Subaru Forester Diesel
#301
Scris 08 decembrie 2008 - 04:31
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#302
Scris 08 decembrie 2008 - 04:44
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#303
Scris 08 decembrie 2008 - 04:50
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#304
Scris 08 decembrie 2008 - 06:00
outback are:
unghi atac 18 grade
unghi de degajare 22 grade
unghi de panta 20 grade
garda la sol 200 mm
forester nou are:
unghi atac 25 grade
unghi de degajare 27 grade
unghi de panta 23 grade
garda la sol 215 mm
in plus forester are si cutie cu 6 trepte fata de 5 la outback
pentru referinta BMW X3 are:
unghi atac 24 grade
unghi de degajare 22 grade
unghi de panta 17 grade
garda la sol 201 mm
ska, sunt de acord ca e mai misto X3 3.0d sau sd insa:
- sincer decit X3 3.0d/sd parca mai mult imi face cu ochiul GLK320 CDI 4matic
- la noile valori ale taxelor de prima inmatriculare, pt un X3 astfel motorizat taxa ajunge ceva gen 4,000-5,000 EUR
- la situatia actuala de criza multe firme cu care negociez joburi isi cam reduc bugetul pentru corporate cars....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#305
Scris 08 decembrie 2008 - 06:28
da frank, da si pe sosea se schimba treaba, cu toate cele 6 trepte cu tot. trebuie o balanta.
despre GLK, ce sa spun, tractiunea fixa ar fi singurul minus. cat de mare, nu ma pot pronunta.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#306
Scris 08 decembrie 2008 - 07:05
#307
Scris 08 decembrie 2008 - 09:57
Faci mult offroad? GLK 320CDI 4matic nu are aceleasi taxe? 320 banuiesc ca inseamna motor de peste 3 litri,concluzia= ia Outbacktotusi e o diferenta la unghiuri si garda la sol
outback are:
unghi atac 18 grade
unghi de degajare 22 grade
unghi de panta 20 grade
garda la sol 200 mm
forester nou are:
unghi atac 25 grade
unghi de degajare 27 grade
unghi de panta 23 grade
garda la sol 215 mm
in plus forester are si cutie cu 6 trepte fata de 5 la outback
pentru referinta BMW X3 are:
unghi atac 24 grade
unghi de degajare 22 grade
unghi de panta 17 grade
garda la sol 201 mm
ska, sunt de acord ca e mai misto X3 3.0d sau sd insa:
- sincer decit X3 3.0d/sd parca mai mult imi face cu ochiul GLK320 CDI 4matic
- la noile valori ale taxelor de prima inmatriculare, pt un X3 astfel motorizat taxa ajunge ceva gen 4,000-5,000 EUR
- la situatia actuala de criza multe firme cu care negociez joburi isi cam reduc bugetul pentru corporate cars....
#308
Scris 09 decembrie 2008 - 11:25
1. de ce vorbim de cutie cu 6 trepte vs 5; vrei diesel? si daca da, de ce ?!
2. ce inseamna in practica unghiurile alea? pe unde crezi ca vei ramane cu outback-ul, dar vei fi trecut cu foresterul? gandeste-te pe unde am fost eu cu Legacy...
3. sosea vs offroad: probabil nu vei petrece mai mult de 15% din timp in afara soselei, iar pe sosea Outback cred ca sta mai bine decat noul Forester, e mai putin inalt, mai old-fashion si mai aerodinamic. Zic eu ca sunt motive importante.
4. interiorul: e mult mai bine finisat la outback decat la forester. materialele sunt altele, bordul e mai ergonomicl, orientarea catre confort e mai puternica. Ma astept ca outback, fiind gandit mai spre limuzina, sa fie mai bine antifonat (plus ca e mai aerodinamic), mai confortabil, mai prietenos.
Daca poti sa ai calitatile offroad ale forester impreuna cu confortul lui legacy in aceeasi masina, de ce sa nu o alegi pe aia? S-ar putea sa fie si mai ieftina
http://florinpanait.wordpress.com
#309
Scris 09 decembrie 2008 - 11:48
#310
Scris 09 decembrie 2008 - 01:03
Dupa 2 saptamani de Forester va pot confirma ca am facut o alegere foarte buna. Folosind-o zi de zi am descoperit o cu totul alta masina decat cea de la teste. Va pot confirma ca desi am mers cu 160 (e inca in rodaj:)) nu am avut nevoie de balanta, desi e diesel nu am nevoie de dopuri de urechi, nu a confundat-o inca nimeni cu un logan, s.a.m.d. Motorul e senzational, masina sta excelent pe sosea (la fel de bine ca glk, apropo). In putinul off road pe care l-am facut masina s-a comprtat de asemenea excelent. Finisajele sunt OK, comenzile sunt toate acolo unde trebuie sa fie, fara butoane inutile, fara tot felul de chestii nefolositoare. Senzatia de condus: foarte tare! Se conduce foarte usor, masina este foarte confortabila si sub acest aspect.
Minusuri? In primul rand ipseste cutia automata. Uneori e enervant in Bucuresti sa tot schimbi vitezele, treapta I fiind foarte scurta (in schimb ajuta mult in off road). In al doilea rand lipsesc boxele din spate (ele exista dar sunt foooooarte slabe).
Cat despre dezamagirile aparitiei unui nou model forester: si mie mi se pare de kko acum meganul pe care l-am condus atata timp. Cand a aparut prima data x3-ul imi aduc aminte ca era considerat o copie nereusita a x5-ului, o jucarie pt gagici. Asa ca asta este: va place sau nu va place modelele progreseaza, sunt mai asistate, se conduc mai usor, arata mai "comercial".
....sunt mai sigure de asemenea.
#311
Scris 09 decembrie 2008 - 01:10
in rest, ce mai e de zis? subaru sunt oricum masini foarte reusite.
pacat ca le-au facut mai "comerciale" si si-au pierdut din ... "exclusivismul" de acu ceva vreme.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#312
Scris 09 decembrie 2008 - 03:02
Nu e mai putin adevarat ca GLK avea jantele de 20 de inci
#313
Scris 09 decembrie 2008 - 03:25
Acceleratia liniara si lina si confortul masinii te fac sa nu mai simti viteza. Imi va fi greu sa tin un jurnal...pana nu imi trece cat de cat entuziasmul.
Senzatia e oricum mai intensa decat cea pe care am trait-o in X3 cu acelasi motor de 2.0
#314
Scris 09 decembrie 2008 - 04:47
...... nu a confundat-o inca nimeni cu un logan, s.a.m.d...
.............
Esti sigur ?? Pe a mea o confunda lumea frecvent cu Hyundai ...
#315
Scris 09 decembrie 2008 - 05:42
Cred ca de asta au facut foresterul mai inalt. Si asa imi explic si de ce scoate dacia loganul SUV :starwars:
#316
Scris 09 decembrie 2008 - 06:29
cred ca 320 de la mercedes e de fapt 2999.
corect, e 2987
Cand a aparut prima data x3-ul imi aduc aminte ca era considerat o copie nereusita a x5-ului, o jucarie pt gagici.
corect, da ce gagica de masina nici nu mi-as dori sa fie altfel. ma injura mai putina lume.
De la 100 masina incepe sa traiasca, la 160 e dementiala.
Senzatia e oricum mai intensa decat cea pe care am trait-o in X3 cu acelasi motor de 2.0
mai pune 80 peste aia 160 si poate ma intelegi. de asemenea n-as avea curaj la 180 sa fac "jaloane" cu marcajele de pe sosea in noul forester niciodata, asa cum faceam cu vechiul.
sunt 450 de kg in plus la X3. crede-ma ca se simt din plin.
dar asta nu o face o masina buna sau proasta, nu asta e problema, ci ca au omorat foresterul. ia-le pe toate din urma si vei intelege ce inseamna forester.
Aceasta postare a fost editata de cata69: 09 decembrie 2008 - 06:31
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#317
Scris 09 decembrie 2008 - 07:46
Stie cineva ce profil au geolandarele astea cu care e incaltat foresterul? Nu scrie nimic pe ele. Eu le banuiesc ca sunt totusi all-season.
#318
Scris 09 decembrie 2008 - 07:50
..............
Stie cineva ce profil au geolandarele astea cu care e incaltat foresterul? Nu scrie nimic pe ele. Eu le banuiesc ca sunt totusi all-season.
Daca nu scrie nimic sunt chioare, adica de vara.
#319
Scris 09 decembrie 2008 - 08:27
gumele sunt de vara si de noroi (zic ei). eu le-am schimbat imediat.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#320
Scris 09 decembrie 2008 - 09:24
Dealtfel toate modelele noi sun "altfel", dar asta nu inseamna ca nu sunt deosebite. Sunt doar pe alt stil
#321
Scris 10 decembrie 2008 - 03:04
Daca nu scrie nimic sunt chioare, adica de vara.
De asta imi era si mie teama. Altfel mi s-au parut ok pana acum yokohamele. Sa vedem dupa ce ma obisnuiesc cu masina....
#322
Scris 10 decembrie 2008 - 03:27
in rest ce sa zic in general in masinile de "lux" nu prea simti viteza decat daca privesti kilometrajul-BMWul nu face exceptie oricum sa o stapanesti sanatos important e ca iti place.A X3 2 dizel e chiar mai rapid cu o sec fata de Subaru Forester dizel .Sa nu intelegi ca am ceva cu Subaru e masina foarte ok si probabil ca la un buget dar as lua-o inaintea X3-ului.
#323
Scris 10 decembrie 2008 - 06:18
Sincer, sunt dezamagit. Dezamagit de motorul diesel-boxer care nu are vlaga si cuplu mai deloc decat la turatii mari, sau poate sunt eu prea obisnuit de diesel-urile 4L, 6L, 6V, 8V dar nu cu 4H. In schimb e foarte silentios.
Masina nu prea are vlaga plus ca senzatia in interior este de RAV4; daca ma legai la ochi si ma bagai in masina, mergand cu ea as fi jurat ca e o Toyota RAV.
Fata de vechiul Forester e prea feminizat, iar fata de vechiul Forester 2.5XT e departe in urma. Aia a fost clar o masina cu spirit Subaru.
Aceasta postare a fost editata de Mugur_Cosma: 10 decembrie 2008 - 06:19
#324
Scris 10 decembrie 2008 - 08:22
Nu are sens sa comparam cu vechiul TX care a fost o masina pur sportiva cu "mecla" de suv.
Noile foresteruri sunt asa cum spui un fel de RAV ( sau mai stiu eu ce masini echivalente ), masini care sunt excelente pentru familie.
Asa ca nu prea ai motive de dezamagire...
#325
Scris 10 decembrie 2008 - 08:24
-silentios
-il simti ca o benzina cand il conduci
-consuma ca un diesel
lipsa aia de vlaga e pt ca te-ai obsinuit sa trage de la 1500 si brutal. asta e foarte liniar
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi