Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Subaru Forester Diesel


  • Please log in to reply
1117 replies to this topic

#576 mariog333

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 77 Mesaje:
Inregistrat: 21-februarie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2009 XS benzina
  • Motorizare:2.0 aspirat

Scris 06 aprilie 2009 - 01:55

@mariog333
Mai era un user acum citeva zile pe forum care era suparat ca i-a cedat ambreiajul la un C-Crosser cind l-a bagat in nisip pe plaja.
Nu te opreste nimeni sa te duci sa reclami si sa faci analize de laborator. Insa, mult mai util ar fi sa intelegi cum functioneaza o masina, sa poti evita suprasolicitarile care pot aparea chiar la mersul de zi cu zi si pot dauna indiferent de marca sau modelul masinii.


sal relu

nu sunt un Schumacher si nici nu am franat excesiv atat timp cat discurile nu sunt uzate mai deloc in 13 mii de km ....sunt un om normal care merge mult mai incet si liniar decat cu masina anterioara datorita consumului f mare pe care foresterul il are in Bucuresti ...:-) ...deci nici vorba de folosire inadecvata a masinii

defectul de ambreiaj este intr-adevar o probleme de stil de condus si de aceea el nici nu este inclus in garantie la SMT (scrie clar in certificat), insa franele sunt o alta poveste si ar fi de rasul curcii daca nu vor sa le schimbe ....

eu totusi sper sa fie de la faptul ca am schimbat rotile ( o sa va spun daca se rezolva sau nu dupa ce le schimb la loc cum erau...)....am sesizat ca anvelopepe de pe spate sunt mult mai uzate pe exterior (diferenta de 1 mm int. vs ext...oare e normal sa fie asa?) iar acum acele anvelope sunt pe fata si se rotesc in sens invers decat pana acum (nu sunt unidirectionale) (au fost aduse de pe spate in diagonala cu tot cu geanta)

am gasit acest post care-mi da de gandit - citez :

Problema cu jocul in directie in mers si in franare nu era de la discuri. Am fost la o vulcanizare pt. ca aveam o roata care tot se dezumfla si ma rog, a facut ala roata si ii povesteam cu problema mea. Omul ma intreaba: "cand ai pus rotile de iarna le-ai pus pe alea de pe fata pe spate si invers?" Am zis da... Ti le pun la loc si daca vii maine si imi spui ca face la fel le punem la loc gratis. Am plecat de acolo si am constatat ca acum masina merge perfect. Chestia asta e singura care nu mi-a trecut prin minte, m-am gandit la discuri ovalizate, la geometrie, la bucsi si pivoti, la orice altceva mai putin asta... Care este explicatia logica?
Am montat roata care a fost iarna trecuta pe stanga fata pe stanga spate si cea pe care a fost pe dreapta fata pe dreapta spate. Unde am gresit?

http://www.loganclub...ate-t10468.html

sa ne auzim cu bine

m
  • 0
------------
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale

#577 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 06 aprilie 2009 - 03:03

Nu are nimic masina, ai rabdare 1.000 km pana diferentele de uzura ale anvelopelor se estompeaza. Acelasi lucru l-am patit si eu cand am schimbat o roata de pe spate. Am pus o anvelopa noua si imi tragea puternic intr-o parte, mai ales la franare, in plus se simteau si lovituri in volan la franare. Am facut toate testele necesare, unghiuri, inspectie vizuala pe dedesubt la reprezentanta, echilibrate toate rotile la sange, degeaba, credeam ca poate s-a strambat puntea spate, dar aparatele de masura ziceau ca aceasta nu s-a deplasat nici macar cu un sfert de mm , totul perfect...... singura variabila era diferenta de uzura a anvelopei care in final s-a dovedit a fi vinovata. Mai mult ca sigur ca masina e beton, ai rabdare sa se simetrizeze uzura la anvelope.
  • 0

#578 mariog333

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 77 Mesaje:
Inregistrat: 21-februarie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2009 XS benzina
  • Motorizare:2.0 aspirat

Scris 06 aprilie 2009 - 03:16

@greieras

merci pt sfat! ...deci tu ai pajero si la fel ai patit si dupa 1000 km s-a rezolvat ....interesant

in cazul asta nu le mai schimb ...chiar imi programasem in seara asta sa fac rocada inapoi ...:-)...

la mine nu trage dreapta /stanga si nu se manifesta decat la 110 km/h, la franare spre 90km ....

chiar acum 1 luna am vrut sa pun anvelopa de pe rezerva in locul uneia de pe o pe fata (care acum e pe spate) care are o taietura superficiala , dar m-am gandit ca cei 2 mm de uzura o vor dezechilibra.....mai bine ca nu am facut-o ...

multam

m
  • 0
------------
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale

#579 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 06 aprilie 2009 - 03:25

1. la orice 4x4 nu se schimba niciodata doar o roata. ti-ai luat 4x4, asta e.
2. nu e normal sa ai uzura inegala la masina aia, dar posibil sa nu-i dai niciodata de cap. incearca sa mergi cu presiunea din carte si sa faci o geometrie.
3. la franari nu e normal sa tremure volanul din cauza gumelor, se intampla numai de la frane. chiar daca nu sunt ovale, puteai sa ai depuneri pe ele si fac la fel de urat. partea buna e ca in timp daca mergi normal, se curata. din cauza gumelor sau jantelor tremura cand accelerezi, la viteza destul de mare.
3. franele de subaru sunt stiute ca fiind ceva mai sensibile la exploatari serioase, dar nu sunt sigur ca sunt discurile de slaba calitate sau placutele.
4. de asemenea si ambreiajul, cu mentiunea ca la subaru nu se patineaza deloc, niciodata, mai ales ca e gandit in asa fel sa nu fie nevoie. cei mai multi il patineaza de-l nenorocesc cand dau cu spatele, chiar si la manevre simple, de ex sa iesi din parcare.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#580 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 06 aprilie 2009 - 03:44

La mine problema a fost mai complicata. Stateam la trecerea de pietoni si niste pusti cu fete in masina si muzica data tare mi-au intrat in spate-dreapta destul de puternic. Ford-ul lor, un Mondeo a avut fatza facuta parfum, radiator, suspensie stanga praf, bloc motor crapat, etc.... La mine s-au distrus plasticele complet pana la roata, masina lor s-a oprit in janta rotii. Masina mea in afara de plasticele zonei si anvelopa distrusa n-a avut absolut nimic, nici macar janta nu s-a crapat. Am pus anvelopa noua (rezerva) si aparuse chestia cu directia si frana. Am facut toate testele imposibile la vreo 4 service-uri separate, toti spuneau ca e masina perfecta dar mie imi tragea directia aiurea mai ales la franare. Eram negru se suparare, dar dupa 1.000 km pur si simplu toate problemele au disparut , totul merge ca uns acum. Parerea mea e ca atunci cand esti nevoit sa schimbi ceva la roti, anvelope, trebuie sa te astepti in 99% din cazuri la probleme mai mici sau mai mari pana se egalizeaza uzurile.

Sunt de acord cu Cata69 , la masinile 4x4 cand ai o problema de genul asta parca totul se amplifica fata de o masina 2x4 , par a fi mai intolerante la chestiuni de genul asta...

Aceasta postare a fost editata de greierasul: 06 aprilie 2009 - 03:48

  • 0

#581 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 06 aprilie 2009 - 03:52

mai, si cand ai gume nou montate, e bine sa faci un mic rodaj (chiar si rotile de vara repuse pe masina).

tot nu inteleg de ce ar fi cauciucul uzat mai mult la o extremitate. nu stiu ce sa spun, 1mm mi se pare mult.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#582 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 06 aprilie 2009 - 04:14

1. la orice 4x4 nu se schimba niciodata doar o roata. ti-ai luat 4x4, asta e.
2. nu e normal sa ai uzura inegala la masina aia, dar posibil sa nu-i dai niciodata de cap. incearca sa mergi cu presiunea din carte si sa faci o geometrie.
3. la franari nu e normal sa tremure volanul din cauza gumelor, se intampla numai de la frane. chiar daca nu sunt ovale, puteai sa ai depuneri pe ele si fac la fel de urat. partea buna e ca in timp daca mergi normal, se curata. din cauza gumelor sau jantelor tremura cand accelerezi, la viteza destul de mare.
3. franele de subaru sunt stiute ca fiind ceva mai sensibile la exploatari serioase, dar nu sunt sigur ca sunt discurile de slaba calitate sau placutele.
4. de asemenea si ambreiajul, cu mentiunea ca la subaru nu se patineaza deloc, niciodata, mai ales ca e gandit in asa fel sa nu fie nevoie. cei mai multi il patineaza de-l nenorocesc cand dau cu spatele, chiar si la manevre simple, de ex sa iesi din parcare.


+1
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#583 mariog333

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 77 Mesaje:
Inregistrat: 21-februarie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2009 XS benzina
  • Motorizare:2.0 aspirat

Scris 06 aprilie 2009 - 04:37

SAL RELU & CATA

LE IAU PE PUNCTE, CU LITERE MARI :
1. la orice 4x4 nu se schimba niciodata doar o roata. ti-ai luat 4x4, asta e.
NU AM SCHIMBAT O ROATA, CI AM FACUT ROCADA ASA CUM ZICE IN MANUAL...UNDE E VINA MEA?..:-)

2. nu e normal sa ai uzura inegala la masina aia, dar posibil sa nu-i dai niciodata de cap. incearca sa mergi cu presiunea din carte si sa faci o geometrie.
MERG NUMAI CU PRESIUNEA DIN CARTE, MAI PUTIN PRIMII 1000 DE KM CAND AM MERS CU 3.0 PE TOATE ROTILE SI M-AM TREZIT LA SALONIC INTR-O BENZINARIE LA O MASURARE DE RUTINA....CE SA MAI ZIC, ASA STIE SUBARU ROMANIA SA PREGATEASCA SI SA LIVREZE O MASINA NOUA ....LE LASA CU PRESIUNEA DE PE VAPOR ...:-) ...

PROBLEMA CU UZURA PE SPATE LE-AM ARATAT-O DE LA REVIZIA DE 5000 KM SI AU ZIS CA E OK, CA SA INCLINA MASINA IN CURBE (CE-I DREPT, MODELUL NOU ARE UN RULIU F PRONUNTAT, CEL PUTIN BENZINOASELE, CA AM AUZIT CA CELE DIESEL VIN CU SUSPENSII INTARITE...)...ORICUM MIE IMI PLAC F MULT SUSPENSIILE ASTEA MOI PT CA AM PROBLEME CU SPATELE SI NU MERG TARE IN CURBE ...

3. la franari nu e normal sa tremure volanul din cauza gumelor, se intampla numai de la frane. chiar daca nu sunt ovale, puteai sa ai depuneri pe ele si fac la fel de urat. partea buna e ca in timp daca mergi normal, se curata. din cauza gumelor sau jantelor tremura cand accelerezi, la viteza destul de mare.
NU AM NICI UN FEL DE SENZATII DE TREMUR SAU SA TRAGA AIUREA DECAT LA FRANAREA LA VITEZA MARE ....SI EU TOT PE FRANE AM DAT VINA, DAR IMI PUN INTREBAREA DE CE A APARUT EXACT DUPA CE AM FACUT ROCADA ROTILOR .....O ALTA SUPOZITIE AR FI CA IN DECEMBRIE 2008 MASINA A FOST LOVITA IN PARCARE F TARE DE O PUSTOAICA FARA PERMIS CARE A CALCAT ACCELRATIA IN LOC DE FRANA SI A PROIECTAT-O PE A MEA PESTE O BORDURA DE 25 CM CU ROTILE DIN FATA .......IN SERVICE LA SUBARU AM SOLICITAT VERIFICAREA GENTILOR PT EVENTUALE DEFORMARI, ECHILIRAREA ROTILOR/ANVELOPELOR SI GEOMETRIA UNDE NU S-A GASIT MAI NIMIC (DOAR USOARE CORECTII DE GEOMETRIE), DAR DRACU STIE CE S-O MAI FI BULIT PE JOS ? CA MASINA ERA IN VITEZA CU FRANA DE MANA TRASA, CARE INTELEG CA BLOCHEAZA DOAR ROTILE SPATE , DECI NU VAD CE EFECT SA FI AVUT PE DISCURILE FATA ACEL SOC....DAR DRACU STIE ...

3. franele de subaru sunt stiute ca fiind ceva mai sensibile la exploatari serioase, dar nu sunt sigur ca sunt discurile de slaba calitate sau placutele.

CUM SPUNEAM, MERG CA O DOMNISOARA ......LIN DE TOT ....DAI CU DEGETUL PE DISC SI ABIA SIMTI BUZA LA EXTREMITATE....:-)....

4. de asemenea si ambreiajul, cu mentiunea ca la subaru nu se patineaza deloc, niciodata, mai ales ca e gandit in asa fel sa nu fie nevoie. cei mai multi il patineaza de-l nenorocesc cand dau cu spatele, chiar si la manevre simple, de ex sa iesi din parcare.

AM AVUT CEVA PROBLEME LA INCEPUT PANA M-AM ADAPTAT, CA E CEVA MAI SUS ...DAR ACUM CRED CA-L PATINEZ F PUTIN...ORICUM, LA ALA NU MA ASTEPT LA GARANTIE DACA SE INTAMPLA CEVA ....CA NU ARE...:-)


M

La mine problema a fost mai complicata. Stateam la trecerea de pietoni si niste pusti cu fete in masina si muzica data tare mi-au intrat in spate-dreapta destul de puternic. Ford-ul lor, un Mondeo a avut fatza facuta parfum, radiator, suspensie stanga praf, bloc motor crapat, etc.... La mine s-au distrus plasticele complet pana la roata, masina lor s-a oprit in janta rotii. Masina mea in afara de plasticele zonei si anvelopa distrusa n-a avut absolut nimic, nici macar janta nu s-a crapat. Am pus anvelopa noua (rezerva) si aparuse chestia cu directia si frana. Am facut toate testele imposibile la vreo 4 service-uri separate, toti spuneau ca e masina perfecta dar mie imi tragea directia aiurea mai ales la franare. Eram negru se suparare, dar dupa 1.000 km pur si simplu toate problemele au disparut , totul merge ca uns acum. Parerea mea e ca atunci cand esti nevoit sa schimbi ceva la roti, anvelope, trebuie sa te astepti in 99% din cazuri la probleme mai mici sau mai mari pana se egalizeaza uzurile.

Sunt de acord cu Cata69 , la masinile 4x4 cand ai o problema de genul asta parca totul se amplifica fata de o masina 2x4 , par a fi mai intolerante la chestiuni de genul asta...


SI EU CARE CREDEAM CA SUNT SINGURUL GHINIONIST ...APROPO DE PUSTOAICA CARE A CALCAT ACCELERATIA IN LOC DE FRANA SI A PARCAT PE LOCUL MEU IAR PE A MEA A MUTAT-O IN GRADINA ....:-)....

M

+1


SAL BERKUT

SCUZE, MESAJUL ANTERIOR CU CELE 4 PUNCTE ERA PT TINE, NU PT RELU ....

EU SA DAU O FUGA SI PE LA SUBARU SA-SI DEA SI EI CU PAREREA DESPRE UZURA AIA SI DESPRE TREMURATUL LA FRANARE SI VA TIN LA CURENT ....

M
  • 0
------------
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale

#584 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 06 aprilie 2009 - 05:34

precizarea cu schimbarul rotilor era pt greieras

vezi ca in service nu au posibilitatea de a verifica nici jante, nici gume asa cum trebuie.

stiu ca masina e barca, noroc cu SAWD, ca altfel era jale. ok, poate e o problema cunoscuta si aparuta recent la subaru, inca una.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#585 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 06 aprilie 2009 - 07:49

bafta la reprezentanta :D
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#586 mariog333

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 77 Mesaje:
Inregistrat: 21-februarie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2009 XS benzina
  • Motorizare:2.0 aspirat

Scris 06 aprilie 2009 - 08:06

precizarea cu schimbarul rotilor era pt greieras

vezi ca in service nu au posibilitatea de a verifica nici jante, nici gume asa cum trebuie.

stiu ca masina e barca, noroc cu SAWD, ca altfel era jale. ok, poate e o problema cunoscuta si aparuta recent la subaru, inca una.


Cata

mai am o prezumtie, dar nu as vrea sa cobesc......poate baietii care initial imi spuneau ca nu au cum sa aiba gentile ceva atata timp cat anvelopele nu au semne vizibile de deteriorare s-au limitat la a muta rotile de pe fata pe spate ....:-)......iar eu acum le-am adus inapoi pe fata.....:-)...

o sa le dau jos pe toate si o sa le pun la un test de echilibrare, iar daca sunt gentile ovalizate, tare o sa ma supar ...... :crying:

ce-i drept, la insistentele mele s-a facut si geometria si testarea gentilor la un service specializat si mi s-a aratat rezultatul de geometrie, deci slabe sanse sa se fi facut o asemenea mizerie (sper...:-)...)......rezultatul la geometrie a fost ca rotile pe fata erau ambele usor spre dreapta si cele de pe spate ambele usor spre stanga, insa in limite acceptabile ziceau ei ......poate asta explica uzura inegala a pneurilor pt unii mai scoliti in ale frecarii...:-)... (eu unul nu vad nici o logica , desi astazi am sesizat ca roata cea mai uzata pe exterior este cea de pe fata dreapta .....

totusi, desi mi-am luat masina cu 2-3 saptamani intarziere, cu bateria descarcata (nu mi-a mai pornit in fata blocului la un ger de -8), cu haionul montat stramb si cu stopul montat cu varful infipt in aripa si crapand vopseau si cu plastice in portbagaj rupte si nesesizate de baieti sau care s-au desprins datorita vibratiilor ......cred ca toate astea sunt mai mult efecte ale lipsei de timp si de competenta, in timp ce neverificarea gentilor si mutatul lor pe spate ar fi o mare mizerie si chiar nu cred ca ar fi facut asta tinand cont de toate discutiile fara perdea pe care le-am avut cu ei ....

va tin la curent ...sper sa fiu eu paranoic, insa daca sunt ovalizate, va fi 100% clar ca sunt din acel accident/contact cu bordura pt ca in rest masina asta a fost menajata la greu si nu stie ce-s calea gropi ....

m
  • 0
------------
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale

#587 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 06 aprilie 2009 - 08:08

Subaru Forester XT benzina 2.0 aspirat : eu nu inteleg partea cu XT ul
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#588 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 06 aprilie 2009 - 08:13

Cata

mai am o prezumtie, dar nu as vrea sa cobesc......poate baietii care initial imi spuneau ca nu au cum sa aiba gentile ceva atata timp cat anvelopele nu au semne vizibile de deteriorare s-au limitat la a muta rotile de pe fata pe spate ....:-)......iar eu acum le-am adus inapoi pe fata.....:-)...

o sa le dau jos pe toate si o sa le pun la un test de echilibrare, iar daca sunt gentile ovalizate, tare o sa ma supar ...... :crying:

ce-i drept, la insistentele mele s-a facut si geometria si testarea gentilor la un service specializat si mi s-a aratat rezultatul de geometrie, deci slabe sanse sa se fi facut o asemenea mizerie (sper...:-)...)......rezultatul la geometrie a fost ca rotile pe fata erau ambele usor spre dreapta si cele de pe spate ambele usor spre stanga, insa in limite acceptabile ziceau ei ......poate asta explica uzura inegala a pneurilor pt unii mai scoliti in ale frecarii...:-)... (eu unul nu vad nici o logica , desi astazi am sesizat ca roata cea mai uzata pe exterior este cea de pe fata dreapta .....

totusi, desi mi-am luat masina cu 2-3 saptamani intarziere, cu bateria descarcata (nu mi-a mai pornit in fata blocului la un ger de -8), cu haionul montat stramb si cu stopul montat cu varful infipt in aripa si crapand vopseau si cu plastice in portbagaj rupte si nesesizate de baieti sau care s-au desprins datorita vibratiilor ......cred ca toate astea sunt mai mult efecte ale lipsei de timp si de competenta, in timp ce neverificarea gentilor si mutatul lor pe spate ar fi o mare mizerie si chiar nu cred ca ar fi facut asta tinand cont de toate discutiile fara perdea pe care le-am avut cu ei ....

va tin la curent ...sper sa fiu eu paranoic, insa daca sunt ovalizate, va fi 100% clar ca sunt din acel accident/contact cu bordura pt ca in rest masina asta a fost menajata la greu si nu stie ce-s calea gropi ....

m


De ce ti-ai mai luat Subaru , de-o menajezi la greu. Nu vad sensul...
  • 0

#589 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 06 aprilie 2009 - 08:25

pai si-a luat un SUV, nu si-a mai luat subaru. ce are el pt mine nu e subaru pur si simplu.
cam multe probleme la masina asta. a fost de teste?, nu inteleg.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#590 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 06 aprilie 2009 - 08:47

pai si-a luat un SUV, nu si-a mai luat subaru. ce are el pt mine nu e subaru pur si simplu.
cam multe probleme la masina asta. a fost de teste?, nu inteleg.

si mertzul meu si mertzul meu ... tot de teste ;) :D
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#591 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 06 aprilie 2009 - 09:33

pe bune a fost de teste? ca ziceai de pret bun.... :D
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#592 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 06 aprilie 2009 - 09:37

NEAH ... doar stat un an de la fabricatie pana la achizitie, fabricat 25.06.2007 , cumparat 26.06.2008 :-/
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#593 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 aprilie 2009 - 10:07

mariog,
Nu te supara pe dealeri ca au livrat masina cu presiune mare. Eu si cu frate-miu am venit din Germania cu ele avind 3,3 Bari pina la Bucuresti ! Pina la Arad a fost OK, dupa care o bagasem pe mineca ca e cam "rigida".... :lol: Dupa ce am ajuns acasa si am verificat presiunea, mi s-a facut rau.... :(
  • 0

#594 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 06 aprilie 2009 - 10:18

mie nemtii mi-au dat-o cu presiunea buna dar au uitat sa puna mai mult de 300 de grame de benzina...:lol:.....n-am parcurs prea mult cu ea
deci da, dealerii mai sunt imprastiati si prin alte parti
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#595 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 06 aprilie 2009 - 11:03

si in Romania la 3 masini livrate aceeasi problema, mi le-au dat cu presiunea 3 bari cea de pe transport.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#596 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 07 aprilie 2009 - 02:33

Mariog333 daca ai avut ghinionul sa te "atinga" cineva mai serios atunci e indicat sa faci cateva masuratori si sa vezi daca au ramas toate subansamblele transmisiei la locul lor, verificare pe care e bine sa o faci la un service care are timp si rabdare nu sa dea rasol de genul "merge si asa, pai ce are ?"......

Daca iti iese totul bine nu ramane decat sa refaci geometria si echilibrarea rotilor si sa astepti pana uzura anvelopelor se "aseaza" din nou. In orice situatie te-ai afla va fi nevoie de un mic rodaj al gumelor sa zic asa...

Totusi mergi 1.000 km cu atentie si vezi dupa aia cum stau lucrurile , daca se imbunatatesc substantial. Nu stiu cati km ai cu masina dar eu nu cred povestea ca SUV-ul de la Subaru are frane proaste pentru un sofer normal.
  • 0

#597 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 07 aprilie 2009 - 04:15

in urma unor discutii mai vechi cu relu, noi ajunsesem la concluzia ca astia au reusit sa strice o legenda.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#598 mariog333

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 77 Mesaje:
Inregistrat: 21-februarie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2009 XS benzina
  • Motorizare:2.0 aspirat

Scris 07 aprilie 2009 - 05:11

salut

multam pt feedback

voi incerca sa raspund cat mai scurt tuturor:

@mol - o menajez pt ca o folosesc doar pt deplasari dus-intors de la servici si concedii .......desi am luat-o ca sa-mi schimbe stilul de viata, deocamdata nu a reusit...inca mai sper...:-)

@cata - nu a fost de test si nici nu am luat-o la reduceri ....sa spunem ca sunt eu ghinionist ....:-)...vad ca acum au iesit pe sticla cu o oferta buna (-20%)

@greierasul - ai idee unde pot face o verificare de incredere in afara de SMT? la radacini? sincer, am mari dubii ca au demontat ceva ca sa verifice 100% daca transmisia si directia au patit ceva...cel mai probabil s-a facut vizual si la test de drum ...eu le-am zis ca daca apar probleme masina va fi in garantie si o vor plati ei in locul asiguratorului , dar la cat de ocupate erau service-urile anul trecut crezi ca se sinchisea cineva sa verifice in profunzime?

inca nu am dat gumele jos sa verific gentile, dar va tin la curent ! o sa ma uit si la altele pe care le prind prin trafic sa vad daca si la ele sunt tocate gumele neuniform ....

m
  • 0
------------
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale

#599 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 07 aprilie 2009 - 05:56

eu as cauta pe forumuri din afara daca problema cu gumele tocite aiurea e una cunoscuta sau nu pt modelul asta.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#600 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 08 aprilie 2009 - 10:29

mariog333 treaba buna se rezolva clasic, cu shpaga. In mod normal mecanicii de la Subaru ar trebui sa fie cei mai buni, dar cine stie.... eu la final am fost trimis de cineva de la Mitsubishi la Sama Service in Pipera . Era acolo un baiat tanar dar al naibii de versat. M-a lasat masca cum "citea" si "aseza" in linie toate componentele astfel incat in 30 de minute a refacut toata cinematica si deviatiile i-au iesit sub limita lui de toleranta, pe scurt a zis ca masina nu are nimic in neregula. A urmat geometria rotilor cu reglaje la niste suruburi de la punte, acolo unde se leaga bratele de caroserie si gata, echilibrarea rotilor a definitivat procesul. Eu nu imi permiteam sa schimb toate anvelopele, una singura costa 1.200 lei, asa ca am pus doar rezerva, o singura anvelopa , noua. Am plecat foarte incantat dar pe drum masina mergea mai aiurea decat era la venire. Vroiam sa revin la service crezand ca a gresit baiatul respectiv, dar neavand timp, l-am sunat si m-am programat peste o luna. Surpriza placuta a fost ca problemele au disparut treptat, aproape insesizabil, iar acum masina merge de departe mai bine decat cand am luat-o de noua. De fapt si tipul respectiv la service mi-a spus ca a gasit usoare deviatii datorate superficialitatii reglajelor facute cand masina a fost creata, nu datorate accidentului. Cred ca toate masinile venite din fabrica , astea facute pe banda rulanta nu sunt puse la punct, perfect.

Ce jante ai ? Din otel sau aliaj ? Cele de aliaj daca nu ma insel prea tare nu se deformeaza, indoaie, ci de crapa.
  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi