Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Subaru Forester Diesel


  • Please log in to reply
1117 replies to this topic

#726 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 03 mai 2009 - 02:53

- La subaru, discul "pute" urit cind se incinge. La altele nu. D-aia nu stiu ceilalti cind le incing, dar le incing si ei :D Ambreiajul de la Subaru nu se incinge mai repede decit altele.
- Discuri ovalizate am intilnit la multi cunoscuti cu alte masini decit subaru. Normal ca n-ai cum sa eviti balta.
- Eficienta frinelor depinde de materiale. Unele au eficienta mai buna dar se duc repede, altele invers. Nu inseamna ca unele sunt mai proaste decit altele. Unele sunt gindite pentru mersul linistit si altele pentru mers tare, etc..
  • 0

#727 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 03 mai 2009 - 03:06

asa, dar pt cine nu gandeste in termenii astia, le vede mai proaste sau mai bune pt el, nu absolut poate. e destul de normal sa te raportezi la tine macar la inceput, sa nu zic mereu, ca doar pt tine iei masina.

...
2. la franari nu e normal sa tremure volanul din cauza gumelor, se intampla numai de la frane. chiar daca nu sunt ovale, puteai sa ai depuneri pe ele si fac la fel de urat. partea buna e ca in timp daca mergi normal, se curata. din cauza gumelor sau jantelor tremura cand accelerezi, la viteza destul de mare.
3. franele de subaru sunt stiute ca fiind ceva mai sensibile la exploatari serioase, dar nu sunt sigur ca sunt discurile de slaba calitate sau placutele.
4. de asemenea si ambreiajul, cu mentiunea ca la subaru nu se patineaza deloc, niciodata, mai ales ca e gandit in asa fel sa nu fie nevoie. cei mai multi il patineaza de-l nenorocesc cand dau cu spatele, chiar si la manevre simple, de ex sa iesi din parcare.


:thumb:

uite si cateva chestii http://www.stoptech....brakedisk.shtml pe care nu le gasesti in manual :D
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#728 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 03 mai 2009 - 04:14

si daca tot am ajuns la discutii atat de avansate despre frane, macar sa scriem si ceva util pt cei care vor frane mai bune la masina.

contrar perceptiei generale, imbunatatirea franari la un autoturism nu incepe prin schimbarea discurilor cu unele "sport", gaurite eventual. pasii de urmat pt a avea frane mai bune ar fi:
1. anvelope. pe langa faptul ca dupa blocarea rotilor de fapt ele "franeaza", acest pas are multiple avantaje legate de stabilitate si manevrabilitate.
2. placutele. sunt de nenumarate tipuri, e bine sa le alegi in functie de necesitatile zilnice. atentie la placutele pt circuit, posibil sa nu ai deloc frane cu ele cand sunt reci. de asemenea atentie pe circuit cu placute normale, daca se incalzesc prea tare, in virajul urmator nu mai ai franele cu care te-ai obisnuit. plus ca exista si factorul confort la mijloc. pe strada nu-ti doresti placute dure.
3. lichidul de frana. adesea trecut cu vederea, daca ai un stil de condus alert, cu solicitari puternice asupra franelor, e bine sa te orientezi spre un lichid mai scump cu un punct de fierbere ridicat. nu uita ca pana si cel normal de pe masina se schimba la 2 ani, indiferent cum ai mers sau cum arata discurile/placutele.
4. furtunase. pt cei care solicita mult franele, schimbarea celor din cauciuc cu unele metalice este indicat. nu uitati ca si acest cauciuc isi pierde din proprietati in timp si trebuie inlocuite oricum.
5. discuri. in principiu un disc mai mare asigura atat o suprafata de frecare mai mare, cat si una de racire mai mare, rezultatul fiind frane mai bune la solicitari puternice repetate.
6. cu discurile supradimensionate vin si etrieri mai mari de obicei, deci merg impreuna.

succint, cam asta ar fi de spus. fiecare suporta o dezvoltare proprie.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#729 mariog333

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 77 Mesaje:
Inregistrat: 21-februarie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2009 XS benzina
  • Motorizare:2.0 aspirat

Scris 03 mai 2009 - 07:13

@ relu


relu, nu stiucare e relatia ta cu masinile subaru.....probabil ca e dragoste mare acolo si nu mai poti fi subiectiv ...:-)

sa stii ca si cand am cumparat masina am discutat cu 2-3 posesori de subaru si cand le-am povestiti experienta mea cu masina au fost foarte mirati ...iar acum am discutat cu cativa mecanici , unii impatimiti ai marcii Subaru, si viziunea lor e mult mai obiectiva (franele si ambreiajul foarte sensibile, punct)

ref. la aberatiile pe care zici ca le spun eu, cum e cea legata de acele "retun springs" mentionate in tutorialul pe care l-am dat mai devreme furnizat de expertvillage.com, daca iti alocai timp sa vezi filmuletul si sa discuti cu mecanici care lucreaza multe modele / marci d emasini , te-ai convinge ca exista asemenea sisteme de departare a placutei de disc cand nu e apasata frana...

nu pretind ca sunt expert in mecanica auto dar chiar stiu sa ma documentez din multiple surse...:-)... (si poti vedea cu ochii tai in filmul de pe linkul sugerat de mine in postul anterior acele arcuri ...:-)...), asa ca, daca ai acces la mecanici subaru, ai putea sa intrebi si sa-mi dai un raspuns valid la intrebarea mea: trebuie sau nu trebuie sa se atinga placutele de discuri fara sa apesi frana?)

atata timp cat am refuzat sa pun "consumabile" foarte "consumabile" de la Subaru fara nici o garantie ca nu voi pati la fel, mi-am asumat un risc (ei spuneau ca pot pierde garantia daca nu pun consumabile potrivite) si de aceea ma preocupa problema atingerii ...sa nu cumva sa nu fie piesele puse de mine diferite de cele originale si sa am alte probleme....atata tot

ref. la schimbarea pe garantie la Subaru, eu sper sa nu am alte probleme cu piese care nu sunt incluse in garantie (cum ar fi ambreajul pe care il calc cu multa grija, desi sigur il patinez usor la iesitul cu spatele din parcare...iar si in mers cand schimb vitezele calc ambreiajul foarte putin exact pana se decupleaza ca sa pot sa il recuplez cat mai finut si sa evit patinarea inerenta care ar aparea daca as calca mult mai mult si nu as mai ridica la momentul optim ...oare fac corect?...:-))......dar daca voi avea probleme cu piesele netrecute la excluderi, ma voi astepta sa fie incluse in garantie si sa nu fie cazul sa apelez la relatii ca sa mi se schimbe ...:-)...

m


http://www.expertvil...t-brake-pad.htm

direct de la sursa, ref la return springs...oamenii par profi, si nu doar pt ca poarta halate ...:-)

m
  • 0
------------
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale

#730 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 03 mai 2009 - 07:24

1. cand ai discuri si placute noi, e normal sa fie un zgomot o perioada. e anormal sa fie exagerat de mare, dar din ce-mi dau seama la tine nu e cazul. ai facut drumul la sibiu? tot mai ating? nu te uita ochiometric, ca nu-ti dai asa seama.
2. la subaru cand vrei sa pleci de pe loc, cu fata sau spatele, bagi in viteza, ridici ambreiajul si apoi apesi acceleratia cum doresti. mai mult de atat sa-l protejezi nu ai cum. la fel si cand schimbi. e putin dificil cand vrei sa faci o manevra care necesita control la cm.
3. sfatul meu reiterat, schimba ce crezi ca necesita schimbat la masina, dar bucura-te de ea. nu are rost sa-ti faci nervi.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#731 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 03 mai 2009 - 08:21

Mariog333 , parca ti-ai da doctoratul in ,,subarism''... :D

Imi vine si mie sa-ti spun ,schimba discurile, schimba masina si bucura-te de viata...
Relu a scris , a si explicat, dar presupun ca ai citit la en-gros, :D ,,"arcul care impinge discul de frina", ceea ce e o aberatie. :D

Eficienta franelor se poate vedea in orice service avand si statie itp, si nu numai...

Dupa ce ai mers ceva km cu masina, poti pune mana pe jante si dezlegi si misterul departarii sau nu a placutelor de frana.
De tipi, exista un contact mult prea intim, anormal,intre placute si disc, de-s reci, e in regula.

Tu ai saboti pe spate?

Aceasta postare a fost editata de mol: 03 mai 2009 - 08:22

  • 0

#732 mariog333

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 77 Mesaje:
Inregistrat: 21-februarie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2009 XS benzina
  • Motorizare:2.0 aspirat

Scris 03 mai 2009 - 09:07

@ mol

mol, felicitari, ai elucidat aberatia ....greseala mea relu! ma refeream la placute nu la discuri ....dar presupun ca se intelegea din context...:-)

din cate se vede inca sunt pe bancile scolii Subaru ....:-)...sper sa apuc gimnaziul....:-)

o sa testez cu mana gentile, cu multa grija ...:-)...

@ cata

cata, merci pt sfaturile cu plecarea de pe loc, o sa incerc sa ma adaptez, ca e multa inertie / obisnuinta .....nu mi-ai zis insa daca e ok cum schimb eu vitezele (unii spun ca in mod normal ar trebui sa calci serios ambreajul ca sa nu agate cutia , dar e greu sa mai ridici exact la punctul la care cupleaza optim, si risc sa-l patinez daca opresc piciorul mai jos decat optim .....daca fac cum spui tu si aici probabil ca voi simti un soc mai puternic cand se cupleaza .....cum e mai bine?

maine plec la sibiu si voi vedea comportamentul ....la dus voi merge f usor just in case , iar la intors voi testa franele ca sa vad daca mai tremura volanul

nu ma necajesc deloc, nu sunt genul ...dar daca tot sunt patit incerc sa invat ceva din asta si suflu si in ciorba ....:-)...sunt multe lucruri de aflat de pe forumuri desi pe unele ar trebui sa le aflam de la dealer-ul masinii ....

bafta!
  • 0
------------
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale

#733 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 03 mai 2009 - 09:26

,,o sa testez cu mana gentile, cu multa grija '' mariog333

Daca tot risti( te poti trezi cu dosar penal), incearca pe L. Viton.... :D
  • 0

#734 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 03 mai 2009 - 09:29

hm, nu vad ce soc sa ai, nici la plecare, nici in mers nu ai treaba cu punctul de cuplare, pt ca nu apesi pedala de acceleratie in acel moment, ci dupa ce ai ridicat piciorul. incearca, e simplu.

usor cu franele 2-300 de km macar.

,,o sa testez cu mana gentile, cu multa grija '' mariog333

Daca tot risti( te poti trezi cu dosar penal), incearca pe L. Viton.... :D


http://www.louisvuitton.com/

niet culture�jaffar

si daca tot am pomenit de pus mana pe discuri, vezi cu bagare de seama, daca simti cald de la distanta, stai departe.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#735 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 03 mai 2009 - 09:42

...cata superficialitate, nici nu stiam cum se scrie... :D
D-ul Cata, stati bine la beletristica... :D
  • 0

#736 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 03 mai 2009 - 09:51

Imagine amplasata
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#737 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 03 mai 2009 - 10:08

Tot cu Relu?

Mai puteti? :D
  • 0

#738 mariog333

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 77 Mesaje:
Inregistrat: 21-februarie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2009 XS benzina
  • Motorizare:2.0 aspirat

Scris 04 mai 2009 - 06:15

sal

mol, dupa ce ai elucidat misterul cu arcurile de distantare placute si ai dat dovada de un puternic simt al observatiei , acum ma uimesti cu umorul tau ..lol..:-)

cata, merci pt sfaturi, le voi aplica pe cat posibil si la plecarea de pe loc ...pe mine instructorul auto m-a invatat acum multi ani ca trebuie sa ridic piciorul de pe ambreiaj pana la jumatate , apoi sa accelerez f usor in timp ridic piciorul complet de pe ambreiaj ....desigur ca la subaru nu a mers asa ca ambreiajul cupleaza mult mai sus, asa ca m-am adaptat si am mutat acel punct mai sus ...:-)...chiar f sus ...

am fost astazi la sibiu si masina este cu totul alta, ceea ce-mi spune ca acum am frane net superioare celor de la prima echipare....eu am fost cu masina noua nouta in concediu si pe serpentine nu s-a comportat asa de bine cum s-a comporat acum la intoarcere (am calcat-o tare pe serpentine si e o minunatie ...a stat foarte bine pe drum in curbe destul d estranse abordate chiar si la 100 km pe ora, chiar daca erau denivelari si eram in coborare ...probabil ca atunci cand aveam discurile ovalizate se combinau vibratiile de la denivelari cu cele de la discuri si pierdeam aderenta la greu......

sper sa se comporte la fel de bine si pe termen mediu si lung ...singurul dezavantaj este un usor huruit generat de frecarea palcutelor cu discurile , pe care nu l-am auzit cand masina era noua ...am testat gentile si sunt doar caldute, iar discurile arata bine, fara semne de supraincalzire

m
  • 0
------------
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale

#739 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 04 mai 2009 - 06:44

huruitul va disparea in timp.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#740 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 05 mai 2009 - 07:09

bai ca mi-am amintit am "spionat" forumul de la Honda ,se pare ca ambreiajul se schimba pe garantie pe acolo,nu am citit tot dar se schimba.
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#741 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 mai 2009 - 07:39

sal

mol, dupa ce ai elucidat misterul cu arcurile de distantare placute si ai dat dovada de un puternic simt al observatiei , acum ma uimesti cu umorul tau ..lol..:-)

...........


Cu arcurile astea e ca in bancul ala: "..nu era masina ci bicicleta, si nu i-a dat, i-a luat...."
La frinele pe disc arcurile se numesc "retaining spring" adica de retinere. De revenire exista numai la frinele pe tambur, biciclete, etc.....
  • 0

#742 mariog333

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 77 Mesaje:
Inregistrat: 21-februarie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2009 XS benzina
  • Motorizare:2.0 aspirat

Scris 05 mai 2009 - 08:33

Cu arcurile astea e ca in bancul ala: "..nu era masina ci bicicleta, si nu i-a dat, i-a luat...."
La frinele pe disc arcurile se numesc "retaining spring" adica de retinere. De revenire exista numai la frinele pe tambur, biciclete, etc.....


exista si se vad in filmuletul ala foarte clar , unde tipul zice "return" ...iar sarma aia se largeste cand o scoti, deci e clar ca impinge placutele departe de disc cand e montata

uite si alta sursa care confirma in scris asta:

http://www.answerbag...78-716be810fc2d



bai ca mi-am amintit am "spionat" forumul de la Honda ,se pare ca ambreiajul se schimba pe garantie pe acolo,nu am citit tot dar se schimba.


dap, e intr-adevar o diferenta de abordare .....probabil ca japonezii lor inteleg mai bine arta marketingului si importanta unei imagini de marca nepatate ...

dar daca nu schimba si moaca masinii (ma refer la CRV) care e prea feminina , tot forester mi-as lua...:-)

m
  • 0
------------
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale

#743 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 mai 2009 - 08:36

Mai invata. Eu nu mai imi pierd timpul sa-ti explic.
  • 0

#744 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 05 mai 2009 - 09:42

pai hondele cate sunt 4x4? normal ca sansele sa se strice sunt spre minim. si la vw s-au schimbat. insa la subaru e mult mai usor sa strici ambreiajul daca nu stii despre ce e vorba.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#745 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 mai 2009 - 09:50

La vw s-au schimbat volantele dual mass care se stie ca sunt cu probleme in general. Oaspetelui i l-au schimbat la Ford acum de curind, dar tot dual mass era. La subaru s-au schimbat la fel pe garantie cele care erau tipul asta ( la legacy ), etc.. Insa nu trebuie sa "amestecam" merele cu perele.
Basca asa cum zici tu, nu sunt 4x4 ! La o tractiune fata, daca esti rau la plecari, uzezi anvelopele. La integrale, cade ambreiajul...
  • 0

#746 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 05 mai 2009 - 09:53

exact.

unde mai pui ca daca nu stii sa-i dai, ajungi sa distrugi intr-un final chiar cutia, cu forester cel putin au fost cativa.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#747 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 mai 2009 - 09:58

Au fost o gramada care si-au distrus cutiile si diferentialele spate.
  • 0

#748 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 05 mai 2009 - 10:13

mah, de bine de rau, n-am stricat pana acum nici o masina si daca nici eu nu am mers cu ele ... inclusiv la X3, unde la unii cadea cutia la 2-3luni, nu stiu daca in urma service-ului sau din vina lor. e povestea cu schimbatul uleiului. fiecare masina are anumite particularitati, cu greu se mai aplica ce stii de la scoala de soferi sau cum ai condus o masina 20 de ani. trebuie fie sa te adaptezi pe baza feed-back-ului de la masina, fie sa te documentezi cum sta treaba cu trotineta pe care o ai.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#749 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 05 mai 2009 - 10:16

n-ai cu ce bai nene niste cazane ....
sincer acuma daca si Subaru are fite din astea ....
da nah masina puternica tre sa pice cevax
tin mine acum ce zicea un prieten care ai repara lui taicameu prin anii 80-90 Skoda S100 cand i-am zis ca am luat BMW(ursul) :"bai alea sunt masini puternice care te imbie sa le alergi e problema de timp pana pica ceva " :D
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#750 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 05 mai 2009 - 10:22

e oarecum falsa perceptia asta, tocmai ce explicam sus.

bine, sper ca nu se referea la vreun copac ceva
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi