partea hilara a povestii e ca prietenul care mi-a vandut pur si simplu masina, ca am mers pe recomandarile lui , merge cu foresterul ala de acum 5 ani fare nici o jena, da cu el in gropi, face offroad prin munti si schimba discurile la 60 mii km din uzura normala...e clar ca masina nu mai e ce a fost !
ar trebui sa scrie pe volan cu litere mari: NU FRANATI BRUSC! RISC DE OVALIZARE A DISCURILOR!*.....si cu steluta, mic de tot: * riscuri neacoperite de garantie ...:-)...
eu sunt convins ca sunt multi patiti care baga mana in buzunar si le schimba fara sa mai scrie pe forumuri si ca incidenta este destul de mare...iar altii pur si simplu nu observa si trec cu vederea (eu insa ma gandesc la siguranta mea si le voi schimba)
ca tot e criza si sunt mai liber, poate ma ambitionez si dupa ce le schimb le trimit la o inspectie tehnica la un laborator din strainatate ...si daca aia gasesc probleme cu structura materialului care se deformeaza prea usor, sa vezi atunci ce meci o sa aiba SMT cu mine ....chit ca pierd cateva sute bune de euro cu treaba ......
sau poate exista ceva si prin tara ...o sa arunc un ochi ....
Ar fi bine sa ne ambitionam mai multi, in mai multe domenii...
Presupun ca o analiza de laborator ar costa mai mult, cateva mii de euro, plus proces, plus nervi...si se ajunge la indiferenta...
Probleme de acest gen le-a avut si-un prieten, la o Toyota LC120, dar i le-au schimbat pe garantie(cunostea comenduirea)
Din punctul meu de vedere, ai dreptate, mai ales tinand cont de numarul ,,patitilor''...
Pretexte, se pot gasi la greu....gen, nu frana cand e luna plina...
-la inceputuri, si eu eram un ,,antival'', dar am realizat ca , la noi, ai numai de pierdut si-i mai convenabila adaptarea...
Aceasta postare a fost editata de mol: 24 aprilie 2009 - 05:12