...greu de spus. Eu am primele de vara si alea din mijloc pt iarna.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#984
Scris 21 septembrie 2011 - 08:09
#985
Scris 21 septembrie 2011 - 08:29
LE: mai prexic 2.1% cu calculatorul ASTA
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 21 septembrie 2011 - 08:31
#986
Scris 21 septembrie 2011 - 08:40
Cele doua dimensiuni NU au acelasi talon (inaltime cum ii zici tu). 70 reprezinta procentul din latimea anvelopei. You do the math...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#987
Scris 21 septembrie 2011 - 08:42
Si practic, cu cat anvelopa e mai lata, cu atat suspensia sufera mai mult.... daca au aceeasi inaltime teoretic poti pune orice latime iti permite suspensia...
Dimensiunile anvelopelor nu se aleg la intamplare, ci fabricantul tine cont de suspensie, puterea motorului, viteza maxima, greutatea masinii, frane, etc ..
#988
Scris 21 septembrie 2011 - 08:54
Bleu, ai lipsit de la lectia de cauciucarie!
Cele doua dimensiuni NU au acelasi talon (inaltime cum ii zici tu). 70 reprezinta procentul din latimea anvelopei. You do the math...
sa-mi dau palme, ai dreptate! tocmai ce faceam niste calcule pe linkul ala, cu taloane diferite si imi rezulta o roata identica cu cele de vara si nu pricepeam de ce..... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
pana la urma -2% nu e o diferenta considerabila, nu?
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 21 septembrie 2011 - 08:56
#989
Scris 21 septembrie 2011 - 09:30
#990
Scris 21 septembrie 2011 - 11:26
Si de 225/45 R17 ale mele ce zici?Dimensiunile anvelopelor nu se aleg la intamplare, ci fabricantul tine cont de suspensie, puterea motorului, viteza maxima, greutatea masinii, frane, etc ..
#991
Scris 22 septembrie 2011 - 05:47
#992
Scris 22 septembrie 2011 - 05:57
#993
Scris 22 septembrie 2011 - 07:04
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 22 septembrie 2011 - 07:04
#994
Scris 22 septembrie 2011 - 07:38
Probabil datorita "performantelor" de care e capabila masina ...pai ce au venit standard??
Tu chiar nu citesti posturile la care raspunzi ?
Exact, pachetele astea sumt pentru cei care cred ca niste roti mai late fac masina mai shportivala cazan de ex a venit cu 16 standard si aveai optiune 17/18 daca mai luai ceva pachet sport sau mai stiu eu ce.
#995
Scris 22 septembrie 2011 - 07:55
#996
Scris 22 septembrie 2011 - 08:03
#997
Scris 22 septembrie 2011 - 08:08
Nu uita ca gumele late fac orice masina mai putin manevrabila, basca elementele directiei ( in general ) au de suferit mai mult decat cu gume mai inguste. Iar pe sleauri, gumele late te fura rau !Nici eu nu inteleg de ce sunt atat de late....
...
#998
Scris 22 septembrie 2011 - 08:12
Nu uita ca gumele late fac orice masina mai putin manevrabila, basca elementele directiei ( in general ) au de suferit mai mult decat cu gume mai inguste. Iar pe sleauri, gumele late te fura rau !
In primul rand cazanul meu are nejte modificari aduse de nenea Adam din fabrica, cum ar fi o alta caseta de directie si suspensie modificata
Mai putin manevrabila? Adica in spatii 'inguste'? Probabil.
Pe sleauri te fura rau de tot, mai ales daca nu stii la ce sa te astepti si sa tii bine de volan
#999
Scris 22 septembrie 2011 - 08:14
Nu, in mers...
Mai putin manevrabila? Adica in spatii 'inguste'? Probabil.
..
#1000
Scris 22 septembrie 2011 - 08:17
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi